Şimdi Ara

Lenovo BDH Bilişim Rezilliği Hk. ( Lütfen Öne Çıkarın ) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
0
Favori
25.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
227 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam servis değiştirmiyorsa yapacak tek bir şey var THH vermek onun dışında sizin elinizden bir şey gelmez. Lenovo yurt dışına mail atın ve ya Türkiye sorumlusunu bulup ona mail atın o zaman daha farklı olacaktır.
  • Aldığım Lenovo laptop 2. ayında durduk yere arıza yapınca servise yolladım. Kendi kutusunda ve ambalaja sarılı gönderildi. Yollamadan önce fotoğraflarını çekmiştim, çok tedbirliyimdir. Servisten aldığımda, bana verilen kağıtta kullanıma bağlı çizikler var yazmışlar. Gönderdiğimde çizik falan yoktu, ne olduysa orada olmuş. Bir daha Lenovo ürün almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enarr

    Aldığım Lenovo laptop 2. ayında durduk yere arıza yapınca servise yolladım. Kendi kutusunda ve ambalaja sarılı gönderildi. Yollamadan önce fotoğraflarını çekmiştim, çok tedbirliyimdir. Servisten aldığımda, bana verilen kağıtta kullanıma bağlı çizikler var yazmışlar. Gönderdiğimde çizik falan yoktu, ne olduysa orada olmuş. Bir daha Lenovo ürün almam.
    Hocam ben kargoya 3 kat ambalaj sarıp yolladım,adamlar geri yollarken öylece göndermişler sadece kutuyla ne söyleyeyim ki..banada üzerinde çizikler var yazmışlar.Halbuki hiçbişey yok cihazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazretidentist

    Hocam ben kargoya 3 kat ambalaj sarıp yolladım,adamlar geri yollarken öylece göndermişler sadece kutuyla ne söyleyeyim ki..banada üzerinde çizikler var yazmışlar.Halbuki hiçbişey yok cihazda.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam. Nasıl aldılarsa öyle göndermeleri gerekirdi. Servise göndermeden önce çok araştırdım şikayetler epey var. Firma tarafından bunların dikkate alınması lazım. Tamam sorunumu çözmüşler ama çizik olmayan ürünüm nasıl çizilmiş bana açıklaması yapılmadı. Silikonlu sprey ile çiziği bir nebze de olsa azalttım.




  • Aynı problem zamanında acer gaming laptop cihazımda başıma geldi servise gönderdim bu ürün daha önce dışarıda işlem görmüş dediler oysa ki daha alalı 1 ay olmamıştı ve ilk kez işlem görüyordu ve bana geri iade ettiler ürünü baktım olacak gibi değil tüketici hakem heyetine dilekçe yazdım döşedim şikayet üstüne şikayet ettim en sonunda değişimi sağlandı ürünün :)
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Kırık durumları iç yada dış farketmez hepsine kullanıcı hatası diyorlar . Ondan öyle yazmışlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahserinatlısı

    Kırık durumları iç yada dış farketmez hepsine kullanıcı hatası diyorlar . Ondan öyle yazmışlardır.
    Ne yazmışlardır?
    Adamlar ekranı ücretsiz değiştirmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam . Demek isdeğim şu ; Cihazınızda kullanıcı hatası var ama biz memnuniyet adına ücretsiz değiştiriyoruz.
  • hocam direkt thh gidip fatura tarihinin üstünden 6 ag geçmedi ise iade isteyin. ekran hatalı üretim ve üstüne daha önce söküp kenara koydukları ekranı takmışlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu sızma değil bildiğin akarsu
  • Lenavonun esas merkezine yazın ve durumu anlatın daha iyi bir sonuç elde edersiniz.
  • E bidaha gönder ama bence şikayeti kısa yaz okumuyor olabilirler dicem de bu ekranı açtıkları zaman bu ne demiyorlar mı acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Niye uğraşıyorsun ki ver thh'ye onlar uğraşsın?
  • Benimde elimde IdeaPad 700 laptop var. Zamanında hoparlör ve batarya sorunu sebebiyle bu servise gönderdim. Kendi garanti belgelerinde orijinal kutu ve orijinal aksesuarları ile gönderilmesini istediklerini söylüyorlar. Bende öyle yaparak gönderdim. 3-4 gün sonra laptop geldi fakat ne gelen paket aynı idi ne de paketin içinde şarj adaptörüm var. Mh aradığımda ilgileneceklerini söyleyip , sürekli kayıt açıp durdular. Fakat bir hafta ne gelen oldu ne giden. En son aradığımda güvenlik kamerası kayıtlarının incelenmesini istediğimi, yoksa thh ye başvuracağımı söyleyince birde ters ters cevap verdiler. Ben süreci başlattıktan sonra ne hikmetse UPS ten kargo mesajı geldi. Gelen kargoya baktığımda orijinal kutum ile beraber şarj adaptörü gönderilmiş. Yani size tavsiyem Tr de ne Lenovo ürünü alın ne de bu BDH bilişime ürün gönderin .😠



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Juggernaut005 -- 14 Kasım 2019; 15:3:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benzer bir sorun ben laptopu ilk aldığımda başıma gelmişti (monster)
    Ürünü 3 ay sonra geri gönderdim ( sağ üstte 4 cm2 lik bi yerdi. Çok dikkat çekmiyor kullanıma engel değil deyip termal macun değişimi ve temizliği yapıldı dıye geri gönderdiler.
    2 3 ay kadar daha öyle kullandım fandan sesler geliyordu hafıf hafıf tekrar yolladım fan sıkıntılı diye ve ekranı tekrar yazdım.
    Bu sefer panel ve fanı değiştirip macun değişimi ile tekrar gönderdiler.



    Bu işlemi yapan teknisyenlede alakalı bir durum bence. Teknisyende bitiyor yani iş. Raporuna değişsin yazdığı an bitiyor işlem.



    Para iadesi almaya bakın.... 5.500 liraya iyi bir laptop alırsınız tekrar.
    9 10 11 de ev arkadaşıma 9.nesil i5 ve 1650 li msi laptop aldık. 5700e.. Kara cumada çok daha uyguna gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu resmin ortasındaki beyaz nokta nedir?? Eğer o flash ise once bi resim çekmeyi ogren dedim kardeş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaKnight

    Şu resmin ortasındaki beyaz nokta nedir?? Eğer o flash ise once bi resim çekmeyi ogren dedim kardeş
    Resimlerde flash kullanmadım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranin ortasındaki beyaz nokta nedir ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.