Şimdi Ara

LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
276
Cevap
0
Favori
10.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Laguna ile dolaşırken Akdeniz sahillerinde bunları da al genç
     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ



    almasına gerek yok çamurluğa dokunsun yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oner35


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Laguna ile dolaşırken Akdeniz sahillerinde bunları da al genç



    almasına gerek yok çamurluğa dokunsun yeter

    Dinazor zamanından kalma arkadaşım

    o plastik dediğin aksam senin hayatta kalman için dizayn edildi.O dalga geçtiğin plastik mika tasarım otomobillerin güvenlik anlayışını değiştirmiştir.
    darbe emici olsun diye kullnılmıştır.Bugün çok güvenli olarak bilinen 90 lı yılların çelik kasalı mercedesleri 90 ların çelik kasalı son volvoları bilinenlerin aksine tam birer ölüm makinalarııdır.

    ANLAMAZSIN ANLAMAYACAKSIN AMA yine de okuyan diğer arkadaşlar için anlatayım yoksa sen anlamıyorsun bu belli

    Şöyle sorayım büyük bir kafesinin içindesiniz bu kafes ile mi bir yere çarpmak istersiniz ...yoksa etrafı yastıklarla pamuklarla çevrili bir kafesle mi çarpmak istersiniz?
    veya
    Aracın sağlam kalması mı önemli insanın mı?

    önce araç sağlam kalacak ki insan da sağlam kalacak dediğinizi, duyar gibi oluyorum

    Fakaaat bu bilimsel olarak çok ciddi bir yanılgıdır.bunu Renault farketmiştir.

    Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir.




    Bunu gören ve her zaman dünya otomobil anlayışına yön veren renault bir ilke imza atarak bu enerjiyi farkeytmiş ve mika benzeri bir tasarım kullnarak otomobillerini dünyanın en güvenli, araçlkarı haline getirmiş ilk çarpma anındaki enerjiyi hafifletmeyi başarmıştır. bunu da o plasytik benzeri aksam ile yapmıştır.Dikkat ederseniz renault kazalarında genellikle otoban her tarafı küçük küçük parçacıklarla dolar ama az can kaybı yaşanır
    bunun meyvelerini de Crash testlerinde elde etmiş ve çeşitli testlerde 1. liği (bu plastik aksamdan dolayı) kimseye birakmamış buna mercedes başta olkmak üzere özelikle alman firmaları bmw audi felan ''nasıl olurrrr?Biz o kadar yatırım harcama yapıyoruz o kadar uğraşıyoruz ama siz ödüleri renaulta veriyorsunuz'' diyerekten isyan etmişlerdir.

    Bizzat görüdğüm bir olay renaultların şaselerinin i,çine bir tane daha geçiriliyor yani direklerin içine bir tane daha çelik direk geçiriliyor.yani iç aksam şoför ve yolcu muhafazası iç içe geçömiş iki adet çelik şase tarafından maksimum olarak korunuyor.dış aksamda ise darbenin ve çarpmanın şiddetini bilimsel olarak azaltan o cahilce ağzına alıp dalga geçmeye çalıştığın plastik aksam alıyor.

    şimdi tekrar soruyorum büyük bir kafesinin içindesiniz(çok sağlam kasalı araçlar) bu kafes ile mi bir yere çarpmak istersiniz ...yoksa etrafı yastıklarla pamuklarla çevrili bir kafesle mi çarpmak istersiniz?

    Daha da anlamıyorsanız veya anlamak istemiyorsanız bir kelişme dahi yazmıyorum...




    Dünyanın ilk 5 yıldız alan aracı Renault Laguna'dır
    Yine dünyanın ilk 5 yıldız alan C sınıfı Renault Megane II olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 10 Mart 2011; 20:01:26 >




  • Oda bişeymi Laguna Mercedes SLS'i kalkışta geçiyor. Yeterki kalkarken 4. vitesi bulsun.
  • Orijinalden alıntı: denizkubi

    Orijinalden alıntı: oner35


    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Laguna ile dolaşırken Akdeniz sahillerinde bunları da al genç



    almasına gerek yok çamurluğa dokunsun yeter

    Dinazor zamanından kalma arkadaşım

    o plastik dediğin aksam senin hayatta kalman için dizayn edildi.O dalga geçtiğin plastik mika tasarım otomobillerin güvenlik anlayışını değiştirmiştir.
    darbe emici olsun diye kullnılmıştır.Bugün çok güvenli olarak bilinen 90 lı yılların çelik kasalı mercedesleri 90 ların çelik kasalı son volvoları bilinenlerin aksine tam birer ölüm makinalarııdır.

    ANLAMAZSIN ANLAMAYACAKSIN AMA yine de okuyan diğer arkadaşlar için anlatayım yoksa sen anlamıyorsun bu belli

    Şöyle sorayım büyük bir kafesinin içindesiniz bu kafes ile mi bir yere çarpmak istersiniz ...yoksa etrafı yastıklarla pamuklarla çevrili bir kafesle mi çarpmak istersiniz?
    veya
    Aracın sağlam kalması mı önemli insanın mı?

    önce araç sağlam kalacak ki insan da sağlam kalacak dediğinizi, duyar gibi oluyorum

    Fakaaat bu bilimsel olarak çok ciddi bir yanılgıdır.bunu Renault farketmiştir.

    Şimdi, fizikte etki-tepki olayı vardır...

    Dış taraf ne kadar sağlam olursa eğer çarpmanın şiddetti ve enerjisi aracın içindekilere aynı şiddetle yansır..yani dış taraf sağlam olduğu için çarpmadan meydana gelen ortaya çıkan enerji aracın i,çindekilere yansıyacak
    mesela 130 ile çarptınız dış tarafın sağlamlığından az deforme olacak(tıpkı mercolar ve volvolar) ve bu enerji içtekilere yansıyacak ve araç çakılacak içindekiler 130 km hızla harekete geçme eğilimine girecekler..yani içinmdekiler sağa sola 130 km hızla kadfasını gözünü çarpmış olacaklar...Bu da daha fazla can kaybı anlamına gelmektedir.




    Bunu gören ve her zaman dünya otomobil anlayışına yön veren renault bir ilke imza atarak bu enerjiyi farkeytmiş ve mika benzeri bir tasarım kullnarak otomobillerini dünyanın en güvenli, araçlkarı haline getirmiş ilk çarpma anındaki enerjiyi hafifletmeyi başarmıştır. bunu da o plasytik benzeri aksam ile yapmıştır.Dikkat ederseniz renault kazalarında genellikle otoban her tarafı küçük küçük parçacıklarla dolar ama az can kaybı yaşanır
    bunun meyvelerini de Crash testlerinde elde etmiş ve çeşitli testlerde 1. liği (bu plastik aksamdan dolayı) kimseye birakmamış buna mercedes başta olkmak üzere özelikle alman firmaları bmw audi felan ''nasıl olurrrr?Biz o kadar yatırım harcama yapıyoruz o kadar uğraşıyoruz ama siz ödüleri renaulta veriyorsunuz'' diyerekten isyan etmişlerdir.

    Bizzat görüdğüm bir olay renaultların şaselerinin i,çine bir tane daha geçiriliyor yani direklerin içine bir tane daha çelik direk geçiriliyor.yani iç aksam şoför ve yolcu muhafazası iç içe geçömiş iki adet çelik şase tarafından maksimum olarak korunuyor.dış aksamda ise darbenin ve çarpmanın şiddetini bilimsel olarak azaltan o cahilce ağzına alıp dalga geçmeye çalıştığın plastik aksam alıyor.







    Dünyanın ilk 5 yıldız alan aracı Renault Laguna'dır
    Yine dünyanın ilk 5 yıldız alan C sınıfı Renault Megane II olmuştur.



    önüne gelen kandırıyo seni nabacaz bilem bu seni son kez kapak edişim :D nedesek inanmazsın nede olsa o yaya güvenliği için düşük hızlarda yaya vurduğunda korumak için ama yükksek hızda duvara vurursan sürücüyü öldürmek için :D tamamen maliyeti azaltmak al ben sana özellikle reno forumumndan özelikle altını cziyorum nedenini oku 2.sayfada kaza yapan bir reno kullanıcısının yazdıklarını oku pres yapımda çalışanların yazdığını oku 2cisi kıvırma ne oldu reno teknolojini 90 yıllarda gördün mü hala mı yazıyosun :D http://www.renaultclubtr.com/forum/showthread.php?s=ad2449506bbbee32a2561658d97c653c&t=4560&page=2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oner35 -- 10 Mart 2011; 20:06:22 >




  • yahu kardeşim sen nesin ya subaru ne ?
    tamam ama yani neden ney zoruna gidiyor senin oradan eklediklerin ne bişiler bişiler saçmalıyorsun hem yaya güvenliği için hem de darbe emici aksam deniyor ona
    orada ne söylendiği kimin ne söylediği ni mi referans alacağız?
    Ki oradaki pek çok kişi de bunun darbe emici fonksiyonundan bahsetmiş...al bunlarda eklediğin linkten bazı görüşler kapak bu heralde kendi kendini mrezil ediyon be kardeşim




    ARKADAŞLAR PLASTİK KAZA ANINDA HIZI EMER......120KM HIZLA BİR YERE ÇARPTIĞINDA PLASTİK ÇARPMAYI İÇİNE ÇEKEREK YUMUŞATIR....BU NEDENLEDE BÜTÜN ARAÇLARDA AMA HEMEN HEMEN BÜTÜN ARACLARDA MERCEDES VE BMW DAHİL PLASTİK KULLANILIR.....
    EĞER PLASTİK OLMASSA ÇARPMA ANINDA 120KM İLE ARACDAKİ SAC KARŞILIK VERİR VE DİRENİR HIZBİRDEN VE ANİ OLARAK150-160KM ÇIKAR.
    GÜVENLİĞİMİZ İÇİN PLASTİKDEN CAMURLUKLAR VE TAMPONLAR YAPILMAKTADIR.....




    bence de ucuz olsu diye değil , yaya ya önden çarpmalarda çarpma şiddetini en aza indirmek için düşünülmüş diye biliyorum ben ,...
    __________________



    Evet, aslında maliyetten çok, sert malzemelerin çarpma anında, çarpma etkisini emmediği ve çarpma etkisini azaltmadığını farkettiler. Dolayısıyla sağlıklı olmuyor. Buna bağlı olarak, ister daha ucuz olsun ister daha pahalı, çarpma anında esnek malzeme çarpma etkisini azalttığı için sürücü ve yolcular açısından daha sağlıklı bir malzeme olmaktadır. Bu bahsettiğim özellikle ufak tefek değil de, büyük çarpmalarda daha da net kendini göstermektedir.
    _________________

    maliyet azalttı diyenlere karşı

    plastik camurluklar sac camurluklardan daha pahalı

    Evt arkadaşlar bu malzeme saçtanda pahalı öyle dandik bişey değil doğru yaslandnmı kırılcak gibi duruyor ama daha kaliteli malzeme saça göre.

    arkadaşıma kesinlikle katılıyorum. yakın zamanda başımdan geçen talihsiz bi olayı anlatmak isterim. 2005 megane 2 dynamic model araca sahibim. kışın ışıklarda duran ford connect marka araca birazda lastiklerimin azizliğinden arkadan çarptım ve süratim de vardı ( o an araç kayarken hava yastıkları açılmasın diye dua ettiğimi hatırlıyorum : ) araçtan indiğimde ön tarafın tamamen parçalandığını düşünürken(!) , yanlızca plakanın çizildiğini görünce şok oldum(!).. connect ne ne mi oldu ? arkasında çelik bar vardı ve onun alt kısmında yine çelikten bir tampon var.. o çelik kısım 4 cm içeri göçmüştü. connectin sahibinin yüzündeki ifadeyi görmenizi isterdim. 5 dk boyunca '' way be renault a bak diyerek kendine gelemedi ki bende çok şaşırmıştım..daha sonra araştırdığımda esneme payı olduğunu ve bu yüzden tamponumun sağlam kaldığını öğrendim. can sıkıcı bi olay yaşamama rağmen bu olay aracıma olan sevgimi bi kat daha arttırdı )
    teşekkürler..


    Eziği yaptırıp boyatmaktansa yeni parçayı takmak daha iyi,hiç değilse dalgalanmalar olmaz,ayrıca araçların en çok çürüyen yeri ön çamurluklardır.Plastik olduğu için çürüme derdide yok,ufak tefek yaslanmalarda ve temaslarda içeri esneyip geri geliyor,normal sac olsa içeri göçer ve düzeltmesi zor olurdu.Ayrıca yayaya vurduğumuz zamanki vereceğimiz hasar minumuma inmiş oluyor bu çamurluklar sayesinde.


    onurnihatdemir´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    ilk mesajm bu olcak ama bende renaultda pres departmanında staj yaptıgm için rahatlıkla soylyebilirm ki plastik panel yapımı sacdan daha pahalı (bunu da sırf bazı paliocular tamponun metal olmasını kalite gosergesi sandıkları icn yazıyorum)

    birincisi plastik toz halinde yurtdışından ithal geliyo

    ikincisi plastiği şekillendirmek için yağ dolasımıyla ısıtılmış kalıplar kullanılıyoki bu kalıplar zaten maliyet acısından normal pres kalıplarına baya bi basıyo

    son olarak benim staj yaptıgm sırada daha fuarlarda ble gösterilmemiş sembolleri uretmeye baslamıslardı ve onların camurlukları tasarruf icabı metaldi malesef
    evt bende onu araştırdım plastiklerin maliyeti daha fazla.yani bu kesinlikle maliyetten kaçmak için değil.size ön çamurlukları sac olanlarıda söyliyeyim.sac olanların kalınlığı 0.60 mm kalılığında.yani 1 milim bile değil.bence büyük bir kazada plastikle sacın pek bi farkı olmaz.ztn nCAP testlerinde 5 yıldız alan araçlarımız var bunlarda plastik.
    __________________


    Araçların en çok hasar alan yerleri olan çamurlukların en ufak bir bastırmada ezilmesi ve kaza esnasında araça ve surucuye daha fazla zarar vermesinden dolayı bu yola baş vurmuşlar bır reno firması değil daha başka bir çok firma bu yolu izliyor.


    Ben bizzat dayımın arabasını geri geri giderken az bise direge dokundurmustum az bisey dedim ama 900 lira masraf cıktı serviste(sactı arka).ve kendi cliomlada bi gün ısıklarda duran adama duramadım arkadadan gümlettim ondada 93 kasa astra sedan vardı.adamın tampon esnedi ve tabii benimkide ölyle oldu ve hicbir problem cıkmadan yolumuza devam ettik.aynı olay sac arabada olsaydı komple tampon deismesi gerekirdi bu yüzden ben plastik olmasından memnunum ufak tefek dikkatsizlikleri size pahalı maliyetler olarak geri getirmiyor en azından...
    __________________








    ___________
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • SENİN FİZİK DERSLERİNE BEDENCİ GİRMİŞ GALİBA.......
    ALLAH AŞKINA SÖYLE ELİNLE İÇİNE GÖÇÜRDÜĞÜN ÇAMURLUĞUN KOSKOCA ARACIN BİR YERE ÇARPMASIYLA ENERJİYİ EMİP SENİ KORDUĞUNA MI İNANIYORSUN....
    Madem öyle şimdi ki fluencelerde neden yok ya da megane III lerde....

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    yahu kardeşim sen nesin ya subaru ne ?
    tamam ama yani neden ney zoruna gidiyor senin oradan eklediklerin ne bişiler bişiler saçmalıyorsun hem yaya güvenliği için hem de darbe emici aksam deniyor ona cahil arkadaşım
    orada ne söylendiği kimin ne söylediği ni mi referans alacağız?

    ARKADAŞLAR PLASTİK KAZA ANINDA HIZI EMER......120KM HIZLA BİR YERE ÇARPTIĞINDA PLASTİK ÇARPMAYI İÇİNE ÇEKEREK YUMUŞATIR....BU NEDENLEDE BÜTÜN ARAÇLARDA AMA HEMEN HEMEN BÜTÜN ARACLARDA MERCEDES VE BMW DAHİL PLASTİK KULLANILIR.....
    EĞER PLASTİK OLMASSA ÇARPMA ANINDA 120KM İLE ARACDAKİ SAC KARŞILIK VERİR VE DİRENİR HIZBİRDEN VE ANİ OLARAK150-160KM ÇIKAR.
    GÜVENLİĞİMİZ İÇİN PLASTİKDEN CAMURLUKLAR VE TAMPONLAR YAPILMAKTADIR.....
    ___________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    SENİN FİZİK DERSLERİNE BEDENCİ GİRMİŞ GALİBA.......
    ALLAH AŞKINA SÖYLE ELİNLE İÇİNE GÖÇÜRDÜĞÜN ÇAMURLUĞUN KOSKOCA ARACIN BİR YERE ÇARPMASIYLA ENERJİYİ EMİP SENİ KORDUĞUNA MI İNANIYORSUN....
    Madem öyle şimdi ki fluencelerde neden yok ya da megane III lerde....

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    yahu kardeşim sen nesin ya subaru ne ?
    tamam ama yani neden ney zoruna gidiyor senin oradan eklediklerin ne bişiler bişiler saçmalıyorsun hem yaya güvenliği için hem de darbe emici aksam deniyor ona cahil arkadaşım
    orada ne söylendiği kimin ne söylediği ni mi referans alacağız?

    ARKADAŞLAR PLASTİK KAZA ANINDA HIZI EMER......120KM HIZLA BİR YERE ÇARPTIĞINDA PLASTİK ÇARPMAYI İÇİNE ÇEKEREK YUMUŞATIR....BU NEDENLEDE BÜTÜN ARAÇLARDA AMA HEMEN HEMEN BÜTÜN ARACLARDA MERCEDES VE BMW DAHİL PLASTİK KULLANILIR.....
    EĞER PLASTİK OLMASSA ÇARPMA ANINDA 120KM İLE ARACDAKİ SAC KARŞILIK VERİR VE DİRENİR HIZBİRDEN VE ANİ OLARAK150-160KM ÇIKAR.
    GÜVENLİĞİMİZ İÇİN PLASTİKDEN CAMURLUKLAR VE TAMPONLAR YAPILMAKTADIR.....
    ___________



    boş ver arkadaşım o binsin plastiğe anlamaz bu reno subaruya güvenlik dersi verdi artık subarular 15 yıldızlı en güvenilir otomobil oldu ilk resimler benden




     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ






     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ


     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ


     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oner35 -- 10 Mart 2011; 21:07:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    SENİN FİZİK DERSLERİNE BEDENCİ GİRMİŞ GALİBA.......
    ALLAH AŞKINA SÖYLE ELİNLE İÇİNE GÖÇÜRDÜĞÜN ÇAMURLUĞUN KOSKOCA ARACIN BİR YERE ÇARPMASIYLA ENERJİYİ EMİP SENİ KORDUĞUNA MI İNANIYORSUN....
    Madem öyle şimdi ki fluencelerde neden yok ya da megane III lerde....

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    yahu kardeşim sen nesin ya subaru ne ?
    tamam ama yani neden ney zoruna gidiyor senin oradan eklediklerin ne bişiler bişiler saçmalıyorsun hem yaya güvenliği için hem de darbe emici aksam deniyor ona cahil arkadaşım
    orada ne söylendiği kimin ne söylediği ni mi referans alacağız?

    ARKADAŞLAR PLASTİK KAZA ANINDA HIZI EMER......120KM HIZLA BİR YERE ÇARPTIĞINDA PLASTİK ÇARPMAYI İÇİNE ÇEKEREK YUMUŞATIR....BU NEDENLEDE BÜTÜN ARAÇLARDA AMA HEMEN HEMEN BÜTÜN ARACLARDA MERCEDES VE BMW DAHİL PLASTİK KULLANILIR.....
    EĞER PLASTİK OLMASSA ÇARPMA ANINDA 120KM İLE ARACDAKİ SAC KARŞILIK VERİR VE DİRENİR HIZBİRDEN VE ANİ OLARAK150-160KM ÇIKAR.
    GÜVENLİĞİMİZ İÇİN PLASTİKDEN CAMURLUKLAR VE TAMPONLAR YAPILMAKTADIR.....
    ___________



    asıl senin fizik dersinde aklın bedendeymiş

    cahil az oku araştır öğren bakalım işin aslını

    üstelik bu yazılar renault forumdan alıntı benim gfikirlerim değiller. ne zaman bana bir cevap yazsan duvara tosluyorsun

    Allah bilir fizik derslerini nasıl dinliyor ve anlıyordunm




  • AYNI RENAULT FORUMUNDA """"" maliyet az olsun diye kardeş bence başka hiç bir açıklaması yok"""""""YORUMLARI VAR...

    BANA ŞU AN Kİ FLUENCE'LERİN SÜMBÜLLERİN MEGANE'LARIN NEDEN AYNI UZAY ÇAĞI PLASTİĞİNİ KULLANMADIĞINI SÖYLE..Bahsettiğin materyal sizin megane larda yok.



    Bu da FİZİK DERSİNİ HANGİ ÜNİVERSİTEDEN ALDIĞIMIN KANITI AL BUNU ODANA POSTER YAP....
     LAGUNA GT VS SUBARU IMPREZA STİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 10 Mart 2011; 21:01:24 >




  • şimdi vıcık vıcık kaygan zeminde o videoda gittiğinden daha stabil giden daha az sarsılan araç laguna karşısında korkusundan mı döküyor kukaları

    ha ayrıca

    "plastik kaza anında hızı daha çok emer" ne demek arkadaş

    elimle büktüğüm plastik metal sacdan daha mı dayanıma sahip

    kaza anında dağılması için üretilmiş f1 araçları neden plastik değilde karbon fiberden yapılıyor ?

    laguna niye rallide değil ?

    dci vs boxer motoru ?

    sürekli simetrik 4 çeker vs 4control ?

    renault toros vs lancia stratos ?
    (bilgi : lancia : 1972 ,74 ,75, 76 ralli şampiyonu 1973 de renault başka bir takım ile ortak girip 1. olmuştur ama o sene lancia girmemiştir şampiyonaya ki o saatten sonrada renault hiç ortalıkta görünmez rallide)
  • DENİZKUBİ ESERİ: PLASTİK KAZA ANINDA DARBEYİ EMER....

    GÖRKEM: Ama abi elimle bükebildiğim plastik bildiğin plastik o kaza anında nasıl dayansın akıl var mantık var. Saatte 60 km ile gitsen yaklaşık 180.000 joule enerji ile duvara toslasan plastik nasıl dayansın..Senin elinle verdiğin 100 joule bilemedin 200 joule ona bile dayanamazken

    DENİZKUBİ: Sen bilmiyorsun Renault bu, UZAY ÇAĞI PLASTİĞİ bak megane'lara ne kadar sağlam..Senin fiziğin kıt. O plastik darbe emiyor HAYAT KURTARIYOR

    GÖRKEM: Peki abi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 10 Mart 2011; 21:26:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aero1

    şimdi vıcık vıcık kaygan zeminde o videoda gittiğinden daha stabil giden daha az sarsılan araç laguna karşısında korkusundan mı döküyor kukaları

    ha ayrıca

    "plastik kaza anında hızı daha çok emer" ne demek arkadaş

    elimle büktüğüm plastik metal sacdan daha mı dayanıma sahip

    kaza anında dağılması için üretilmiş f1 araçları neden plastik değilde karbon fiberden yapılıyor ?


    "plastik kaza anında hızı daha çok emer" ne demek
    Anlamamışsın hocam Bunun ne demek olduğunu açıkladık önemli olan plastik olması değil
    daha dayanıklı olması daha güvenli olduğu anlamına gelmiyor , aracın dayanıkllı olması önemli değil ;önemli olan içindeki canlıların darbeye dayanabilmesi ...bunu da anlattık dış kısım direnci ne kadar fazla olursa iç kısımda darbe o kadar şiddetli olur kardeş neyse anlamıyorsun kardeş uzatmanın anlamı yok.STI ve Laguna farklı kategoriler zaten neyse aslında Renault Subaru farklı kategoriler.
    İyi akşamlar iyi geceler

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse


    DENİZKUBİ: Sen bilmiyorsun Renault bu, UZAY ÇAĞI PLASTİĞİ bak megane'lara ne kadar sağlam..Senin fiziğin kıt. O plastik darbe emiyor HAYAT KURTARIYOR

    GÖRKEM: Peki abi.


    Bu ne yahu kendi kendinle mi konuşuyon benim adıma konuşmuş sonra kendisi kendi kendine cevap vermiş.Görkem kardeş fizik felan gibi bilim alanlarından bahsettik
    sanırım biraz ağır olmuş beynin bulanmış gibi geldi bana
    Nolacak bu galatasaray'ın hali yav
  • Ne oldu ODTÜ'yü görünce pıstın Hani fizik bilgisi. Kafana plastik Megane Çamurluğundan Kasket yaptır DARBE EMER HAYAT KURTARIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 10 Mart 2011; 21:35:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne oldu ODTÜ'yü görünce pıstın Hani fizik bilgisi. Kafana plastik Megane Çamurluğundan Kasket yaptır DARBE EMER HAYAT KURTARIR.


    Siz ODTÜ'lüler hepiniz aynısınız. Anladığım kadarıyla kimya mühendisliği okuyorsun ama gelmişsin burda fizik profesörü gibi konuşuyorsun ayrıca fizik106 yani fizik101'in devamı genel fiziktir bildiğim kadarıyla, mukavemet hesabı veya parça dinamiği üzerine çalışma yapılmaz. Yukarıda fizik bilgini göstermek amacıyla yaptığın hesap basit bir kinetik enerji hesabı Lise 2 de okutulan türlerden yani, forum ahalisini MIT'de okuyormuş gibi kandırmaya çalışmanın bir anlamı yok. Bu arada sorabilirsin sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun diye, ben de bunun ilmini okuyan bir öğrenciyim ve siz ODTÜ'lülerin fazla sevmediği İTÜ'de okuyorum.
    saygılar




  • Üniversite tartışmasına girmeyelim...Geçen sene 105 aldım yani dinamik....Çok basit enerji hesabı dediğin gibi ama arkadaşın bunu anlamasını beklemiyorum ayrıca mukavemet dersine daha gelmedik ama bilgim var.ODTÜ Lülerin İTÜ ye antipatisi olduğunu bilmiyordum ama şundan emin olabilirsin benim senin gibi yok


    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ne oldu ODTÜ'yü görünce pıstın Hani fizik bilgisi. Kafana plastik Megane Çamurluğundan Kasket yaptır DARBE EMER HAYAT KURTARIR.


    Siz ODTÜ'lüler hepiniz aynısınız. Anladığım kadarıyla kimya mühendisliği okuyorsun ama gelmişsin burda fizik profesörü gibi konuşuyorsun ayrıca fizik106 yani fizik101'in devamı genel fiziktir bildiğim kadarıyla, mukavemet hesabı veya parça dinamiği üzerine çalışma yapılmaz. Yukarıda fizik bilgini göstermek amacıyla yaptığın hesap basit bir kinetik enerji hesabı Lise 2 de okutulan türlerden yani, forum ahalisini MIT'de okuyormuş gibi kandırmaya çalışmanın bir anlamı yok. Bu arada sorabilirsin sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun diye, ben de bunun ilmini okuyan bir öğrenciyim ve siz ODTÜ'lülerin fazla sevmediği İTÜ'de okuyorum.
    saygılar




  • Neticede burda mühendis diye geçinenlerin (ben dahil) Renault fabrikasında çalışan mühendislerin yanında gık demeye hakkımız yok. her yaptıkları doğrudur demiyorum ancak avrupada önemli yere sahip bir şirketin güvenlik zaafiyeti oluşturabilecek birşeyi araçlarında kullanarak insanların sağlığını bu kadar açık bir şekilde tehdit edeceklerini sanmıyorum.
  • Kardeş benim sorunumda burada başkalarını cahillikle suçlayanların çok basit bir fiziki probleme fanatizmle yaklaşıp SAÇMALAMALARI. Alt Tarafı maliyeti düşsün diye takılan basit bir çamurluğun uzay çağı plastiği ve üstün mühendislik ürünü olduğunu zannetmesi ve kendilerini komik duruma düşürmeleri.....Olay bu. Kargaya yavrusu şahin görünürmüş
  • sti ve bu kasa
    hala alışamadım, genlerine aykırı
  • Gerizekalımısınız OLOOOMKurbağa gözlü lagunanla sana başarılar
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.