Şimdi Ara

LCD TV Panel Arızası Tamir Yerine Değişimini ne şekilde istemeliyim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
9.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • almış olduğum 32R81 model LCD televizyonum , 1 hafta önce arızalandı..
    Arızası: TV. açılınca , görüntü sadece 1 saniye geliyor , ondan sonra ekran kararıyor.
    servisi çağardım , 5 gün içinde anca evime gelebildiler..incelenmiş ,

    Sonuç : içinde , bir konnektör arızası ve PANEL arızası varmış..
    bu yüzden ankarada yapılmayacağını ,televizyonun istanbula gideceği söylendikten sonra ,iznimi almadan
    TV,yi istanbula gönderdiler..çevremden PANEL arızasının çok önemli olduğunu duyduğum için

    TV değişimi talep ettim , Onlarda bana standart prosüdürleri söylediler , (malum aynı arıza tekrarları)
    öğrendiğim kadarıyla , bu çeşit arızalarda TV'nin %90 'ı değişiyor..dolayısıyla daha 3 ay önce aldığım bir cihazı , ikinci el durumunda kullanmak istemiyorum.

    sizlerden , firmayı ne şekilde sıkıştırırsam sonuç alabilirim , sorusuna cevaplar rica ediyorum.
    yada
    değişimi reddederlerse , ne demeliyim.

    alaka gösteren arkadaslara teşekkürler...







  • bölge müdürlüğüyle fln temas edip, ürünü değiştirmezlerse yurtdışındaki genel merekeze sikayet edeceğinden fln bahisle sıkıştırmaya çalış. yurtdışı daha ciddi çalışır.
  • bu yolu denemeye çalışacağım , teşekkürler...
  • söylediğin yolla , biraz sıkıştırdım ,
    bugün cevap geldi ,
    televizyonu değiştirebileceklerini ,
    ama
    aynısıyla değilde , biraz daha ucuzu olan bir modeli kabul edersem.
    not:marka ve modeli burada söylemem doğru olmıyacağı için belirtmedim...

    sizce kabul etmelimiyim ? yoksa mücadeleme devammı etmeliyim ?
    görüş ve taktikler bekliyorum arkadaslar.
  • öyle iş olur mu ya? sen bir üst modele daha fazla verip alırken bozulunca daha ucuz olanı mı veriyorlar? tüketici mahkemesi var, sikayetvar.com'a yaz bak nasıl da seni arayıp soruyorlar.
  • parasını talep et zaten değişim aşamasına gelmişse mal eş değer bir ürün vermek durumundalar hayır anlamadığım neden daha alt biri ürünü veriyorsun hatalı ürün senin müşteriye zaman kaybettiryorsun insan biraz jest yapar bir üst modeli falan verir yada çok az bir fark vererek daha üst model seçenekleri sunar.

    bence makul olan seninde gözüne kesitirdiğin bir modeli sor bunu istiyorum ne kadar fark vermem gerek şeklinde olmazsa para iadesi istiyoum şeklinde diretirsin bence makul olanı budur tabi son karar senin tabi.

    ayrıca daha ucuzu olan bir modeli kabul edersen menülerinden kontrol et kullanılmışmı diye bunların sağı solu belli olmaz.
  • arkadaşım,
    aldığınız ürün yetkili distribütör anadolu garantili mi belirtmemişsiniz. ancak eğer bir değişim olacaksa bu değişim, muadil model ile yapılır . Muadili bulunamıyorsa, model bazında aşağı doğru değil, yukarı doğru yapılır.

    ancak şunu da hatırlatmalıyım ki cihazınız 3 aylık olduğu için tüketici kanununa göre değişim talep edemiyorsunuz. bu çözüm önerisi, düşük model yeni tv ye göre panel maliyetinin yüksek olmasından dolayı da yapılmış olabilir.

    bence kabul etmemelisiniz. cihazınız onarılamıyorsa para iadesi yapılmasını istemeyi deneyebilirsiniz. bakalım ne diyecekler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kaan2525

    söylediğin yolla , biraz sıkırdım ,
    bugün cevap geldi ,
    televizyonu değiştirebileceklerini ,
    ama
    aynısıyla değilde , biraz daha ucuzu olan bir modeli kabul edersem.
    not:marka ve modeli burada söylemem doğru olmıyacağı için belirtmedim...

    sizce kabul etmelimiyim ? yoksa mücadeleme devammı etmeliyim ?
    görüş ve taktikler bekliyorum arkadaslar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • öncelikle , ilgilenen arkadaslara çok teşekkürler ,

    dediğiniz gibi , değişim koşulları oluşmadı , ama problemde çok ciddi ve ben 3 aylık tv'de bunu kabul edemediğim için , firmaya baskı yapmak zorunda kaldım ..firmada değişim yapmak istemiyor , onarıp bana geri göndermek istiyor...sanırım bu yüzden alt model sundular ,,

    hatta , sunduğu modeli , ben samsung sayfasında yada karşılaştırma sitelerinde bile bulmadım :)
    altta modelleri veriyorum , sanrıırm , lcd üstatları , beni yönlendirecektir..
    4-5 saat içinde benden cevap bekliyorlar ,,


    SAMSUNG

    benimki : LE32R81B
    önerilen : LE32A330
  • * Tüketici kanununa göre aldıktan sonra ayıplı ürün çıkarsa bir ay içinde aldığın yere bildirmek kaydıyla değişim, tamir veya para iade seçeneklerin var. Sanırım sende üç ay geçtiği için böyle bir şansın yok. Aynı satış yerindeki fiyatlara bakınca seninki % 15 daha pahalı, bence alt modelini almak çok mantıklı değil, tamir edip göndersinler. Düzelmezse 2 hakları daha var :) İkisini de doldururlarsa fatura bedelini alır o parayla da 40" ini alırsın
  • arkaşdaşım,
    30 işgünü içerisinde onarımı yapılamayan bir ürün için değişim talep edebilirsiniz. Ancak bunun için de ürünü servise teslim ettiğiniz de verilmesi gereken , servis fişi yada servis teslim tutanağı gibi bir evraka ihtiyacınız var.

    hizmeti sorunlu olan firmalar bu tür evrakları düzenleme konusunda isteksiz davranabiliyor. eğer sorununuzun çözümü için size yazıyla cevap veriyorlarsa bu yazışmaları da kullanabilirsiniz.

    diğer taraftan sizin mevcut tv niz samsung da giriş modeli değil, giriş modelleri s ile başlardı. yeni modellerde giriş serisi 3 ile başlıyor. size teklif etmeleri gereken model ise 4 yada 5 serisi olmalı benim kanaatimce.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kaan2525

    öncelikle , ilgilenen arkadaslara çok teşekkürler ,

    dediğiniz gibi , değişim koşulları oluşmadı , ama problemde çok ciddi ve ben 3 aylık tv'de bunu kabul edemediğim için , firmaya baskı yapmak zorunda kaldım ..firmada değişim yapmak istemiyor , onarıp bana geri göndermek istiyor...sanırım bu yüzden alt model sundular ,,

    hatta , sunduğu modeli , ben samsung sayfasında yada karşılaştırma sitelerinde bile bulmadım :)
    altta modelleri veriyorum , sanrıırm , lcd üstatları , beni yönlendirecektir..
    4-5 saat içinde benden cevap bekliyorlar ,,


    SAMSUNG

    benimki : LE32R81B
    önerilen : LE32A330




  • kabul etmediğimi söylemek için telefon açtığımda ,şöyle dedim,
    ben yine R serisi ve en azından aynı ayarda tv istiyorum dedim..

    onlarda

    bunun üzerine stoklarda R serisi olmadığını ve söylediklerin modelin bir üstü olan
    LE32A451 modelini önerdiler ..

    ve şimdi benden kararımı vermemi istiyorlar .
    ne dersiniz ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaan2525

    kabul etmediğimi söylemek için telefon açtığımda ,şöyle dedim,
    ben yine R serisi ve en azından aynı ayarda tv istiyorum dedim..

    onlarda

    bunun üzerine stoklarda R serisi olmadığını ve söylediklerin modelin bir üstü olan
    LE32A451 modelini önerdiler ..

    ve şimdi benden kararımı vermemi istiyorlar .
    ne dersiniz ?


    Bence uygun gözüküyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orjinalden alıntı: kaan2525

    kabul etmediğimi söylemek için telefon açtığımda ,şöyle dedim,
    ben yine R serisi ve en azından aynı ayarda tv istiyorum dedim..

    onlarda

    bunun üzerine stoklarda R serisi olmadığını ve söylediklerin modelin bir üstü olan
    LE32A451 modelini önerdiler ..

    ve şimdi benden kararımı vermemi istiyorlar .
    ne dersiniz ?


    Bence uygun gözüküyor.


    Bencede uygun değişimi gerçekleştirin.3 serisi geçen yıl çıkan ürünlerde "S" serisinin muadili,4 seriside hem fiyat bakımından hemde özellikler bakımından "R" serisinin muadili gözüküyor, Bimekste her ikisinide yan yana izleme şansına sahip olmuştum ve aralarında hiçbir fark göremedim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaan2525

    kabul etmediğimi söylemek için telefon açtığımda ,şöyle dedim,
    ben yine R serisi ve en azından aynı ayarda tv istiyorum dedim..

    onlarda

    bunun üzerine stoklarda R serisi olmadığını ve söylediklerin modelin bir üstü olan
    LE32A451 modelini önerdiler ..

    ve şimdi benden kararımı vermemi istiyorlar .
    ne dersiniz ?




    hemen alın ...daha iyi bir model ve daha üstün öz.liklere sahip..
  • arkadaşım tahminlerime göre sıkıntı panelle alakalı değil monitörlerde denk geldi bana ekranın altında ve üstünde ekrana ışık veren floresan ampüller var onları çalıştıran inverter devresi var sıkıntı ondan kaynaklı olabilir o parça değişirse sorun gideriliyor bikaç monitörü bu şekilde tamir ettim parçanın yaklaşık ortalama fiyatı 60 70 arası tahminimce panelle alakasız bir arıza bence tabii görmeden emin olunmaz.
  • nasıl bir hort bu ya, valla takdir ettim.
  • Arkadaşlar benim samsung tv'im var bugün de servise gitti 4. kez arıza verdi.Aynı arızayı 3 defa verdi toplamda 4 kez arızalandı.Tüketici kanunu 24 mayısda değişmiş, buna göre ne yapma mı tavsiye edersiniz?Şikayet var' a ne yazmamı önerirsiniz..
  • konuyu hortçular doldurmuş :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Invisible Pink Unicorn -- 18 Şubat 2012; 21:38:28 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.