Şimdi Ara

Lg 49uh850v arızalı ürün servis hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar gittigidiyorda 49uh850v ürün aldım ve lg servis geldiğinde ürünün bozuk olduğunu anladık 2 gün sonra rapor yazcaz sizde bu raporla ürünü teslim alıp saldığınız kişiden yeni ürün talep edeceksiniz dediler satıcı ile iletişime geçtiğimde elinde ürün olmadığını söyledi bana acaba böyle bir durum başına gelen oldumu servis ürünü alıp tekrar yenisini satıcıyamı yolluyor prosedürü bilen varmıdır?



  • Hocam hiç uğraşma iade et paranı al sonra yeniden alırsın . Gittigidiyorda iadeyi tıkla yoksa 1 ay uğraşırsın.Satıcı ismi neydi gittigidiyorda acaba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vampirelf

    Hocam hiç uğraşma iade et paranı al sonra yeniden alırsın . Gittigidiyorda iadeyi tıkla yoksa 1 ay uğraşırsın.Satıcı ismi neydi gittigidiyorda acaba..

    hızlıgitti acaba açıldı vs diye ürünü kabul etmeme gibi bir durumu oluyormu satıcınınh
  • cayma hakkın var 14 gün istersen kullan 1 hafta ama kutu olacak mutlaka ve belgeler onun dışında kabul etmeye mecbur. gittigidiyorla görüş servisin arızalı raporundan bahset.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.