Şimdi Ara

Okumadan Lenovo ALMAYIN!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben MSI kullanıcısı olsam da kız arkadaşıma lenovo Y580 modelini önerdim ve aldı.

    Cihaz 2. 3. haftadan itibaren sorun çıkartmaya başladı..

    Çalışırken mekanik sesler
    Vidyo oynatırken uzaylımsı sesler
    Uzun BOOT süresi
    touch pad hiç çalışmıyor

    Lenovo servisi aradığımızda adresten alınacağını söyediler..

    30 günün dolma durumunu anlattığımızda ise kaydınızı aldık sıkıntı çıkmaz dendi...
    bekleee bekleee kargo şirketi gelecek ki bilgisayarı alacak.

    Sırf kargo şirketi gelecek diye evde nöbetçi bırakıldığı günler olmuş...

    En son bu gün kız arkadaşımın babası işten çıkıp laptobu servise götürmüş ve içerisi ana baba günüymüş...
    Herkes sinirliymiş ve bi adam laptobum bi ay sizde bi ay bende ortak kullanıyoruz paramın yarısını bari verin demiş...

    pcdepo dan alınmış bilgisayarın iadesini istediğinde de 30 günlük süreniz doldu alamayız cevabını almış kız arkadaşımın babası

    bırakılan kayıt tarihini belirttiğimizde ise orjinal kutusu yok iade alamayız cevabı gelmiş.
    daha sonra bunu kağıda döküp servis işlerinin başlatılması talebinde bulunulmuş ve laptop bırakılmılmıştır

    yazı mail aracılığı ile bize ulaştırılmıştı ve yazan şu


    Sayın Ö*** B****** ,
    Lenovo ürününüz için değişim talebinizi incelemeye alabilmemiz için için bu iletiye cevaben faturanızın okunaklı bir görüntüsünü bize ulaştırmanızı rica ederiz. Faturanızın yazılı yüzeyinin tamamını okunaklı biçimde gösteren bir görüntüyü eklenti olarak iliştiriniz. Faturanızın üzerinde
    Satın alma tarihi
    Ürün seri numarası
    bilgilerinin bulunmasına dikkat ediniz. Faturanızda seri numarası bulunmuyorsa, göndermeden önce satıcı firmanın seri numarasını faturanıza ekleyerek kaşelemesini ve "tarafımızdan güncellenmiştir" ifadesini eklemesini sağlayınız.

    tekrar hatırlatıyorum fatura babasının yanındaydı
    kargo şirketine sırf 30 gün dolsun diye haber verilmediğini düşünüyoruz ve

    EĞER LENOVO ALACAKSANIZ ALMAYIN !



    edit: servise bıraktığımızda adresimize yollarsınız dendiğinde ise siz getirdiniz siz alırsınız cevabı alınmıştır

    edit2: touch pad hiç çalışmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imOKAY -- 5 Eylül 2012; 0:02:03 >







  • of oneydi be

    haklısın
  • Su sorunlari detatlica anlatir misin?

    Calisirkenki mekanik ses hdd gibime geliyor.
    Uzaylimsi ses???
    Uzun boot suresinden kastin? Bir de bu garip sorun diger laptoplarda falan da var. Recovery yapinca geciyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vagabond Warrior

    Su sorunlari detatlica anlatir misin?

    Calisirkenki mekanik ses hdd gibime geliyor.
    Uzaylimsi ses???
    Uzun boot suresinden kastin? Bir de bu garip sorun diger laptoplarda falan da var. Recovery yapinca geciyor.


    1) mekanik ses benm de HDD gibime geliyor...
    hmm şöyle anlatayım

    benim bilgisayarımda (imzada) CD taktığında bazen acaip bi ses geliyor... onun gibi

    2) plakları elle başa sararsın ya... onun gibi...
    edit: online HD video izlerken oluyor genelde


    3) BOOT süresini kısaltacak kendi programı var onu kullanmama rağmen benim bilgisayarım 1.5 kere ondan daha hızlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imOKAY -- 4 Eylül 2012; 23:45:20 >
  • teknolojı sans işi kardeşim kim ne derse desın
    bendede y580 var ben daha bi sıkıntı yaşamadım ,
    1 ay olacak nerdeyse
  • arkadaşım bende bi lenovozede olarak tamamiyle sana katılıyorum lenovo almayın en azından ideapad serisini almayın ben farklı bir problem yaşadım 1 ay içerisinde 5 kere servise gönderdim yapamadılar iade talep ettim vermediler en son bana servisle ilgili görüş bildirmek için anket geldi lenovo nun uluslararası bu servisleri kontrol eden bir sistemi var müşteri memnuniyeti için ordan buldugum maile şikayetimi bildirdim problemi ve servisin kalitesizliğini anlattım 1 hafta sonra beni aradılar faturanızı taratıp gönderin diye hemen gönderdim ertesi gün DOA raporu elimdeydi gidip iade ettim
  • Geçmiş olsun bende lenovo y560 kullanıyorum sıkıntı yok 1 sene olcak neredeyse.. mahcupta oldun simdi.. servisi müşteri dostu degil bunu anladık..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAKIN LENOVO ALMAYIN!
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakaya_o

    Geçmiş olsun bende lenovo y560 kullanıyorum sıkıntı yok 1 sene olcak neredeyse.. mahcupta oldun simdi.. servisi müşteri dostu degil bunu anladık..


    ne sen sor ne ben söyleyeyim mahçubiyetimi


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    arkadaşım bende bi lenovozede olarak tamamiyle sana katılıyorum lenovo almayın en azından ideapad serisini almayın ben farklı bir problem yaşadım 1 ay içerisinde 5 kere servise gönderdim yapamadılar iade talep ettim vermediler en son bana servisle ilgili görüş bildirmek için anket geldi lenovo nun uluslararası bu servisleri kontrol eden bir sistemi var müşteri memnuniyeti için ordan buldugum maile şikayetimi bildirdim problemi ve servisin kalitesizliğini anlattım 1 hafta sonra beni aradılar faturanızı taratıp gönderin diye hemen gönderdim ertesi gün DOA raporu elimdeydi gidip iade ettim





    o maili bana PM atabilir misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imOKAY -- 5 Eylül 2012; 11:18:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehmiugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakaya_o

    Geçmiş olsun bende lenovo y560 kullanıyorum sıkıntı yok 1 sene olcak neredeyse.. mahcupta oldun simdi.. servisi müşteri dostu degil bunu anladık..


    ne sen sor ne ben söyleyeyim mahçubiyetimi


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    arkadaşım bende bi lenovozede olarak tamamiyle sana katılıyorum lenovo almayın en azından ideapad serisini almayın ben farklı bir problem yaşadım 1 ay içerisinde 5 kere servise gönderdim yapamadılar iade talep ettim vermediler en son bana servisle ilgili görüş bildirmek için anket geldi lenovo nun uluslararası bu servisleri kontrol eden bir sistemi var müşteri memnuniyeti için ordan buldugum maile şikayetimi bildirdim problemi ve servisin kalitesizliğini anlattım 1 hafta sonra beni aradılar faturanızı taratıp gönderin diye hemen gönderdim ertesi gün DOA raporu elimdeydi gidip iade ettim





    o maili bana PM atabilir misin?

    benim y580 imde de hdd soruunu var değişim yaptıracağım, yeni ürünün gelmesini bekliyorm. 1 ay içinde gelmeyeceğine kanaat getirirsem ben de aynı yola başvuracağım. Rica etsem attığın maili bana pm atar mısın?

    bir de şu iade işini biraz daha detalı yazabilir misin?
    Y580 le sıkıntı yaşayan çok kişi var. Herkese örnek olur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    arkadaşım bende bi lenovozede olarak tamamiyle sana katılıyorum lenovo almayın en azından ideapad serisini almayın ben farklı bir problem yaşadım 1 ay içerisinde 5 kere servise gönderdim yapamadılar iade talep ettim vermediler en son bana servisle ilgili görüş bildirmek için anket geldi lenovo nun uluslararası bu servisleri kontrol eden bir sistemi var müşteri memnuniyeti için ordan buldugum maile şikayetimi bildirdim problemi ve servisin kalitesizliğini anlattım 1 hafta sonra beni aradılar faturanızı taratıp gönderin diye hemen gönderdim ertesi gün DOA raporu elimdeydi gidip iade ettim



    o maili bekliyoruz :)
  • Tamamen katılıyorum.. Lenovo Y560 var elimde ve bi kez servise verdim 30. işgününde elime anca geçti.. Kayda alınan sorunların sadece bir tanesi düzeltildi. Şuanda ısınma durumundan dolayı bilgisayar açılmaz durumda. Mecburen tekrar servise yollıcam. Hard Disk içindeki bilgilerimide geri alabileceğimi düşünmüyorum, çünkü ilk servise yollarken müşteri temsilcisiyle konuşmamda durumu anlatmıştım ve bana cevabı "servisimiz gerekli gördüğü durumda Hard Diskinizi sıfırlamak zorundadır" dedi. Kısacası diyebileceğim LENOVO ALMAYIN!
    IBM şirketi bilindiği gibi ilk birgisayar markası. Lenovo' yla alakası olduğunu düşünmüyorum. IBM laptop ve pc üretiminden elini çekti ve daha uzman sistemlerle uğraşmakta. Bilgisayar üretim bölümünde Lenovo' yla anlaşmış durumda. Bence IBM le Lenovo arasındaki bağlantı tamamen ticari ve Lenovo bilgisayarlarının üretiminde IBM mühendislerinin elinin olduğunu sanmıyorum.




  • bende sorunlar yaşadım ama çok şükür halloldu yarın gidip yenisini alıyorum müşteri hizmetleri bir şey anlamıyor herşeye tamam diyorlar lenovo türkiyeyi arayın durumu izah edin onlar çözer ve cumartesileride iş gününe dahil 20 iş günü geçerse yenisini taleb etme hakkınız var
  • Daha önce kullanmadığım bir markanın ürününü kesinlikle almam şansa bırakılacak bir iş değil çünkü
  • Bir heves vatanda %25 vardı aldım Y570 i7, GT555 modelini Fiyatı ucuz içindeki donanım önemli demeyin bu hataya düşmeyin

    Eksileri
    1.Batarya lıngır lıngır oynuyor yerinde
    2.Bataryayı tutan dişlerin biri hiç sağlam değil en küçük darbede kırılır bataryayı bantla yapıştırırsınız
    3.Menteşeler o kadar kalitesizki ekranı taşıyamıyor güç bela tutuyor youtube ve forumda ararsanız ekranı tutan menteşelerden kırılıyor
    4.Formata izin vermiyor atarsanız recovery özelliği devre dışı kalıyor (Günlerce araştırdım çözebilen yok)
    5.Kasa kalitesi alt seviyede(Casperden kötü)
    6.Teknik servisi beceriksiz
    7.Alanların birçoğunda hddden sesler geliyor
    8.Mavi ekran hataları gırla gidiyor

    Artıları
    1.JBL hoparlörler güzel tok sesi var
    2.Ekran kartını açıp kapayabileceğiniz anahtar mevcut
    3.Şık bir tasarımı var


    + SSD model diye fazla özenmeyin SSD olunca ne format atabiliyorsunuz ne sistem kurabiliyorsunuz Rapid drive teknolojisi sayesinde HDD ve SSD hibrit şekilde çalışıyor ayıramıyorsunuz alalı 1 ay olmadı mavi ekran hatalarını almaya başladım

    Sevdiklerinize önerirmisin: Kesinlikle ve Kesinlikle HAYIR
    Aldığına Pişmanmısın : pişmanım

    LENOVOYA selamlar buradan

    Sorularınız için özel mesaj atabilirsiniz





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhibbi- -- 6 Eylül 2012; 0:19:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memnan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fehmiugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakaya_o

    Geçmiş olsun bende lenovo y560 kullanıyorum sıkıntı yok 1 sene olcak neredeyse.. mahcupta oldun simdi.. servisi müşteri dostu degil bunu anladık..


    ne sen sor ne ben söyleyeyim mahçubiyetimi


    quote:

    Orijinalden alıntı: fastguitarman

    arkadaşım bende bi lenovozede olarak tamamiyle sana katılıyorum lenovo almayın en azından ideapad serisini almayın ben farklı bir problem yaşadım 1 ay içerisinde 5 kere servise gönderdim yapamadılar iade talep ettim vermediler en son bana servisle ilgili görüş bildirmek için anket geldi lenovo nun uluslararası bu servisleri kontrol eden bir sistemi var müşteri memnuniyeti için ordan buldugum maile şikayetimi bildirdim problemi ve servisin kalitesizliğini anlattım 1 hafta sonra beni aradılar faturanızı taratıp gönderin diye hemen gönderdim ertesi gün DOA raporu elimdeydi gidip iade ettim





    o maili bana PM atabilir misin?

    benim y580 imde de hdd soruunu var değişim yaptıracağım, yeni ürünün gelmesini bekliyorm. 1 ay içinde gelmeyeceğine kanaat getirirsem ben de aynı yola başvuracağım. Rica etsem attığın maili bana pm atar mısın?

    bir de şu iade işini biraz daha detalı yazabilir misin?
    Y580 le sıkıntı yaşayan çok kişi var. Herkese örnek olur..

    2 aydir bas bas bagiriyorum bu bilgisayar patla hdd bozulmasi sebebi gpu ile cpu arasina koymalari diye dinletemiyorum. millet ah ne kadar ucuz bu ozeliklere diye alip alip duruyor.




  • y580'de bu kadar çok sorun yok sanırım?
  • bu video oynatırken + müzik dinlerken gelen ses benmde sinirimi bozdu çok.. takılıyor bilgisayar 3-4 saniye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eordu -- 6 Eylül 2012; 3:02:09 >
  • G580'de var mı acaba bu sorunlar. Tam yeni laptopumun markasına karar vermiştim ki bu yazıları gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesil-111

    G580'de var mı acaba bu sorunlar. Tam yeni laptopumun markasına karar vermiştim ki bu yazıları gördüm.

    Lenovo alma
  • 100000 bir sorunlu cihaz çıkması normal
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.