Şimdi Ara

Lenovo Legion Y520 Kullanıcı Platformu (125. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.646
Cevap
39
Favori
189.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayarı 9 ay önce aldım.yeni farkettiğim bir ışık sızması var ekranın sol altında. nasıl bir yol izlenmeli,ilerleme olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lil Peep L kullanıcısına yanıt
    Bende de altta iki adet üstte de bir adet sızma var. Ekranın aydınlatmasıdır diyordum benim tv'nin aydınlatması bu şekilde mesela o yüzden normal sanmıştım internetten araştırınca bunun ışık sızması olduğunu öğrendim. Siz bir fotoğraf yollayabilir misiniz ben de fırsat bulduğum anda yollayacağım. Ne yapacağımıza karar veririz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    Bende de altta iki adet üstte de bir adet sızma var. Ekranın aydınlatmasıdır diyordum benim tv'nin aydınlatması bu şekilde mesela o yüzden normal sanmıştım internetten araştırınca bunun ışık sızması olduğunu öğrendim. Siz bir fotoğraf yollayabilir misiniz ben de fırsat bulduğum anda yollayacağım. Ne yapacağımıza karar veririz.
    ışık sızmasında çok bariz değilse büyüklük açısından falan bakıyorlar parça değişimine gitmiyorlar ama artık servisler servise gelen cihazın müşterinin dediği parçayı değiştiriyorlar parasını alıyorlar lenovodan çünkü rahatsız oluyorsanız servise göndermenizde fayda var bende ışık patlaması varmış ekran ortasında ekranı değiştirmişlerdi ayrıca bir sorum olacaktı fps dropları yaşıyor musunuz oyunlarda yaşamıyorsanız çözüm yolu öneriniz var mı




  • mustafa346 M kullanıcısına yanıt
    Şu an yoğun olarak kullandığım için bilgisayarı göndermek istemiyorum hem garanti süresi de var biraz daha. Bitmeden 2 ay önce falan göndereyim diyorum şimdi hiç uğraşacak vaktim yok halim de yok Hem o zamana kadar sızma artar belki garanti olur panel değişimi.
    FPS dropları yaşıyorum evet güçlü soğutmayı açtığım zaman epey azalıyor bilginiz olsun. Bende SSD yok bir de onun etkisi de var droplarda özellikle ağır ve büyük oyunlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    peki hocam anladım. Servis 2 en geç 3 günde bitiriyor işini muhtemel değil kesin değişir diyorum ben ekranınız benimkinde ram arızalıydı mavi ekran veriyodu onu belirttim bir de bi cızırtı var dedim cızırtı var diye anakartı değiştirmişler servisteyken telefonla aradılar ekranı değiştirelim mi diye ışık patlaması var dediler değiştirin dedim sıfır parça takmışlar 3 ünü de güya bazen onarılmış takılabiliyor çünkü 3 kere servise gitti için fanlar da değişti 6 ay garanti uzatması ve 128 ssd yi 256 yaptılar bu şekilde servis kısa sürede bitiriyor diğer arkadaşlar için de belirteyim..
  • mustafa346 M kullanıcısına yanıt
    Umarım sorun çıkmaz hocam teşekkür ederim verdiğiniz faydalı bilgiler için. ekran için gönderdiğim de ücret karşılığında ssd ve ram takviyesi yapıyorlar mı isteğe bağlı olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    Umarım sorun çıkmaz hocam teşekkür ederim verdiğiniz faydalı bilgiler için. ekran için gönderdiğim de ücret karşılığında ssd ve ram takviyesi yapıyorlar mı isteğe bağlı olarak?
    öyle bir şey yaptırmadım ama belirtirseniz elbette yaparlar ücreti karşılığında benim cizhazda durum şöyle oldu ilk 6 ay içerisinde 3 kere servise giderse cihaz ve 3 ünde de en az 1 parça değişimi olursa iade hakkınız doğduğu için iade almak da işlerine gelmiyor 6 ay garanti uzatımı ve 128 gb lık ssd yi 256 ya çevirme teklifi yaptılar kabul ettim uygun fiyata aldığım için atıyorum 50 gün kala gittim iade etmek istiyorum dedim iade hakkımın baki olduğunu söylediler bana tabi ki servisin de insiyatifi var ama orada ki çalışan murattı galiba alırız hakkınız baki demişti..




  • skywalker06 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim ilginiz için mesajınızı daha yeni gördüm. Kısmet ise bayramdan sonra vermeyi düşünüyorum malum bayramda çalışmıyorlar boş yere vakit ten yemeyeyim diyorum çünkü ben ayrıca proje çalışmaları da yapıyorum oyun harici. Şu an için başka sıkıntım gözükmüyor çok şükür umarım sizde sorunsuz kullanırsınız.
  • mustafa6397 kullanıcısına yanıt
    FPS drop dediğiniz nedir hocam ben de deneyip gözlemleyip size döneyim. FPS düşmeleri ise eğer kastınız ben overwatch ta yaşamıyorum ama pubg de de denerim bir olmaz ise
  • _*_ShadoW_*_ kullanıcısına yanıt
    Hocam oyun donuyor oyunun ortasında bi kaç saniye takılıyor öyle duruyor sonra normale dönüp tekrar oluyor öyle fps 50 den 10 a düşüp yükseliyor csgo da 80 90 fpslere düşüyor
    İ5-7300HQ 16GB Ram 4GB 1050ti 128SSD+1TBHDD



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafa6397 -- 5 Ağustos 2019; 8:31:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _*_ShadoW_*_

    FPS drop dediğiniz nedir hocam ben de deneyip gözlemleyip size döneyim. FPS düşmeleri ise eğer kastınız ben overwatch ta yaşamıyorum ama pubg de de denerim bir olmaz ise
    adaşın belirttiği hocam mesela 60 fps deyken direk 10 lara 20 lere düşüyor fps ve donma yaşanıyor sonucunda ve atıyorum pubg de araba sürerken takılarak ilerlemesi donarak ilerlemesi gibi bir şey
  • Işık sızması nasıl fark ediliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende almayı düşünüyorum 3 bin tl ye i7 1050ti olanı garantisi devam ediyor 2.el cihaz önerirmisiniz? Cihaz geldiğinde Kronik sorunlarından ilk kontrol etmem gereken nedir ışık sızması ve klavye sorunları var sanırım?
  • Lil Peep L kullanıcısına yanıt
    Biraz önce bilgisayarı düşürdüm ve sağ sol ve orta alttan ışık sızması başladı. elimle plastik panelin alt kısmına bastırınca tık tık diye ses geldi yani yerine oturdu, ışık gitti. Sizde deneyin. tam olarak ekranın plastik çerçevesine, ama ekranla birleşen yere değil alt kısma yakın tarafa.

  • Merhaba. Pes 2020 satin aldim. Maalesef oyunda kasma problemleri oluyor. Varsa bir çözüm yolunuz cok makbule geçer. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar arkadaşımın adına yazıyorum.ssd almış taktırmıs olmamış windows yüklenmiyormus.i5 1050 modeli olan bu bilgisayara uygun ssd nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legnd

    Arkadaşlar arkadaşımın adına yazıyorum.ssd almış taktırmıs olmamış windows yüklenmiyormus.i5 1050 modeli olan bu bilgisayara uygun ssd nedir?


    Bios tan ayar olması lazım. Ben bu linktekini aldım. Cuma günü gelecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar biraz uzun sürdü ama sonunda servisten aldım laptobu.
    Y520 Gtx 1060 olan model laptop um iki defa sevise gitti. İlkinde servise sadece webcam çalışmadığından dolayı ve LCD ekranda 4 parlak nokta için göndermiştim. Tam süresini hatırlayamıyorum ama biraz üzün sürdü sanıyorum iki hafta civarı aradığımda ise yurtdışından parça bekleniyor diyorlardı. Sonunda bitti ve webcam lcd bezel değişti sistem yüklendi vs. deniliyordu. LCD değişmemişti ve çok önemsemedim lakin 1 gün sonra laptopun kapağını yukarı kaldırıken elime bir şey takıldı baktm ki üstten arka coverl ile ön çerçevenin birleştiği yer neredeyse hiç kapanmamış ve orada olan tırnak tutmuyordu. dolayısı ile açık duruyordu. sonrasında detaylı inceleyince arka cover kapak ta tam oturmamış yamuk duruyordu. Ayrıca arka bakır ızgaraları sank zedelenmişti.
    Bunun üzerine tekrar gönderdim ama tüm herşeyin renkli çıktısını aldım. Ekrandaki noktalardan tutunda açık duran panelinden bakır ızgaralara kardar fotoğrafladım ve bu fotolar üzerine notlar yazıp laptobun arasına ilştirdim. Bunu yapmam daki sebep teknik servisteki arkadaşa direkt olarak ulaşıp sorununuzu anlatamıyorsunuz ve müşteri temsilcisi bu konuda bence eksik kalıyor. Tüm bunlara rağmen bir de şikayet kaydı oluşturdum ve durumu anlattım.
    Yaklaşık yine iki hafta bekleme süresi sonunda laptopun arka cover, ön bezel ve LCD panel değişmiş arka ızgaralar temizlenmiş. Termal macunları yenilenmiş ve tüm bakımları yapılmış şekilde tarafıma yollandı.
    Sonrasında test kullanıları yaptığım ikinci gün bir bios update geldi ve lenovo bunu yapmanızı öneriyor diye. Akşam akşam onu da yaptım sonrasında bilgisayar açılmaz oldu. Eyvah tekrar servis yolu gözüküyor dedim herhalde. Müşteri hizmetleri mesai saatleri dışında çalışmadığı için arayamadım mecbur sabahı bekledim. iş yerine götürdüm bilgisayarı ve sabah saat 9:00 da lenovo destek i aradım; başıma gelenleri anlattım ve bana biostan bir kaç ayar değiştirt ve sonrasında makina açılmaya başladı. ya bu yapılacakları gönderdiğin güncelleme ile beraber göndersene insanların işleri yarım kalıyor sabaha kadar makinayı açamadımç neyse ki şimdi aşağı yukarı 2-3 haftadır sorunsuz kullanıyorum ekran kartı bile güncellemeden.

    Memnun kalmadığım noktalar:
    - Laptop servise iki defa gitti.
    - Yapılan işçilik hoşuma gitmedi bence arkadaşlar pek özverili değiller.
    - LCD ekran değişti ama yine onda da bir nokta farkettim. Gerçi medimarkttaki arkadaş onun toz olduğunu savunsada bana yine pixel hatası gibi geliyor. Artık tekrar dan yollamaktan usandığım için sesimi çıkartmadım. Önceki gibi çok göze batmıyor çünki tek adet.
    - Ram arttırımı yaptırmak istedim ücreti dahilinde ama yapamadıklarını dışarıda yaptırabileceğimi söylediler. Kapak bir ama açılırsa garanti ne olacak dedim. Eğer ram le ilgili bir sıkıntı olursa ondan kaynaklı sorunlarda garanti olmaz ama diğer parçalarınız garantisi devam eder dediler hoşuma gitmedi
    - Süreç uzun oldu takribi 1 ay bekledim belki biraz daha fazla
    - Müşteri destek hattı 7/24 çalışsa daha iyi olur.

    Memnun kaldığım noktalar:
    - Yaptıkları hatayı kabul ediyorlar ikinciye gönderdiğimde itiraz etmediler. Ne servisler var kullanıcı hatası diyorlar çık işin içinden çıkabilirsen.
    - İyi niyet göstergesi bakım ve termal macun yenilemesi vs.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar




  • Ayrıca Garantiye vermeden Pubg mobil denedim ama sanıyorum oyun biraz sıkıntılı çünkü oğlumun monster laptobunda da verdiği performansını pek beğenmedim ama oynanmıyacak seviyede değil ama bazen fps düşmeleri oluyor. Onun haricinde overwatch hemen hemen oynadığım tek oyun ve sorunsuz akıcı bir şekilde oynuyorum problemsiz.
  • Arkadaşlar merhaba, orjinal şarj aletini nereden bulabilirim acaba biliyor musunuz? Hep muadili ürünler var. Onlar nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123124125126127
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.