Şimdi Ara

Laptop değişim için fatura istenmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Laptopume 4 kez aynı arızadan servise gitti değişim istiyorum fakat faturam yok.Cihazı aldığım yerde kapanmış faturasız değişim olmaz diyolar.Ne yapabilirim yardım lütfenn.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayata İnat -- 7 Temmuz 2014; 14:18:30 >



  • Direkt servise gönderin.
  • Peki çok tşk ederim..
  • Hiç ilgisi yok ,ekran kartı driver yüklemesi yap düzelir.
  • İlginiz için tşk ederim..Dell vostro win 8 kullanıyorum.Ekran kartı driverini nasıl yükleyebilirim?
  • Dell sitesinden indirirsin, service tag numarasını yazarak tüm driverler çıkar.
  • Tşk ederim yaptım bakalım inşallah tekrarlamaz.
  • Arkadaşlar tüm güncellemeleri yaptım ama yine tekrarlıyor bu ekran sorunu.Servisi aradım cihazı yollamam gerektiğini söylediler.İlk defa böyle bişey başıma geliyor Pc geri gelir değil mi Göndermeden yapabilecek herhangi birşey var mı? Bilgisi olanlar paylaşsın lütfen.
     Laptop değişim için fatura istenmesi




  • ürünü yolladınız mı geri verdiler mi ?
  • Evet yolladım ve geri geldi.Ekran kartını ve harddiski değiştirmişler fakat aynı sorun tekrar oluyor anlamadım.Yine mi yollasam bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayata İnat

    Evet yolladım ve geri geldi.Ekran kartını ve harddiski değiştirmişler fakat aynı sorun tekrar oluyor anlamadım.Yine mi yollasam bilmiyorum.

    yine aynı sorun oluyorsa tabii ki yine yollayacaksın. ürünü iade etmeni de dene. açıp söyle durumu tekrar oldu diye. bildir.
  • peki tşk ederim yollayayım yine.
  • yollamadan önce telefon açıp durumunu anlat. ona göre ne diyeceklerse onu yaparsın.
  • Mrb Arkadaşlar.ürünü Nisan 29 da yolladım Mayıs 2 de servise teslimi yapıldı.Bu ayın 30 unda 21. İş günü doluyor.şubattan beri uğraşıyorum arızasıyla bu ikinci oldu aynı arızadan yolladım bakalım o gün gelsin yine yazarım.saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb Sayın Arkadaşlar.2 defa Koç sistem servisine bilgisayarımı yollamama rağmen hala aynı ekranda aniden beliren sorun devam ediyor sıklığı daha azaldı fakat geçmiş değil.İlkinde yolladığımda Yapılan Çalışma Bçlümüne: Anakart ve hdd çalışır durumda yazılmış fakat arayıp sorduğumda hardisk ve anakart değişildi denildi.İkinci yollayışımda ise Yapılan Çalışma Bölümünde: Ekran Değişti yazmakta.Arıza tekrarlandı bidaha yollarsam 3 üncü oluyor.Ücret iadesi için faturası yok pc nin.Değişim istersem aynısı hala üretiliyormu bilmiyorum garantisi aralıkta bitecek ne yapmalıyım doğru bir süreç izlemek için ?
  • Mrb Arkadaşlar Bilgisayarım aynı arızadan dolayı 3. kez servise gitti.servisi aradım değişim hakkınız var bildirimi yapacağız değişim formuyla cihazınızı yollayacağız siz aldığınız yerden değişin denildi.Az önce geldi bilgisayar ve değişim formu diye birşey yok ne yapmam gerekiyor bilen arkadaşlar söylesin lütfen..
  • Arkadaşlar bilgisayarımı 4.kez servise yolladım aynı arızadan değişim istiyorum fakat benden fatura istiyorlar.Başka şehirde aldığımız için faturayı çıkartma imkanımda yok.Bilen yardımcı olsun lütfenn.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.