Şimdi Ara

Lenovo g570 ve garanti hakkında şikayet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
521
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BİLİNÇLİ TÜKETİCİLERE HAYATİ UYARI

    SAKIN LENOVO ALMAYIN !!!

    Bu bir şikayettir. Lenovo’ dan ve servisi Bilişim Destek Hizmetlerinden şikayetçiyim.
    Telekom kampanyasından aldığım Lenovo G570 cihazım, garanti süresi içinde neredeyse tüm G570 cihazlarında var olan üretim kaynaklı sorunu ‘MENTEŞE PROBLEMİ ‘ sebebiyle garantiye gitti. Ve menteşe değişti. Buraya kadar her şey güzeldi. Fakat cihazın garanti süresi dolduktan sonra aynı sorun yine karşıma çıktı ve menteşe yine kırıldı. Ve bu arıza, daha yapıldıktan 5ay sonra tekrar etti. Yani garanti kapsamı içinde değişen parçanın daha garanti süresi bile dolmadan !!

    Daha sonra bu arıza ve ekran ışığının gidip gelmesinden dolayı tekrar garantiye gönderdim. Bu sırada cihazım kesinlikle gayet iyi çalışmakta, menteşe ve ekran ışığı dışında bir sorunu bulunmamaktaydı. Fakat Bilişim Destek Hizmetleri ekran ışığı problemi sebebiyle ana kartın değişmesi gerekiyor diyerek işçilik dahil 700TL civarı bir ücret istediler. Ben kabul etmedim, sadece menteşenin değişmesini istedim. Fakat menteşe değişimi içinde ücret istediklerini duydum ve şok oldum . Çünkü yetkili servisin garanti kapsamında, üretim hatalı olarak değiştiği parça, daha değişen parçanın garantisi dolmadan yine arıza vermiş ve bu arızanın giderilebilmesi için ücret isteniyordu.

    Artık bundan da vazgeçtim ve cihazımın olduğu gibi hiçbir işlem yapılmadan geri gönderilmesini istediğimde ise ikinci şoku yaşadım. Çünkü Bilişim Destek Hizmetleri (BDH) , benden, hiçbir işlem,değişim ve onarım yapmadığı halde 49TL+KDV gibi bir ücret istedi. Ve bu ücreti ödemediğim sürece de cihazı göndermeyeceklerini belirtiler. Yani resmen cihazıma ‘el koyduklarını‘ açıkça belirtmekten çekinmediler.

    Sonuç olarak cihazım 06.12.2013 tarihinden beri serviste ve servis resmen cihazıma el koymuş durumda. Ve ben son derece mağdur oldum. Sınavlarımı takip edemiyorum, sürekli bilgisayar kullanmam gerektiği için işlerim aksamakta.
    Siz değerli tüketiciler için bu bir uyarıdır. Çünkü ben de bir tüketiciyim ve mağdurum. Yaşadıklarım acı gerçekler. Ve bu yazdıklarımda tamamen bana ait ve kişiseldir.
    Son olarak bu ve bu benzeri yazıları elimden geldiği kadar her yerde paylaşıp insanları uyarmak asli görevimdir.

    Teşekkürler
    Murat Gölbaşı

    Değerli yöneticiler ve arkadaşlar
    ilk defa konu açıyorum bu yüzden konuyu yanlış yere açmam çok büyük bir ihtimal. bu yüzden şimdiden sizlerden özür diliyorum . gerçekten çok mağdur oldum ve kimsenin benim gibi mağdur olmasını istemiyorum. anlayışınız için şimdiden teşekkürler







  • Duyarlılığın ve bizlerle paylaştığın için biz teşekkür ederiz.
    En kısa zamanda tüketici haklarına başvurmanı öneririm. Aynı zamanda sorununu sikayetvar.com üzerinden de dile getirmen çok yararlı olacaktır.
    İyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DhAk

    Duyarlılığın ve bizlerle paylaştığın için biz teşekkür ederiz.
    En kısa zamanda tüketici haklarına başvurmanı öneririm. Aynı zamanda sorununu sikayetvar.com üzerinden de dile getirmen çok yararlı olacaktır.
    İyi günler

    ben teşekkür ederim. paylaşmak asli görevimdir. malesef şikayetvar.com a da yazdığım halde hiçbir dönüş yapılmadı. bulunduğum yerde valilikte bulunan tüketici sorunlarıyla ilgilenen bölümde malesef bir yol göstermedi. bu hafta içinde tekrar gideceğim. ilginiz için tekrar teşekkür ederim . ayrıca hakkımı arayabileceğim başka yollar da varsa bunları benimle paylaşacağınızdan eminim. tekrar teşekkürler
  • Rica ederim.

    Eğer e-devlet şifren varsahttps://giris.turkiye.gov.tr/Giris/gir?kurumId=673CjiG3yQ buradan tüketici portalına giriş yapabilirsin.
    En kapsamlı bilgi için de aşağıdaki adresi incelemeni öneririm.
    http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=nasilbasvurulur_tr

    Peşini bırakma hakkının




  • bence lenovo gayet iyi bir firma sadece bu sorun için bu dikkate alınmaz
  • Lenevo bilgisayar üreten bir firma, bu arkadaş da Lenevo servisi yüzünden Lenevo bilgisayarını kullanamıyor. Dikkate alınamayacak bir şey göremiyorum ben. İyi firmadır deyip bilgisayarı çöpe atalım problem çıktığında o zaman.
  • saygı değer arkadaşlar ve abilerim. ben cihazımdan gayet memnundum ve çok çok severek aldım. hala da seviyorum. bu konuyu açmamın en büyük sebebi lenovo nun bu aksaklıkları görüp servisine bir çeki düzen vermesi ve benden sonra bu sorunu yaşayan ve yaşayacak arkadaşlara daha dikkatli olmalarını anlatabilmektir. ilk yazdığım mesajda da belirttiğim gibi benim bu konuyu açmamda hiçbir ticari vb amaç ve birine zarar verme düşüncesi kesinlikle yoktur. biliyorum ki birçok arkadaş çok çok memnundur cihazından ve bir ömür boyu mutlulukla kullanırlar inşallah. tek isteğim lenovo nun bu ve benzeri sorunları görüp kendine yakışanı yapmasıdır. ben şahsen lenovo markasını halen sevmekteyim. bu yüzden yanlış anlaşılmak istemem ve sonsuz saygılarımı sunarım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • değerli büyüklerim ve arkadaşlar. cuma günü telefonuma gelen mesajla servis cihazımı kargoya verdiğini söyledi. ve cihaz elime ulaştı. menteşe problemi için sadece bir vida takılmış. ama ekran ışığı problemi devam ediyor. tanıdık bir bilgisayarcıya götürdüm cihazı ve ekran panelinin değişmesi gerekiyormuş. en uygun olarak 195 tl ye değişeceğini söyledi. ama şuan maddi durumum uygun olmadığı tamir ettirmeyeceğim. ayrıca nette daha uygun fiyatlı olanları da var. bu konuda bilgi sahibi olanların bana yardımcı olurlarsa çok mutlu olurum. ayrıca konuya cevap yazan, yol gösteren herkese sonsuz teşekkürler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.