Şimdi Ara

LAMBDA SENSÖRÜNÜN REZİSTANSI (PROBLEM ÇÖZÜLMÜŞTÜR)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
5.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • AŞAĞIYA BİR MAKALE YAZMIŞTIM SORUN TAHMİNİMCE LAMBDA SENSÖRÜ BU SENSÖRÜN 3 ADET UCU VAR BU UÇLARIN İKİSİ BEYAZ Bİ TANESİDE SİYAH , PEKİ BUNUN REZİSTANS UÇLARI HANGİSİ BİLEN VARMI ? BOZUK OLDUĞUNDAN EMİN OLMAK İÇİN BUNU KESİN OLARAK TESPİT ETMEM ÖNEMLİ , BİRDE İÇİNDEKİ REZİSTANSIN İÇ DİRENCİ KAÇ OHM DUR ?


    ARKADAŞLAR ARACIMI SABAHLARI İLK ÇALIŞTIRMADA 500 METRE KADAR YAĞ VE SU LAMBASI AYNI ANDA YANIYOR VE SÖNÜYOR , SANIRIM BU BİR İKAZ UYARISI AMA NEYLE İLGİLİ OLDUĞUNU ANLAYAMADIM , 500 METRE SONRA LAMBALAR SÖNÜYOR VEDE Bİ DAHA YANMIYOR ? NEDEN OLABİLİR SİZCE ?
    NOT : YAĞ VE SU MÜŞİRLERİ SAĞLAM HEPSİNİ ÖLÇTÜM HATTA ÖZELLİKLE YAĞ MÜŞİRİNE KABLO ÇEKTİM Bİ PROBLEM VARMI DİYE HİÇ BİŞEY YOK , SİZCE NEDEN OLABİLİR ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 6 Ekim 2008; 11:47:32 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    AŞAĞIYA BİR MAKALE YAZMIŞTIM SORUN TAHMİNİMCE LAMBDA SENSÖRÜ BU SENSÖRÜN 3 ADET UCU VAR BU UÇLARIN İKİSİ BEYAZ Bİ TANESİDE SİYAH , PEKİ BUNUN REZİSTANS UÇLARI HANGİSİ BİLEN VARMI ? BOZUK OLDUĞUNDAN EMİN OLMAK İÇİN BUNU KESİN OLARAK TESPİT ETMEM ÖNEMLİ , BİRDE İÇİNDEKİ REZİSTANSIN İÇ DİRENCİ KAÇ OHM DUR ? UÇLARIN HEPSİNİ ÖLÇTÜM DEĞER GÖSTERMEDİ ARIZALI ANCAK REZİSTANS UÇLARI HANGİLERİ ?


    ARKADAŞLAR ARACIMI SABAHLARI İLK ÇALIŞTIRMADA 500 METRE KADAR YAĞ VE SU LAMBASI AYNI ANDA YANIYOR VE SÖNÜYOR , SANIRIM BU BİR İKAZ UYARISI AMA NEYLE İLGİLİ OLDUĞUNU ANLAYAMADIM , 500 METRE SONRA LAMBALAR SÖNÜYOR VEDE Bİ DAHA YANMIYOR ? NEDEN OLABİLİR SİZCE ?
    NOT : YAĞ VE SU MÜŞİRLERİ SAĞLAM HEPSİNİ ÖLÇTÜM HATTA ÖZELLİKLE YAĞ MÜŞİRİNE KABLO ÇEKTİM Bİ PROBLEM VARMI DİYE HİÇ BİŞEY YOK , SİZCE NEDEN OLABİLİR ?






  • arkadaşlar sorunumun çözümünde gelinen son nokta şu lambda sensörümü bozuk zannediyordum sağlammış , içindeki header (resiztans) sağlam vede motor ısındıkça 0-1 volt arası değerler gösteriyor 0.5 civarında voltaj dengeleniyor , şimdi gel gelelim esas soruma lambda sensörünün header yani ısıtıcı uçlarına iki adet beyaz kablo bu kabloya elektrik gelmiyor neden olabilir ? yada lambda sensörüne elektrik nerden geliyor ? beyinden olmadığını biliyorum neden derseniz rezistans akımı beyinden geçerse beyin zarar görür bir röle vardır muhakkak ama nerde ? bunu tespit ederek bulmam lazım lütfen yardımcı olumusunuz ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 1 Ekim 2008; 12:15:01 >
  • sonunun çözümünde gelinen son nokta LAMBDA SONDE VE BENZIN POMPASI VOLKSWAGENDE AYNI SİGORTADAN ALINMIŞ BUURDA LPG BAĞLANTISINI YAPAN SALAK BENZİN POMPASININ ELEKTRİKİĞİNİ KESERKEN LAMBDA SENSÖRÜNÜDE KESMİŞ , ŞİMDİ BU BAĞLANTILARI ESKİ KONUMUNA GETİRECEĞİM BAYRAMDAN SONRA , BEN ALDIĞIMDA BÖYLEYDİ ARABA KJAÇ ZAMANDIR , B ENDE ESKİ HALİNE GETİRECEĞİM ARACI KARARLIYIM SİZ SİZ OLUN BİLMEYENLERE LPG MONTAJI YAPTIRMAYIN SONRA ARIZA LAMBALARIYLA UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 2 Ekim 2008; 13:47:31 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    sonunun çözümünde gelinen son nokta LAMBDA SONDE VE BENZIN POMPASI VOLKSWAGENDE AYNI SİGORTADAN ALINMIŞ BUURDA LPG BAĞLANTISINI YAPAN SALAK BENZİN POMPASININ ELEKTRİKİĞİNİ KESERKEN LAMBDA SENSÖRÜNÜDE KESMİŞ , ŞİMDİ BU BAĞLANTILARI ESKİ KONUMUNA GETİRECEĞİM BAYRAMDAN SONRA , BEN ALDIĞIMDA BÖYLEYDİ ARABA KJAÇ ZAMANDIR , B ENDE ESKİ HALİNE GETİRECEĞİM ARACI KARARLIYIM SİZ SİZ OLUN BİLMEYENLERE LPG MONTAJI YAPTIRMAYIN SONRA ARIZA LAMBALARIYLA UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ


    Tebrik ederim.Seni bazı yazılarından takip ediyorum bayağı iyi çalışmaların var sabırlısın ve çok iyi bir araştırmacısın piyasada bulunan bazı tamircilerden iyi bilgin olduğuna inanıyorum tekrar tebrik ederim seni arkadaşım.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta





    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    sonunun çözümünde gelinen son nokta LAMBDA SONDE VE BENZIN POMPASI VOLKSWAGENDE AYNI SİGORTADAN ALINMIŞ BUURDA LPG BAĞLANTISINI YAPAN SALAK BENZİN POMPASININ ELEKTRİKİĞİNİ KESERKEN LAMBDA SENSÖRÜNÜDE KESMİŞ , ŞİMDİ BU BAĞLANTILARI ESKİ KONUMUNA GETİRECEĞİM BAYRAMDAN SONRA , BEN ALDIĞIMDA BÖYLEYDİ ARABA KJAÇ ZAMANDIR , B ENDE ESKİ HALİNE GETİRECEĞİM ARACI KARARLIYIM SİZ SİZ OLUN BİLMEYENLERE LPG MONTAJI YAPTIRMAYIN SONRA ARIZA LAMBALARIYLA UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ


    Tebrik ederim.Seni bazı yazılarından takip ediyorum bayağı iyi çalışmaların var sabırlısın ve çok iyi bir araştırmacısın piyasada bulunan bazı tamircilerden iyi bilgin olduğuna inanıyorum tekrar tebrik ederim seni arkadaşım.




    HOCAM ÇOK SAĞOL HELE DE SENİN GİBİ UZMAN BİRİSİNİN TEBRİK ETMESİ AYRICA ONURLANDIRDI BENİ , AMACIM BURDA BİLDİKLERİMİ PAYLAŞMAK VEDE HERKESİN ÖĞRENMESİ




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    arkadaşlar sorunumun çözümünde gelinen son nokta şu lambda sensörümü bozuk zannediyordum sağlammış , içindeki header (resiztans) sağlam vede motor ısındıkça 0-1 volt arası değerler gösteriyor 0.5 civarında voltaj dengeleniyor , şimdi gel gelelim esas soruma lambda sensörünün header yani ısıtıcı uçlarına iki adet beyaz kablo bu kabloya elektrik gelmiyor neden olabilir ? yada lambda sensörüne elektrik nerden geliyor ? beyinden olmadığını biliyorum neden derseniz rezistans akımı beyinden geçerse beyin zarar görür bir röle vardır muhakkak ama nerde ? bunu tespit ederek bulmam lazım lütfen yardımcı olumusunuz ???



    Fırsat bulmuşken sorayım:

    Abi Megane 1 de lambda sensörü tam olarak nerede?Yardımcı olursan sevinirim.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Akü+Stop ışığı problemi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpernbugra


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    arkadaşlar sorunumun çözümünde gelinen son nokta şu lambda sensörümü bozuk zannediyordum sağlammış , içindeki header (resiztans) sağlam vede motor ısındıkça 0-1 volt arası değerler gösteriyor 0.5 civarında voltaj dengeleniyor , şimdi gel gelelim esas soruma lambda sensörünün header yani ısıtıcı uçlarına iki adet beyaz kablo bu kabloya elektrik gelmiyor neden olabilir ? yada lambda sensörüne elektrik nerden geliyor ? beyinden olmadığını biliyorum neden derseniz rezistans akımı beyinden geçerse beyin zarar görür bir röle vardır muhakkak ama nerde ? bunu tespit ederek bulmam lazım lütfen yardımcı olumusunuz ???



    Fırsat bulmuşken sorayım:

    Abi Megane 1 de lambda sensörü tam olarak nerede?Yardımcı olursan sevinirim.

    meganede tam olarak yerini bilmiyorum ama her arabada eksoz manifoltunun 4 lü çatalın bittiği yerde bulunuyor motor kısmından takip ederek kolaycabulabilirsin eğer görünmüyorsa son çare aracın altından bakman gerek




  • Mendel hocam helal olsun, hem soruyu sormuş hem de yanıtına doğru hızlıca ilerlemişin. Tebrikler, forumca takipteyiz ;)
  • YUPPPPİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARKADAŞLAR PROBLEMİM BU GÜN İTİBARIYLE ÇÖZÜLMÜŞTÜR , BİLİYORUM YARDIMCI OLMAK İSTEYEN SİZ DEĞERLİ ARKADAŞLAR OLMUŞTUR AMA BİRAZ TEKNİK BİR KONU OLDUĞUNDAN YARDIM ETMEK İSTEYİPTE EDEMEYEN ARKADAŞLAR VAR BUNUNDA BİLİNCİNDEYİM , İŞİN İLGİNCİ YAĞ LAMBASI VEDE SU LAMBASI AYNI ANDA YANARSA YA LAMBDA SENSÖRÜ BOZUKMUŞ YADA GÖREV YAPMIYORMUŞ , ŞİMDİ BENİM SORUNUMUN ÇÖZÜMÜNÜ ŞU ŞEKİLDE YAPTIM ;;

    LAMBDA SENSÖRÜNÜN (BOSCH MARKA) 3 ADET UCU VAR BUNLARDAN İKİSİ BEYAZ RENK HEADER YANİ ISITICISI YANİ MOTOR SOĞUKKEN SİSTEM TARAFINDAN ISITILIYOR DİĞER TEK UÇ İSE (SİYAH RENK) BEYNE SİNYAL GÖNDERİYOR EKSOZ EMİSYONU HAKKINDA , İŞTE BU ISITMAYI SAĞLAYAN BİR RÖLE VAR VE BU RÖLE GÖREVİNİ YAPMIYORMUŞ , GERÇİ BEN BU PROBLEMİ BİLİYORDUM AMA RÖLENİN YERİNİ TESPİT ETMEM ÇOK UĞRAŞTIRDI BENİ VE DEVRE TAKİBİ SONUNDA ÜÇKAĞITCI RÖLEYE ULAŞTIM :) SİGORTA TABLASININ ARKASINDA PİS Bİ YERDEYMİŞ , İŞİN İLGİNCİ RÖLE BASİT 3 YTL LİK BİR RÖLE İÇİNİ AÇTIĞIMDA KONTAK UÇLARI SİMSİYAH OLMUŞ TABİ O HEYECANLA HEMEN SANAYİDEN RÖLE ALDIM 2.5 YTL YE GERÇİ ÇİN MALI AMA OLSUN , ÖNCEKİ RÖLENİN MARKASI HELLA VE VW & AUDI ARMASI VAR ÜZERİNDE ORJİNAL OLMASADA YENİ RÖLE Yİ TAKTIM VEDE KONTAĞI AÇDIĞIMDA LAMBDA SENSÖRÜNE ELEKTRİK GELDİĞİNİ TEST ETTİM ( LAMBA BAĞLAMIŞTIM ORAYA :) LAMBA YANDI ) , HERŞEYİ YERİNE TAKTIM VEDE ARACIMI ÇALIŞTIRDIĞIMDA HERŞEY NORMALE DÖNDÜ , VE DİĞER SİGORTA PANELİNDEKİ RÖLELERİN HEPSİNİN İÇİNİ AÇTIM KONTAKLARI ZIMPARALADIM VE WD-40 SIKTIM :) PAZAR GÜNÜM BÖYLELİKLE HOŞCA VAKİT GEÇİREREK VEDE EMEKLERİMİN KARŞILIĞINI ALARAK TAMAMLANMIŞ OLDU

    ARACI ALDIĞIMDAN BERİ YAĞ LAMBASI VEDE SU LAMBASI YANINCA ARABADAN SOĞUMUŞTUM GERÇİ 2-3 KM BAZEN 10 KM BAZENDE 500 METREDE GİDİNCE SÖNÜYODRU AMA HOŞ BİŞEY DEĞİLDİ , MOTOR KİLİTLEYECEK GİBİ GELİYORDU EEE SONUÇTA YAĞ LAMBASI YANMASI HAYRA ALAMET BİŞİ DEĞİL YANİ , ARTIK DERİN BİR OH ÇEKTİM :) ARACIMDAN SOĞUMUŞTUM SATACAKTIM ARTIK ARAMIZ İYİ OLUR HERALDE
    röle aşağıdaki resimdekinin aynısı gibi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 6 Ekim 2008; 13:20:07 >




  • TEBRİKLER.
  • sevgili medel hocam yarın seni yarın yeni bir konu ile bekliyoruz


    ama sevindim bu durumu aşmanıza.
  • helal olsun hocam sana yaa
    tuttugunu kopariyorsun valla...
  • sağolun arkadaşlar , yakında tamirhane açarım heralde kamuda çalışmasaydım aç kalmazdım heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 6 Ekim 2008; 15:09:23 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.