Valla onu bilmem de benim test ettiğim Lgn 3 1.5dci hiç tınlamıodu 150-160 üstelik 5.viteste 6 ya atsam nolcaktı acaba..
quote:
Orjinalden alıntı: **MaStErS**
arkadaşlar 1,6 110 hp benzinli taşır mı bu aracı sizce
laguna III dış tasarım uzun soluklu olur hemen makyajlanmaz içi basit temiz bir dizayn çok kaliteli, test sürüşünü yaptım yol tutuş bir renaulttan beklenmeyecek kadar iyi yalnız en alt versiyon expressionun içi o kadar iyi değil
Sayın laguna 3 kullanan arkadaşlar bir soru sormak istiyorum.Laguna 3 lerde kapı altında ışıklandırma varmı varsa hangi modellerde var cvplarınız için şimdiden teşekkürler.
sevgili arkadaşlar tekrar aranızda olmaktan mutluluk duyarım, yaklaşık 1 aydır babam içi satın aldığımız Renault Laguna 1.5 dizel privilege premium+bussines paket aracımızı kullanmaktayız. Araçla gerek uzun yol gerekse şehiriçi güzergahlarda seyhat ettik ve genel anlamda her yönüyle çok memnun kaldığımızı dile getirmek isterim. Aracı teslim almadan önce direksiyonu ve motorunun ağır kalması ile ilgili eleştirileri kafama takıyordum ancak şimdi anlıyorumki bunlar bana göre doğru eleştiriler değilmiş. Araç 110 beygir ve 240 nm tork ile bence gayet iyi bir ivmelenme performans sunuyor. Bir GTI sürmedğinizi düşünürseniz çok rahatlıkla sollama , otobanda vites küçültme rampa çıkma hepsinden geçer not alır. Ben 1.6 125 beygirlik bir toyota auris kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirimki 0-100 hızlanma dışında laguna ağır gövdesine rağmen çok daha sportif bir tat veriyor. Direksiyonu özellikle virajlarda keyif veriyor. Bu aracın viraj kabiliyeti gerçekten çok yüksek. Viraj içini aydınlatan xenon lambalar, gece virajlı yollarda adeta sizi daha da hızlı olmanıza imkan tanıyor. Araç yeterince sessiz ve yalıtımı üst düzeyde.İşçilik ve malzeme kalitesi kesinlikle sınıfının en iyilerinden biri. Eleştiricek birkaç ufak detayı da yazmadan bitirmeyeceğim. Arka cam perdelerinden bir tıkırtı sesi duyuluyor bunu en kısa zamanda servise bildireceğiz. Ayrıca bu sınıf bir arabaya bu müzik sistemi hiç yakışmamış. Aracı alırken tüm donanım paketlerini ve en üst donanım seviyesini almamıza rağmen neden cabbase muzık sıstemı kullanılmamış anlamış değilim. Uzun lafın kısası laguna düşünen arkadaşlara ben lagunanın 1.5 dizelini öneririm. Ortalama yakıt tüketimi 5.5 in üstüne çıkmadı hem ekonomik, hem konforlu, hem de yeterince hızlı bir araç.
quote:
Orjinalden alıntı: monastery
sevgili arkadaşlar tekrar aranızda olmaktan mutluluk duyarım, yaklaşık 1 aydır babam içi satın aldığımız Renault Laguna 1.5 dizel privilege premium+bussines paket aracımızı kullanmaktayız. Araçla gerek uzun yol gerekse şehiriçi güzergahlarda seyhat ettik ve genel anlamda her yönüyle çok memnun kaldığımızı dile getirmek isterim. Aracı teslim almadan önce direksiyonu ve motorunun ağır kalması ile ilgili eleştirileri kafama takıyordum ancak şimdi anlıyorumki bunlar bana göre doğru eleştiriler değilmiş. Araç 110 beygir ve 240 nm tork ile bence gayet iyi bir ivmelenme performans sunuyor. Bir GTI sürmedğinizi düşünürseniz çok rahatlıkla sollama , otobanda vites küçültme rampa çıkma hepsinden geçer not alır. Ben 1.6 125 beygirlik bir toyota auris kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirimki 0-100 hızlanma dışında laguna ağır gövdesine rağmen çok daha sportif bir tat veriyor. Direksiyonu özellikle virajlarda keyif veriyor. Bu aracın viraj kabiliyeti gerçekten çok yüksek. Viraj içini aydınlatan xenon lambalar, gece virajlı yollarda adeta sizi daha da hızlı olmanıza imkan tanıyor. Araç yeterince sessiz ve yalıtımı üst düzeyde.İşçilik ve malzeme kalitesi kesinlikle sınıfının en iyilerinden biri. Eleştiricek birkaç ufak detayı da yazmadan bitirmeyeceğim. Arka cam perdelerinden bir tıkırtı sesi duyuluyor bunu en kısa zamanda servise bildireceğiz. Ayrıca bu sınıf bir arabaya bu müzik sistemi hiç yakışmamış. Aracı alırken tüm donanım paketlerini ve en üst donanım seviyesini almamıza rağmen neden cabbase muzık sıstemı kullanılmamış anlamış değilim. Uzun lafın kısası laguna düşünen arkadaşlara ben lagunanın 1.5 dizelini öneririm. Ortalama yakıt tüketimi 5.5 in üstüne çıkmadı hem ekonomik, hem konforlu, hem de yeterince hızlı bir araç.
Bende de 125hp Corolla vardı ve Laguna III 1.5Dci testinden sonra Corolla ma binince gitmiyor gibi hissetmiştim ilk anlarda,frenleride Laguna dan sonra çok zayıf gelmişti,Corolla dan önce ise Laguna II 1.6 aracım vardı ona göre Laguna III çok daha seriydi haliyle..
İdeal kasa ağırlığı,6ileri şanzıman ve 1.500 de olsa turbo beslemeli 240Nm lik motor sayesinde oluyor bunlar.
Arkadaşım yorumlarına katılıorum bizde 1 aydır kullanıorz en fullunu çok memnunuz herşeyinden. iyiki almışım dedirtiyor araba hiç bir eksiği yok tabi ses sistemi biraz zayıf ama cabbase kullanılmamasına rağmen 8 tane hoparlör çok iyi ses veriyor.arabanın en sevdiğim yönü ise virajlarda dönen afl far bi-xenon olması.kısacası mükemmel bi araba almayı düşünenler düşünmesin alsın derim:):):)
quote:
Orjinalden alıntı: monastery
sevgili arkadaşlar tekrar aranızda olmaktan mutluluk duyarım, yaklaşık 1 aydır babam içi satın aldığımız Renault Laguna 1.5 dizel privilege premium+bussines paket aracımızı kullanmaktayız. Araçla gerek uzun yol gerekse şehiriçi güzergahlarda seyhat ettik ve genel anlamda her yönüyle çok memnun kaldığımızı dile getirmek isterim. Aracı teslim almadan önce direksiyonu ve motorunun ağır kalması ile ilgili eleştirileri kafama takıyordum ancak şimdi anlıyorumki bunlar bana göre doğru eleştiriler değilmiş. Araç 110 beygir ve 240 nm tork ile bence gayet iyi bir ivmelenme performans sunuyor. Bir GTI sürmedğinizi düşünürseniz çok rahatlıkla sollama , otobanda vites küçültme rampa çıkma hepsinden geçer not alır. Ben 1.6 125 beygirlik bir toyota auris kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirimki 0-100 hızlanma dışında laguna ağır gövdesine rağmen çok daha sportif bir tat veriyor. Direksiyonu özellikle virajlarda keyif veriyor. Bu aracın viraj kabiliyeti gerçekten çok yüksek. Viraj içini aydınlatan xenon lambalar, gece virajlı yollarda adeta sizi daha da hızlı olmanıza imkan tanıyor. Araç yeterince sessiz ve yalıtımı üst düzeyde.İşçilik ve malzeme kalitesi kesinlikle sınıfının en iyilerinden biri. Eleştiricek birkaç ufak detayı da yazmadan bitirmeyeceğim. Arka cam perdelerinden bir tıkırtı sesi duyuluyor bunu en kısa zamanda servise bildireceğiz. Ayrıca bu sınıf bir arabaya bu müzik sistemi hiç yakışmamış. Aracı alırken tüm donanım paketlerini ve en üst donanım seviyesini almamıza rağmen neden cabbase muzık sıstemı kullanılmamış anlamış değilim. Uzun lafın kısası laguna düşünen arkadaşlara ben lagunanın 1.5 dizelini öneririm. Ortalama yakıt tüketimi 5.5 in üstüne çıkmadı hem ekonomik, hem konforlu, hem de yeterince hızlı bir araç.
evet dedğiniz gibi turbo nun bu konuda katkısı çok büyük. Sanki daha güçlü bir otomobil kullanıyormuşsun gibi bir his veriyor insana. Müzik sistemine gelince ben saymadım daha doğrusu 8 hoparlör olduğunu görmedim be n4 zannediyordum birazdan çıkınca bakacağım:))
:)) önde 4 tane arkada 4 tane var temiz bi ses veriolar:)
quote:
Orjinalden alıntı: monastery
evet dedğiniz gibi turbo nun bu konuda katkısı çok büyük. Sanki daha güçlü bir otomobil kullanıyormuşsun gibi bir his veriyor insana. Müzik sistemine gelince ben saymadım daha doğrusu 8 hoparlör olduğunu görmedim be n4 zannediyordum birazdan çıkınca bakacağım:))
vallahi şimdi baktım ve 1 aydır yeni farkettim 8 hoparlör olduğunu:
:)))
quote:
Orjinalden alıntı: monastery
vallahi şimdi baktım ve 1 aydır yeni farkettim 8 hoparlör olduğunu:
benim bildiğim 6 hopörlör var...
TWETER'LAR DA SAYILIYOR MU BU 8 HOPARLÖR İÇERİSİNDE??????
Evet
quote:
Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del
TWETER'LAR DA SAYILIYOR MU BU 8 HOPARLÖR İÇERİSİNDE??????
O ZAMAN BENİM ASTRA'DA 8 HOPARLÖRLÜ :)))
BENCE TWETER SAYILMAZ......
Arkadaşlar Selam ; Laguna 3 kaç çeşit şanzıman var ve oranları nedir bilen varmı, ben Reno'nun sitesinde ve Net'te bulamadım. Özellikle 1.6 ve 1.5d araçların.
İki çeşit vites kutusu tipi mevcut. 1.6 ve 1.5 dci modellerinde 6 ileri manuel, 2.0 ve 2.0 dci modellerinde adaptatif otomatik. Bunun dışında seçme şansınız yok.
quote:
Orjinalden alıntı: firsttrue
İki çeşit vites kutusu tipi mevcut. 1.6 ve 1.5 dci modellerinde 6 ileri manuel, 2.0 ve 2.0 dci modellerinde adaptatif otomatik. Bunun dışında seçme şansınız yok.
Selam ; ilgin için teşekkür ederim, 6 vitesli olduklarını biliyorum, öğrenmek istediğim şanzıman vites oranları ve son dişli oranı idi, ben bulamadım.
arkadaşlar laguna 1.5 dci için görüşlerinizi bekliyorum
şehiriçi biraz yüksek gerçekten. Bizde de 6.5 e çıktı trafik yüzünden malum istanbul
Laguna III'u gectigimiz hafta bayide inceleme firsatim oldu. Aracin iscilik kalitesi kabul edilebilecek seviyede. Dis tasarimi icinden daha vurucu gorunuyor. Ancak, hosuma gitmeyen tek nokta direksiyon simidinin geometrisi oldu. Megane III'de de ayni simidin kullanilacagini fotograflardan gordugumuz bu seride ozellikle uzun yolda direksiyonun yorucu olup olmadigini merak ediyorum. Ayni soru koltuklar icin de gecerli, acaba koltuklar 200-300 km gibi bir mesafeden sonra uzun yolda rahatsizlik yaratiyor mu? Cunku bu kadar para verip alacagim bir aracta uzun yol konforu benim icin onem arz ediyor. Diger yandan, 1.5 dci motorda sanirim otomatik vites secenegi yok, dogru mudur? Oysa ki Megane II'lerde ayni motorun otomatik versiyonunun bulundugunu biliyoruz? Kullanicilarina iyi surusler dilerim...