Şimdi Ara

Lenovo laptop kutudan sorunlu çıktı. Nasıl bir yol izlemeliyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar şu linkteki laptopu akrabaya tavsiye ettim:
    media markt
    LENOVO Ip Gaming 3 15.6"/Ryzen 5 4600H 3.0/8GB Ram/512GB/GTX1650 4GB/FHD Win 10 Laptop Siyah 82EY003MTX
    https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_%C4%B1p-gaming-3-15-6-ryzen-5-4600h-3-0-8gb-ram-512gb-gtx1650-4gb-fhd-win-10-laptop-siyah-82ey003mtx-1211039.html


    Kendisi de mağazada varsa kargo beklemeyelim diye gidip mağazaya sormuş ve varmış. O da bi heyecanla gidip alıp gelmiş. Kutuyu açmışlar ve şu fotoda görünen, sanki ekranın arka tarafındaki kasa bölgesinde sıcaklıktan erimiş de tekrar donmuş gibi görünen pürüzlü, balon balon bi yer var.
    Lenovo laptop kutudan sorunlu çıktı. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Ben de hiç bilgisayarı açmayın, paketleyip böyle böyle bi şeyi var deyip iade edin dedim. Gidip anlatmış durumu, çalışanlar da laptopun servise gidip orada incelenmesi gerektiğini falan söylemişler. 15 gün falan sürer demişler. Yaklaşık 3 hafta oldu, bugün karar çıkmış. Tabii ki...

    KULLANICI HATASI

    Servis, ekranda ölü piksel var, kullanıcı hatası falan filan demiş.

    Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Akrabaya tüketici hakem heyetine başvurmasını söyledim elindeki servis raporuyla beraber.


    Elimizde şu an
    Ürünün alındığı tarih saat,
    Ürünün mağaza geri getirildiği tarih,
    Servis raporu var.

    Yardımcı olur musunuz? Böyle satıcılar yüzünden bir şeyler almaya korkar oldum. Nasıl bir yol izlememiz gerek? Belirtmeyi unutmuşsam söyleyeyim, laptop hiç açılmadı bile.


    Buraya kadar okuyan ve yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Konu yanlış yerdeyse taşınabilir.







  • dıger baslıkta demek soruyu o yuzden sordunuz.


    Telefon

    :+90 (312) 425 15 29

    +90 (312) 417 93 34

    +90 (312) 419 37 74


    tüketici hakları dernegının numarası arayın onlar nasıl problemı gıderecegınızı anlatır.


    http://www.tuketicihaklari.org.tr/iletisim/bize.ulasin.html

  • bu arada normalde urun magazada acıp kontrol edıp teslım ederler buyuk ıhtımal urunun kusurlu oldugunuda bılıyordur magaza

  • cuhuku C kullanıcısına yanıt

    üzerinden çok uzun zaman geçti ama fikir olur diye buraya yazmış olayım belki faydalanan olur. Hakem heyeti karar çıkana kadar laptopu kullanabileceğimi söylemişti. 5 ay içinde karar çıktı yanlış hatırlamıyorsam. Para iadesi yapıldı. MediaMarkt'tan almayın, aldırmayın. İyi forumlar

  • acelilctl kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Media Markt vb marketler teşhirli ürün çok satıyor. İndirimli aldıysanız o cihazlardan olabilir.
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Her nasıl olmuşsa üzerine yapıştırıcı dökülmüş. Teşekkür ederim
  • Aklıma gelmişken güncelleme yapayım. THH'ye başvurduk, birkaç ay sonra sonuçlandı. Para iadesi yapıldı. Başka mağazadan aynısını daha uygun fiyata aldık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.