Şimdi Ara

lastik basıncı resimli fluence

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
31.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  lastik basıncı resimli fluence

    Aracı tek kişi otoyolda 16r lastikle kullanıyorum en altın bir üstündeki basıncı mı basmalıyım?çok nadir 2 veya 3,4 kişi binerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Demage -- 15 Ekim 2013; 14:17:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fluence Lastik Basıncı: Kapsamlı Bir Kılavuz

    Araba lastiğinin doğru basınçta şişirilmesi güvenlik, performans ve yakıt verimliliği için çok önemlidir. Renault Fluence aracınız için doğru lastik basıncını belirlemek çok önemlidir.

    Fluence Lastik Basıncı Kaç Olmalı?

    Renault Fluence lastiklerinin önerilen hava basıncı, aracın yılı, modeli ve lastik boyutuna göre değişebilir. Genel olarak, aşağıdaki lastik basınçlarını önerilir:

    • 1.5 DCI (2010-2016): Önde 32 psi, arkada 35 psi
    • 2.0 (2009-2016): Önde 32 psi, arkada 35 psi

    Lastik Basıncını Kontrol Etme

    Lastik basıncını düzenli olarak, en az ayda bir kontrol etmeniz gerekir. Aşağıdaki adımları takip ederek lastik basıncını kontrol edebilirsiniz:

    • Lastiklerin soğuk olduğundan emin olun.
    • Basınç göstergeli bir lastik şişirme aleti kullanın.
    • Valf kapağını çıkarın ve ölçüm cihazını valfe takın.
    • Diyalda gösterilen basıncı not edin.

    Lastik Basıncını Ayarlama

    Lastik basıncı önerilen seviyeden düşük veya yüksekse, lastik şişirme aleti kullanarak ayarlayabilirsiniz.

    • Valf kapağını çıkarın ve hava hortumunu valfe takın.
    • Basıncı önerilen seviyeye ayarlayın.
    • Valf kapağını tekrar takın.

    Yanlış Lastik Basıncının Sonuçları

    Yanlış lastik basıncı aşağıdakiler gibi çeşitli sorunlara neden olabilir:

    • Az şişirilmiş lastikler, yakıt verimliliğinin azalmasına ve lastiğin aşınmasına neden olabilir.
    • Aşırı şişirilmiş lastikler, yol tutuşunun azalmasına ve lastiğin patlamasına neden olabilir.
    • Her iki durumda da, yanlış lastik basıncı güvenliğinizi tehlikeye atabilir.

    Fluence aracınızın lastik basıncını önerilen seviyelerde tutarak güvenli, verimli ve keyifli bir sürüş deneyimi sağlayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Otoyol için önler 35, arkalar 32 psi önerilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Otoyol için önler 35, arkalar 32 psi önerilmiş.



    Renaultta neden ağırlığa göre yapılmamış vw araçlarımızda ağırlık baz alınmış birazda bunu merak ettim?
  • biz genellikle servisteyken sürekli 32 yapardık..eğer 32 den düşükse virajda savurma vb şikayetler oluyordu..
  • Niye böyle yapmışlar ben de bilmiyorum.

    Bazıları çok detaylı yazıyor, yüklü/boş, konfor/yakıt ekonomisi gibi mesela.

    Renault ya yazmaya üşenmiş, ya da gerek görmemiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Niye böyle yapmışlar ben de bilmiyorum.

    Bazıları çok detaylı yazıyor, yüklü/boş, konfor/yakıt ekonomisi gibi mesela.

    Renault ya yazmaya üşenmiş, ya da gerek görmemiş

    önler 35, arkalar 32 psi yapayım o zaman.

    Lastikleri yeni değiştirdim 1-2 psi oynar herhalde artık ustalar kafasına göre basıyor...


    quote:

    Orijinalden alıntı: C.Canky

    biz genellikle servisteyken sürekli 32 yapardık..eğer 32 den düşükse virajda savurma vb şikayetler oluyordu..



    Doğru söylüyosunuz 32 altı bu ağırlıktakı araçlarda savurma yapabiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Demage -- 15 Ekim 2013; 15:29:10 >




  • aracın ağırlık merkezi dengesiz
  • herşey gayet açık otoban kullanımı için önler 35psi arkalar 32 psi, lastikler sıcak ise bu değerlere 1 psi ekleme yap kardeş...

    bütün lastikçiler şöyle ebata ,fabrika verisine bakmadan 32 psi vurmuyorlarmı gıcık oluyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    herşey gayet açık otoban kullanımı için önler 35psi arkalar 32 psi, lastikler sıcak ise bu değerlere 1 psi ekleme yap kardeş...

    bütün lastikçiler şöyle ebata ,fabrika verisine bakmadan 32 psi vurmuyorlarmı gıcık oluyorum...

    bir de uyardığında sebebini açıklarlar ya ..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.