Merhaba arkadaşlar gittigidiyorda 49uh850v ürün aldım ve lg servis geldiğinde ürünün bozuk olduğunu anladık 2 gün sonra rapor yazcaz sizde bu raporla ürünü teslim alıp saldığınız kişiden yeni ürün talep edeceksiniz dediler satıcı ile iletişime geçtiğimde elinde ürün olmadığını söyledi bana acaba böyle bir durum başına gelen oldumu servis ürünü alıp tekrar yenisini satıcıyamı yolluyor prosedürü bilen varmıdır?
Hocam hiç uğraşma iade et paranı al sonra yeniden alırsın . Gittigidiyorda iadeyi tıkla yoksa 1 ay uğraşırsın.Satıcı ismi neydi gittigidiyorda acaba..
quote:
Orijinalden alıntı: vampirelf
Hocam hiç uğraşma iade et paranı al sonra yeniden alırsın . Gittigidiyorda iadeyi tıkla yoksa 1 ay uğraşırsın.Satıcı ismi neydi gittigidiyorda acaba..
hızlıgitti acaba açıldı vs diye ürünü kabul etmeme gibi bir durumu oluyormu satıcınınh
cayma hakkın var 14 gün istersen kullan 1 hafta ama kutu olacak mutlaka ve belgeler onun dışında kabul etmeye mecbur. gittigidiyorla görüş servisin arızalı raporundan bahset.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme