Şimdi Ara

Lenovo BDH Bilişim Rezilliği Hk. ( Lütfen Öne Çıkarın ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
143
Cevap
0
Favori
25.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
227 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Işık ahenkle dans ediyor ekranda, ne demek bişey yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • keeNNN kullanıcısına yanıt
    Benimde zagrebde ayakkabının yanı ayrılmıştı (adidas) hiç sorgulamadan yenisini verdiler (deichman)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de Mecidiyeköy servisinde sıkıntı yaşadım geçen sene.

    Tablet götürdüm sürekli oyalamaya yalan yanlış cevapların sonunda 3.defada ancak yapıldı.

    Yapıldı yazdığıma bakmayan tam yapılmadı..

    Birde Yurt Dısından parça bekliyoruz diye yalan söylüyorlar..

    BEN DE GEÇEN GÜN LAPTOP ALIRKEN ONA GÖRE TERCİH ETTİM..

    ASLINDA BU SERVİSLER KAPANSA FİYATLAR ONA GÖRE DÜŞSE

    SADECE İLK 1 AY DEĞİŞİM GARANTİSİ OLSA BENCE DAHA İYİ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkedeki en kötü servis bu lenovo bdh, 2015 te lenovo y510p nin şarj soketini anakarta bağlayan kablonun erimesi sonucu anakart yandı servis kullanıcı hatası diyip tamir etmedi, 500 dolara yeni anakart aldım adamlar bana sıfır anakart diye 2.el yanık anakart göndermişler, kutuyu bir açtım oda yanık koktu, aradım durumu anlattım biz sizin bozmadığınızı nerden bilelim dediler, hergün saatler süren kavgalar tehditler sonucu kartı geri gönderdim, 1 hafta kargoyu oyaladılar, buradan teslim alınmıyor diye allahtan kargo ups idi adamlar hergün götürüp teslim etmeye çalışıyorlardı, 1 hafta sonra yine kavga tehdit sayesinde kargoyu teslim aldırtabildim. Sonra 1 ay boyunca inceleme yapıyoruz ayağına parayı geri yatırmadılar en son ses kaydı aldığımı ve dolandırıcılıktan adliyeye suç duyurusunda bulunmaya gidiyor olduğumu söyleyince parayı yatırdılar. Hatta geçen aylarda yedek parça almak için aradım 5 seneden eski cihazlara satmıyoruz diyerek yüzüme kapattılar. 2015 ten beri onlarca kişinin lenovo almasına engel oldum ve hala olmaya devam ediyorum. Lenovo almayın aldırmayın ben hayatımda böyle rezil müşteri hizmetleri ve yetkili servis görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ülkedeki en kötü servis bu lenovo bdh, 2015 te lenovo y510p nin şarj soketini anakarta bağlayan kablonun erimesi sonucu anakart yandı servis kullanıcı hatası diyip tamir etmedi, 500 dolara yeni anakart aldım adamlar bana sıfır anakart diye 2.el yanık anakart göndermişler, kutuyu bir açtım oda yanık koktu, aradım durumu anlattım biz sizin bozmadığınızı nerden bilelim dediler, hergün saatler süren kavgalar tehditler sonucu kartı geri gönderdim, 1 hafta kargoyu oyaladılar, buradan teslim alınmıyor diye allahtan kargo ups idi adamlar hergün götürüp teslim etmeye çalışıyorlardı, 1 hafta sonra yine kavga tehdit sayesinde kargoyu teslim aldırtabildim. Sonra 1 ay boyunca inceleme yapıyoruz ayağına parayı geri yatırmadılar en son ses kaydı aldığımı ve dolandırıcılıktan adliyeye suç duyurusunda bulunmaya gidiyor olduğumu söyleyince parayı yatırdılar. Hatta geçen aylarda yedek parça almak için aradım 5 seneden eski cihazlara satmıyoruz diyerek yüzüme kapattılar. 2015 ten beri onlarca kişinin lenovo almasına engel oldum ve hala olmaya devam ediyorum. Lenovo almayın aldırmayın ben hayatımda böyle rezil müşteri hizmetleri ve yetkili servis görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lenovo servise telefon gönderdik. Telefon darbeliydi ekran görüntü vermiyordu.
    Bir ihtimal belki garanti kapsamında birşey yaparlar diye ümit ettik. Garanti kapsamı dışında ekran değişimi yapılacak dediler 900 TL olan telefona 500 TL ekran değişimi istediler. Aslında bir sorun yok telefon darbe aldığı için garanti kapsamı dışında kalabilir vs. Ekran değişimi yaptırmadık telefonu açtık sadece darbeden dolayı bir soket çıkmış onu yerine taktık telefon hiç bir sorun olmadan senelerce kullanıldı. Hani o zaman 200 250 TL gibi bir fiyat verseler ekran değişimi yaptiracaktık çalışan ekran ya yenisi ile değişecekti ya da olduğu gibi geri göndereceklerdi çıkan soketi takıp. Servislerin geneli böyle. Kullanıcı hatası olmayan problemlerde servis çare üretmiyorsa THH ye başvurun ayrıca seçim hakkı tüketicidedir ister tam iade ister ürün veya hizmetin ayıbı kadar indirim istersenizde değişim hakkınızı kullanabilirsiniz seçim size kalmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 5 seneden önceki cihazı da bir zahmet çöpe at.1 ürün yapıp ömür boyu arkasında mı dursunlar? 2 yıl sonra firma batar öyle yaparsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gece lambası gibi mübarek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimleri Lenovo global müşteri hizmetlerine gönderin ve şikayette bulunun. Aklıma başka birşey gelmiyor. Dava da açabilirsiniz. İlkini mutlaka yapın. Özellikle TR de servis hizmetlerinin çok sıkıntılı olduğunu Lenovodan daha kötü firmaların bile daha iyi hizmet verdiğini söyleyin. Tamamen para kazanmayı amaçlayan bir servis yapısı olduğunu da ekleyin. 😁
    O dakika zaten Lenovo Türkiye'yi arayıp güzel bir fırça çekerler. Böyle büyük firmalar bir laptop ekranı için kendilerini harcamazlar

    YouTube da Lenovo Türkiye rezaleti diye bir video koy.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi divisive -- 15 Kasım 2019; 20:30:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun tamamını okumadım, ama resimlerde ki görüntü bu fiyat segmentinde ki oyuncu-laptopları için normal. Farklı bir çok modele baktığım için oradan biliyorum. Bu segmentteki cihazların panelleri afedersiniz b*k gibi.

    Bu arada anlattığınız hikayede bir saçmalık var, ürünü aldıktan bir kaç ay sonra garantiye gönderdiğinizi ve panelin değiştiğini söylemişsiniz. Daha sonra ürün geldikten sonra garantisi bitmeden göndermek üzere talep oluşturmuşsunuz. Bu cihazların garantileri bir kaç aylık değil ki 2 senelik felan. değişim paneli geldikten sonra cihazı bir süre daha kullandınız mı yoksa hemen garantiye mi gönderdiniz?

    Velhasıl, probleminizin çözümü THH. Lenovo'un bu cihaz için ellerinde ki paneller bunlar. Değişim olsada bişey farketmeyecek. Para iadesi istemek dışında bir şansınız yok, zaten anladığım kadarıyla cihazın garantisi bitmek üzere olana kadarda kullanmışsınız. Ben mesela gelir gelmez iade etmiştim, fakat sizin durumda aradan zaman geçtiği için bir miktar değer kaybı yaşayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus

    Konunun tamamını okumadım, ama resimlerde ki görüntü bu fiyat segmentinde ki oyuncu-laptopları için normal. Farklı bir çok modele baktığım için oradan biliyorum. Bu segmentteki cihazların panelleri afedersiniz b*k gibi.

    Bu arada anlattığınız hikayede bir saçmalık var, ürünü aldıktan bir kaç ay sonra garantiye gönderdiğinizi ve panelin değiştiğini söylemişsiniz. Daha sonra ürün geldikten sonra garantisi bitmeden göndermek üzere talep oluşturmuşsunuz. Bu cihazların garantileri bir kaç aylık değil ki 2 senelik felan. değişim paneli geldikten sonra cihazı bir süre daha kullandınız mı yoksa hemen garantiye mi gönderdiniz?

    Velhasıl, probleminizin çözümü THH. Lenovo'un bu cihaz için ellerinde ki paneller bunlar. Değişim olsada bişey farketmeyecek. Para iadesi istemek dışında bir şansınız yok, zaten anladığım kadarıyla cihazın garantisi bitmek üzere olana kadarda kullanmışsınız. Ben mesela gelir gelmez iade etmiştim, fakat sizin durumda aradan zaman geçtiği için bir miktar değer kaybı yaşayabilirsiniz.
    Merhaba

    Cihazı satın aldığım sırada yurtdışında okuyordum hocam cihazı alıp yurtdışına çıkmıştım maalesef o sıra garantiye gönderme şansım yoktu ve ilk gün farketmiştim bu durumu aldığım yeri aradım biz bişey yapamayız muhattabınız Lenovo servisi dedi ( aldığım yer n11’de BetaPlus Bilgisayar)

    Durum böyle olunca benimde uğraşmak için zamanım yoktu velhasıl mezun olup gelince direkt garantiye gönderdim panel değişti gelende yine aynı sorunlar vardı daha sonra işlerim olduğu için gönderemedim ancak bu ayı bulabildim başka bilgisayarım olmadığı için :(

    Yani durum bundan ibaret sorunun başı aldığım satıcıdanda kaynaklanıyor aslında n11de pek olumlu yorumları yokmuş sonradan farkettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazretidentist

    Merhaba

    Cihazı satın aldığım sırada yurtdışında okuyordum hocam cihazı alıp yurtdışına çıkmıştım maalesef o sıra garantiye gönderme şansım yoktu ve ilk gün farketmiştim bu durumu aldığım yeri aradım biz bişey yapamayız muhattabınız Lenovo servisi dedi ( aldığım yer n11’de BetaPlus Bilgisayar)

    Durum böyle olunca benimde uğraşmak için zamanım yoktu velhasıl mezun olup gelince direkt garantiye gönderdim panel değişti gelende yine aynı sorunlar vardı daha sonra işlerim olduğu için gönderemedim ancak bu ayı bulabildim başka bilgisayarım olmadığı için :(

    Yani durum bundan ibaret sorunun başı aldığım satıcıdanda kaynaklanıyor aslında n11de pek olumlu yorumları yokmuş sonradan farkettim.

    Alıntıları Göster
    Satıcı muhattabınız lenovo demiş haklı, mevcut yasal durumda bu şekilde.

    O halde THH yoluna gideceksiniz. Birebir değişim hakkınızı isteyin model eski olduğundan dolayı, muadil yeni modeli vermek durumunda kalacaklardır. 3 kuruşluk panel kullanan üreticilerede kapak olur hemde.

    Tavsiyem değişim olur olmazda satın. Giriş seviyedeki oyun laptoplarının ekranları hep bu şekilde. Düzgün bişeyler için 10k nın çok üstüne çıkmanız lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: incubus

    Satıcı muhattabınız lenovo demiş haklı, mevcut yasal durumda bu şekilde.

    O halde THH yoluna gideceksiniz. Birebir değişim hakkınızı isteyin model eski olduğundan dolayı, muadil yeni modeli vermek durumunda kalacaklardır. 3 kuruşluk panel kullanan üreticilerede kapak olur hemde.

    Tavsiyem değişim olur olmazda satın. Giriş seviyedeki oyun laptoplarının ekranları hep bu şekilde. Düzgün bişeyler için 10k nın çok üstüne çıkmanız lazım.

    Alıntıları Göster
    Peki değişim istersem ve satıcının elinde üst modeli yoksa nasıl işliyor hocam süreç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilgim yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna normal diyen adamı servis işletiyor olsam işten atarım yemin ederim. Başlarım karlılık oranına falan. Bu düpedüz yalan söyleme ya da adamın bir şeyden anladığı yok gerçekten cahilce karar vermiş, her şey düzgün diye.
  • ülkede adalet yok ki başka yerde şikayet etsen hemen düzeltmeye çalışırlar, bizim ülkede adamın yüzüne tükürüyorsun yarabbi şükür diyor
  • Lenovadan uzak duralım öğrendiğimiz iyi oldu
  • Şikayetvar'a konu açmıştım aynı buradaki başlık gibi adamlar benim iznim olmadan başlığı değiştirtmişler..
    www.sikayetvar.com
    Lenovo  Legion Y720'nin Sorunları Bitmiyor
    https://www.sikayetvar.com/lenovo-bilgisayar/lenovolegion-y720nin-sorunlari-bitmiyor




  • Partnerleri olduğu için yumuşatıyorlar yazıları ve başlıkları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SomeoneWhoCares

    Partnerleri olduğu için yumuşatıyorlar yazıları ve başlıkları
    Adamlar pişkin hocam ne diyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.