Şimdi Ara

LANDIRENZO motor garantisi ve ekstraları ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
9.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar imamdaki aracıma LPG taktırmaya karar verdim.Hem BRC hem Landi Renzo bayisi olan ustayla uzun uzun konuştuk.

    Ben aslında 1.6 8 valf motora BRC lüks bile diyordum ama Landi Renzo taktırmaya karar verdim.Pazartesi siz beni geri çevirmezseniz takılacak.

    Ben: Landi Renzo 'nun motor garantisi nasıl bir şey?
    Usta:Servis araçtaki herhangi bir hatayı LPG sisteminden kaynaklandığını yazarsa anında bizim garantimiz devreye girer ve anlaşmalı kasko şirketleriyle oluşan zarar giderilir.
    Ben:AUDI LPGli araçları servise dahi almıyormuş var mı böyle bir şey duydunuz mu?
    Usta:Araç LPGli diye servise almamak söz konusu değil.Taktığımız sistemler ve montajımız Sanayi Bakanlığı onaylı.Ben AUDI'de değil de Honda'da sorun yaşandığını duymuştum.Ama artık onlar bile kabul etti hatta BRC ile garanti anlaşması yaptılar.Siz servise götürün eğer servise almazlarsa biz devreye gireriz.Landi Renzo Türkiye'de 40'a yakın avukatla birlikte çalışıyor ve sadece Sanayi Bakanlığı onaylı LPG sistemi yüzünden yetkili servise almamazlık yapmazlar.
    Ben:Aracımın garantisi bozulacak mı?
    Usta:Garantinin gitmesi diye bir şey söz konusu değil.Sadece servis sorunun LPGden kaynaklandığını söylerse Landi Renzo'nu garantisi devreye girerek işi çözer.
    Ben:Bazı LPG sistemleri yüksek devirlerde gizli benzin enjekte ediyormuş.Landi Renzo'da böyle bir durum var mı?
    Usta:Atiker,Tartarini gibi bazı markalarda zamanında olmuştu.Hala benzin enjekte eden kitler var.Ama BRC ve Landi Renzo bunlardan değil.
    Ben:Prins nasıldır?
    Usta:Prins Hollanda'nın en iyi firmasıdır.Aynı şekilde de Landi Renzo İtalya'nın en iyisidir.Zavoli Landi gibi bazı markalar da Landi Renzo'ya aittir.
    Ben:Enjektörler sesli çalışmasını istemiyorum Landi Renzo nasıl bu konuda?
    Usta:BRC'ye göre biraz sesli çalışır.Ama Landi Renzo için kesnlikle değer.
    Ben.Performans konusunda sıkıntı yaratır mı?Sık sık yüksek devir kullanan biriyim..
    Usta:İşte bu yüzden Landi Renzo diyorum.Enjektörleri çok hızlı performans kaybını bırak %1-2 artış bile görülebilir.

    Sizce ustanın söyledikleri ne derece doğru.Bu konuda pek bilgili değilim.Yardımcı olursanız sevinirim.Sonuçta bir sıkıntı çıkaracaksa neredeyse sıfır olan aracıma elletmek istemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecay -- 19 Kasım 2011; 15:22:22 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Merhaba arkadaşlar imamdaki aracıma LPG taktırmaya karar verdim.Hem BRC hem Landi Renzo bayisi olan ustayla uzun uzun konuştuk.

    Ben aslında 1.6 8 valf motora BRC lüks bile diyordum ama Landi Renzo taktırmaya karar verdim.Pazartesi siz beni geri çevirmezseniz takılacak.

    Ben: Landi Renzo 'nun motor garantisi nasıl bir şey?
    Usta:Servis araçtaki herhangi bir hatayı LPG sisteminden kaynaklandığını yazarsa anında bizim garantimiz devreye girer ve anlaşmalı kasko şirketleriyle oluşan zarar giderilir.
    Ben:AUDI LPGli araçları servise dahi almıyormuş var mı böyle bir şey duydunuz mu?
    Usta:Araç LPGli diye servise almamak söz konusu değil.Taktığımız sistemler ve montajımız Sanayi Bakanlığı onaylı.Ben AUDI'de değil de Honda'da sorun yaşandığını duymuştum.Ama artık onlar bile kabul etti hatta BRC ile garanti anlaşması yaptılar.Siz servise götürün eğer servise almazlarsa biz devreye gireriz.Landi Renzo Türkiye'de 40'a yakın avukatla birlikte çalışıyor ve sadece Sanayi Bakanlığı onaylı LPG sistemi yüzünden yetkili servise almamazlık yapmazlar.
    Ben:Aracımın garantisi bozulacak mı?
    Usta:Garantinin gitmesi diye bir şey söz konusu değil.Sadece servis sorunun LPGden kaynaklandığını söylerse Landi Renzo'nu garantisi devreye girerek işi çözer.
    Ben:Bazı LPG sistemleri yüksek devirlerde gizli benzin enjekte ediyormuş.Landi Renzo'da böyle bir durum var mı?
    Usta:Atiker,Tartarini gibi bazı markalarda zamanında olmuştu.Hala benzin enjekte eden kitler var.Ama BRC ve Landi Renzo bunlardan değil.
    Ben:Prins nasıldır?
    Usta:Prins Hollanda'nın en iyi firmasıdır.Aynı şekilde de Landi Renzo İtalya'nın en iyisidir.Zavoli Landi gibi bazı markalar da Landi Renzo'ya aittir.
    Ben:Enjektörler sesli çalışmasını istemiyorum Landi Renzo nasıl bu konuda?
    Usta:BRC'ye göre biraz sesli çalışır.Ama Landi Renzo için kesnlikle değer.
    Ben.Performans konusunda sıkıntı yaratır mı?Sık sık yüksek devir kullanan biriyim..
    Usta:İşte bu yüzden Landi Renzo diyorum.Enjektörleri çok hızlı performans kaybını bırak %1-2 artış bile görülebilir.

    Sizce ustanın söyledikleri ne derece doğru.Bu konuda pek bilgili değilim.Yardımcı olursanız sevinirim.Sonuçta bir sıkıntı çıkaracaksa neredeyse sıfır olan aracıma elletmek istemem.

    L.RENZODA BU SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR BU KONUDA BİLGİM OLMADIĞI İÇİN YORUM YAPAMAYACAĞIM,
    ANCAK BRC NIN 25.000 TL SİGORTASI VAR ONDAN EMİNİM. Sorun yaşandığında aktif olur ve siz mağdur olmazsınız.

    Türkiyede bazı markaların LPG li araçları içeri almadığı doğrudur .... Ancak 6 marka OTOMOTİV DEVİ ile anlaşmalı BRC bu konuda Türkiyede öncü olmuştur ve olmaya devam ediyor, yılbaşından itibaren HONDA lar LPG li olarak piyasaya sürülecek inşallah.

    Aracınızın servise alınmaması konusunda;
    SERVİSTEN ARACINIZI SIRF LPG Lİ DİYE SERVİSE ALMADIĞI KONUSUNDA BİR YAZI İSTEMENİZ KANUNİ HAKKINIZDIR, BU YAZIYI ALDIKTAN SONRA SANAYİ TİCARET İL MD. LÜĞÜNE GİTMENİZ DURUMUNDA İLGİLİ SERVİSE 5000 TL AĞIR PARA CEZASI VE 15 GÜN KAPATMA CEZASI ÇIKAR. BU KONUDA KİMSENİN AVUKATINA İHTİYACINIZ YOK BU SİZİN YASAL HAKKINIZ ZATEN :)

    Hızlı enjektör konusuna gelince ;
    Gerçek enjektör kullanan tüm kitler hızlıdır, (BRC ve L.RENZO gerçek enjektör kullanır)
    (Ben BRC servisi olarak) FSI ve TSI araçlarda 0.75-0.80 ms açık kalan benzin enjektörlerine yakıt sağlayan BRC enjektörleri,

    Sizin 3.30 ms açık kalan enjektörlerinizi havada karada besler diyorum siz rahat olun dostum

    Bu yanıtı sırf bilgilendirmek amaçlı yazdığım bilinmelidir, Size yakın en iyi servis size ne önermişse onu taktırın bana göre :)

    Saygılarımla.




  • Cevap için teşekkürler.Benim istediğim aslında araç devirlenirken benzindeki gibi konforlu ve stabil devirlenmesi.Yüksek devirde de benzin yakmaması.Daha önceki aracımda Tartarini vardı devirlenme stabilitesi açısından benzine göre oldukça farklıydı.Bakalım inşallah memnun kalırım.

    Açıkçası BRC taktırmaya gittim Landi Renzo'ya çevirdiler şu garanti olayı ve hızlı enjektörler meselesiyle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Cevap için teşekkürler.Benim istediğim aslında araç devirlenirken benzindeki gibi konforlu ve stabil devirlenmesi.Yüksek devirde de benzin yakmaması.Daha önceki aracımda Tartarini vardı devirlenme stabilitesi açısından benzine göre oldukça farklıydı.Bakalım inşallah memnun kalırım.

    Açıkçası BRC taktırmaya gittim Landi Renzo'ya çevirdiler şu garanti olayı ve hızlı enjektörler meselesiyle..



    hızlı enjektör diyorsanız dünyanın en hızlı ve enkaliteli enjektörü olan keihin enjektörlü prins derim.. yeni vsı2 ile otomatik kalibrasyonu ve ecm yazılımıyla aracınız ile birebir performans sağlar .. zaten lüks araçlarında tek tercihidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Cevap için teşekkürler.Benim istediğim aslında araç devirlenirken benzindeki gibi konforlu ve stabil devirlenmesi.Yüksek devirde de benzin yakmaması.Daha önceki aracımda Tartarini vardı devirlenme stabilitesi açısından benzine göre oldukça farklıydı.Bakalım inşallah memnun kalırım.

    Açıkçası BRC taktırmaya gittim Landi Renzo'ya çevirdiler şu garanti olayı ve hızlı enjektörler meselesiyle..

    Seat larda ve SKODA larda firmalar BRC yi seçmiştir, Garanti kapsamında dönüşüm yapmaktadır.
    Sizde AUDİ nizde dilediğiniz kiti tercih edebilirsiniz, bulunduğunuz ilde güvendiğiniz servis neyi tavsiye ediyorsa sizin için en iyi marka odur :))
    Saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Cevap için teşekkürler.Benim istediğim aslında araç devirlenirken benzindeki gibi konforlu ve stabil devirlenmesi.Yüksek devirde de benzin yakmaması.Daha önceki aracımda Tartarini vardı devirlenme stabilitesi açısından benzine göre oldukça farklıydı.Bakalım inşallah memnun kalırım.

    Açıkçası BRC taktırmaya gittim Landi Renzo'ya çevirdiler şu garanti olayı ve hızlı enjektörler meselesiyle..



    hızlı enjektör diyorsanız dünyanın en hızlı ve enkaliteli enjektörü olan keihin enjektörlü prins derim.. yeni vsı2 ile otomatik kalibrasyonu ve ecm yazılımıyla aracınız ile birebir performans sağlar .. zaten lüks araçlarında tek tercihidir

    KITMTM nin de bahsettiğiniz(keihn) enjektörleri kullandığını duydum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownlover

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Cevap için teşekkürler.Benim istediğim aslında araç devirlenirken benzindeki gibi konforlu ve stabil devirlenmesi.Yüksek devirde de benzin yakmaması.Daha önceki aracımda Tartarini vardı devirlenme stabilitesi açısından benzine göre oldukça farklıydı.Bakalım inşallah memnun kalırım.

    Açıkçası BRC taktırmaya gittim Landi Renzo'ya çevirdiler şu garanti olayı ve hızlı enjektörler meselesiyle..



    hızlı enjektör diyorsanız dünyanın en hızlı ve enkaliteli enjektörü olan keihin enjektörlü prins derim.. yeni vsı2 ile otomatik kalibrasyonu ve ecm yazılımıyla aracınız ile birebir performans sağlar .. zaten lüks araçlarında tek tercihidir

    KITMTM nin de bahsettiğiniz(keihn) enjektörleri kullandığını duydum



    evet doğru duymuşsunuz.. ancak o enjektör hızında sanırım prins te kullanılşan enjektöre nazaran daha düşük hızı var diye duydum.. tam emin değilim sadece duyum..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Aracınızın km si ve modeli
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiselazy

    Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.

    Subap sorunu olan araçlar için BRC de VSR özelliği vardır, bu sayede subaplarınız koruma altına alınmış olur.


    MY–10 ve MY-11’de VSR özelliği;
    VSR özelliği 3.02 ve 3.03 versiyon programlarda yakıt olarak LPG kullanımından dolayı supap sorunu yaşama riski olan araçlarda riski minimuma indirmek amacı ile eklenmiştir.

    Önerdiğimiz değerler ile VSR nasıl işleyecek; Burada yazılan minimum değerlerin üzerine çıkıldığı zaman sürekli %20
    benzin gönderme işlemi olmayacak ayrıca gönderilen benzin miktarı kadar sistem LPG den kısıtlamaya gidecektir. Gaz
    pedalına yüklendiğimiz zaman Map 500 mb’ı devirde 4000 d/d yı geçmiş ise sistem o anda TON InjP kutucuğunda
    gördüğümüz ideal hava yakıt karışımı için Benzin ECU’nin hesapladığı değerin %20 kadar TON VSR enjeksiyon süresi
    hesaplayacak ve benzin enjektörlerini hesaplana bu değer kadar açık bırakarak benzin gönderecek. Bu işlem başladığı
    zaman LPG enjektörlerinin açık kalma süresini gösteren TON InjG değerinin de düştüğünü göreceksiniz.

    Sayısal olarak örnek. Gaza yüklendik TON InjB 15 ms civarına Map 700-800 mb civarına çıkacaktır. Devirde 4000 d/d
    geçmiş ise sistem 15 ms’nin %20 si olan 3 ms benzin göndermeye başlayacaktır. Gaz pedalına basma pozisyonumuz
    değiştirmeden devam ettiğimizi düşünelim motor devri yükseldikçe TON InjB değeri ve MAP düşmeye başlayacaktır. TON
    Inj B’nin 10 ms’ye düştüğünü MAP’IN 500 mb üzerinde olduğunu kabul edelim bu defa 10 ms nin %20 si 2 ms benzin
    göndermeye başlayacak ayni gaz pedalı pozisyonu ile bir süre sonra, devir 4000 d/d üzerinde olsa bile araç hızlanmasını
    tamamladığı için MAP 500 mb’ın altına inecek benzin gönderme işlemini MAP değerinden dolayı sonlanacaktır.
    (4000 üzerine çıktığınızda sürekli benzin gönderilmeyeceğini burada açıkça görebiliyoruz,)


    Ayrıca sistem şartlar oluştuğu zaman gönderilecek benzin miktarını hesaplama işlemini TON InjB değerinin her değişmesinde
    yapacaktır bu ise saniyede en az 4-5 defa işlem yapma anlamına gelir. Otomatik ve Turbo araçlarda MAP değeri 600-700 olarak set edilir.

    _____________________________
    Saygılar




  • sevgili dostum Landirenzoyu gönül rahatlığıyla taktırabilirsin..son 2 ay içinde 30 dan fazla 2011 araca landirenzo montajı yaptık..hiçbir sıkıntı yaşamadık..bunların içinde bmw de var mercedes c180 de var...işçiliğinme güveniyorsan kesinlikle taktır.
  • yaklaşık 5 aydır landirenzo kullanıyorum.araçım opel astra h kasa.performansda hiç değişiklik olmadı.yakıt tüketimi cok ekonomik.Fakat enjektör sesleri cok fazla.araç dizel araçtan bile fazla ses cıkarıyor.buna karşılık bugüne kadar hiç sıkıntı yaratmadı.benim gibi geçmişte atiker kullanan ve ayda bir ayar kontrölüne giden biri için ses o kadarda önemli değil.gelelim garanti konusuna.landirenzo montajcıları cok iddalı konuşuyor.lpg den doğan tüm masrafları miktarına bakmadan karşılarız diyorlar.fakat yetkili servisler araç arıza verince ve işi çözemeyince direk lpg dendir diyorlar.ve işin içinden cıkıyorlar. o zaman bana lpg kaynaklı arıza oldugunu belgeleyen bir evrak verin dendiğinde veremeyiz diyorlar.onu lpg firmasının kendi elemenları incelesin onaylasın masrafını karşılasın diyorlar.lpg firmasıda 'lpg ile alakalı değil servis işi çözemediğinden böyle konuşuyor 'diyor.yani kısır bir döngünün içine sokuyorlar.keşke benzin ucuz olaydıda lpg ye muhtaç kalmasaydık.lpg dönüşümü uygularken bu tür sorunlarla karşılaşacagınızı unutmayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wiselazy

    Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.

    iyi Akşamlar,
    Opel Insignia araçlarda Tek Sorunsuz Çalışan sistem Prins Vsı Sistemdir.

    Valve Care sistemle birlikde montaj yapdınız zaman sorun olmaz

    Varmı Türkiyede 1.4 Opel Insignia Montajı Olan Ustalarımız Acıklasın ??

    Saygılarla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: wiselazy

    Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.

    Subap sorunu olan araçlar için BRC de VSR özelliği vardır, bu sayede subaplarınız koruma altına alınmış olur.


    MY–10 ve MY-11’de VSR özelliği;
    VSR özelliği 3.02 ve 3.03 versiyon programlarda yakıt olarak LPG kullanımından dolayı supap sorunu yaşama riski olan araçlarda riski minimuma indirmek amacı ile eklenmiştir.

    Önerdiğimiz değerler ile VSR nasıl işleyecek; Burada yazılan minimum değerlerin üzerine çıkıldığı zaman sürekli %20
    benzin gönderme işlemi olmayacak ayrıca gönderilen benzin miktarı kadar sistem LPG den kısıtlamaya gidecektir. Gaz
    pedalına yüklendiğimiz zaman Map 500 mb’ı devirde 4000 d/d yı geçmiş ise sistem o anda TON InjP kutucuğunda
    gördüğümüz ideal hava yakıt karışımı için Benzin ECU’nin hesapladığı değerin %20 kadar TON VSR enjeksiyon süresi
    hesaplayacak ve benzin enjektörlerini hesaplana bu değer kadar açık bırakarak benzin gönderecek. Bu işlem başladığı
    zaman LPG enjektörlerinin açık kalma süresini gösteren TON InjG değerinin de düştüğünü göreceksiniz.

    Sayısal olarak örnek. Gaza yüklendik TON InjB 15 ms civarına Map 700-800 mb civarına çıkacaktır. Devirde 4000 d/d
    geçmiş ise sistem 15 ms’nin %20 si olan 3 ms benzin göndermeye başlayacaktır. Gaz pedalına basma pozisyonumuz
    değiştirmeden devam ettiğimizi düşünelim motor devri yükseldikçe TON InjB değeri ve MAP düşmeye başlayacaktır. TON
    Inj B’nin 10 ms’ye düştüğünü MAP’IN 500 mb üzerinde olduğunu kabul edelim bu defa 10 ms nin %20 si 2 ms benzin
    göndermeye başlayacak ayni gaz pedalı pozisyonu ile bir süre sonra, devir 4000 d/d üzerinde olsa bile araç hızlanmasını
    tamamladığı için MAP 500 mb’ın altına inecek benzin gönderme işlemini MAP değerinden dolayı sonlanacaktır.
    (4000 üzerine çıktığınızda sürekli benzin gönderilmeyeceğini burada açıkça görebiliyoruz,)


    Ayrıca sistem şartlar oluştuğu zaman gönderilecek benzin miktarını hesaplama işlemini TON InjB değerinin her değişmesinde
    yapacaktır bu ise saniyede en az 4-5 defa işlem yapma anlamına gelir. Otomatik ve Turbo araçlarda MAP değeri 600-700 olarak set edilir.

    _____________________________
    Saygılar

    Yanlış Hatırlamıyorsam Brc Opel Insignia yapmış oldu montajları Sökmüşdü..

    VSR Farklı Bir Özelik Gibi Anlatmayınız...

    Bütün italyan sistemlerde Vardır..

    %100 Lpg Kulanımı Sadece Prinsde Mevcutdur.


    Saygılar..

    Recep..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: wiselazy

    Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.

    Subap sorunu olan araçlar için BRC de VSR özelliği vardır, bu sayede subaplarınız koruma altına alınmış olur.


    MY–10 ve MY-11’de VSR özelliği;
    VSR özelliği 3.02 ve 3.03 versiyon programlarda yakıt olarak LPG kullanımından dolayı supap sorunu yaşama riski olan araçlarda riski minimuma indirmek amacı ile eklenmiştir.

    Önerdiğimiz değerler ile VSR nasıl işleyecek; Burada yazılan minimum değerlerin üzerine çıkıldığı zaman sürekli %20
    benzin gönderme işlemi olmayacak ayrıca gönderilen benzin miktarı kadar sistem LPG den kısıtlamaya gidecektir. Gaz
    pedalına yüklendiğimiz zaman Map 500 mb’ı devirde 4000 d/d yı geçmiş ise sistem o anda TON InjP kutucuğunda
    gördüğümüz ideal hava yakıt karışımı için Benzin ECU’nin hesapladığı değerin %20 kadar TON VSR enjeksiyon süresi
    hesaplayacak ve benzin enjektörlerini hesaplana bu değer kadar açık bırakarak benzin gönderecek. Bu işlem başladığı
    zaman LPG enjektörlerinin açık kalma süresini gösteren TON InjG değerinin de düştüğünü göreceksiniz.

    Sayısal olarak örnek. Gaza yüklendik TON InjB 15 ms civarına Map 700-800 mb civarına çıkacaktır. Devirde 4000 d/d
    geçmiş ise sistem 15 ms’nin %20 si olan 3 ms benzin göndermeye başlayacaktır. Gaz pedalına basma pozisyonumuz
    değiştirmeden devam ettiğimizi düşünelim motor devri yükseldikçe TON InjB değeri ve MAP düşmeye başlayacaktır. TON
    Inj B’nin 10 ms’ye düştüğünü MAP’IN 500 mb üzerinde olduğunu kabul edelim bu defa 10 ms nin %20 si 2 ms benzin
    göndermeye başlayacak ayni gaz pedalı pozisyonu ile bir süre sonra, devir 4000 d/d üzerinde olsa bile araç hızlanmasını
    tamamladığı için MAP 500 mb’ın altına inecek benzin gönderme işlemini MAP değerinden dolayı sonlanacaktır.
    (4000 üzerine çıktığınızda sürekli benzin gönderilmeyeceğini burada açıkça görebiliyoruz,)


    Ayrıca sistem şartlar oluştuğu zaman gönderilecek benzin miktarını hesaplama işlemini TON InjB değerinin her değişmesinde
    yapacaktır bu ise saniyede en az 4-5 defa işlem yapma anlamına gelir. Otomatik ve Turbo araçlarda MAP değeri 600-700 olarak set edilir.

    _____________________________
    Saygılar

    Yanlış Hatırlamıyorsam Brc Opel Insignia yapmış oldu montajları Sökmüşdü..

    VSR Farklı Bir Özelik Gibi Anlatmayınız...

    Bütün italyan sistemlerde Vardır..

    %100 Lpg Kulanımı Sadece Prinsde Mevcutdur.


    Saygılar..

    Recep..



    Şimdi Prins haricindeki tüm kitler 4-5-6 bin devirlerde benzin de mi enjekte ediyor diyorsunuz?




  • Bazı Motorlarda Benzin Takviyesi Yapmak Zorunda Kalıyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prins Recep -- 1 Aralık 2011; 12:57:42 >
  • Bu motorlar içinde 102lik 1.6 SR BSE motor da var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Merhaba arkadaşlar imamdaki aracıma LPG taktırmaya karar verdim.Hem BRC hem Landi Renzo bayisi olan ustayla uzun uzun konuştuk.

    Ben aslında 1.6 8 valf motora BRC lüks bile diyordum ama Landi Renzo taktırmaya karar verdim.Pazartesi siz beni geri çevirmezseniz takılacak.

    Ben: Landi Renzo 'nun motor garantisi nasıl bir şey?
    Usta:Servis araçtaki herhangi bir hatayı LPG sisteminden kaynaklandığını yazarsa anında bizim garantimiz devreye girer ve anlaşmalı kasko şirketleriyle oluşan zarar giderilir.
    Ben:AUDI LPGli araçları servise dahi almıyormuş var mı böyle bir şey duydunuz mu?
    Usta:Araç LPGli diye servise almamak söz konusu değil.Taktığımız sistemler ve montajımız Sanayi Bakanlığı onaylı.Ben AUDI'de değil de Honda'da sorun yaşandığını duymuştum.Ama artık onlar bile kabul etti hatta BRC ile garanti anlaşması yaptılar.Siz servise götürün eğer servise almazlarsa biz devreye gireriz.Landi Renzo Türkiye'de 40'a yakın avukatla birlikte çalışıyor ve sadece Sanayi Bakanlığı onaylı LPG sistemi yüzünden yetkili servise almamazlık yapmazlar.
    Ben:Aracımın garantisi bozulacak mı?
    Usta:Garantinin gitmesi diye bir şey söz konusu değil.Sadece servis sorunun LPGden kaynaklandığını söylerse Landi Renzo'nu garantisi devreye girerek işi çözer.
    Ben:Bazı LPG sistemleri yüksek devirlerde gizli benzin enjekte ediyormuş.Landi Renzo'da böyle bir durum var mı?
    Usta:Atiker,Tartarini gibi bazı markalarda zamanında olmuştu.Hala benzin enjekte eden kitler var.Ama BRC ve Landi Renzo bunlardan değil.
    Ben:Prins nasıldır?
    Usta:Prins Hollanda'nın en iyi firmasıdır.Aynı şekilde de Landi Renzo İtalya'nın en iyisidir.Zavoli Landi gibi bazı markalar da Landi Renzo'ya aittir.
    Ben:Enjektörler sesli çalışmasını istemiyorum Landi Renzo nasıl bu konuda?
    Usta:BRC'ye göre biraz sesli çalışır.Ama Landi Renzo için kesnlikle değer.
    Ben.Performans konusunda sıkıntı yaratır mı?Sık sık yüksek devir kullanan biriyim..
    Usta:İşte bu yüzden Landi Renzo diyorum.Enjektörleri çok hızlı performans kaybını bırak %1-2 artış bile görülebilir.

    Sizce ustanın söyledikleri ne derece doğru.Bu konuda pek bilgili değilim.Yardımcı olursanız sevinirim.Sonuçta bir sıkıntı çıkaracaksa neredeyse sıfır olan aracıma elletmek istemem.

    L.RENZODA BU SİSTEM NASIL ÇALIŞIYOR BU KONUDA BİLGİM OLMADIĞI İÇİN YORUM YAPAMAYACAĞIM,
    ANCAK BRC NIN 25.000 TL SİGORTASI VAR ONDAN EMİNİM. Sorun yaşandığında aktif olur ve siz mağdur olmazsınız.

    Türkiyede bazı markaların LPG li araçları içeri almadığı doğrudur .... Ancak 6 marka OTOMOTİV DEVİ ile anlaşmalı BRC bu konuda Türkiyede öncü olmuştur ve olmaya devam ediyor, yılbaşından itibaren HONDA lar LPG li olarak piyasaya sürülecek inşallah.

    Aracınızın servise alınmaması konusunda;
    SERVİSTEN ARACINIZI SIRF LPG Lİ DİYE SERVİSE ALMADIĞI KONUSUNDA BİR YAZI İSTEMENİZ KANUNİ HAKKINIZDIR, BU YAZIYI ALDIKTAN SONRA SANAYİ TİCARET İL MD. LÜĞÜNE GİTMENİZ DURUMUNDA İLGİLİ SERVİSE 5000 TL AĞIR PARA CEZASI VE 15 GÜN KAPATMA CEZASI ÇIKAR. BU KONUDA KİMSENİN AVUKATINA İHTİYACINIZ YOK BU SİZİN YASAL HAKKINIZ ZATEN :)

    Hızlı enjektör konusuna gelince ;
    Gerçek enjektör kullanan tüm kitler hızlıdır, (BRC ve L.RENZO gerçek enjektör kullanır)
    (Ben BRC servisi olarak) FSI ve TSI araçlarda 0.75-0.80 ms açık kalan benzin enjektörlerine yakıt sağlayan BRC enjektörleri,

    Sizin 3.30 ms açık kalan enjektörlerinizi havada karada besler diyorum siz rahat olun dostum

    Bu yanıtı sırf bilgilendirmek amaçlı yazdığım bilinmelidir, Size yakın en iyi servis size ne önermişse onu taktırın bana göre :)

    Saygılarımla.





    Sayın Faruk Sevgili,

    Prins çiler Honda sayfasında yazıyor diye yandaş medya ile tepki veriyordunuz
    siz niye Landi sayfasında yazıyorsunuz?

    sizin ifadenizle high tech enjektörleriniz 2 ohm ,bizim keihin 1.25 ohm , hangisi daha hızlı açılır ?
    tabii ki keihin,

    Prins'in işletme basıncı brc'den yüksek ,bu yüksek basınç ve hızlı açılan enjektörler gazın yanma odasına daha hızlı ulaşmasını sağlamaz mı?

    FSİ ve TSI da Audi A6 montajınız varsa,buyrun dinamometreye ve asfalta çıkartalım...

    tabiiki hangisi arıza lambası yaktırmadan daha çok lpg kullanıyor görülsün,

    MTM bizden Keihin'i neden alıyordu acaba?

    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Bu motorlar içinde 102lik 1.6 SR BSE motor da var mıdır?

    Euro 5 Motorlarda Genel Olrak Yapıyorlar Tüketiçi Bunun Farkında Olmaz..

    sizin aracda euro 5 motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Bu motorlar içinde 102lik 1.6 SR BSE motor da var mıdır?

    Euro 5 Motorlarda Genel Olrak Yapıyorlar Tüketiçi Bunun Farkında Olmaz..

    sizin aracda euro 5 motordur.

    Aracım omegas plus montajından sonra 4000 devirin üzerinde sürekli 1000km yol yaptı.(aracım 4000 devirde sadece 130 yapıyor)Benzin eksilmesi olmadı.Ama performans çok iyi olduğu için hala şüpheliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: wiselazy

    Sayın ustalarım Insignia için Lpg önerileriniz nelerdir acaba. Yaygın olarak konuşulan subap eritme sorunu var. bu soruna karşı Prins ve emer marka yağlamalı sistem lpg kiti takıyorlarmış. bu konuda bilginizi rica ediyorum.
    teşekkürler.

    Subap sorunu olan araçlar için BRC de VSR özelliği vardır, bu sayede subaplarınız koruma altına alınmış olur.


    MY–10 ve MY-11’de VSR özelliği;
    VSR özelliği 3.02 ve 3.03 versiyon programlarda yakıt olarak LPG kullanımından dolayı supap sorunu yaşama riski olan araçlarda riski minimuma indirmek amacı ile eklenmiştir.

    Önerdiğimiz değerler ile VSR nasıl işleyecek; Burada yazılan minimum değerlerin üzerine çıkıldığı zaman sürekli %20
    benzin gönderme işlemi olmayacak ayrıca gönderilen benzin miktarı kadar sistem LPG den kısıtlamaya gidecektir. Gaz
    pedalına yüklendiğimiz zaman Map 500 mb’ı devirde 4000 d/d yı geçmiş ise sistem o anda TON InjP kutucuğunda
    gördüğümüz ideal hava yakıt karışımı için Benzin ECU’nin hesapladığı değerin %20 kadar TON VSR enjeksiyon süresi
    hesaplayacak ve benzin enjektörlerini hesaplana bu değer kadar açık bırakarak benzin gönderecek. Bu işlem başladığı
    zaman LPG enjektörlerinin açık kalma süresini gösteren TON InjG değerinin de düştüğünü göreceksiniz.

    Sayısal olarak örnek. Gaza yüklendik TON InjB 15 ms civarına Map 700-800 mb civarına çıkacaktır. Devirde 4000 d/d
    geçmiş ise sistem 15 ms’nin %20 si olan 3 ms benzin göndermeye başlayacaktır. Gaz pedalına basma pozisyonumuz
    değiştirmeden devam ettiğimizi düşünelim motor devri yükseldikçe TON InjB değeri ve MAP düşmeye başlayacaktır. TON
    Inj B’nin 10 ms’ye düştüğünü MAP’IN 500 mb üzerinde olduğunu kabul edelim bu defa 10 ms nin %20 si 2 ms benzin
    göndermeye başlayacak ayni gaz pedalı pozisyonu ile bir süre sonra, devir 4000 d/d üzerinde olsa bile araç hızlanmasını
    tamamladığı için MAP 500 mb’ın altına inecek benzin gönderme işlemini MAP değerinden dolayı sonlanacaktır.
    (4000 üzerine çıktığınızda sürekli benzin gönderilmeyeceğini burada açıkça görebiliyoruz,)


    Ayrıca sistem şartlar oluştuğu zaman gönderilecek benzin miktarını hesaplama işlemini TON InjB değerinin her değişmesinde
    yapacaktır bu ise saniyede en az 4-5 defa işlem yapma anlamına gelir. Otomatik ve Turbo araçlarda MAP değeri 600-700 olarak set edilir.

    _____________________________
    Saygılar

    Bu kadar yazılan detay sonucu VSR özelliği benzin takviyesinden başka birşey değildir

    valve care (valf koruma)gibi sistemler geliştiremeyenler ,benzin takviyesi yapmayı bu sistemle eş tutmaya çalışıyorlar...

    bu araca daha fazla benzin kullandırır10.000 -12.000 km de kaç litre benzin kullandırıyorlar belli değil,

    valfleri korumak için valve care taktıranlar 10.000 -12.000 km 'de valve care sıvısına sadece 60 tl civarı öderler,

    saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prins_ufuk -- 1 Aralık 2011; 23:34:44 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.