Şimdi Ara

LENOVO Servis Ve Müşteri Hizmetleri Hakkında Ne yapılabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
14.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu başlığı açma nedenim ilk olarak yanlış bilinen bir gerçeği paylaşmak ve bu konuda neler yapılabilir onun paylaşımı için yazıyorum.
    Ben bu güne kadar lenovo -ibm ortaklaşa ve türkiye de çok sağlam bir servis ağı var sanıyordum. ürünleri için tabi halen kötü dür diyemem. Ancak adamı vezirde eden rezilde edenin servis olacağı bir kesin.
    Başımdan geçenleri anlatmadan önce araştırmalarıma internet ortamından diğer sitelerde lenovo servisi hakkında paylaşımlardan başladım. Ve benimde tecrübe ettiğim gibi müşteri hizmetlerine ulaşabilmeniz mucize. Arayın telefonu birakın öylece o derece yani. (sabah akşam farketmiyor.)
    Müşteri hizmetleri telefonda ürün serviste - parça bekliyor - montaj ve kontroller yapılıyor bu bilgiler dışında hiç bir bilgi alamıyorsunuz. Ürünün yollandığı servis zaten sır.
    Netten araştırmalarımda gördüm ki şikayet yapılan sitelerin hiç biri ile muhattap değil firma. Bir dünya şikayet var ama hiç biri ile ilgilenilmemiş. Ve servise bir kere giden ürün muhakkak tekrar gitmiş. tabi bence kendi yorumum benim ürünümde de aynısı oldu ve bence parça yok ellerinde ve sürekli bir yama yapma ürün değiştirmek para iadesi yapmamak için sürekli arızalı parça döndürüyorlar müşteriye. ki belki o sürecte parça gelirse yurt dışından notebok değişmeden yada para iadesi yapmaktan kurtarsınlar. Ki 30 iş günü dolan dolduğu halde para iadesini alamayan. hatta 30. iş gününde arızalı tekrar yollanması pc nın de cabası.

    Benim şimdi bilmek istediğim şu bu konuda yani firma hakkında ne yapılabilir. ben pek çok yerde bu yazıyı yayınlayıp birşeyler yapabilmek isterim. en azından mağdurları toplayıp çok ciddi bir şikayet yapabiliriz somut bir şey.

    Benim hikayeme gelince kısacası şu 2009 ağustos da bi notebook aldım vatan pc den. aldıktan 3ay sonra farkettık ki ekranda bir gölge var. bunun ıcın degermı servıse vermeye vs derken verdım. verdıkten 3gun sonra parça var montaj ve kontrol beklenıyor dendı ve tam 1 ay aynı sey tekrar edıldı. 1 ayın dolmasına (iş günü) 3-5gun kala urunu yolladılar kargoyla eve. (haber vermeden) eli kaptırdık kolu kaptırmadık şükür dedim ama ekranda ölü pixel vardı. aradım 7 tane ye kadar sorun yok dedıler iyi dedim. ama sonra bi farkettım kı sıyah ekranda boydan boya kırmızı bı cızgı var. (servısten gelelı 1hafta olmadı) tekrar servıse gıttı ve sımdı parça beklıyor. 18 iş günü oldu. ve halen müşteri hizmetlerine ulaşmak için yoğun bir çaba sarfediyorum. lenovo nun bu kadar illegal çalışan merdiven altı servisler gibi olabileceği hiç aklımın ucundan bile geçmezdi.

    varmıdır fikri olan neler yapılabilir?







  • aynen sana katılıyorum ne bir yetkiliye ulaşabiliyorsun neda başkasına sadece orda hiç bir yetkisi olmayan kişilerle boş boş konuşuyorsun bende 45 gündür uğraşıyorum daha yeni iade raporunu aldım oda birşey değil aynı model yok bir üst modelinide para almadan vermiyor vatandan almıştım vatanda ki müdür de aynısını söyledi eğer hp alsaydın sana şimdi 2bin tl lik makina bile verebilirdim dedi ama lenovo da böyle hakkımız yok dendi bende dava açıcam bıktırdı kimseye tavsiye etmem ürünleri iyi ama bir sorun yaşadınız mı valla hi de billahi de çok uğraşırsınız bunu belirteyim.ürünün arkasında durmuyor bunu bilin ve unutmayın her elektronik cihaz arıza yapabilir o yüzden şansızını bu markayla denemeyin derim
  • Bir hatırlatma yapma gereği duydum
    Lenovo İdeapad e Thinkpad serilerine farklı servisler hizmet veriyor.

    Thinkpad kullanıcısı olarak ne böyle bir sorun yaşadım nede pek yaşayan duydum
  • thinkpad t60 kullanıyorum servislerinden çok memnunum. bence hangi servise gönderdiğinizi yazın yoksa bana göre pek inandırıcılığı yok anlattıklarınızın
  • Bu durum Lenovo servisleri arasında farklılık gösterebiliyor. Okuldan arkadaşım Ankara Destek Bilgisayar'a yolladı ve kısa sürede sonuç aldı. Siz hangi servise yolladınız acaba?
  • Şu an için benim de ekranımda bir adet ölü pixel var ama biliyorum devamı çorap söküğü gibi gelicek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.Beverly -- 5 Mart 2010; 0:36:57 >
  • lenovo'nun notebok'unu almayı düşünüyordum artık vaz geçtim, servis konusunda sizin fikrinize katılıyorum ürünün servisi iyi olması o ürünü alma konusunda insanı cezbediyor.

    Dell almaya karar verdim fakat fiyatları düştükten sonra .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • istanbulda servis burası İdeapad için Arızalı ürün kabul noktası:Çağlayan Mahallesi, Taş Ocağı Cd. No:52. Bodrum, Daire 5 Çağlayan, Şişli / istanbul hayatımda gördüğüm en yavaş ver insana bilgi vermeyen servis müşteri hizmetleri ise rezalet bütün ideapad lere bakan yer burası lanet olsun asus ta sorun yaşadım servise teslim etiim 2 gün sonra içini komple değiştirmişler yani 2. gün teslim aldım ürünü bundan sonra alıcağım leptopun markasından ve fiyatından önce servisin hizmetine bakıcam galiba bende asus,hp ya da dell alıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihangir1 -- 5 Mart 2010; 12:08:55 >
  • LENOVO TÜRKİYE Servis Garantili Ürünümün Tamiri İçin Ücret Alıyor!
    Geçen sene kurban bayramı civarında bir Lenovo g560 notebook aldım.Ürünü aldığımda ekranın arka tarafında küçük lekeler olduğunu gördüm. Bu bir sorun teşkil etmez ileride sorun olursa garantiye gönderirim diye düşünerek kullandım.

    Geçen hafta notebook'da oluşan sorunların artmasından dolayı ücretsiz destek hattını aradım ve ekranda olan lekeleri, ekranda ısınınca oluşan renk karışıklıklarını ve dvd sürücüsünde okuma zorluğunu belirttim.

    Servise notebook gittikten birkaç gün sonra bana teklif adı altında bir mail geldi ve ekranın arızalı olduğunu ve mürekkep lekesi olduğunu ya da darbeden kaynaklanan bir arızadan dolayı (yani siz bir şeyler yapmışınız dercesine) 500 TL üzeri bir fiyatla bana geri dönüş yapıldı.

    Bugün servisle yaptığım görüşmede arızanın detayını teknisyen arkadaşlarından öğreneceklerini ve benim öğleden sonra aramamı istediler. Aradım ve benim diğer sorunlarımın olmadığını ve sadece ekranın içindeki lekenin olduğunu beyan ederek bu ücreti talep ettiklerini söylediler.

    Ben aynı marka aynı model ekranı onların bana belirttiği fiyatın 3'de 1 fiyatına garantili olarak bulduğumu söylememe rağmen aynı ürünü 3 yada 4 katı gibi bir fiyata bana garanti dahilinde satmayı akıllarına koymuşlar. Bu sorun kesinlikle kullanıcı hatası değil imalat hatasıdır. Kullanıcı hatası (Darbe) dedikleri şeyle ilgili kesinlikle bir ibare de yoktur.


    bilişim destek hizmetleri lenovonun teknik servisliğini yapıyor ve çok kötü garanti kapsamında olan üründen para istiyor. size teklif veriyor teklifi kabul etmediğinizde ise teknik servise kabul parası 43+ kdv alıyor.lenovo alacaksanız iyi araştırma yapın




  • lenovo müşteri hizmetleri adresi telefonu herşeyi bu linkte:
    http://www.patronforum.com/forum/showthread.php?tid=17919
  • mediamarktan aldığım lenovo z570 ürünümün klavye tuşları arızalandı. mmarkta servise verdim. servise verdiğim tarih 13.09.2012. Beni arayacaklarını söylediler. 10 gün önce servise gittim. gittiğimde bana bir fatura çıkardılar.kullanıcı hatası olduğunu söylediler. bir kalvye için 100 tl ödeyecektim. şimdilik onaylamıyorum dedim. piyasayı araştırayım dedim. 60 tl ye klavye mevcuttu. işçilikle birlikte 100 tl eder dedim ve onaylamak üzere mediamarktı aradım. aramaz olaydım. kendileri bana verdikleri fiyatın doğru olmadığını 200 tl ye çıkarttıklarını söylediler. hemen iptal ettirdim. onaylamıyorum geri istiyorum dedim.

    üzerinden 10 gün geçtiği halde hala bilgisayarımı almış değilim. yapacakları cihazı geri göndermek. Ne kadar profesyonel bir servis değilmi arkadaşlar.



    Tabi bu süreç içerisinde mediamark'ın hiçbir suçu yok. onlarda aracı. ilgileniyorlarda.




  • konu ile ilgili durumu dırekt sıkayet var a yazın. ılgılenılecektır. ındırım ısteyın magdur edıldıgınız ıcın ıkı farklı fıyat ve gecen onca sureden dolayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: startwarrior

    mediamarktan aldığım lenovo z570 ürünümün klavye tuşları arızalandı. mmarkta servise verdim. servise verdiğim tarih 13.09.2012. Beni arayacaklarını söylediler. 10 gün önce servise gittim. gittiğimde bana bir fatura çıkardılar.kullanıcı hatası olduğunu söylediler. bir kalvye için 100 tl ödeyecektim. şimdilik onaylamıyorum dedim. piyasayı araştırayım dedim. 60 tl ye klavye mevcuttu. işçilikle birlikte 100 tl eder dedim ve onaylamak üzere mediamarktı aradım. aramaz olaydım. kendileri bana verdikleri fiyatın doğru olmadığını 200 tl ye çıkarttıklarını söylediler. hemen iptal ettirdim. onaylamıyorum geri istiyorum dedim.

    üzerinden 10 gün geçtiği halde hala bilgisayarımı almış değilim. yapacakları cihazı geri göndermek. Ne kadar profesyonel bir servis değilmi arkadaşlar.



    Tabi bu süreç içerisinde mediamark'ın hiçbir suçu yok. onlarda aracı. ilgileniyorlarda.


    İtiraz ettiğinizde daha yüksek bedelli bir teklif sürüyorlar size de aynısını yapmışlar üstelik benim belirttiğim arıza bile değil önerdikleri tamirat.'2. kez itiraz ettim 1 hafta oldu hala cevap vermediler. servisi şikeyet etmek için Genel merkez diye bir yerleri yok mu bunların .?




  • siz nereye yolladınız bilmiyorum ki.. ben lenovanın sitesinden mail atıyorum soru soruyorum onlar gun ıcersınde arayıp bana bılgı verıyorlar engin mi tam hatırlamıyorum ismini ama çok yardımcı oluyorlar hicbirsıkayetım yok benım 1 kere de servise gıttı ürünüm 1 hafta içinde geldi..
  • aradan 2-3 yıl geçmiş konuyu hortlatmışsınız. adam lar 3 yıldır aynı kafa gidecek değil heralde düzeltmişlerdir.
    3 arkadaşım servise lenovo yolladı 1 hafta geçmeden ya tamir edildi yada iade raporu verildi.
    şikayetvar.com a da bakarsanız her şikayete tek tek cevpa veriyorlar.
    bence asus servisinden 10 kat daha iyi hizmet veriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    aradan 2-3 yıl geçmiş konuyu hortlatmışsınız. adam lar 3 yıldır aynı kafa gidecek değil heralde düzeltmişlerdir.
    3 arkadaşım servise lenovo yolladı 1 hafta geçmeden ya tamir edildi yada iade raporu verildi.
    şikayetvar.com a da bakarsanız her şikayete tek tek cevpa veriyorlar.
    bence asus servisinden 10 kat daha iyi hizmet veriyorlar.

    Aynı cevabı veriyorlar anlayışları pek değişmemiş Bizler tüketici olarak haklarımız aramayı bilmezsek ve uğraşmazsak aynı muamelerle karşılaşmaya devam ederiz.
  • anestetic A kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam lenovo z580 cihazım servisde sorun yaşıyorum bir DC şarj girişi için benden 200 tl istiyorlar sizin yazıştıgınız kişinin mail adersini verirmisiniz ben de bir şansımı deneyecegim yoksa hakem heyeti ve şikayet var com u deneyecegim bakalım ne olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpantin

    aradan 2-3 yıl geçmiş konuyu hortlatmışsınız. adam lar 3 yıldır aynı kafa gidecek değil heralde düzeltmişlerdir.
    3 arkadaşım servise lenovo yolladı 1 hafta geçmeden ya tamir edildi yada iade raporu verildi.
    şikayetvar.com a da bakarsanız her şikayete tek tek cevpa veriyorlar.
    bence asus servisinden 10 kat daha iyi hizmet veriyorlar.

    hocam sen öylesan daha cuma günü z580 gönderdim servise şarj jackı onların tabiri ile DC girişi şarja takarken içine kaçtı bana yüklediler hatayı dandik bir dişi jak için 206 tl istiyorlar bahaneleride alt kasa kople degişecekmiş ne alakaysa sanki şarj anakarta degilde kasaya baglı gibi insanı salak yerine koyuyorlar birdaha lenovonun önünden geçmem sadece buda degil şikayetlerim wifi ayrı dert menşe ayrı dert ALLAH ha havale ediyorum tabi akabinda thh ve şikayet varada yazmayı imalde edecek degilim her yerdede reklamlarını yapıcam bunların

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18. İs gunu bugun hala gelmedi pc servis kontrolunde yaziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu seviş anlayışı ilden ile değişmekte sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.