merhaba arkadaşlar, bundan 1 ay önce hepsiburada'dan laptop(LENOVO (IBM) THINKPAD SL500 INTEL CORE 2 DUO P8600 2.4GHZ 3GB 320GB 15.4" 609DO66) aldım ve bana ulaştıgında "R" tuşunda bir problem oldugunu fark ettim ve hepsiburada'ya bunu söylediğimde beni değişim onayı için bir teknik servise yönlendirdi. ikinci haftanın sonunda teknik servisten (Ankara-destek bilgisayar) değişim onayı verildi.(gerçi onlarda fabrikaya soruyorlarmış) ben alır almaz bunu hepsiburadaya yönlendirdim ve ellerine ulaştıgında bana onay için tedarikci firmaya yönlendirdiklerini söylediler(yolda başına birşey gelmişmiymiş aceba).Ben tedarikçi firmanın böyle bir alt yapısı varken neden beni teknik servise yönlendirdiklerini ve bu değişimden sorumlu olanın tedarikçi firma değilde hepsiburadanın olup olmadıgını merakediyorum.bu konuda benimle bilgilerinizi paylaşırsanız cok sevinirim. hepsiburada beni oyalamaya mı çalışıyor ya da lenovo gerçekten IBM markasının üzerinden kalitesiz işler mi çeviriyor. her ne olursa olsun bu iki markada bir işi helletmeden birbirinden yavaş davranıyorlar. Belki genel bi durum olmayabilir ama kendinizi şanssız hissediyorsanız ne hepsiburadaya ne de lenovo ya bulaşmayın derim.
eğer yetkili servisten değişim onayı aldıysan ki dediğine göre almışsın..ürün ile birilikte raporu hepsiburdaya göndereceksin ve hepsi burada sana yenisini yollıyacak buna mecburlar...tedarikçi firma seni bağlamaz sana faturayı kim kesti ise o değiştirir. anladığım kadar ile hepsi burada seni oyalıyor
1 ay icinde ayipli mali geri verebiliyorsun benim bildigim bir hafta icinde begenmedim deyip geri verebiliyorsun 1 aydan sonra da garanti kapsaminda degisim oluyor
ben ingilizce klavye getirtcektim 4-6 hafta surer dediler ugrasmadim, seni de klavyeden 30 is gunu bekletebilirler worst case ama turkce oldugundan hizli olabilir
Arkadaşlar cevaplarını için teşekkür ederim. Halloven ; hepsiburada beni gercektende oyalıyor olabilir ama bunun sebebi ne olabilir. Yani geçen perşembe yolladım bilgisayarı değişim onayıyla birlikte ve bugün cuma ve bana hala tedarikci firmadan bir cevap beklediklerini pazartesi günü bilgi edinebilecegimi söylediler. bunun bir garantisi yok elbette. Ürün şu anda "Süper hızlı göneri" modunda yani tedarikçinin değil kendi stoklarında bulunmakta. Şikayetçi Hakem heyetlerine başvurduğumda nasıl bir süreç başlıyor aceba?Ben bilgisayarı gönderdim ancak şu anda 30 günü gecerse hakkımı kaybetme gibi bir durum söz konusu mu?
hayır herhangi bir hak kaybı olmaz..hepsi burada ile tedaikçi arasındaki prosedurlerden kaynaklanıyordur. ama hepsiburada gibi bir firma bu tarz bir işlemin sonucu kesin değişim olduğunu bile bile bu değişimi yapmaması ilginç... istersen sana verilen kayıt formu ile tedarikçi firma ile görüş işlemleri hızlandırabilirsin belk biraz sert konuş bence
Arkadaşlar aranızda benim gibi hepsiburada'dan Sl500 alan ve benim ki gibi arıza ve buna benzer sorunlar yaşayan vat mı aceba? neler yaptınız , paranızı yada bilgisayarınızı geri temin edebildiniz mi.. ben bir aydır bilgisayarsızım ve bilgisayar hepsiburadanın bir yerlerinde çürümekte. Tecrübelerinizi paylaşırsanız cok memnun olurum.
ibm lenovoyu satarken dunya 7 cılıgıne kadar dusmustu arkadasım suan firma dunya 4.cusu sen alacagın yerlere dikkat etmessen lenovo napsın.git al vatandan teknosadan bimeksten sora sorunun çözulmedıgı zaman haber ver konusalım..adı ustunde internet kımı muhattam alıcaksın kimseyi tabiki.bunu lenovoya bağlamanın ne anlamı var.hp servisinin zamanında neler cevırdıgını bılmeyen yok şimdi hp kötümü anlamına geliyo hayır tabikine...