Şimdi Ara

LG 47LB670V 47' (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.995
Cevap
55
Favori
285.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LG Bayisi olarak bazı ürünlere dikkat etmenizi öneririm. Ben Bayi ürünlerinde en uygun fiyat garintisini veriyorum geçen gün şöyle bir şey oldu isim vermeyeceğim netten alınan bir tvde problem var dediler gittik eve servisle beraber. Beyaz ekranı açtığımda ne göreyim sağ alt, sol alt köşelerde siyahımsı ışık sızmaları dalgalanmaları. Sonra ürünü inceledim ürün geri dönüş ürünüydü. Dikkat edin arkadaşlar. Ürünlere gelince 620 de frame atlamaya benzer sorun hariç sağlam bir sorun göremedim. Tam ekran olmuyor çoğu sitede bu patchlerle çözülür. Net hızı bilgisayardan farksız. Alt yazı sorunları var. Kanal geçişi 1.5 saniye hızlanmış.(bende 0.2 lnb var sharp) Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metttt01

    arkadaşlar ben 12 mayıs akşam üstü teknosayı aradım ürünün ( 47 LB670V ) fiyatı 2489 tl dediler. Hemen ayırmalarını söyledim bir saat sonra gittim tam kasadan alacam 2799 tl dediler. Bende sinirlendim bu nasıl olur dalgamı geçiyosunuz aradım ayırttırdım dedim. Hemen çıkıp teknosa müşteri hizmetlerini aradım. Şikayette bulundum , madur oldum dedim :P Şikayeti oluşturdular biz size dönecez dediler. 13 mayıs akşam üstü teknosadan aradılar talep ettiğiniz fiyat üzerinden ürünü alabilirsiniz dediler. Bende hemen gittim ve 2489a aldım. İnşallah pişman olmam. 1 ay sonra evleniyorum ve evim tadilatta. cumartesi bitecek. o zaman kurulumunu yaptıracam. Teknosada fiyat talebi olayı olabilir. bi denemenizi tavsiye ederim. Fiyat talep ediyorsunuz. merkeze bildiriyorlar. daha sonrada size olumlu veya olumsuz dönüş yapıyorlar.
    İnşallah pişman olmam çünkü bütçemi aştım bunu alırken.

    buna hic gerek yok.zaten uygun fiyata nette var.teknosaya o kadar para bile fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu tvlerde kac saat calismis nereden bakiliyor.
    yukarida anlatilan iki konu midemi bulandirdi.lg bize geri donmus mallarimi gazliyor.benim durumda malum.cunki adamlar tambir tas duvar.servis kagidini imzaladigin an bize gule gule diyen tipler.yani attik size kazik ne haliniz varsa gorun diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanal gecisleri cok agir hatta rezalet.hanim bile buneya benim oteki televizyonum superdi diyor.bunu hizlandirmsk mumkunmu.birde yeni webos yazilim varmis.yiyim webosunuzu.sadece agirlik kanal gecisleri degil tum uygulamalarda var.komuta basiyorsun tepkimesi cok gec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 47lb670v aldım n11(midopazar) den. teslim kurulum garanti vs hiçbir sıkıntı yok fakat servis ben yokken kurdu gitti hiçbişeyini soramadım ve zaten teknoloji olarakta ben çok geride kaldım bu tag on olayını tam anlamıyla anlatabilecek varmı etiket fln diyorlar onu kasayamı yapıstırıyoruz telefonla baglantısını nasıl gerceklestiriyoruz birde samsung galaxy s3 s4 ve note2 var bi programmı indirmem gerekiyor? bunlardan hangisiyle o baglantıyı nasıl saglayabilirim.? bana az biraz anlatın yavv
  • tag on u telefonuna tut.once telefonun nfc ayarini ac.tag on senin telefonu play store yonlendirip tv kumanda programini kurduruyor.ben oyle yaptim.
    baska ozelliklerini bilen varsa yazsin benim bildigom bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binanın ana uydusuna baglayıp arama yaptım ama buldugu kanallarda gecersiz hizmet diyor. Ne yapmak lazım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Binanın ana uydusuna baglayıp arama yaptım ama buldugu kanallarda gecersiz hizmet diyor. Ne yapmak lazım ?

    servis gelip ayarlama yaptı, digitürk yada dsmart yoksa elle uydu ekliyorsun türksatı..

    türksattaki şifrelileri gizledi, kör taramayı kanal bulmazsa sen yaparsın uzun sürüyor işlemi dedi..
    bende bir de astra olduğu için zaman daha da uzadı, tüm kanalları bulmadı aslında bende ona şaşırdım..

    idare ediyorum şimdilik ileride kanal işi biraz yoracak beni gibi duruyor..

    elle uyduyu eklemeyi bir dene istersen, bir de kör taramayı aç sıfırdan kanal arama yaptır umarım bulur..
    sinyal gelmeme olasılığını da düşünün, kabloda bir ek yeri yada bir sıkıntı olabilir, varsa tanıdığınızda uydu cihazı bir deneyin onunla.

    kablo tam takılmış mı yerine onu da kontrol ederseniz iyi olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    N11.COM SİTESİNİN CAYMA HAKKI MEZUAT YAZISI ALINTISI .
    İzteyen sitedende baka bilir bunu bende bilmiyordum öğrenmiş oldum.7 gün içinde kullanımda kusur cıkarsa ürün ,iade ediliyormuş.tek şart kutunun yetkili servis tarafından açılması.

    http://www.n11.com/genel/cayma-hakki-65205

    Cayma hakkı nedir?

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.


    Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?

    Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

    n11.com Güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.

    Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.


    Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

    Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
    Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler; ( İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu; ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
    Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri.
    Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
    Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın/Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)


    Elektronik Ürünlerde Cayma Hakkı ve İade Süreci Nasıl Kullanılır?

    Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı"dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün,orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması,faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
    Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir.Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    Cayma Hakkı dışında kalan 7 ile 30 gün arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

    Cayma Hakkın Sürecinde İade kargo ücreti kime aittir?

    Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Alıcılar ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.


    Alıcı, ürünü kullansa bile iade edebilir mi?

    Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışıla geldiği gibi kullanılması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz.

    Bu yazıdaki amaç site reklamı değil , herkesin internet üzerinden satışlarda bilmesi gereken mevzuatlardır , bilmeyenlere faydalı olması için yazdım.


    bazi arkadaslar servis kagidi imzalandiysa is bitmistir diyor ancak tuketici kanununa gore urunun kutusuna vs zarar vermeden 7 gun kosulsuz iade hakki varmis....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bende ürünü cumartesi günü izmit outleet teknosadan 2488 tl ye aldım.Bende 47LA740s için gitmiştim ama mağazada bunu beğenim aldım.Anneler günü olduğu için tefal mikser hediye ettiler.Ama ürün ellerinde kalmadığı için hafta içi geleceğini,arayacaklarını söylediler.Pazartesi de servis gelip kurdu.Fazla inceleyemedim ama genel olarak beğendim tvyi.3 terabaytlık hardiskimi bağladım biraz ıkındı ama okudu sonunda.4gb lik flashı anında okudu.Servis ayarlarından tv nin kullanım dakikasına baktı.Sıfır yazıyordu.Yalnız bir şey dikkatimi çekti.Ekranın bütün köşelerinde her köşede bire bir aynı hafif bir karaltı var.Servisteki arkadaşlar bu boyutta normal olduğunu söylediler.Sizlerde de ekranın köşelerinde hafif karaltı var mı yoksa köşeler sonuna kadar aynı canlı renktemi?Evham mı yaptım servis beni mi yiyor karar veremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Arkadaşlar bende ürünü cumartesi günü izmit outleet teknosadan 2488 tl ye aldım.Bende 47LA740s için gitmiştim ama mağazada bunu beğenim aldım.Anneler günü olduğu için tefal mikser hediye ettiler.Ama ürün ellerinde kalmadığı için hafta içi geleceğini,arayacaklarını söylediler.Pazartesi de servis gelip kurdu.Fazla inceleyemedim ama genel olarak beğendim tvyi.3 terabaytlık hardiskimi bağladım biraz ıkındı ama okudu sonunda.4gb lik flashı anında okudu.Servis ayarlarından tv nin kullanım dakikasına baktı.Sıfır yazıyordu.Yalnız bir şey dikkatimi çekti.Ekranın bütün köşelerinde her köşede bire bir aynı hafif bir karaltı var.Servisteki arkadaşlar bu boyutta normal olduğunu söylediler.Sizlerde de ekranın köşelerinde hafif karaltı var mı yoksa köşeler sonuna kadar aynı canlı renktemi?Evham mı yaptım servis beni mi yiyor karar veremedim.

    Bende aynı fiyattan aldım fakat magazada bitmis mikser, stoklarla sınırlıymis ne yazık ki yararlanamazsiniz dediler..

    Evham yapmana gerek yok bizde de var o kararti dedigin seyler.. Herşey yolunda yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78


    quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Arkadaşlar bende ürünü cumartesi günü izmit outleet teknosadan 2488 tl ye aldım.Bende 47LA740s için gitmiştim ama mağazada bunu beğenim aldım.Anneler günü olduğu için tefal mikser hediye ettiler.Ama ürün ellerinde kalmadığı için hafta içi geleceğini,arayacaklarını söylediler.Pazartesi de servis gelip kurdu.Fazla inceleyemedim ama genel olarak beğendim tvyi.3 terabaytlık hardiskimi bağladım biraz ıkındı ama okudu sonunda.4gb lik flashı anında okudu.Servis ayarlarından tv nin kullanım dakikasına baktı.Sıfır yazıyordu.Yalnız bir şey dikkatimi çekti.Ekranın bütün köşelerinde her köşede bire bir aynı hafif bir karaltı var.Servisteki arkadaşlar bu boyutta normal olduğunu söylediler.Sizlerde de ekranın köşelerinde hafif karaltı var mı yoksa köşeler sonuna kadar aynı canlı renktemi?Evham mı yaptım servis beni mi yiyor karar veremedim.

    Bende aynı fiyattan aldım fakat magazada bitmis mikser, stoklarla sınırlıymis ne yazık ki yararlanamazsiniz dediler..

    Evham yapmana gerek yok bizde de var o kararti dedigin seyler.. Herşey yolunda yani

    Eyvallah hocam içim rahatladı.

    Mikser için eleman arayacağız dedi ama hiç zannetmiyorum arayacaklarını :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78


    quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Arkadaşlar bende ürünü cumartesi günü izmit outleet teknosadan 2488 tl ye aldım.Bende 47LA740s için gitmiştim ama mağazada bunu beğenim aldım.Anneler günü olduğu için tefal mikser hediye ettiler.Ama ürün ellerinde kalmadığı için hafta içi geleceğini,arayacaklarını söylediler.Pazartesi de servis gelip kurdu.Fazla inceleyemedim ama genel olarak beğendim tvyi.3 terabaytlık hardiskimi bağladım biraz ıkındı ama okudu sonunda.4gb lik flashı anında okudu.Servis ayarlarından tv nin kullanım dakikasına baktı.Sıfır yazıyordu.Yalnız bir şey dikkatimi çekti.Ekranın bütün köşelerinde her köşede bire bir aynı hafif bir karaltı var.Servisteki arkadaşlar bu boyutta normal olduğunu söylediler.Sizlerde de ekranın köşelerinde hafif karaltı var mı yoksa köşeler sonuna kadar aynı canlı renktemi?Evham mı yaptım servis beni mi yiyor karar veremedim.

    Bende aynı fiyattan aldım fakat magazada bitmis mikser, stoklarla sınırlıymis ne yazık ki yararlanamazsiniz dediler..

    Evham yapmana gerek yok bizde de var o kararti dedigin seyler.. Herşey yolunda yani

    Eyvallah hocam içim rahatladı.

    Mikser için eleman arayacağız dedi ama hiç zannetmiyorum arayacaklarını :)

    Ararlarsa bana da bilgi verir misiniz.. Bende gidip talep edeyim bari..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78


    quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikailc78


    quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Arkadaşlar bende ürünü cumartesi günü izmit outleet teknosadan 2488 tl ye aldım.Bende 47LA740s için gitmiştim ama mağazada bunu beğenim aldım.Anneler günü olduğu için tefal mikser hediye ettiler.Ama ürün ellerinde kalmadığı için hafta içi geleceğini,arayacaklarını söylediler.Pazartesi de servis gelip kurdu.Fazla inceleyemedim ama genel olarak beğendim tvyi.3 terabaytlık hardiskimi bağladım biraz ıkındı ama okudu sonunda.4gb lik flashı anında okudu.Servis ayarlarından tv nin kullanım dakikasına baktı.Sıfır yazıyordu.Yalnız bir şey dikkatimi çekti.Ekranın bütün köşelerinde her köşede bire bir aynı hafif bir karaltı var.Servisteki arkadaşlar bu boyutta normal olduğunu söylediler.Sizlerde de ekranın köşelerinde hafif karaltı var mı yoksa köşeler sonuna kadar aynı canlı renktemi?Evham mı yaptım servis beni mi yiyor karar veremedim.

    Bende aynı fiyattan aldım fakat magazada bitmis mikser, stoklarla sınırlıymis ne yazık ki yararlanamazsiniz dediler..

    Evham yapmana gerek yok bizde de var o kararti dedigin seyler.. Herşey yolunda yani

    Eyvallah hocam içim rahatladı.

    Mikser için eleman arayacağız dedi ama hiç zannetmiyorum arayacaklarını :)

    Ararlarsa bana da bilgi verir misiniz.. Bende gidip talep edeyim bari..

    Dürterim hocam buradan




  • merhaba sadece tv izleyicisiyim iyi görüntü hariç çok bir beklentim yok.
    bir kaç sorum var
    *-servis geldi kurdu güncellemeye gerek yok dedi ben güncelleme sorgulayınca 03-00-51 yazılım 03-00-65oldu ve
    1-0-0-7911 webos 1-0-0-7925 oldu. ne yenilendi bilen varmı?
    *bende filmler açılıyor fakat büyütemiyorum tam ekran sorun nasıl çözerim
    *tv rehber ve live tv kullanamadım.ne işe yarıyor (digiturk izliyorum)
    *hard disc den 3d izlemeye çalıştım alt yazı kocaman oldu ve dikey iki parça yazı gözüküyor çözümü nedir.
    *ana sayfada google map var onu google yapabilirmiyim
    yardımcı olursanız memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildize


    quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    N11.COM SİTESİNİN CAYMA HAKKI MEZUAT YAZISI ALINTISI .
    İzteyen sitedende baka bilir bunu bende bilmiyordum öğrenmiş oldum.7 gün içinde kullanımda kusur cıkarsa ürün ,iade ediliyormuş.tek şart kutunun yetkili servis tarafından açılması.

    http://www.n11.com/genel/cayma-hakki-65205

    Cayma hakkı nedir?

    4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.


    Cayma Hakkı Nasıl Kullanılır?

    Alıcı tarafından Cayma hakkının kullanabilmesi için teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etmek istediğini satıcıya bildirmesi gerekmektedir. Satıcı, alıcının talebini aldıktan sonra en geç 10 (on) gün içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

    n11.com Güvence sistemine göre ürün bedeli satıcıya aktarılmış olsa bile, cayma hakkı gereğince alıcı ürünü iade edip parasını iade alma hakkına sahiptir.

    Ürün, Satıcı’ya iade edilirken teslimatı sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın iade açıklama bölümü varsa eğer bu bölüm doldurulmalı ve fatura, Alıcı tarafından imzalanarak ürünle birlikte teslim edilmelidir.


    Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

    Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
    Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler; ( İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu; ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
    Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.). Yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri.
    Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler.
    Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın/Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)


    Elektronik Ürünlerde Cayma Hakkı ve İade Süreci Nasıl Kullanılır?

    Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı"dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün,orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması,faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
    Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir.Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    Cayma Hakkı dışında kalan 7 ile 30 gün arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

    Cayma Hakkın Sürecinde İade kargo ücreti kime aittir?

    Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Alıcılar ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi alıcıların kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakkı vardır.


    Alıcı, ürünü kullansa bile iade edebilir mi?

    Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışıla geldiği gibi kullanılması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz.

    Bu yazıdaki amaç site reklamı değil , herkesin internet üzerinden satışlarda bilmesi gereken mevzuatlardır , bilmeyenlere faydalı olması için yazdım.


    bazi arkadaslar servis kagidi imzalandiysa is bitmistir diyor ancak tuketici kanununa gore urunun kutusuna vs zarar vermeden 7 gun kosulsuz iade hakki varmis....




    İkinci el durumuna düşen ürünlerde cayma hakkını kullanamazsınız. Bu son yazımdır denemesi bedava idi denedim olmadı.Hem lg turkiye ile hem izmit yetkili servisle kavga ettim sonuç sıfır.
    En anlayışlı satıcı çıktı abi servise tutanak tuttur ister malı geri alayım istersen yenisini vereyim dedi.

    üstteki yazıyı iyi okuyun . yetkili servisler tarafından açılan ürünlerde cayma hakkı için gene yetkili servis raporu isteniyor.

    N11 sitesinin , bana cayma hakkımı kullanıyorum dediğimde verdiği cevap ;

    Merhaba Taha Bey

    Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı"dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün,orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması,faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.

    Elektronik ürünlerde değişim/iade yapılabilmesi için teknik servis raporu gerekmektedir.

    Önemli Not: Cayma hakkının geçerli olmadığı koşullar ve ürünler için Yardım sayfamızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

    n11.com ile ilgili tüm sorularınız için bize ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    n11.com Müşteri Hizmetleri


    Bu konu fazla uzayıp gidiyor , isteyen istediği gibi algılasın , tuketici hakları kanunun değişmesi lazım.Servis kurulum teslim fişinin imzalanmasından 24 saat veya 48 saat itiraz etme hakkı olamdıkdan sonrası boş.




  • LG hakkındaki şikayetimi göre bilirsiniz.Aynı yada benzer problemleri olanlarda yazsınlar , en azından tepkimizi gösterelim.
    Destek yorumlarınızı bekliyorum.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2445356
  • Arkadaşlar ben bu hafta alacam kampanya falan gören olursa ne olur bi haber çaksınlar....
  • metnes71 M kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsi mi aynı seninki mi böyle çıktı acaba bu kadar şikayet eden yok gibi sanki şanssızlık olmalı sizdeki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lestet

    Hocam hepsi mi aynı seninki mi böyle çıktı acaba bu kadar şikayet eden yok gibi sanki şanssızlık olmalı sizdeki

    muhtemelen herkesde farkli kusurlar var.ama bu sadece lg icin gecerli degil diger markalardada var.mesela baska sayfada ayni urunu alan birisi filim bakarken filimden atiyor diye dert yaniyordu.10 urunden en az 6 sinda kusur bulacagima eminim.onemli olan firmalarin bunlari sonkontrollerde gormus olmasi ve bize bunu bile bile gazlamalari.ben buna kiziyorum.panel ureten firma bunumu gozden kaciracak mumkun degil.eger urun kurulum esnadinda fark edilirse geri alacaklar fark edilmezse gazlamis olacaklar.bir dahada geri veremezsiniz.sikayetime halen lg den cevap gelmedi.gelip bir inceleyelim diyen bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.