türkiyede satılmayacak bir model için birbirinizle boşuna atışıyorsunuz beyler. enerjinizi başka şeylere harcayın |
Lexus lbx e 430 bin TL indirim!(volkanbirol özür dile) (2. sayfa)
-
-
1.800e gelir diye düşünerek ön talep oluşturmuştum, aradıklarında dedim fiyatınız inanılmaz saçma mümkün değil almam
-
Hayır Toyota-Lexus bayii gibi bu kadar çaba neden, onu da anlamıy.... lan? yoksa?
Bayi bu kadar savunmaz herhalde.
Tamam kardeşim, alacaksan alırsın, her ortamda aracı meşru göstermeye gerek yok. Üreticisi bu kadar savunmamıştır yav, neyin çabası bu kadar, tamam dünyanın en iyi otomobili yav
XC90 parasına falan satılmalı hatta. XC90 alan enayidir kardeşim, sorunsuzluk konusunda Volvo nerelerde Toyota nerelerde, bırakın bu işleri yav...
-
Adam Mayıs 2024 çıkışlı Lexus bayisinin sattığı araba için ikinci el diyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Su forumda herşeyi gördüm ama Bayinin attığı kazığı savunana ilk defa rastladım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben; "sen haksızsın, o haklı" demiyorum ki. kazık veya değil, bu arabayı kimse almaz rahat ol.
-
olay aslında ilk CH-R'ın fiyatında patlıyor, CH-R mesela Türkiye'de üretilmesine rağmen nasıl 1.85 milyon TL'ye satılıyor anlamıyorum. Lexus'da doğal olarak Toyoto'dan daha yüksek fiyatla devam edeceği için CH-R'ın çok üstünde geldi araba.
-
Chr nin yeri sağlam,yeni model.
Yenilenecek olan Corolla crossu millete o paradan iteliyorlar.
C hr ucuza gelse millet bir acaba der, işlerine gelmiyor.
Lbx i hakkı olan rakama getirseler aynı şey oluyor,şuan Toyota stokları Corolla cross dolu,lbxe 2300 çekiyorlar ki millet de hass çekip almasın:)
Eldekini millete itelemeleri lazım
Onuda ancak engelli indirimi 0 faiz falan yaparlar Çinliler ayrı togg ayrı pastadan pay alıyor zira.
Bizim üç beş komik çocuk da çıkmış yok ÖTV yok aslında Avrupa'da bu para diye kazığa kılıf arıyor
Bunlarla ilgili konu açtım ben,al tıkla:)
https://forum.donanimhaber.com/dunyanin-en-komik-otomobil-camiasiyiz--158588880
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 22 Mayıs 2024; 21:29:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bak bu mesajını sakın silme ha @volkanbirol , burada dursun
Eğer senin dediğin fiyata gaza gelip lbx alan varsa hedef tahtasına seni koysunlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 21 Haziran 2024; 12:1:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Şimdi burada ÖTV KDV premium sorunsuzluk zart zurt zirvaladiklarini okuyup 2.4 milyona Lexus lbx alan adam arabaya gelen 430 bin TL indirimden sonra sana ne desin,delikanlica söyle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 21 Haziran 2024; 12:9:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet 3 yada 5 kişi almıştır belki onlarında forumlara bakıp araba alacak kadar vakti yoktur ve 1. arabası 5-8 milyondur yanına 2. yada 3. araba olarak almıştır.
Markaların %80'i beklenmeyen şekilde Kasım ve Aralık ayında %10 indirim yaptı, o dönem dolar sürekli arttığı halde. Binlerce kişi 1 hafta yada birkaç gün erken aldığı için ortalama %10 ve 200.000TL zarar etti. Serbest piyasa böyle birşey, anladın mı?
Halen matematiksel terimler kullanıyorsun 430.000 i nasılsın hesapladın Allah aşkına söyle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Önce sen ben fakiriz bunu anla, hazmet. Egea Cross, Dacia Duster üst paketler 1.5-1.6 milyon olmuş, CHR tipini beğenen içşn Mercedes konforunda. Torsiyon çubuklu B segmentTroc 2 milyona satılıyor, İspanya dahada Avrupa'nın neresinde üretilirse üretilsin ne fark eder, CHR%90 parçası ithal, Türkiye'de sadece montajlanıp birleştirilerek. Anaca koltuk, cam vs teknolojik olmayan parçalar yerlidir. Tavan camı, aynalar bile yedek parça olarak Belçika'dan Toyota Avrupa merkezinden geliyor. Ucuz montaj işçiliği maliyetin %5-10 na denk gelir anca, başka bir vergi teşvik, destek falan yokki. Yandaş şirketler gibi vergi borçları silinmiyor yada bedava elektrik su verilmiyor bu fabrikalara.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Troc yari bagimsiz süspansiyon var. Trocla bu LBX kiyaslamak fiyatlama acisindan gereksiz liste fiyati bu aralar pek geçerli değil vag grubu araçlarda ama isterseniz style paket seçip vw.de den cam tavan ekleyin fiyatina bakalim kiyaslayalim.
Lexus için de yani 2020 aralikta %220 ötv li es300 modeli 1.2m imiş , sari siteden yine de bakarsiniz ama 2.eli 2-2.5m anca ediyor. Vergisiz fiyati da 2020 aralikta 300k imiş kabaca yani Mercedes c serisiyle ayni. Peki Mercedes c nasil oluyor da 2020 aralikta 600k ederken şimdi 2m ediyor da lexus es300 model örneği neden öyle :)
https://www.arabam.com/blog/genel/kasim-ayi-mercedes-benz-fiyat-listesi/amp/
https://www.otomobilir.com/araba-fiyat/lexus-guncel-fiyat-sifir/amp/
Ha örneğini verdiğim lexus es modelinin mercedes muadili de e serisidir bu arada.
Sonuç ; Türkiye’de tutmayan az bulunan arabayi övmek gereksiz. Param var diyorsaniz bilemem zevk sizin araba sizin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Ben daha piyasaya girer girmez 430 bin TL indirim yapan firma duymadım görmedim,
Senin sorunsuz lexusunun ayrıcalığı ne?sene sonu falan da gelmedi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok fazla takmışsınız torsiyona da tam bağımsız veya çift salıncaklı başarı garantörü diye bir şey yok ki.. T-roc'un sürüş olarak Lbx'den geri kalacağını hiç sanmıyorum, gayet tok düzgün sürüşü olan bir araçtır T-roc B suv'lar arasında. artı öyle özel farklı bir altyapı yok Lexus'te, Yaris cross'tan çevirme bu araç.
Ayrıca Lbx'in de önden çekiş olanları yani bize gelenler torsiyon olması lazım, çok kollu arka aks 4 çeker olanlarda olur, o da ortaya diferansiyel konulacağı için torsiyon olmuyor isteseniz de. zaten B sınıf araçta çok anlamı yok fazla yer tutan kompleks bağımsız sistemlerin.
-
Konu övme yada başka birşey değil, ana konu bir arkadaşın yurtdışı fiyatının Türkiye vergileri ile karşılığından fazla olduğunu iddia etmesi.
Satış fiyatı benzer olan araçlar kıyaslanır doğal olarak, geçici indirimde olsa da.
Troc burkulma çubuklu/torsiyon çubukludır yarı bağımsız falan değildir, şehiriçi için serttir. T-roc da Polonyada Golf platformunda yükseltilmiş bir araçtır, sonradan türetilmedir çoğu gerçek SUV olmayan Crossover araçlar gibi.
Bağımsız süspansiyon şehiriçi ağırlıklı kullananlar için çok önemli bir konfor, bakılacak ilk birkaç özellik içindedir. Maliyeti yüksektir ve bu nedenle C sınıfı sedan, hb yada crossover araçlarda nadirdir. Kasi ve bozuk yollar dışında virajda aracın daha iyi tutunması içinde önemlidir.
Torsiyon burkulma çubuklu popüler SUV araçların bazıları;
3008, C5 Air, Grandland,Crossland, 2008, Austral 1.3, HRV, Qashqai(e-power dahil, 4x4 hariç), SCross, Vitara(Suzikilerden tam emin değilim), T-roc, T-cross, Taigo, Karoq, Ateca, Duster, Egea Cross.
Bağımsız süspansiyon olan bildiğim bazı modeller;
Corolla Cross, CHR, Tiguan, Tucson, Sportage.
Golf 1.0 torsiyon çubuklu, 1.5 bağımsız süspansiyonludur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 22 Haziran 2024; 22:13:26 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Ben performansa bakmam, konuşmam, önceliğim motor ve şanzımanda sorunsuzluk, konfor ve güvenlik olarak fiyat performansı. Sadece T-roc kronik sorunludur ve fiyatının ederi değildir dedim.
www.sikayetvar.comDoğuş Oto Volkswagen Şikayetimhttps://www.sikayetvar.com/volkswagen/dogus-oto-volkswagen-sikayetim
www.sikayetvar.comVolkswagen T-Roc Şanzıman Problemi!https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-t-roc-sanziman-problemi
www.sikayetvar.comVolkswagen T-Roc Sürekli yağ Uyarısı Arızası Alıyorum!https://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-t-roc-surekli-yag-uyarisi-arizasi-aliyorum
www.sikayetvar.comVolkswagen T-Roc Çöptür, Sıfır Alınmasının Hiçbir Önemi Yokturhttps://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-t-roc-coptur-sifir-alinmasinin-hicbir-onemi-yoktur
www.sikayetvar.comVolkswagen Ww Troc 2022 Yağ Yakma Sorunuhttps://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-ww-troc-2022-yag-yakma-sorunu
www.sikayetvar.comVolkswagen Rline Hız Sabitleme Bile Yokhttps://www.sikayetvar.com/volkswagen/volkswagen-rline-hiz-sabitleme-bile-yok
Troc burkulma çubuklu/torsiyon çubukludır yarı bağımsız falan değildir, şehiriçi için serttir. T-roc da Polonyada Golf platformunda yükseltilmiş bir araçtır, sonradan türetilmedir çoğu gerçek SUV olmayan Crossover araçlar gibi.
Bağımsız süspansiyon şehiriçi ağırlıklı kullananlar için çok önemli bir konfor, bakılacak ilk birkaç özellik içindedir. Maliyeti yüksektir ve bu nedenle C sınıfı sedan, hb yada crossover araçlarda nadirdir. Kasi ve bozuk yollar dışında virajda aracın daha iyi tutunması içinde önemlidir.
Torsiyon burkulma çubuklu popüler SUV araçların bazıları;
3008, C5 Air, Grandland,Crossland, 2008, Austral 1.3, HRV, Qashqai(e-power dahil, 4x4 hariç), SCross, Vitara(Suzikilerden tam emin değilim), T-roc, T-cross, Taigo, Karoq, Ateca, Duster, Egea Cross.
Bağımsız süspansiyon olan bildiğim bazı modeller;
Corolla Cross, CHR, Tiguan, Tucson, Sportage.
Corolla Cross ve CHR çift salıncaklı bağımsız arka süspansiyonludur.
Golf 1.0 torsiyon çubuklu, 1.5 bağımsız süspansiyonludur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 22 Haziran 2024; 22:26:48 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Verdiğiniz detaylı bilgiler için teşekkür ederim.
Lexus Lbx'in nasıl bir altyapısı olduğunu aynı şekilde açıklamısınız?
-
Rica ederim, LBX de bağımsız arka süspansiyonlu değil, torsiton çubuklu.
nebuneyoutubeEn Ucuz Hibrit Lexus LBX | Bu Fiyata Alınır Mı?https://www.youtube.com/watch?si=P7Xu6k7QRhCjiedp&v=GhT8Sn5vQLc&feature=youtu.be
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X