Şimdi Ara

Lenovo garanti süresi ve bedel iadesi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba;
    Geçen sene aldığım y570 cihazımı ekran kartımın çok ısınmasından ve menteşe sıkıntısından dolayı garantiye gönderdim. Cihaz 3 Eylül'de onların eline ulaştı ve 3 parçanın değiştirilmesi gerektiği ve yurdışından istenileceği söylendi. Sonrasında defalarca aramama ve mail göndermeme rağmen bir gelişme olmadı. Bugün tamir sürecinin 20. işgünü doldu. Ben cihazın bedel iadesi talebini yapabilir miyim? Veya sadece ürün değişimi talebinde mi bulunabilirim?



  • her ikisinide talep edebilirsin ister değişim,istersen para iadesi.sıkıntı verirlerse tüketici haklarına gidin.
  • Haftasonu oldugu icin henuz arayamadim. Fakat Pazartesi arayip bedel iadesi talebinde bulunacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tuketici haklarindaki ibarede 10 isgununden sonra tamir suresince bilgisayar tahsis ediyorlarmis, var midir boyle bir olay?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lenovonun servisi berbat ocakta z570 aldım temmuz gibi ekranı açılmamaya başladı garantiye verdim 1 aya anca geldibence ürün değişimi iste bana öyle bi secenek sunmadılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drksm

    Tuketici haklarindaki ibarede 10 isgununden sonra tamir suresince bilgisayar tahsis ediyorlarmis, var midir boyle bir olay?

    Var tabiki 10 iş gününü geçecekse geçici olarak sana bir makine tahsisetmek durumunda.
  • Tesekkurler. Baya bir ugrastiracaklar belli ki.. Bedel iadesi alma sonucu 1-2 ay suruyormus ama sonuna kadar gidecegim bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurboS

    lenovonun servisi berbat ocakta z570 aldım temmuz gibi ekranı açılmamaya başladı garantiye verdim 1 aya anca geldibence ürün değişimi iste bana öyle bi secenek sunmadılar

    Onlar sana sunmuyor zaten sen talep ediyorsun. Sonra kabul etmemek icin ellerinden geleni yapiyorlar ama ugrasirsan aliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün Lenovo'ya garanti hakkında bir şey danışmak için telefon ettim. Karşıma bilgisayar çıktı. Zaman zaman Türkçe zaman zaman Almanca (ya da başka dil ne olduğunu anlamadım) konuştu bazen ikisini karıştırarak bir şeyler anlatmaya çalıştı, tabi anlamadım. Saat 14.30'da aramama rağmen mesai saati olmadığı için cevap veremiyoruz gibi bir şey dedi. Sitenin destek bölümü zaten rezalet ötesi. İnşallah cihazım arıza çıkartmaz yoksa baya uğraştıracaklar gibi görünüyor.

    Bu arada Lenovo'ya soramadığım soruyu buraya yazıyım eminim bilen çıkacaktır. Ben cihaza ssd takmak istiyorum. Bende 17.3 ekranlı G770 var. Acaba bu cihazda 1 tane mi 2 tane mi disk yuvası var? Ssd takma olayı nasıl olacak garantide sorun çıkartırlar mı?
  • Garantide sorun olacağını sanmıyorum çok sayıda ssd takan arkadaş var birçok markada bu böyle.1 hdd yuvası var ssd takacaksan ve hdd'yi de dahili kullanacağım diyorsan ssd'yi hdd yerine hdd'yide dvd rom şeklinde bir aparat var onun içine takaran dvd rom yerine takıyorsun 2. depolama olarak,dvd rom kullnıyorum diyorsan ozaman harici hdd kutusu alacaksın hdd'yi onunla harici hdd olarak kullanacaksın.
  • Arkadaşlar servisten şikayetçi olan çok fazla belli bir durum ama sizce İstanbul'da hangi servise götüreyim ve hangi servisten şikayetçisiniz?
    Benim bilgisayarın da fanın olduğu yerde kasanın üstünde çatlama meydana geldi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.