Şimdi Ara

Latitude'a 100 Bin TL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
0
Favori
6.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    insignia 2.0 195 ps cosmo otomatik 104 bin TL yada aynı motorun 160 lıgı var 94 bin de o. latitudeden geri kalır yanı varmı ? bence fazlası var

    iç mekanı kasvetli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    O arabaya 100.000 tl verilmez.

    100.soyleyisimdir belki ama yine soyleyeyim,arkadasiniz donanim degil araba alsin.

    o paraya temiz s60 ya da audi a4 bakin.

    Donanımsız araba olur mu ??? Araba dediğin nedir ??? 1930 larda araba sadece motor şanzımandı. 1990 lardan sonra donanım arabayı belirlemeye başladı. Artık arabayı araba yapan donanımı.

    Arabayi araba yapan donanimi falan degil bos konusma.

    arabayi araba yapan karoseri,guvenlogi,performansi,surus zevkidir.

    Bmw cok donanim verdigi icin mi en cok satan premium saniyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geniş iç mekanı ve yumuşak yürüyen aksamıyla sakin sürüşlerde konfor ve ekonomi sunan bir model ancak ben olsam -fiyatı çok farklı olmayacaksa- yeni 1.6 dizel motorun eklenmesini beklerdim ki yakın bir vakitte bu araç makyajlanacak ve muhtemelen 1.6 motorla da sunulacak.


    175Hp lik motor seçeneği eminin çok iyidir ancak -tamamen subjektif kişisel bir görüş- bu araç 100.000 lira civarlarındaki rakiplerine göre yarım gömlek daha zayıf bir işçiliğe sahip; bagaj ve kabin kaplamaları, kapılar kapanırkenki homojen olmayan sesler/cam sesleri ve plastik aksamların çok da stabil olmayan montajı bana kısa sürede trim seslerine neden olur gibi geldi, ses yapmasa da rakipleri bu konularda daha tatminkar özellikler sergiliyorlar.

    Bu araca sahip arkadaşlar daha doğru açıklamalarda bulunabilirler benimki sadece galerideki gözlemlerim.
  • Latitude sahibiyim. Doğrusu forumdaki arkadaşların Volvo, Audi ve Vw takıntısı var bu tip araçlara karşı. Sağlamlık konusunda hak veriyorum. Oturduğum sitede düz Passat ve Passat Cc var. Düz Passat, CC'nin yanında hiç gibi kalıyor. Vw alırsa biraz daha biriktirip CC alsın derim. Volvo hakkında hiçbir fikrim yok. Görünüşü hoşuma gidiyor doğrusu. Sürüşü ve diğer özellikleri hakkında birşey diyemem. Audi içinde aynı şey geçerli. Görünüş olarak Latitude hiçte fena değil. Olaya tarafsız bakmak istiyorum. Şuana kadar 2 kez klima arızası çıktı. Başkada bir hata göremedim. Dizellerde aşırı derecede ses çıkıyor. Aracın sesini 20-30 metreden duyup tanıyabiliyorum. Aynı şey diğer dizel araçlarda da olabilir fakat en azından benim aracımda o ses çok fazla. İç mekan gerçekten geniş. Bagajda aynı şekilde. Daha ne diyebilirim bilmiyorum. Alacak arkadaş gitsin tüm seçeneklere bi baksın. Hangisi ona en uygunuysa onu alsın.




  • Türkiye de 1600 cc üzeri hiçbir araba parasını hak etmiyor.Ha şu olur A4 alacaksın illa kafayı taktın. En küçük motoru 1.8 e acımassın vergiye alırsın. Ama latitude için bu durum geçerli değil al 1.5 dizeli rahat et ama şuda var yeni 1.6 130 bg start-stop lu motor gelecek onu beklemeye değer.Kendi açımdam renault un hiçbir arabası gözüme şirin gelmiyor:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çağlar43 -- 13 Ocak 2013; 16:22:47 >
  • C 5'de güzel ama ona ısınamadık.
  • 2. elleri 70-80bin liraya gitmiyor muydu bu aracın? illaki LTT alacaksa, 1-2 bakıma girmiş bir araç tercih etsin bence.
  • 2.0 motor araçların vergisi çok değil mi ?
  • Ben kendi adıma konuşayım. 3 tane farklı model renault' umuz oldu. Hepsi de sahip olduğumuz araçlar arasında en kötüsüydü. Plastik kalitesi, işçilik kalitesi, egzos sesi, sürüş hissiyatı, konfor, memnun etme özellikleri açısından hep sınıfta kaldılar. Renault renault işte, ekonomik adamın ekonomik aracı. Sonra citroen'imiz oldu.İkisi de fransız ama citroen ve renault farklı dünyaların markaları. İsteyen istediğini desin ben yıllar içindeki deneyimlerime bakarım. Peugeot'da citroen'in biraz daha üzerinde çalışılmış hali.

    Misal izolasyon, konfor, işçilik ve malzeme kalitesi açısından ford'u hiç sevmem. Ama şimdiye kadar motor karekteristiğini en sevdiğim marka ford olmuştur(mercedes dışında). Ford motor yapma işini kesinlikle çok iyi biliyor.

    Opel bunlardan bir tık üstün. Vw de opelden yarım tık üstün. Şimdiki vw aracım hepsinin içinde en memnun edici aracım. Benim için uzun süre alabiliyorsam mercedes, alamıyorsam vw olacak daha.

    Her açıdan çok beğendiğim, hala çok özleyip, güncel araçların hiçbirini beğenmeme nedenim olan araç ise 86 model mercedes w124'tür.

    Konuya dönersem bendeki kesinlikle takntı falan değil, renault'un hiçbir aracı vw, audi ya da volvo ile yanyana tartışılmamalı bile. Renault'u japonlarla ya da en fazla citroen/peugeot ile kıyaslarsınız yine çoğunlukla sınıfta kalacaktır. Yıllar yılı bir tane düzgün vites kolu bile tasarlayamamış olması kafamdaki odun karakterini kemikleştirmeye yeterlidir.

    Ekonomi istiyorsanız renault olabilir,doğrudur, kalan her şey içinse daha iyi markalar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Yol yakınken dönsün.
    D segmentinde bana göre Audi,Bmw,Mercedes haricinde hiçbir araca 100bin lira verilmez.Veren de hata eder.
    Volvo S60 diyen olabilir ama araç sahibi @cihanair e bir sorun.

    Niye cihanair e soruyor onu anlamadım.
    Volvonun kompedanı cihan mı?
    Dunya kadar s6o kullanıcısı var ustelık cogu cihandan daha eski.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akcakoylu

    C 5'de güzel ama ona ısınamadık.

    c5 en dikkat çekici d sınıfı araçlarından ama sırf sabit göbekli direksiyon yüzünden ısınamadım o araca ne akla hizmetse koymuşlar
  • yuh o kadar para mı verilir renault a
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Parasını sonuna kadar hak eden bir model

    abi kusura bakma ama harbi gülünç bir şey söylemişsin. 1.5'ine burda laf eden yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merter V.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Parasını sonuna kadar hak eden bir model

    abi kusura bakma ama harbi gülünç bir şey söylemişsin. 1.5'ine burda laf eden yok.

    Biz de 1.5 için dedik zaten.

    2 litrelik hiçbir araç alınmaz bu ülkede.

    BMW,Mercedes bile 1.6 satıyor
  • 65 bin liralık Cruze 2.0 dizeldede aynı donanım var.hatta üstüne 6 bin lira daha verirseniz ön koltuktaki başlıklara lcd ekran taktırmanız mümkün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Ben kendi adıma konuşayım. 3 tane farklı model renault' umuz oldu. Hepsi de sahip olduğumuz araçlar arasında en kötüsüydü. Plastik kalitesi, işçilik kalitesi, egzos sesi, sürüş hissiyatı, konfor, memnun etme özellikleri açısından hep sınıfta kaldılar. Renault renault işte, ekonomik adamın ekonomik aracı. Sonra citroen'imiz oldu.İkisi de fransız ama citroen ve renault farklı dünyaların markaları. İsteyen istediğini desin ben yıllar içindeki deneyimlerime bakarım. Peugeot'da citroen'in biraz daha üzerinde çalışılmış hali.

    Misal izolasyon, konfor, işçilik ve malzeme kalitesi açısından ford'u hiç sevmem. Ama şimdiye kadar motor karekteristiğini en sevdiğim marka ford olmuştur(mercedes dışında). Ford motor yapma işini kesinlikle çok iyi biliyor.

    Opel bunlardan bir tık üstün. Vw de opelden yarım tık üstün. Şimdiki vw aracım hepsinin içinde en memnun edici aracım. Benim için uzun süre alabiliyorsam mercedes, alamıyorsam vw olacak daha.

    Her açıdan çok beğendiğim, hala çok özleyip, güncel araçların hiçbirini beğenmeme nedenim olan araç ise 86 model mercedes w124'tür.

    Konuya dönersem bendeki kesinlikle takntı falan değil, renault'un hiçbir aracı vw, audi ya da volvo ile yanyana tartışılmamalı bile. Renault'u japonlarla ya da en fazla citroen/peugeot ile kıyaslarsınız yine çoğunlukla sınıfta kalacaktır. Yıllar yılı bir tane düzgün vites kolu bile tasarlayamamış olması kafam daki odun karakterini kemikleştirmeye yeterlidir.

    Ekonomi istiyorsanız renault olabilir,doğrudur, kalan her şey içinse daha iyi markalar var.

    Renault'un hangi modellerine sahip olduğunuzu merak ediyorum. Görüşlerinize saygı duyuyorum, ancak eleştirileriniz insafsızca olmuş bana göre. Renault'u Audi ve Volvo ile karşılaştırmayalım. Kabul. Peki neden Vw ile karşılaştırılmıyor Renault ? Yukarıda yazdım bir Alman dergisi (Auto Motor und Sport) Passat ve Latitude'yi karşılaştırmış ve Latitude 1. olmuş.




  • Akıl karı değil gerçekten Renault'a o parayı vermek. İlla 100.000 vermek istiyorsa BMW 3.20d alabilir. Enteresan doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t821926

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Ben kendi adıma konuşayım. 3 tane farklı model renault' umuz oldu. Hepsi de sahip olduğumuz araçlar arasında en kötüsüydü. Plastik kalitesi, işçilik kalitesi, egzos sesi, sürüş hissiyatı, konfor, memnun etme özellikleri açısından hep sınıfta kaldılar. Renault renault işte, ekonomik adamın ekonomik aracı. Sonra citroen'imiz oldu.İkisi de fransız ama citroen ve renault farklı dünyaların markaları. İsteyen istediğini desin ben yıllar içindeki deneyimlerime bakarım. Peugeot'da citroen'in biraz daha üzerinde çalışılmış hali.

    Misal izolasyon, konfor, işçilik ve malzeme kalitesi açısından ford'u hiç sevmem. Ama şimdiye kadar motor karekteristiğini en sevdiğim marka ford olmuştur(mercedes dışında). Ford motor yapma işini kesinlikle çok iyi biliyor.

    Opel bunlardan bir tık üstün. Vw de opelden yarım tık üstün. Şimdiki vw aracım hepsinin içinde en memnun edici aracım. Benim için uzun süre alabiliyorsam mercedes, alamıyorsam vw olacak daha.

    Her açıdan çok beğendiğim, hala çok özleyip, güncel araçların hiçbirini beğenmeme nedenim olan araç ise 86 model mercedes w124'tür.

    Konuya dönersem bendeki kesinlikle takntı falan değil, renault'un hiçbir aracı vw, audi ya da volvo ile yanyana tartışılmamalı bile. Renault'u japonlarla ya da en fazla citroen/peugeot ile kıyaslarsınız yine çoğunlukla sınıfta kalacaktır. Yıllar yılı bir tane düzgün vites kolu bile tasarlayamamış olması kafam daki odun karakterini kemikleştirmeye yeterlidir.

    Ekonomi istiyorsanız renault olabilir,doğrudur, kalan her şey içinse daha iyi markalar var.

    Renault'un hangi modellerine sahip olduğunuzu merak ediyorum. Görüşlerinize saygı duyuyorum, ancak eleştirileriniz insafsızca olmuş bana göre. Renault'u Audi ve Volvo ile karşılaştırmayalım. Kabul. Peki neden Vw ile karşılaştırılmıyor Renault ? Yukarıda yazdım bir Alman dergisi (Auto Motor und Sport) Passat ve Latitude'yi karşılaştırmış ve Latitude 1. olmuş.

    toros sw, fairway, laguna. Hepsi de zamanlarına göre iyi lanse edilen arabaları. Ayrıca megane ile de uzun zaman geçirdim. Derseniz ki ama yeni renaultlar öyle değil. Onlara da sahip olmasam da bindim bolca. Aynı terane. İkinci olarak yetti bana yaşadığım o tecrübeler.

    Renault'yu niye mi vw ile karşılaştırmayalım? Çünkü renault opel ile de karşılaştırılamaz. Genel kalite, malzeme, işçilik çok ayrı. Sanki ikisi farklı dünyalardan gelme gibi. Sentetik testler beni ilgilendirmez, sayfalardaki puanlamalara göre aracımı seçmem. Şimdi 2005'teki c5imizle şimdiki golf'ümü karşılaştırsa o dergi, c5'in daha üst ve donanımlı biraç olmasında, yok bagajı büyük bilmemne diye kağıt puanlamalarıyla golften iyi seçer. Ama ben şimdiki aracımın sürüş keyfini asla c5'e değişmem her ne kadar daha konforlu olsa da. Alman araçlarındaki sıkı yapıyı ve tokluğu seviyorum. Dergileri geçiniz, kendi sürüp deneyim eden, yol yapan insan bilir araçların genel kalitesini, farkını. Yalnız önemli de bir şey belirteyim kıyaslamalar yaparken benim için iç mekan kalitesi ve işçilik çok çok önemli bir kriterdir. Evet yumuşak göğüs seven,tok kapı isteyen kimilerine göre "enayilerdenim." (Oradaki olayın ses değil genel işçilik kalitesinin dışavurumu olduğunu anlamayan "enayileri" de unutmayalım tabi). Herkes farklı kriterlere göre değerlendirir araçları ama ben zaten bunlar benim kendi fikrimdir diye özellikle de belirtiyorum.

    Bizim insanlarımızda çok aşırı önyargı ve taskalıpçılık var. Tuttururlar iki üç bilinen markayı diğer markaları bilmezler, almaya korkarlar. O yüzden o markalar piyasada taban yapar hep. Misal citroen, mitsubishi, nissan. Bu markaları yeren forum üyelerinden kaçı bu araçlara bindi, sürdü, sahip oldu çok merak ediyorum. Misal nissanı'ın araçları renault'dan çok daha iyi. Ne bakımdan? konfor. Almera, primera çok çok rahat araçlar. Ama bilmeyenler hep burun kıvırır ve tutturur corolla, civic, avensis diye.

    Ben bildiğim markaları değerlendiririm. Renault anca bir önceki yazdığım markalarla kıyaslanır o kadar. O ucuz işçilikle, o ucuz gri plastik aksamlarla, o gevşek sürüş dinamiğiyle, o itici motor ve egzos sesleriyle, o donuk tepkileriyle hep bir ekonomi aracı olarak kalacaklar. 21 ve 25 serisi dışında yaptığı hiç bir araç düzgün değildi.

    Renault'dan nefret mi ediyorum da böyle yazıyorum? hayır, ama hiç sevmem. Fransızlara kıllığım da yok, çoğu kişinin aksine citroen ve peugeot'u f/p markaları olarak görürüm. Piyasaları kötü olduğu için tercih etmem.

    Vw aracım var diye fanatik de değilim. Asla hiç bir alanda olmadım. Vw' nin de ne kadar kusurları olduğunu biliyoruz. Fanatiklik ve anti fanatiklik yapmak futbol holiganlığından öte değildir. Yine yazıyorum, benim fikrim; amaç sadece ve sadece ekonomi değilse renault alınacak bir marka değildir binekte. Tamam 15bine clio alıp ekonomi yapmak doğru ama 100bin verip tutup elde patlayacak latitude seçmek ibişliktir diyeceğim alınan olunacak ama alınsın arkadaşlar napayım. Beyin bedava yahu.




  • birincisi reno alman lara göre prestij sahibi bi firma değil. böyle olunca da 100.000 tl ne olursa olsun çok fiyat. tıpkı hyundai nin durumu gibi.

    ikincisi reno bizim milletimizde sadece az yakan ve ucuz olarak lanse edildi yani orta sınıfa hitap eden bir araç olarak tanıtıldı. ayrıca bu araç d serisi mi e serisi mi belli değil. (link isteyene yazabilirim). düşünsenize iki sınıf arasında kalmış bir araca 100.000 tl veriyorsunuz.

    üçüncüsü prestijini yükseltemeyen orta sınıf araç üreten firmalar lüks sınıfda biraz zor başarıyı yakalar.
  • Bir de şu c-d-e sınıflandırmaları nerden kim çıkardı anlamıyorum. Eskiden(90larda) mini(lupo, 106, smart), küçük(polo,206, clio,mini), kompakt(astra,golf, 306, 323, a3), orta sınıf(corolla, escort, vectra, 406, jetta, passat,a4, 3), üst orta sınıf(a6,5 serisi, 605, 607, E serisi), üst sınıf(7 serisi, a8, S sersi), süper lüks sınıf(rr, bentley) vardı. Daha açık bir sınıflandırmaydı.

    O zamanlar tam boya değil, genel fiyat endeksi, hedef kitlesi ve donanım özelliklerine göre kıyaslanırdı. Heralde bora, jetta, escort gibi araçlar yanında mazda 6, passat gibi araçların büyüyen boyutları ve accord, 508 gibi büyüyen ara kasalar yüzünden bu harf sistemine geçildi. Yine de sevmiyorum. İşi bozan hep ara markalar oldu zaten. 3 büyükler aynen orta, üst orta, üst diye gitti. 3-5-7, a4-a6-a8, C,E,S.

    Yine kompakt sonrası küçük sedan gibi bir sınıflandırmayla jetta, escort, corolla, megane, astra sedan, bora vs gibi araçların hepsi bir kümede toplanabilirdi. Tam boy olanlar da orta sınıf olarak passat, 3,a4,laguna, vectra, insignia vs gibi bir grupta toplanmış olurdu.

    O zamanlarda halk kompakt ve orta sınıfı çokca tercih ederken, üst orta sınıf 5 serisi e serisi gibi araçlarla hep bir ulaşılmaz çizgiydi. Şimdiyse ülkenin geldiği hal sonrası bu; küçük ve kompakt araçlara kaydı. Artık sıfır olarak orta sınıf almak da lüks haline geldi. 2lt motorun lüks haline geldiği bir ülkede farklısına şaşılırdı zaten..




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.