Şimdi Ara

Lenovonun sahtekarlıgı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kimse bana lenovo güzel bir marka yetkili servisi güzel falan filan bişe söylemesin

    Lenovo bana sorunlu chipsetli anakartlı pc verdi bende bunlara durumu iza ettiimm bilgisayarımın degişmesini istiyorum dedim bana dedikleri bilgisayarınız degişmicek anakart yurt dısından sipariş ettik onu bekliyoruz 1.500 tl verip lenovo y560p i5 işlemcili bilgisayar aldım sorunlu bilgisayarı aldım ama adamlar degişim yapmıyor sadece anakartı değiştirip bana yollucaklar lanet olsun böye işe

    bilgisayar tam 12 kere servise gittii batarya degişti anakart değişti dardisk degişti gine anakart degişcek 8 kerede sorun bulunamadı diyor bilgisayarın sarjı 15 dk gidiyor bataryayı değiştirmiyorlar 5 oldugu zaman yeni pc yollucaklar cünkü yazıklar olsun



  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakinta

    Kimse bana lenovo güzel bir marka yetkili servisi güzel falan filan bişe söylemesin

    Lenovo bana sorunlu chipsetli anakartlı pc verdi bende bunlara durumu iza ettiimm bilgisayarımın degişmesini istiyorum dedim bana dedikleri bilgisayarınız degişmicek anakart yurt dısından sipariş ettik onu bekliyoruz 1.500 tl verip lenovo y560p i5 işlemcili bilgisayar aldım sorunlu bilgisayarı aldım ama adamlar degişim yapmıyor sadece anakartı değiştirip bana yollucaklar lanet olsun böye işe

    bilgisayar tam 12 kere servise gittii batarya degişti anakart değişti dardisk degişti gine anakart degişcek 8 kerede sorun bulunamadı diyor bilgisayarın sarjı 15 dk gidiyor bataryayı değiştirmiyorlar 5 oldugu zaman yeni pc yollucaklar cünkü yazıklar olsun

    geçmiş olsun teknoloji sanş işi; her ürün aynı olmuyor malesef




  • 12 kere servise göndereceğinize hakkınızı arayın.

    http://www.yusufayik.av.tr/tuketici.html

    Ayıplı malda tercih hakkı tüketicinindir başlıklı kısmı birkaç defa okuyun.
  • böyle birşey varsa tüketici mahkemesine başvurun 12 kez ne demek
  • hakıınızı aramazsanız serviste sürünürsünüz hakkınızı bilmediğinizden 12 defa ne demek garanti süresi içerisinde 6 defa servise gitmesi yeterli mahkemeye vermen için 1 yıl içinde bu 4 defadır siz bilmediğinizden serviste sizi sallayıp durmuş bağırıp çağırmakla iş olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    hakıınızı aramazsanız serviste sürünürsünüz hakkınızı bilmediğinizden 12 defa ne demek garanti süresi içerisinde 6 defa servise gitmesi yeterli mahkemeye vermen için 1 yıl içinde bu 4 defadır siz bilmediğinizden serviste sizi sallayıp durmuş bağırıp çağırmakla iş olmaz

    parça degişimi 4 oldu 5 olmadıgı sürece diyorlar ne yaparsanız yapın ürünü degiştirmeyiz parca degişimi 5 olursa bana yeni ürün vercekleler S:
  • yönetmelikte parça değişimi diye bir ibare geçmiyor o işi geçsinler 1 yıl içerisinde 4 defa servis yüzü görürse ve bunun sonucunda tüketicinin mağduriyeti devam ediyorsa bu durum değişim gerektirir parça ile alakası yok. ozaman adamlar sıkıntıya düşmemek için format atrla r bir kaç ayar yaparla yazılımsan geri gönderirler bu şekilde seni defalarca oyalarlar ben ne diyorum bu şekilde defalarca sizde 12 kez olmuş ve artık makinenin sizi sıkıntı ya düşürdüğü kullanımından yararlanılamaz hale geldiği belli dediğim gibi sizi sallıyorlar şu yönetmeliği okuyun (garanti belgesi uygulama esasları hakkında yönetmelik).siz tüketicihaklarına verin görün verebiliyormu vermiyormu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakinta

    quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    hakıınızı aramazsanız serviste sürünürsünüz hakkınızı bilmediğinizden 12 defa ne demek garanti süresi içerisinde 6 defa servise gitmesi yeterli mahkemeye vermen için 1 yıl içinde bu 4 defadır siz bilmediğinizden serviste sizi sallayıp durmuş bağırıp çağırmakla iş olmaz

    parça degişimi 4 oldu 5 olmadıgı sürece diyorlar ne yaparsanız yapın ürünü degiştirmeyiz parca degişimi 5 olursa bana yeni ürün vercekleler S:

    Hemen bilgisayarın garanti belgesini, servis fişlerini ve faturasını alıp bağlı bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem heyetine gidin. Davanızı açın. Bilgisayarınızın fiyatı 1600TL(yanılmıyorsam) üstündeyse bu dosyayı tüketici hakem heyeti kabul edemez, tüketici mahkemesine gidin. Lenovo müşteri hizmetlerine, servisine de dava açtığınızı söyleyin. Belki uzatmadan hallederler. Uzatırlarsa da mahkemeden sonuç çıkana kadar bilgisayarı kullanın, sonra da parasını alıp cebinize koyun.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.