Şimdi Ara

LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
276
Cevap
0
Favori
10.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Latife kanatlandırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate
    Latife kanatlandırır.

    Latife abi bu latife kizgin kumlardan serin sulara acilmak gibi sinifinin en iyisi

    Beyaz bir top kadar karaktersiz demisler latifeme elin gevuru yorum yapmis birde .... bi yakalasam gosterecem o iftiracilara gunlerini
  • Reno ya iftira atan müfteridir!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    denizkubi'nin gaflarını ve yazsam roman olur abi

    yok böyle birşey

    birkaç örnek vereyim


    1)Otomobil kültürünüz sadece mahallenizle kısıtlı kalmasın açın yabancı otomobil programlarını okuyun yabancı dergileri heryerde Passat C sınıfı Laguna E sınıfıdır

    2)bmw 5.20 d sahibi komşum var malzeme kalitesi lagunanın yanında solda sıfır kalıyor motorda laguna üstün daha hızlı gidiyor konforda zaten en iyisi kalite desen yine laguna güvenlik desen laguna

    3)Laguna'nın tasarımına hayran olan pek çok kişi var aynı şekilde sevmeyen de çok kişi var bence de daha güzel bir tasarımı olabilirdi.Bunların dışında Laguna III sahip olduğu sürüş özellikleri donanımı konforu ile gerçek bir D sınıfıdır.Eleştirecek bir yanı yoktur günümüz teknolojisine göre bu arabanın eksik bir tarafı yoktur yani dört dörtlük konforlu ,rahat ,performanslı,kabin içi sessizliği malzeme kalitesi kokpit tasarımı,yol görüş açısı koltuk oturma pozisyonu ve donanımı ile muhteşemm bir arabadır.
    Ufak ayrıntılar burada çok önemli mesela passatta da koltuk direksiyon var lagunada da var ama lagunanın koltuğu başka işte bunu oraya oturmadan anlayamazsınız.Mesela en basit örnek düz bir direksiyon simidi yerine çift kavramalı ve ergonomik deri direksiyon simidi var bu gibi yani özellikle Panaromik Cam Tavanlı Exesutıve Donanımlı 1.5 DCI Laguna sürücüsüne çok farklı zevkler yaşatacak çok güzel bir arabadır.TSI 'ında dizelin tork keyfini verebileceğini zannetmiyorum

    4)Tamam oldu da bitti maaşlahh ben e serisi ile lag kıyaslayan biriyim onun için ne desek ne yazsakj boş deil mi?
    Almanyanın best of markası en iyi elamanları mercedes için frans. renault için çalışıyor demiştim ve ayrıca da bu bahsettiklerim eski RXT 140 HP olanlşardı evet o araçlar gerçekten o yılların en iyi arabasıydı.
    bknz:1997 Renault Laguna RXT 2.0 140 hp.

    5)emin ol lagunanın da latitude'nin de passat denen arabadan üstün yanları var, en azından 2 yıldır kullandığım için lagunadan çok eminim. passatın da bazı üstünlükleri olabilir ancak benim lagunaya verdiğim parayla (52000) alacağın passatın yüzüne bile bakılmaz emin ol. ne donanım olarak ne iç tararım olarak ne yol tutuş olarak lagunaya yaklaşamaz. dizel olmasını ve aynı paraya satılan passtın 1.6 benzinli motorunun neredeyse yarısı kadar yakmasını da katmıyorum. passattan aynı özellikleri beklemen için dersen 20 milyar daha fazla verirsin.
    2.0 latitude 91500 etmez demişsin bu konuda çok haklısın ama zaten türkiyedeki 2.0 araçların hiçbirisi kendi parasını etmez çünkü o paranın yarısı motor hacmi vergisine gidiyor bu nedenle karşılaştırmalarda 1600 cc ve altı arabaların fiyatlarını karşılaştırıyoruz...
    lafın özü bu devirde bırakın artık şu marka fanatikliğini... yemin ederim benim kadar marka olarak vw,audi hayranı birisi yoktu ve hiçbir zaman renault alacağım aklıma gelmezdi. ama 1 yıl boyunca bütün arabaların herşeyini karşılaştırıp araştırdım ve gördüm ki marka felan olayı kalmamış.. adamlar yapıyor.. lagunadan 2 yıldır o kadar memnunum anlatamam, ne en ufak ses, ne arıza, ne problem.. üstelik fiyatına göre inanılmaz bol donanım, sunroof, dizel, yol tutuş daha neler neler...aaba dizel ama içerden anlamak mümkün değil, ses yok. renault türkiyeye hiçbir zaman d segment araba getirmeyecek demişsin ama amin ol d segmentinin en iyi arabalarından bazılarını renault satıyor...

    latitude alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun diyorum.. eminim çok memnun kalacaklar...


    Bu düşüncelere katılmamak mümkün mü?


    6) v.b. daha onlarcası var

    tipik reno fanatiği adam reno'yu putlaştırmış lagunayı E sınıfı yapmış zamanın en iyi arabası laguna

    sınıfının en iyi arabası laguna

    Allah akıl fikir versin diyorum bana bulantı geldi kusucam






    Atma doktor boldan boldan sallamakta üzerine yok zaten ..EE noluyormuş yani bunmları yazınca yanlış mı geldi sana doktor efendi...hepsinin arkasındayım bu arada yazdıklarım baya bir yer ediniyormuş .ama yine de bilesin ki bunlar benim fikirlerim değişlller bunları o zaman da belirtmiştim bunların çoğu benim de katıuldığım başka forumlardan veya forumumuzdan arkadaşların görüşleridir.

    EDİT:Bu arada ne yazarsan yaz cevap vermicem doktor efendi...Zira her zamanki kullndığın taktik olan sıkışınca ''çarpıtma'' ya başladın yine...Bunu her zaman yaptığını biliyorum. belki arkadaşlar bilmiyordur da
    Bakın değerli forum ahalisi şimdi kendisi yine yazar fakat ben yazmmayacağım sakın cevap veremediğimi felan zannedip yanlış anlamayın çünkü her zamanki kanala konuyu değiştirip dönüştürme
    çarpıtma vs.kanalına geçti yine...


    gerçekler acı mı geldi ?

    ne çarpıtması aslanım bu lafları eden sensin tüm forumda şahit

    madem laf ettin arkasında duracaksın

    arkadaşlar araştırsın görecekler hepsi senden alıntı bunların yalan değil


    EDIT: laguna 520d'den iyidir dedin, E serisi ve zamanının mercedesinden iyi diyen sensin senden daha çok kim sallıyor Allah aşkına belli işte

    senden daha çok sallayan yok şu forumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 15 Mart 2011; 22:06:15 >




  • Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lee-on! -- 17 Mart 2011; 19:53:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.

    Hocam teoride bu böyle yani bu yapılırken çarpanın etkisinin azaltılması hedeflenmiş bu noktada 1 kişinin bile hayatı kurtulduysa eğer proje amacına ulaşmış demektir ve ne olursa olsun bu(Mİka) plastik denen aksam ve tasarımdan dolayı da Renault'u tebrik etmek gerekir...

    Diğer arkadaşlara ithafen ise konuyu unutmuştum tekrar inceledim Renault'u öldürme yarışı yaşanmış resmen ve test edilmeye bile layık görülmemiş
    Bu arada burada önemli bir yanlış daha var....
    Renault gibi bir otomotiv devinin ,formüla 1 gibi dünya otomobil teknolojilerinde 4 yıldır şampiyonluklara abone olan bir markanın en özene bezene ürettiği D sınıfı GT si ile
    NE İDÜĞÜ BELİRSİZ subarunun bir aracı karşılaştırılıyor.(Şimdi sağdan soldan ralli videoları yağacak)))
    yani durum aslında burada anlatyılanın tam tersi durumda Laguna GT bal gibi subarudan daha iyi yol tutuyor testte bu gayet açık ve ben de inanıyorum her zaman ve her yerde subarudan ve porsche boxer den daha iyi yol tutuyor bu açık açık videolarda gösterilmiş...bundan daha normal bir sonuç yok ki zaten zaten şu durumda bunun aksi tuhaf olur.
    ne yani subarudan daha iyi yol tutamaz mı subaru ne yahu DÜNYA renault kaynıyor Dünyada liderliğe oynayan bir firmanın en lüks en iyi aracı ile Ne idüğü belirsiz Subaru karşılaştırılamaz mı yani
    iyi arabva olabilir hani adı da fena değil su -ba -ru
    Yani pist burası pist Pistte Renault ile REnault motoru ile 5 yıldır Ferrari baş edemiyor,mc laren baş edemiyor sen de kimsin subaruymuş ta bilmem neymiş te
    takuma sato yu getirsen yine tırı vırı

    sanki büyük bir hata edilmiş ayıp edilmiş bnöyle bir kıyaslama mümkünatı yok olmazmış hadi ordan sizi işkembe i kübracılar sizi
    Broadway mı toros mu bu be
    bu 2012 model dünya şampiyonu Formüla 1 aracının yol tutuş ve şanzuman özelliklerine sahip Laguna GT...tabi ki geçecek tabi ki daha iyi olacak GT nin yol tutuşu...yok bu sefer baltayı taşa vurmuş yok ağırlık merkeziymiş yok boxer motoruymuşş
    İşin aslı burada asıl ilginç olan subarunun bu teknolojiye sahip Laguna GT ye kafa tutması ...
    meseleye şu açıdan bakmalıyız
    İki markanın argesine bakarsan
    bu işe yaptığı yatırıma ve harcadığı paraya
    Reklam giderlerine
    çalışan teknik ekip ve kullnılan teknolojiye
    Harcanan emeğe donanım ve modellere
    geçmişine ,tarihine vs.
    ve burada sayamayacağım pek çok şeye bakacakl olursak eğer subaru renault karşısında koca bir HİÇ'tir bunu bir defa ortaya koymakta fayda var.
    Renaultu kesinlikle kınıyorum ve başarısız bir hamle olarak görüyorum STI'nın karşısına CLİO RS yi çıkarmaları gerekiyordu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 17 Mart 2011; 22:42:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.

    Hocam teoride bu böyle yani bu yapılırken çarpanın etkisinin azaltılması hedeflenmiş bu noktada 1 kişinin bile hayatı kurtulduysa eğer proje amacına ulaşmış demektir ve ne olursa olsun bu(Mİka) plastik denen aksam ve tasarımdan dolayı da Renault'u tebrik etmek gerekir...

    Diğer arkadaşlara ithafen ise konuyu unutmuştum tekrar inceledim Renault'u öldürme yarışı yaşanmış resmen ve test edilmeye bile layık görülmemiş
    Bu arada burada önemli bir yanlış daha var....
    Renault gibi bir otomotiv devinin ,formüla 1 gibi dünya otomobil teknolojilerinde 4 yıldır şampiyonluklara abone olan bir markanın en özene bezene ürettiği D sınıfı GT si ile
    NE İDÜĞÜ BELİRSİZ subarunun bir aracı karşılaştırılıyor.(Şimdi sağdan soldan ralli videoları yağacak)))
    yani durum aslında burada anlatyılanın tam tersi durumda Laguna GT bal gibi subarudan daha iyi yol tutuyor testte bu gayet açık ve ben de inanıyorum her zaman ve her yerde subarudan ve porsche boxer den daha iyi yol tutuyor bu açık açık videolarda gösterilmiş...bundan daha normal bir sonuç yok ki zaten zaten şu durumda bunun aksi tuhaf olur.
    ne yani subarudan daha iyi yol tutamaz mı subaru ne yahu DÜNYA renault kaynıyor Dünyada liderliğe oynayan bir firmanın en lüks en iyi aracı ile Ne idüğü belirsiz Subaru karşılaştırılamaz mı yani
    iyi arabva olabilir hani adı da fena değil su -ba -ru
    Yani pist burası pist Pistte Renault ile REnault motoru ile 5 yıldır Ferrari baş edemiyor,mc laren baş edemiyor sen de kimsin subaruymuş ta bilmem neymiş te
    takuma sato yu getirsen yine tırı vırı

    sanki büyük bir hata edilmiş ayıp edilmiş bnöyle bir kıyaslama mümkünatı yok olmazmış hadi ordan sizi işkembe i kübracılar sizi
    Broadway mı toros mu bu be
    bu 2012 model dünya şampiyonu Formüla 1 aracının yol tutuş ve şanzuman özelliklerine sahip Laguna GT...tabi ki geçecek tabi ki daha iyi olacak GT nin yol tutuşu...yok bu sefer baltayı taşa vurmuş yok ağırlık merkeziymiş yok boxer motoruymuşş
    İşin aslı burada asıl ilginç olan subarunun bu teknolojiye sahip Laguna GT ye kafa tutması ...
    meseleye şu açıdan bakmalıyız
    İki markanın argesine bakarsan
    bu işe yaptığı yatırıma ve harcadığı paraya
    Reklam giderlerine
    çalışan teknik ekip ve kullnılan teknolojiye
    Harcanan emeğe donanım ve modellere
    geçmişine ,tarihine vs.
    ve burada sayamayacağım pek çok şeye bakacakl olursak eğer subaru renault karşısında koca bir HİÇ'tir bunu bir defa ortaya koymakta fayda var.
    Renaultu kesinlikle kınıyorum ve başarısız bir hamle olarak görüyorum STI'nın karşısına CLİO RS yi çıkarmaları gerekiyordu...







    komik insandan nameler clio normal viraja giremeyen bir araba herkeste bilir durdurman için parşüt kullanman gerekir teknoloji dediğin 60bindeki arabaların tel tel iç aksamın dökülmeleri plastik mi kalite dediğin yoksa 2011 li senelerde fluance dediğin araçların 8valf üretilmesimi? sen bir sağlam dediğin araçla çık bir toprak zemine bizim koyduğumuz gibi bir video koy görelim subarunun örnekleri yukarıda renoyuda görelim konuşmanın alemi yok reno firmasının videosuda değil onlar amatör... subaru teknololjisini bilenbilir zaten anlatmaya gerek yok onda bir fiyata serveti rezil etmektir subaru daha küçük motorla:http://www.youtube.com/watch?v=hN2eipP-dq0 dünyada renot kaynar 17-18 binlere sıfır subaru almazsın sen zaten farını alamazsın 2000 üzerindeki bir çok renotta klima hd direksiyon yok


    171feetten atılmış reno videosu bekliyoruz yere düşünce görelimde gözümüz sağlamlık görsün

    http://www.youtube.com/watch?v=qDi0MZJZ-w0&feature=related



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oner35 -- 18 Mart 2011; 17:16:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oner35

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.

    Hocam teoride bu böyle yani bu yapılırken çarpanın etkisinin azaltılması hedeflenmiş bu noktada 1 kişinin bile hayatı kurtulduysa eğer proje amacına ulaşmış demektir ve ne olursa olsun bu(Mİka) plastik denen aksam ve tasarımdan dolayı da Renault'u tebrik etmek gerekir...

    Diğer arkadaşlara ithafen ise konuyu unutmuştum tekrar inceledim Renault'u öldürme yarışı yaşanmış resmen ve test edilmeye bile layık görülmemiş
    Bu arada burada önemli bir yanlış daha var....
    Renault gibi bir otomotiv devinin ,formüla 1 gibi dünya otomobil teknolojilerinde 4 yıldır şampiyonluklara abone olan bir markanın en özene bezene ürettiği D sınıfı GT si ile
    NE İDÜĞÜ BELİRSİZ subarunun bir aracı karşılaştırılıyor.(Şimdi sağdan soldan ralli videoları yağacak)))
    yani durum aslında burada anlatyılanın tam tersi durumda Laguna GT bal gibi subarudan daha iyi yol tutuyor testte bu gayet açık ve ben de inanıyorum her zaman ve her yerde subarudan ve porsche boxer den daha iyi yol tutuyor bu açık açık videolarda gösterilmiş...bundan daha normal bir sonuç yok ki zaten zaten şu durumda bunun aksi tuhaf olur.
    ne yani subarudan daha iyi yol tutamaz mı subaru ne yahu DÜNYA renault kaynıyor Dünyada liderliğe oynayan bir firmanın en lüks en iyi aracı ile Ne idüğü belirsiz Subaru karşılaştırılamaz mı yani
    iyi arabva olabilir hani adı da fena değil su -ba -ru
    Yani pist burası pist Pistte Renault ile REnault motoru ile 5 yıldır Ferrari baş edemiyor,mc laren baş edemiyor sen de kimsin subaruymuş ta bilmem neymiş te
    takuma sato yu getirsen yine tırı vırı

    sanki büyük bir hata edilmiş ayıp edilmiş bnöyle bir kıyaslama mümkünatı yok olmazmış hadi ordan sizi işkembe i kübracılar sizi
    Broadway mı toros mu bu be
    bu 2012 model dünya şampiyonu Formüla 1 aracının yol tutuş ve şanzuman özelliklerine sahip Laguna GT...tabi ki geçecek tabi ki daha iyi olacak GT nin yol tutuşu...yok bu sefer baltayı taşa vurmuş yok ağırlık merkeziymiş yok boxer motoruymuşş
    İşin aslı burada asıl ilginç olan subarunun bu teknolojiye sahip Laguna GT ye kafa tutması ...
    meseleye şu açıdan bakmalıyız
    İki markanın argesine bakarsan
    bu işe yaptığı yatırıma ve harcadığı paraya
    Reklam giderlerine
    çalışan teknik ekip ve kullnılan teknolojiye
    Harcanan emeğe donanım ve modellere
    geçmişine ,tarihine vs.
    ve burada sayamayacağım pek çok şeye bakacakl olursak eğer subaru renault karşısında koca bir HİÇ'tir bunu bir defa ortaya koymakta fayda var.
    Renaultu kesinlikle kınıyorum ve başarısız bir hamle olarak görüyorum STI'nın karşısına CLİO RS yi çıkarmaları gerekiyordu...







    komik insandan nameler clio normal viraja giremeyen bir araba herkeste bilir durdurman için parşüt kullanman gerekir teknoloji dediğin 60bindeki arabaların tel tel iç aksamın dökülmeleri plastik mi kalite dediğin yoksa 2011 li senelerde fluance dediğin araçların 8valf üretilmesimi? sen bir sağlam dediğin araçla çık bir toprak zemine bizim koyduğumuz gibi bir video koy görelim subarunun örnekleri yukarıda renoyuda görelim konuşmanın alemi yok reno firmasının videosuda değil onlar amatör... subaru teknololjisini bilenbilir zaten anlatmaya gerek yok onda bir fiyata serveti rezil etmektir subaru daha küçük motorla:http://www.youtube.com/watch?v=hN2eipP-dq0 dünyada renot kaynar 17-18 binlere sıfır subaru almazsın sen zaten farını alamazsın 2000 üzerindeki bir çok renotta klima hd direksiyon yok


    171feetten atılmış reno videosu bekliyoruz yere düşünce görelimde gözümüz sağlamlık görsün

    http://www.youtube.com/watch?v=qDi0MZJZ-w0&feature=related


    @oner35
    şimdi sen ve ben denizkubinin saçmaladığının farkındayız değil mi?






    emin ol sen de en az onun kadar saçmalıyorsun




    tamam birbirinizi buldunuz o reno hastası sen subaru hastasısın ama boşa kanırtmayın yani burdan bu konu bir yere gitmez, tutmuş 170 feet den araba atlama videosu koymuş subaruyu böyle övmeye çalışıyor, öbürü de subaruyu bi kalemde siliyor dandik marka diyor hey allahım yarenaultdur renaultdur subaru subarudur, iki markanın da farklı alanlarda çok ciddi başarıları vardır ikisi de otomobilde dünya devidir yırtınmaya lüzüm yok beyler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|


    quote:

    Orijinalden alıntı: oner35

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.

    Hocam teoride bu böyle yani bu yapılırken çarpanın etkisinin azaltılması hedeflenmiş bu noktada 1 kişinin bile hayatı kurtulduysa eğer proje amacına ulaşmış demektir ve ne olursa olsun bu(Mİka) plastik denen aksam ve tasarımdan dolayı da Renault'u tebrik etmek gerekir...

    Diğer arkadaşlara ithafen ise konuyu unutmuştum tekrar inceledim Renault'u öldürme yarışı yaşanmış resmen ve test edilmeye bile layık görülmemiş
    Bu arada burada önemli bir yanlış daha var....
    Renault gibi bir otomotiv devinin ,formüla 1 gibi dünya otomobil teknolojilerinde 4 yıldır şampiyonluklara abone olan bir markanın en özene bezene ürettiği D sınıfı GT si ile
    NE İDÜĞÜ BELİRSİZ subarunun bir aracı karşılaştırılıyor.(Şimdi sağdan soldan ralli videoları yağacak)))
    yani durum aslında burada anlatyılanın tam tersi durumda Laguna GT bal gibi subarudan daha iyi yol tutuyor testte bu gayet açık ve ben de inanıyorum her zaman ve her yerde subarudan ve porsche boxer den daha iyi yol tutuyor bu açık açık videolarda gösterilmiş...bundan daha normal bir sonuç yok ki zaten zaten şu durumda bunun aksi tuhaf olur.
    ne yani subarudan daha iyi yol tutamaz mı subaru ne yahu DÜNYA renault kaynıyor Dünyada liderliğe oynayan bir firmanın en lüks en iyi aracı ile Ne idüğü belirsiz Subaru karşılaştırılamaz mı yani
    iyi arabva olabilir hani adı da fena değil su -ba -ru
    Yani pist burası pist Pistte Renault ile REnault motoru ile 5 yıldır Ferrari baş edemiyor,mc laren baş edemiyor sen de kimsin subaruymuş ta bilmem neymiş te
    takuma sato yu getirsen yine tırı vırı

    sanki büyük bir hata edilmiş ayıp edilmiş bnöyle bir kıyaslama mümkünatı yok olmazmış hadi ordan sizi işkembe i kübracılar sizi
    Broadway mı toros mu bu be
    bu 2012 model dünya şampiyonu Formüla 1 aracının yol tutuş ve şanzuman özelliklerine sahip Laguna GT...tabi ki geçecek tabi ki daha iyi olacak GT nin yol tutuşu...yok bu sefer baltayı taşa vurmuş yok ağırlık merkeziymiş yok boxer motoruymuşş
    İşin aslı burada asıl ilginç olan subarunun bu teknolojiye sahip Laguna GT ye kafa tutması ...
    meseleye şu açıdan bakmalıyız
    İki markanın argesine bakarsan
    bu işe yaptığı yatırıma ve harcadığı paraya
    Reklam giderlerine
    çalışan teknik ekip ve kullnılan teknolojiye
    Harcanan emeğe donanım ve modellere
    geçmişine ,tarihine vs.
    ve burada sayamayacağım pek çok şeye bakacakl olursak eğer subaru renault karşısında koca bir HİÇ'tir bunu bir defa ortaya koymakta fayda var.
    Renaultu kesinlikle kınıyorum ve başarısız bir hamle olarak görüyorum STI'nın karşısına CLİO RS yi çıkarmaları gerekiyordu...







    komik insandan nameler clio normal viraja giremeyen bir araba herkeste bilir durdurman için parşüt kullanman gerekir teknoloji dediğin 60bindeki arabaların tel tel iç aksamın dökülmeleri plastik mi kalite dediğin yoksa 2011 li senelerde fluance dediğin araçların 8valf üretilmesimi? sen bir sağlam dediğin araçla çık bir toprak zemine bizim koyduğumuz gibi bir video koy görelim subarunun örnekleri yukarıda renoyuda görelim konuşmanın alemi yok reno firmasının videosuda değil onlar amatör... subaru teknololjisini bilenbilir zaten anlatmaya gerek yok onda bir fiyata serveti rezil etmektir subaru daha küçük motorla:http://www.youtube.com/watch?v=hN2eipP-dq0 dünyada renot kaynar 17-18 binlere sıfır subaru almazsın sen zaten farını alamazsın 2000 üzerindeki bir çok renotta klima hd direksiyon yok


    171feetten atılmış reno videosu bekliyoruz yere düşünce görelimde gözümüz sağlamlık görsün

    http://www.youtube.com/watch?v=qDi0MZJZ-w0&feature=related


    @oner35
    şimdi sen ve ben denizkubinin saçmaladığının farkındayız değil mi?






    emin ol sen de en az onun kadar saçmalıyorsun




    tamam birbirinizi buldunuz o reno hastası sen subaru hastasısın ama boşa kanırtmayın yani burdan bu konu bir yere gitmez, tutmuş 170 feet den araba atlama videosu koymuş subaruyu böyle övmeye çalışıyor, öbürü de subaruyu bi kalemde siliyor dandik marka diyor hey allahım yarenaultdur renaultdur subaru subarudur, iki markanın da farklı alanlarda çok ciddi başarıları vardır ikisi de otomobilde dünya devidir yırtınmaya lüzüm yok beyler


    yırtınma yok bu kadar kişinin alayına rağmen halla konuyu hortlaması.. zaten doğru söylüyorsun anlamaz ne yapsak nafile ben saçmalasam yada subaru hastası olsam baldır küldür mersoyu iple çektiği videoyu koyar mersoda arabamı ne kötü arabaymış subaru ondan üstünmüş derdim biz haşa dedik merso ilede subaru kıyası olmaz doğru sözüne ne hacet gerçi bizde onun gibi olacaz bu gidişle eywallah haklısın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    Arkadaşın söylediklerinde doğruluk payı var.

    "Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir. "

    gibi... Ama bakış açısı eksik kalmış. Fiziksel olarak bu söylediği doğrudur. Ancak Çarpışma testleri bu kadar basit olmuyor maalesef. Yani; "Araç sağlam olursa etkisi direkt içeriye iletilir o zaman aracı, enerjiyi absorbe edecek şekilde yapalım gibi basit bir mantıkla araç yapılmıyor. Bunlar dışında daha sayılabilecek milyonlarca olayın püf noktaları var. Bir aracı hem malzeme yönünden kaliteli hem de güvenlik açısından sağlam hale getirmek pek de mümkün. Volvo yıllardır bunun için uğraşıyor zaten. Bugün dünyanın en büyük çarpışma testi tesislerinden birine sahip bir firma. Sırf güvenlik ve sağlamlık adına aklınıza getirmeye ürkeceğiniz rakamlarda araç heba ediliyor ve ar-ge yapılıyor...

    düzeltme: Az önce arkadaşın Laguna'ya 52000 lira verdiğini gördüm. Şimdi kafamda oturdu bazı şeyler.

    Hocam teoride bu böyle yani bu yapılırken çarpanın etkisinin azaltılması hedeflenmiş bu noktada 1 kişinin bile hayatı kurtulduysa eğer proje amacına ulaşmış demektir ve ne olursa olsun bu(Mİka) plastik denen aksam ve tasarımdan dolayı da Renault'u tebrik etmek gerekir...

    Diğer arkadaşlara ithafen ise konuyu unutmuştum tekrar inceledim Renault'u öldürme yarışı yaşanmış resmen ve test edilmeye bile layık görülmemiş
    Bu arada burada önemli bir yanlış daha var....
    Renault gibi bir otomotiv devinin ,formüla 1 gibi dünya otomobil teknolojilerinde 4 yıldır şampiyonluklara abone olan bir markanın en özene bezene ürettiği D sınıfı GT si ile
    NE İDÜĞÜ BELİRSİZ subarunun bir aracı karşılaştırılıyor.(Şimdi sağdan soldan ralli videoları yağacak)))
    yani durum aslında burada anlatyılanın tam tersi durumda Laguna GT bal gibi subarudan daha iyi yol tutuyor testte bu gayet açık ve ben de inanıyorum her zaman ve her yerde subarudan ve porsche boxer den daha iyi yol tutuyor bu açık açık videolarda gösterilmiş...bundan daha normal bir sonuç yok ki zaten zaten şu durumda bunun aksi tuhaf olur.
    ne yani subarudan daha iyi yol tutamaz mı subaru ne yahu DÜNYA renault kaynıyor Dünyada liderliğe oynayan bir firmanın en lüks en iyi aracı ile Ne idüğü belirsiz Subaru karşılaştırılamaz mı yani
    iyi arabva olabilir hani adı da fena değil su -ba -ru
    Yani pist burası pist Pistte Renault ile REnault motoru ile 5 yıldır Ferrari baş edemiyor,mc laren baş edemiyor sen de kimsin subaruymuş ta bilmem neymiş te
    takuma sato yu getirsen yine tırı vırı

    sanki büyük bir hata edilmiş ayıp edilmiş bnöyle bir kıyaslama mümkünatı yok olmazmış hadi ordan sizi işkembe i kübracılar sizi
    Broadway mı toros mu bu be
    bu 2012 model dünya şampiyonu Formüla 1 aracının yol tutuş ve şanzuman özelliklerine sahip Laguna GT...tabi ki geçecek tabi ki daha iyi olacak GT nin yol tutuşu...yok bu sefer baltayı taşa vurmuş yok ağırlık merkeziymiş yok boxer motoruymuşş

    İşin aslı burada asıl ilginç olan subarunun bu teknolojiye sahip Laguna GT ye kafa tutması ...
    meseleye şu açıdan bakmalıyız
    İki markanın argesine bakarsan
    bu işe yaptığı yatırıma ve harcadığı paraya
    Reklam giderlerine
    çalışan teknik ekip ve kullnılan teknolojiye
    Harcanan emeğe donanım ve modellere
    geçmişine ,tarihine vs.
    ve burada sayamayacağım pek çok şeye bakacakl olursak eğer subaru renault karşısında koca bir HİÇ'tir bunu bir defa ortaya koymakta fayda var.
    Renaultu kesinlikle kınıyorum ve başarısız bir hamle olarak görüyorum STI'nın karşısına CLİO RS yi çıkarmaları gerekiyordu...






    UP...konuyu güncel tutmakta fayda var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 18 Mart 2011; 20:22:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    tamam birbirinizi buldunuz o reno hastası sen subaru hastasısın ama boşa kanırtmayın yani burdan bu konu bir yere gitmez, tutmuş 170 feet den araba atlama videosu koymuş subaruyu böyle övmeye çalışıyor, öbürü de subaruyu bi kalemde siliyor dandik marka diyor hey allahım yarenaultdur renaultdur subaru subarudur, iki markanın da farklı alanlarda çok ciddi başarıları vardır ikisi de otomobilde dünya devidir yırtınmaya lüzüm yok beyler



    Hocam tamam burada bir etk,i tepki var durup dururken yazmıyoruz ya bunları.Subaru da öyle aman aman bişey değil ki o da normal fiyata alınıp satılan seri üreetimlerden birisi değil mi .??ee nerde bunlar o zaman?
    Nerde bunlar yav ? Biri göstersin bana...
    Renault Renottur naparsa yapsın renottur değil efendim ben bunu kabul etmiyorum kimse de etmesin zaten...Renault'un böyle şeylere soyunması yakıştıtılmıyor neden derseniz ben dahil bu konuya yazan hiç kimsenin LAGUNA GT si yok ama aşağılamak serbest ,dalga geçmek yani atış serbesttt
    yahu siz kimsiniz be
    Bakın 27 martta Avustralyada sezonun ilk yarışı başlıyor.Orada sadece yarışlar izlenmiyor o yarış boyunca takımların markaların hangi yenilikleri yaptıklarından hangi teknolojileri barındırdıklarından da bahsediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Biz karar verdik doktorla Latifeye giriyoruz 2 ortak sıra aldık 4 ay sonraya 2.0 mazutlu 4876286hp fül sanrof var el gazı var masazlı goltuklar var 18 cant attırdık ceylan derisi koltuklar yol komputeri vs.. dolu yani araç garajda saklıcaz kısmetse garaj arabası olucak.

    İzlenimlerimizi yazarız buraya.

    Saygılar.


    Devir saati var mı bi sorsaydınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Biz karar verdik doktorla Latifeye giriyoruz 2 ortak sıra aldık 4 ay sonraya 2.0 mazutlu 4876286hp fül sanrof var el gazı var masazlı goltuklar var 18 cant attırdık ceylan derisi koltuklar yol komputeri vs.. dolu yani araç garajda saklıcaz kısmetse garaj arabası olucak.

    İzlenimlerimizi yazarız buraya.

    Saygılar.


    Devir saati var mı bi sorsaydınız?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: |_-0zZie-_|

    tamam birbirinizi buldunuz o reno hastası sen subaru hastasısın ama boşa kanırtmayın yani burdan bu konu bir yere gitmez, tutmuş 170 feet den araba atlama videosu koymuş subaruyu böyle övmeye çalışıyor, öbürü de subaruyu bi kalemde siliyor dandik marka diyor hey allahım yarenaultdur renaultdur subaru subarudur, iki markanın da farklı alanlarda çok ciddi başarıları vardır ikisi de otomobilde dünya devidir yırtınmaya lüzüm yok beyler



    Hocam tamam burada bir etk,i tepki var durup dururken yazmıyoruz ya bunları.Subaru da öyle aman aman bişey değil ki o da normal fiyata alınıp satılan seri üreetimlerden birisi değil mi .??ee nerde bunlar o zaman?
    Nerde bunlar yav ? Biri göstersin bana...
    Renault Renottur naparsa yapsın renottur değil efendim ben bunu kabul etmiyorum kimse de etmesin zaten...Renault'un böyle şeylere soyunması yakıştıtılmıyor neden derseniz ben dahil bu konuya yazan hiç kimsenin LAGUNA GT si yok ama aşağılamak serbest ,dalga geçmek yani atış serbesttt
    yahu siz kimsiniz be
    Bakın 27 martta Avustralyada sezonun ilk yarışı başlıyor.Orada sadece yarışlar izlenmiyor o yarış boyunca takımların markaların hangi yenilikleri yaptıklarından hangi teknolojileri barındırdıklarından da bahsediliyor.






    renault renaultdur derken bir aşağılama yok, sen yanlış anlamışsın, yani bunlar farklı ve kendine özgü markalar demeye çalışıyorum, renault altı üstü renaultdur mantığında biri olsam sıfırına gidip bilmem kaç milyar vermezdim üstüne bir de 5 yıldır da kullanıyorsam ve imzamdaki aracın kulübünün kurucusuysam bu o mantıkta olmadığımı ıspatlar heralde, benim kastettiğim ne reno kötü bir markadır ne de subaru ,ikisi de farklı alanlarda çok ciddi başarıları olan dünya devi markalardır boşuna tartışmaya ve garip örnekler sunup birbirinizi aşağılamaya gerek yok




  • efendim bende sizi çürüteyim affınıza sığınarak yanlış anlamayın... Bizim Rektör de öyle Atılım felan değil Türkiye Cumhuriyetinin en köklü 3-5 üniversitesinden birinin rektörü Hyundai Genesis e biniyor :) ne yani o kadar Mercedes varken BMW 7 serisi Audi a8L varken bu mu şimdi ? :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: oner35

    filoda bahne sayılmaz bu gerçektir vw yi gördüğünü firmalar birçoğu kiralık yada bi holding gurubuna ait markette görev aldım bu adamlar vwninde distribitörü hepsinde seat vardı tabikide reno olmaz philpmorriste adamlar mustangle geziyor redbullda aynı fakat misal olarak bir yağ fabrikası vs tarafsız fabrika tecihi reno olur ucuz olsun ihtiyaç görsün yeter felsefesi



    Çok basit bir örnek vererek Vw markasını daha elit gösterme çabanızı çürüteceğim. Atılım Üniversitesi Rektör yardımcısı, hukuk fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. İhsan Tarakçıoğlu'nun makam arabası Fluence Privilège 1.5 dCi 105 bg. Hukuk Fakültesi Dekanı Prof Dr. Nami Çağan'ın (3 dönem bakanlık yapmıştır kendisi) hususi arabası Renault Laguna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Laguna GT şu anda dünmyanın en iyi yol tutan aracıdır diyebiliriz ne subarusu yahu

    Laguna GT den bahsediyoruz cahiller subaruymuş sadece sınıfının değil gelmiş geçmiş en iyi yol tutan bir otomobil var karşınızda

    ön tekerlek ile birlikte dönen arka tekerlek tasarımı var 4D Control neymiş yazın googleye araştırın ... izleyin izleyin yol tutuş neymiş teknoloji neymiş porsche neymiş görün biraz gündemi takip edin otomobil ile ilgili bilgileriniz berberde traş olurken konuşulanlardan ibaret olmasın.



    http://www.youtube.com/watch?v=9wKYvli1V48&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE

    http://www.youtube.com/watch?v=-uRl9dH5ztY&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=YXdfL4CdTQ0&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=9xyDo4ArUNI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=sNf77zmH7UM&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=iUMZ_clz_0I&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=uKUSjU1lk9c&feature=fvw

    http://www.youtube.com/watch?v=da_tSrJc0XI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Q74Tclf-UPA&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=ZI2fjgOozUI&feature=related




    Bu kadar video yeter mi çok bilgili kafadan atıp tutan forumdaşlarım isterseniz 10 yüz bin tane daha video mu ekleyelim
    demek ki neymişş bilmeden atıp tutmamayacakm ışız
    demek ki neymiş bükemediğimiz bileğe saygı duyacakmışız
    demek ki neymiş laguna GT subaruya da porsche ye de heğpsine de yol tutuşta nal toplatıyormuş bu nal toplatmanın BMW ve Audi versiyonu da vardı yani BMW ye ve Audiye de Nal toplatmıştı laguna ama o videolara ulaşamadım az kaldı arıyorum Lagunanın BMW 5.20 D yi nasıl azdırdığını BMW ye Audi A6 ya nasıl 8 çizdirdiğini görünce ne diyeceksiniz bakalım






    />




  • @blood_stain

    Siz benim düşüncemi desteklemişsiniz aslında. Sağolun.
  • estafurullah efendim :) mantık doğru mantıktır isteyen istediğine biner bu adamında para cebinden çıkmıyor devlet veriyor ama o Genesis alıyorsa zevk meselesidir...

    şimdi efendim elimden geldiğince okudum eğlendim üzüldüm -gereksiz tartışmalar-

    şimdi beyefendi demekki çok seviyor renaultu bende aksine hiç sevmem ama neden seviyorsunda diyemem... Adam o kadar videolarla belgelerle desteklemeye çalışıyorken kimileri kalkıp sırf muhalefet için karşı çıkıyor...

    videodaki amaç yol tutuş göstermek için he ne şartlarda o tartışılır ama bir test bu... anlamadığım subaru nasıl izin veriyor madem adil değil yada segment farkı var...

    renaultu neden sevmediğime gelirse bu zamana kadar sağlam bir dizaynı yoktur, bana göre sağlam değildir tamamen stratejiktir... Arabalarını beğenen yok mu tabiki var ama bu zamana kadar kimden duysam ;

    - ucuz
    - yakıtı az
    - malzeme kolay bulunur
    - malzemeler ucuz

    vs vs.
    yani kimse gerçekten çok severek binmiyor...

    ya bu ülkede vergiden kaçmak için Lüks segmentindeki Latitute modeli 1.5 dci motor varsa ben daha birşey diyemem efendim :) sonra kronik arızalar boy gösterir. paran yoksa alma git megane al ama yok...

    Saygılar amacım herkes gibi tartışma yaratmak değil ben sevmem ama nedenleri vardır hoşuma gitmez öncelikle...

    ama denizkubi sizi çok merak ettim ne iş yaptığınızı... affınıza sığınarak söylerseniz memnun kalırım

    Teşekkürler zaman ayırdığınız için..




  • @blood_stain

    Hocam saydığınız 4 madde zamanında çok tartışıldı. Onlar toros dönemlerinin laflarıydı. 1.6 16v Renault Megane 1'in trigeri serviste 600 küsür liraya değişmişti sene 2009'da.

    Ayrıca Renault'un o amaca hizmet eden Dacia diye bir markası zaten var. Niye kendi arabalarının ve yedek parçalarının fiyatlarını ucuz tutsun? Sizden ricam bir kaç markanın yetkili servisini arayıp aynı parçanın fiyatlarını hepsine sormanız. Ucuz olmadığını göreceksiniz.

    55.600 liraya C sınıfı sedan araç satan bir marka Renault. Cidden ucuz değil yani.

    Renault Megane 3 haricinde şu anda benim de çok hoşuma giden bir marka değil Renault ama çok satmasının nedeni de bu kadar basit olamaz.

    Kimse güvenmediği bir markaya sırf parçası ucuz diye de 50.000 lira da bağlamaz o da ayrı bir konu
    .
    "Kimse çok severek binmiyor" lafı çok iddialı bir laf.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    @blood_stain

    Hocam saydığınız 4 madde zamanında çok tartışıldı. Onlar toros dönemlerinin laflarıydı. 1.6 16v Renault Megane 1'in trigeri serviste 600 küsür liraya değişmişti sene 2009'da.

    Ayrıca Renault'un o amaca hizmet eden Dacia diye bir markası zaten var. Niye kendi arabalarının ve yedek parçalarının fiyatlarını ucuz tutsun? Sizden ricam bir kaç markanın yetkili servisini arayıp aynı parçanın fiyatlarını hepsine sormanız. Ucuz olmadığını göreceksiniz.

    55.600 liraya C sınıfı sedan araç satan bir marka Renault. Cidden ucuz değil yani.

    Renault Megane 3 haricinde şu anda benim de çok hoşuma giden bir marka değil Renault ama çok satmasının nedeni de bu kadar basit olamaz.

    Kimse güvenmediği bir markaya sırf parçası ucuz diye de 50.000 lira da bağlamaz o da ayrı bir konu
    .
    "Kimse çok severek binmiyor" lafı çok iddialı bir laf.

    1. Reno genel muduru acikladi satislarin yaridan fazlasi uygun fiyatli filo satislari

    2. Oyle bir ortam yaratmissin ki goren de herkez 56bin liralik versiyonu en cok satiliyor sanacak baz versiyon uygun fiyatli olan yani filo versiyonu en cok satilani




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.