Şimdi Ara

Lenovo ve Pcdepo.com Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Konunun tam olarak yeri burasımıdır bilemiyorum ancak içerisinde bulunduğum tatsız PcDepo ve Lenovo PC süreci ile ilgili sizleri de bilgilendirmek istedim.

    11.09.2013 tarihinde Pcdepo.com sitesinden kardeşime bir Lenovo dizüstü bilgisayar aldım. Daha önce de kendime ve kuzenime bu siteden pc almıştım, yine ikiside Lenovo. Ancak bilgisayar bize ulaştığında sistem kurulumu yapılamadı. Defalarca her yolu denedik fakat her defasında problem oluştu ve yarıda kesildi. Büyük olasılıkla harddiskte bir hata vardı. Pcdepo ile ürün değişimi istediğim konusunda görüştüm. Lenovo servise yönlendirdiler. Lenovo servis ise kutuyu fatura ile birlikte kendilerine ulaştırmamı ve makinede sorun varsa değişim formu ile birlikte bana geri göndereceklerini söylediler.

    Makine bugün ellerine ulaştı. Akşama doğru da tarafıma aynen şu mail atıldı:

    quote:

    Degerli Müsterimiz,
    Lenovo Bölge Onarim Merkezimize göndermis oldugunuz seri numarasi XXXXXXXXX olan ürününüzün onarimi devam etmektedir. Onariminizin tamamlanmasi için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarimizda bulunmadigindan yurtdisi stogumuzdan siparis edilmistir. Ayrica e-posta yolu ile de sizi haberdar etmeye devam ediyor olacagiz.http://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspx web sitemizden ürün sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz.

    Lütfen bu mesaja dogrudan cevap vermeyiniz.


    Şimdi arkadaşlar, buradaki problem tahmin edebileceğiniz gibi bana "HASARLI" olarak satılmış bir ürünün onarıma gitmesi. Ayıplı ürün kategorisinde değerlendirilip değişimi yapılması gerekirken ürünü onarmak için açacaklar, süreç uzayacak vs..

    Yarın PcDepo ve Lenovo ile görüşeceğim. Eğer konu çözümlenmez ise iki firmayı da tüketici mahkemesine taşımayı planlıyorum. Süreci buradan sizlerle de paylaşacağım.

    Benzer tecrübeleri olan arkadaşlar varsa paylaşımlarını bekliyorum.

    Hepinize selamlar.







  • ilk önce zaten cayma hakkına sahipsin (daha bugün 1.haftası doldu ki zaten şuan serviste yani daha önce göndermişsin), bu bir, ikincisi ürün kusurlu kısacası her türlü ürünü iade etme hakkı sende daha 1 hafta olmuş, ürünün iade edilmesini telefonda da belirtiysen, eğer sorunu çözmüyorlarsa gidip tüketici mahkemesine direk git başvur. Firma ve yetkili servis sana kısa sürede geri dönüş yapacaktır. İade edilen ürünün para iadesi de en geç 10 gün içerisinde banka hesabına yatırılmak zorunda. Yani belgelerle gidip dava açsan her türlü kazanırsın zaten ki davayı kazanırsan gerekli mahkeme ücretlerini de onlar ödemek mecburiyetinde kalır. Tüketici mahkemeleri çok iyi çalışıyor ve en geç 3 ay içerisinde sonuçlanıyor. Tüketici mahkemesine gideceğini ve kararlı olduğunu belirtirsen zaten sana kısa sürede geri dönüş yapacaklardır.




  • servise değişim raporu istediğini belirtmemişsen adamlar ne bilsin değişim istediğini.
    belirttin mi
  • Servise ürünü yeni aldığını ve onarım değil değişim istediğini söylemiş olman gerekliydi bunu yapmış olomanı düşünüyorum.
  • Arkadaşlar, tabiiki ONARIM değil, DEĞİŞİM istediğimi belirttim. Zaten sürecin buna rağmen ONARIM şeklinde olması sıkıntı. Bugün konuştum, düzeltilecek falan dediler ama zerre güvenmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Arkadaşlar, tabiiki ONARIM değil, DEĞİŞİM istediğimi belirttim. Zaten sürecin buna rağmen ONARIM şeklinde olması sıkıntı. Bugün konuştum, düzeltilecek falan dediler ama zerre güvenmiyorum.

    hallederler takma kafana bu kadar.
  • Hocam merhaba,
    Bir başka arkadaşımızın söylediği gibi ilk 1 hafta içerisinde cayma hakkına sahipsin. Ayrıca 1 haftalık süreç içinde bire bir değişim yapmak zorundalar. 1 Hafta süre geçti diyelim. Ürünü aldığınız yere gider şikayetinizi izah eder veya forum doldurursunuz teslim edersiniz. Satıcı firma da ürünü distribütörün servisine gönderir, serviste cihazın teknik sorunu araştırılır. Netice ufak çaplı birşeyse Örn; Hdd, ram vb. gibi bu tip arızalar giderilebilir. Eğerki arıza büyük çapta ise "chipset" gibi giderilebilmesi zor olduğu için yasalara göre bire bir değiştirmek zorundadır. Elinde aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda dır. Azami 20 iş gününde problemi çözemezlerse yine mecburen bire bir değişim veya bir üst modeli vermek zorundadırlar.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sorun HDD'teymiş.
    Fakat hala 'DEĞİŞİM' olarak güncellenmiş değil sistemde.
    3 iş günü dediler konuyla ilgili. Fakat defalarca DEĞİŞİM olacak dememe rağmen ONARIM yapmaya çalışan adamlara şu noktada güvenmiyorum açıkçası.
    Bakalım, bekleyelim. Sonuç çıkmazsa ve onarım diye diretirlerse tüketici hakem heyetine taşıyacağım konuyu.
  • hocam benedehttp://www.pcdepo.com/lenovo-ideapad-z500-59366635-notebook-urun9960.html almayı düşünüyorum 1390 tl acaba aldıgınız ürün numarası neydi hala bi cevap geldimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadlock42 -- 21 Eylül 2013; 21:09:32 >
  • Hocam benim aldığım bu değildi. Lakin henüz cevapta gelmedi bana..
    Bekliyoruz. Salı son gün, 3 iş gününde karar verilmesi lazım. Bakacağız artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.