Şimdi Ara

Lg G3 Çatlak Sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
4
Favori
19.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turkcell'den aldığım LG G3 32GB Gold cihazım da mikrofonun olduğu yerden çatladı. Çatlak inceden ve sinsice ilerliyor :) Seri 408KPNY.... İlerleyen saatlerde resim eklerim. Cihaz 2014 Ekim faturalı, yani 5 aylık. LG ile görüştüm. Değişim talebini belirtin dedi. Ben para iadesi de isteyeceğim. Cihazı servise internetten derlediğim sayısız fotoğraf ile vereceğim. Sonucu paylaşırım. Hepimize geçmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkcube

    Turkcell'den aldığım LG G3 32GB Gold cihazım da mikrofonun olduğu yerden çatladı. Çatlak inceden ve sinsice ilerliyor :) Seri 408KPNY.... İlerleyen saatlerde resim eklerim. Cihaz 2014 Ekim faturalı, yani 5 aylık. LG ile görüştüm. Değişim talebini belirtin dedi. Ben para iadesi de isteyeceğim. Cihazı servise internetten derlediğim sayısız fotoğraf ile vereceğim. Sonucu paylaşırım. Hepimize geçmiş olsun.

    Hocam ücret iadesi için hakem heyetinden belge almanız gerekiyor. Haberiniz olsun.
  • Amacım ölümü gösterip sıtmaya razı etmek. Şimdi sesini çıkarmayan müşterilere tamir öneren servisler varmış. Müşteri 444'e az sesini yükseltince tamam diyormuş 444, servis de geri adım atıyormuş. Ben de bu nedenle paramı istiyorumdan başlayıp yeni cihazdan aşağısını kabul etmeyeceğim. Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk cihazım 407 serisiydi çatlamadan dolayı servis değişim yaptı 409 serisi geldi geçen hafta çatlak nedeniyle onu da servise verdim sms geldi kutulu değişim bekliyor diye. Artık sıkıcı bir durum oldu, bu sefer kapalı kutu verdiklerinde hiç açmadan telefoncuya gidip Note 4 ile değiştireceğim. Bu nedir anlamadım her 3 ayda bir servise mi taşınacağım çalışan insanız sonuçta. Samsung'dan kaçarken geri Samsung'un kollarına düştük...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sargonsone -- 17 Mart 2015; 16:56:55 >
  • Beyler Donanım haber olarak G3 kasa çatlağı sorunu yaşamayanlara kılıf falanmı hediye etsek. Çok değerli şahıslar çünkü kendileri.




  • Cihaz turkcel den alınma 3 ay oldu ama fatura kestirmedim yakın bir arkadaşımın iş yeri
    Cihazda çatlaklık problemi var
    Faturayı bugüne kestirsem yada 15 gün geri tarihe
    Garanti be zaman başlamış olarak görünür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imei kullanım tarihi ile başlıyor sanıyorum çünkü direk btk ya bilgi gidiyor
  • Arkadaşlar iyi günler. Cihazım yaklaşık olarak 5 aylık,telefonu hiç düşürmeme rağmen üst kısmında çatlak mevcut. Cihazı servise yollamayı düşünüyorum. Cihaz değişimi olur mu yoksa aradan epey zaman geçtiği için red cevabı mı alırım ? Bir de tahmini ne kadar sürer işlem süresi? Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolegemenesor

    Arkadaşlar iyi günler. Cihazım yaklaşık olarak 5 aylık,telefonu hiç düşürmeme rağmen üst kısmında çatlak mevcut. Cihazı servise yollamayı düşünüyorum. Cihaz değişimi olur mu yoksa aradan epey zaman geçtiği için red cevabı mı alırım ? Bir de tahmini ne kadar sürer işlem süresi? Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler


    6 ayı geçmediyse değişim yapmaları gerekli. siz de ürünü servise verirken değişim talep edin. çok fazla zaman geçirmeyin 6 ayı doldurursa tamir görecek diyorlar.
    benim 3. ayda çatlak oluşmuştu para iadesi istememe rağmen ürünün sıfırı ile değişimini yaptılar. yeni gelen ürün de 3 ay sonra çatlak oluştu. para iadesi istedim, 6 ayı geçtiği için tamir yapacağız dediler. tamir yapmayın durumu raporlayıp gönderin dedim. şu an ürün tüketici hakem heyetinde. bu ülkede hiçbir kurum tüketici haklarını saymıyor. normalde para iadesi isteyince yapmaları lazımdı. tüketici hakem heyetinden karar çıkartın dediler, uğraştırıyorlar yani. neyse ikinci telefonda da çatlak oluşunca ben de bu sefer tüketici hakem heyetine verdim, yani uğraşacağım.
    lumia 920 vardı distribitör garantili diye paralel ithalat ürün göndermişler. onda da ürünün iadesini istedim firma olmaz dedi. yaklaşık 1 yıl uğraştım ama tüketici hakem heyeti, tüketici mahkemesi derken karşı firma uğraştırdı ama sonuç lehime çıktı. bu ülkede hakkını aramak çok zor ve uğraştırıcı.




  • Ben telefonu agustosta aldim saha yeni çatlak olustu acaba değişim yapilabilirmi arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu 503 be 504 serilerinde çatlama yaşayan var mı yada duyan bilen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esimin g3 ü de bugün çatladı. Kendisi çok nazikçe kullanır bende olsa kullanım tarzından diyebilirdim demek ki kronik miş. Ocak faturalı değişim yaparlar mi acaba. Kasa değişimi istemeyiz doğrusu. Ne yol izlememiz gerekli. Ceppaketten almıştık delta garantili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esimin g3 ü de bugün çatladı. Kendisi çok nazikçe kullanır bende olsa kullanım tarzından diyebilirdim demek ki kronik miş. Ocak faturalı değişim yaparlar mi acaba. Kasa değişimi istemeyiz doğrusu. Ne yol izlememiz gerekli. Ceppaketten almıştık delta garantili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 2 ay önce çatlak sebebiyle verdim kasasını değiştirdiler şimdi yine çatlak oluştu sizce ne yapmalıyım hakem heyetine başvurayım mı direk yoksa servise değiştirme talebi mi göndereyim ? Başarı garantili telefonu lg teknik servise de verebiliyor muyuz belki onlar değiştirirler.
  • ogretmenht O kullanıcısına yanıt
    telefon un kutusunda ve bataryanın altında SN ile başlayan no
  • Bu konuyu G3 sahipleri için canlı tutmak gerekiyor. İlk mesajımda belirttiğim cihaz yeni bir cihaz ile değişmişti. Ben de lg g4 aldığım için cihazı kayın biraderime satmıştım. Cihaz iki ay içinde yeniden çatlamış. Samsun LG servisine cihazı ben verdim. Ön panel değişikliği yaptılar bu sefer. Ücret iadesi isteyemedim, çünkü faturayı kaybetmiş kayın birader. Ön paneli değişen cihaz hemen elimize geçti. Bu arada faturanın bir kopyasını satın aldığımız yerden temin ettim. Sonuçta bu cihaz yine çatlayacak. Resmi gazetedeki kanuna göre aynı arızadan servise ikinci kez giden cihaz için değişim veya ücret iadesi hakkımız var. Lütfen bu konuda dik duralım. Süreç uzun olabilir. Şu an bir arkadaşımın Samsung telefonu için tüketici mahkemesinde ücret iadesi için dava aşamasına gelindi. Öncesinde bilirkişi atanıp tüketiciyi haklı bulmuştu. Konu aynı arızadan servise tekrar tekrar giden cihaz. Buradan paylaşım yapmaya devam edeceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Telefonunuz alındıktan ne kadar süre sonra çatlak oluştu? Bunu da belirtirsek daha iyi olacak sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk servise gidiş 20 Mart. Mart sonunda sıfır cihaz geldi. Haziran sonunda tekrar çatladı. 80 gün içinde yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle düşme kaynaklı değil benim lg g3 te de kayınımınkinde de aynı durum var.
  • Benimki de 2. kez çatladı :( artık bedel iadesi isteyeceğim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.