Şimdi Ara

LG ' den magdur oldum gene aynısını olmasın konu ile bilgili olanların yardımını bekliyorum..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ben 02/06/2010 tarihinde Bursa Vatan Bilgisayar’dan LG M2762D 27’’ Monitör&Tv aldım. Kullanmaya başladığımda bir adet ölü piksel ile 6-7 saatlik kullanım süresi sonrasında monitörün kendi kendine kapanıp açıldığını gördüm. Tabi servis hiçbir sorun bulamadı ve sıfır monitörün heryerini çizerek bana geri verdi bende tüketici korumaya başvurdum yasal işlemleri onlar sürdürüyor. Şimdi 1.250-1.600 arası bir notebook alıcam bana ne önerirsiniz yani artık markadan cok servisin önemli olduğunu anladım kendim araştırdım genelde 1- ASUS 2-TOSHİBA diyorlar yalnız benim bir arkadasım 2 kere TOSHİBA marka laptop aldı ikisinde de sorun yaşadı bende asus almaya karar verdim ama yetkili serbisinde iş yokmuş diye yazıyor forumlarda yada bunun aksini iddaa eden varmı hayır iyi diye ? Bana söylediğim fiyatlar aralığında bir laptop taviye ederseniz cok makbule geçer hem kalite kullanılış açısından hemde servis acısından şimdiden yorum yazan arkadaslara cok teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gfrm -- 20 Ağustos 2010; 12:15:54 >







  • Asuslar cok saglamdir cok fazla hirpalamazsan sorun cikarmaz ama servisi o kadar iyi degil
  • Servis ile sıkıntı yaşamak istemiyorsan şu iki markaya bakmalısın...
    1. Dell
    2. HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gfrm

    Arkadaslar ben 02/06/2010 tarihinde Bursa Vatan Bilgisayar�dan LG M2762D 27�� Monitör&Tv aldım. Kullanmaya başladığımda bir adet ölü piksel ile 6-7 saatlik kullanım süresi sonrasında monitörün kendi kendine kapanıp açıldığını gördüm. Tabi servis hiçbir sorun bulamadı ve sıfır monitörün heryerini çizerek bana geri verdi bende tüketici korumaya başvurdum yasal işlemleri onlar sürdürüyor. Şimdi 1.250-1.600 arası bir notebook alıcam bana ne önerirsiniz yani artık markadan cok servisin önemli olduğunu anladım kendim araştırdım genelde 1- ASUS 2-TOSHİBA diyorlar yalnız benim bir arkadasım 2 kere TOSHİBA marka laptop aldı ikisinde de sorun yaşadı bende asus almaya karar verdim ama yetkili serbisinde iş yokmuş diye yazıyor forumlarda yada bunun aksini iddaa eden varmı hayır iyi diye ? Bana söylediğim fiyatlar aralığında bir laptop taviye ederseniz cok makbule geçer hem kalite kullanılış açısından hemde servis acısından şimdiden yorum yazan arkadaslara cok teşekkürler..

    arkadaşım beğenilmeyen asus servisi hem toshibadan hemde HP den defalarca daha iyidir.....hemde bayilik sistemi ile oluşan servisi demiyorum...kendi ana servisleri berbat
    bende zamanında bir HP felaketzedesi olarak ama servisi iyi olsun gerisi öenmli değil diye araştırırken Türkiye şartlarında iyi ve kalite iki marka karşıma çıktı biri SONY diğeri DELL bunlar en iyiler.....ortalar ise asus lenovo..belki bir kaç tane daha olabilir.....kötüler ise HP toshiba acer...yine burayada ilave edilebilir....benim sorup soruşturup ve hatta bazılarını bizzat yaşayıp elde ettiğim bilgidir....
    istanbullu isen asusun çamlıca kısıklıda tayvanlıların kurdupu servisi var....çoğu arkadaştan duydum......garanti içinde sorun çıktığında bedavadan birkaç parçasını daha değiştiriyorlarmış....garanti dışında ise parça ve işçilik ücretleri hem toshiba hem HP hemde Sony den ucuz.....bunu anlamak kolayççgit bu servislere herhangi bir güncel model için klavyeye su döktüm değişmesi lazım kaç lira de bakalım ne cevap verecekler....HP gibi bazı uyanıklar ise sadece klavye ile işiniz bitmeyebilir başka yerlerde zarar görmüş olabilir diyecektir.. neler yaşadık biz neeeeelllllerrrrrr...bunlar isimlerine güvenerek tüccar olmuşlar hemde kazıkçı tüccar kardeşim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 20 Ağustos 2010; 14:44:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: gfrm

    Arkadaslar ben 02/06/2010 tarihinde Bursa Vatan Bilgisayar�dan LG M2762D 27�� Monitör&Tv aldım. Kullanmaya başladığımda bir adet ölü piksel ile 6-7 saatlik kullanım süresi sonrasında monitörün kendi kendine kapanıp açıldığını gördüm. Tabi servis hiçbir sorun bulamadı ve sıfır monitörün heryerini çizerek bana geri verdi bende tüketici korumaya başvurdum yasal işlemleri onlar sürdürüyor. Şimdi 1.250-1.600 arası bir notebook alıcam bana ne önerirsiniz yani artık markadan cok servisin önemli olduğunu anladım kendim araştırdım genelde 1- ASUS 2-TOSHİBA diyorlar yalnız benim bir arkadasım 2 kere TOSHİBA marka laptop aldı ikisinde de sorun yaşadı bende asus almaya karar verdim ama yetkili serbisinde iş yokmuş diye yazıyor forumlarda yada bunun aksini iddaa eden varmı hayır iyi diye ? Bana söylediğim fiyatlar aralığında bir laptop taviye ederseniz cok makbule geçer hem kalite kullanılış açısından hemde servis acısından şimdiden yorum yazan arkadaslara cok teşekkürler..

    arkadaşım beğenilmeyen asus servisi hem toshibadan hemde HP den defalarca daha iyidir.....hemde bayilik sistemi ile oluşan servisi demiyorum...kendi ana servisleri berbat
    bende zamanında bir HP felaketzedesi olarak ama servisi iyi olsun gerisi öenmli değil diye araştırırken Türkiye şartlarında iyi ve kalite iki marka karşıma çıktı biri SONY diğeri DELL bunlar en iyiler.....ortalar ise asus lenovo..belki bir kaç tane daha olabilir.....kötüler ise HP toshiba acer...yine burayada ilave edilebilir....benim sorup soruşturup ve hatta bazılarını bizzat yaşayıp elde ettiğim bilgidir....
    istanbullu isen asusun çamlıca kısıklıda tayvanlıların kurdupu servisi var....çoğu arkadaştan duydum......garanti içinde sorun çıktığında bedavadan birkaç parçasını daha değiştiriyorlarmış....garanti dışında ise parça ve işçilik ücretleri hem toshiba hem HP hemde Sony den ucuz.....bunu anlamak kolayççgit bu servislere herhangi bir güncel model için klavyeye su döktüm değişmesi lazım kaç lira de bakalım ne cevap verecekler....HP gibi bazı uyanıklar ise sadece klavye ile işiniz bitmeyebilir başka yerlerde zarar görmüş olabilir diyecektir.. neler yaşadık biz neeeeelllllerrrrrr...bunlar isimlerine güvenerek tüccar olmuşlar hemde kazıkçı tüccar kardeşim



    Muhtelif şikayet sitelerine yazılan şikayetlere bile cevap verme nezaketi göstermeyen bazı firmaların müşteri hizmetlerine iyi diyebiliyorsun ya, diyecek bir şey bırakmıyorsun.."Mışlarla, muşlarla" bu işler hakkında bilgi sahibi olmuyor, birebir yaşamakla oluyor maalesef..




  • bursada oturuyorum malesef hp den bi model begenmiştim şimdi


    http://www.hepsiburada.com/Liste/hp-pavilion-dv6-3050et-intel-core-i7-720qm-16ghz-4gb-500gb-156-tasinabilir-bilgisayar-wn775ea/ProductDetails.aspx?productId=bd760086&categoryId=98#Yorumlar



    valla iyice kararsızlaştım birde bu model var


    http://www.hepsiburada.com/Liste/packard-bell-easynote-tj75-jo-118tk-intel-core-i5-430m-226ghz-6gb-500gb-156-tasinabilir-bilgisayar/ProductDetails.aspx?productId=bd750867&categoryId=98#Yorumlar


    sizin önerileriniz neler ? bu arada servis için söyledikleriniz aynen geçerli bende lg de yaşadım ve halada sürüyor resmen kapıya gelen seyyar satıcılar gibi ürünü aldıktan sonra ilgilenicek birisini bulamıyorsun elinde kalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gfrm

    bursada oturuyorum malesef hp den bi model begenmiştim şimdi


    http://www.hepsiburada.com/Liste/hp-pavilion-dv6-3050et-intel-core-i7-720qm-16ghz-4gb-500gb-156-tasinabilir-bilgisayar-wn775ea/ProductDetails.aspx?productId=bd760086&categoryId=98#Yorumlar



    valla iyice kararsızlaştım birde bu model var


    http://www.hepsiburada.com/Liste/packard-bell-easynote-tj75-jo-118tk-intel-core-i5-430m-226ghz-6gb-500gb-156-tasinabilir-bilgisayar/ProductDetails.aspx?productId=bd750867&categoryId=98#Yorumlar


    sizin önerileriniz neler ? bu arada servis için söyledikleriniz aynen geçerli bende lg de yaşadım ve halada sürüyor resmen kapıya gelen seyyar satıcılar gibi ürünü aldıktan sonra ilgilenicek birisini bulamıyorsun elinde kalıyor


    HP servisi konusunda size şu konu fikir verebilir...
    http://forum.donanimhaber.com/m_37600247/tm.htm




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    Muhtelif şikayet sitelerine yazılan şikayetlere bile cevap verme nezaketi göstermeyen bazı firmaların müşteri hizmetlerine iyi diyebiliyorsun ya, diyecek bir şey bırakmıyorsun.."Mışlarla, muşlarla" bu işler hakkında bilgi sahibi olmuyor, birebir yaşamakla oluyor maalesef..



    yazıyı okuma zahmetine bile girmemişsin belli....ondan sonra ahkam kesiyorsun...
    HP ile 10 seneye yakın ve yaklaşık 500 adetlik bir envanter nedeniyle ilişkim var (vardı)......senin hayal bile edemeyeceğin kadar iyi bilirim onları
    geçmiş için değil ama bugün kesinlikle berbat bir servis anlayışları var ayrıca HP pc ve notebooklar artık o kadar kaliteli değil....mış miş değil KESİN.....
    hadi bizim şirketin ve bizle çalışan birkaç firmanın başından geçenler hayal olsun matrix olsun
    senin dediğin gibi mış miş olsun....peki biz yalan söylüyoruzda amerikadaki bir teknik servis araştırması da mı yalan
    amerikanın en büyük teknik servislerinden biri notebooklar içinde en sorunlu ve ORANSAL OLARAK en çok arıza çıkaran marka HP diyor yaptığı incelemelerde...herşeye bahane bulmayın......yok HP çok satıyormuşta filan.....bahsedilen ORAN dır adet değil....biraz matematik bilgisi lütfen....
    sonra istatistik eski demeyin........1-2 sene içinde dünya tersine dönmez.......o tarihte en kötü olan iyi ihtimal ile bugün biraz daha az kötü olur...o kadar
    adı HP diye etki altında kalmayın.....babanızın şirketi değil....
    bilmeden konuşmuyorum.... çok büyük ihtimal sizden fazla HP kullandım ve sizden fazla HP servislerine gittim geldim......geçmiş geçmişte kaldı ama artık BUGÜN berbat bir müşteri ilişkileri anlayışı olan bir firmadır HP...adı HP diye malını kaliteli sayan bilgisiz ve tecrübesiz insanlar grubundanda değilim!!!!!........sorun yaşamadığı için hp servisine gittiğinde başına ne geleceğini bilemediğinden buralarda atan tutan takımındanda değilim.....başka lafa gerek yok.....anlayan anlar....
    mış ları mişleri kendinize saklayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 21 Ağustos 2010; 3:10:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoSöDoKöKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    Muhtelif şikayet sitelerine yazılan şikayetlere bile cevap verme nezaketi göstermeyen bazı firmaların müşteri hizmetlerine iyi diyebiliyorsun ya, diyecek bir şey bırakmıyorsun.."Mışlarla, muşlarla" bu işler hakkında bilgi sahibi olmuyor, birebir yaşamakla oluyor maalesef..



    yazıyı okuma zahmetine bile girmemişsin belli....ondan sonra ahkam kesiyorsun...
    HP ile 10 seneye yakın ve yaklaşık 500 adetlik bir envanter nedeniyle ilişkim var (vardı)......senin hayal bile edemeyeceğin kadar iyi bilirim onları
    geçmiş için değil ama bugün kesinlikle berbat bir servis anlayışları var ayrıca HP pc ve notebooklar artık o kadar kaliteli değil....mış miş değil KESİN.....
    hadi bizim şirketin ve bizle çalışan birkaç firmanın başından geçenler hayal olsun matrix olsun
    senin dediğin gibi mış miş olsun....peki biz yalan söylüyoruzda amerikadaki bir teknik servis araştırması da mı yalan
    amerikanın en büyük teknik servislerinden biri notebooklar içinde en sorunlu ve ORANSAL OLARAK en çok arıza çıkaran marka HP diyor yaptığı incelemelerde...herşeye bahane bulmayın......yok HP çok satıyormuşta filan.....bahsedilen ORAN dır adet değil....biraz matematik bilgisi lütfen....
    sonra istatistik eski demeyin........1-2 sene içinde dünya tersine dönmez.......o tarihte en kötü olan iyi ihtimal ile bugün biraz daha az kötü olur...o kadar
    adı HP diye etki altında kalmayın.....babanızın şirketi değil....
    bilmeden konuşmuyorum.... çok büyük ihtimal sizden fazla HP kullandım ve sizden fazla HP servislerine gittim geldim......geçmiş geçmişte kaldı ama artık BUGÜN berbat bir müşteri ilişkileri anlayışı olan bir firmadır HP...adı HP diye malını kaliteli sayan bilgisiz ve tecrübesiz insanlar grubundanda değilim!!!!!........sorun yaşamadığı için hp servisine gittiğinde başına ne geleceğini bilemediğinden buralarda atan tutan takımındanda değilim.....başka lafa gerek yok.....anlayan anlar....
    mış ları mişleri kendinize saklayın



    1. Yukarıda yazımda Hp'den bahsetmemiştim. Lafı döndürüp dolaştırıp Hp'ye ve ikili tartışma ortamına getirmişsin.
    2. Konumuz cihaz kalitesi mi, servis kalitesi mi? Eğer servis kalitesi ise, yukarıda istatistiklerden de bahsettiğin yazını "Tamam" butonuna basmadan evvel okusaydın keşke. Hatta yazdıklarını okumadan önce de bu forum konusunu açan arkadaşın koyduğu "başlığı" bir kez daha okusaydın..
    3. "Kullanmadığın" markanın servis kalitesi hakkında çevrendeki arkadaşlarının ağzından "mışlı muşlu" konuşmamanı öneririm. Bu forumda o markaların yeterince kullanıcısı var zaten. Kullandığın marka hakkındaki görüşlerine mışlı-muşlu bir şey dediğimiz de yok.
    4. Büyük ihtimal değil, kesinlikle benden çok HP servisine gittiğin belli. Zira ben hiç gitmedim, kendileri onarımın 30'uncu iş gününde (31 değil) beni arayıp yeni cihaz teklif ettiler, yeni cihaz teklifini kabul etmedim 10 günde paramı iade ettiler. İyi dediğin bazı markaların servislerdeki bu süreçleri istersen bir araştır, zira araştırmaya/öğrenmeye fırsat bulamamışssın, kendi deyiminle Hp servislerine çok gidip geldiğin için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 21 Ağustos 2010; 5:35:14 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.