Şimdi Ara

Lenovo tablet almayın sakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • canım sıkıldı lenovoya ,yazıp rahatlayayım bari .

    şubat 2017 yılında çocuğa lenovo tablet aldım . geçen hafta tablet arıza yaptı açılmıyor . Garantisi var ,servise göndereyim dedim .Lenovo sitesinde garantisi ocak 2017 yılında bitmiş görünüyor ürünün yani ben cihazı almadan önce cihaz garantisi zaten bitmiş nasıl oluyorsa .sitelerinden iletişime geçtim fatura istediler ,satıcının bana gönderdiği faturayı gönderdim . Çok net şekilde fatura üzerinde Lenovo A8-50 16 GB 8" IPS tablet yazıyor . buna rağmen servis bu faturayı kabul etmedi ve cihaza ait HJH06DXQ ve 59-407769 bilgilerininde yer alması gerektiğini söyleyip garanti işlemlerini başlatmadı .



    ohhh rahatladım mı , daha değil hala sinirliyim .Çöp satıyorlar ve yine de birşey yapamıyorsun .

    Birdaha lenovo tablet ,PC ne ürün varsa almam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluviaggiatore -- 8 Eylül 2017; 21:18:52 >







  • Satın aldığınız yere götürün faturayı düzeltip kaşelesinler ve imzalasınlar.
  • Sorun bu degil firmanin yaklasimi



    1 satin aldigim firma istanbulda gidip gelmek zor mail ve telefon ile cevap vermiyor

    2 satilan bir cihazin garantisi sistemlerinde bitmis gorunuyorsa bu benim sorunum degil

    3 cihazi yapmasinlar giden cihazi tamir etmeyeceklerinden eminim her turlu yalani bu firma uydurur kullanici hatasi der gecer baksaniza bu durumda dahi istediginiz yere sikayet edin diyebiliyor firma



    Sonuc 500 tl lik urun icin bu kadar strese gerek yok lenovo bir daha almam ,almayi dusunen varsada gitsin sikayetvar i bir okusun hemen vazg ec er .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluviaggiatore B kullanıcısına yanıt
    İkamet ettiğiniz il/ilçedeki Tüketici Hakem heyetine gidip durumu anlatan bir dilekçe yazın.
    Faturam olduğu halde garantisi bitti diye cihaza bakmıyorlar, kabul etmiyorlar diye ifade edin.
    Nasıl bitmişmiş bir de oraya izah etsinler.

    Ama ihmal etmeyin. Mahkeme genelde tüketici lehine kararlar alıyor ki siz zaten haklısınız.
    Uğraşmazsanız onlar kazanmış olur ve milleti mağdur etmeye devam ederler.
  • Tüketici hakem heyetine başvurdum , 6 ay oldu bekliyorum daha karar çıkmadı . E-devlet üzerinden de başvuru yapabiliyorsunuz artık. Ben umudu kestim . Bir sonraki sefere Lenovo ürünü almamaya karar verdim . Tüketici heyeti kararı çıksada firmanın bu karara uyma gibi bir niyeti olmayacak büyük ihtimal ile , ardından tüketici heyeti ile tüketici mahkemesine gidip icra işlemleri için başvurmak gerekiyormuş .Firmalarda bu işin nekadar uğraştırıcı olduğunu bildiği için ( özellikle lenovo gibi firmalar ) hiç bir şey yapmıyorlar .En güzeli bir daha almamak olacak ki ben almayacağım . Alacaklara da sikayetvar ı bir okuyun ne demek istediğmi milletin canının nasıl yandığını görürsünüz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.