Geçen çarşamba günü n11.comdan lg g3 siparişi verdim telefon elime cuma günü ulaştı fakat eve gelip şarj aletini denediğimde telefon şarj olmadı samsung şarj aletiyle de denedim telefon şarj olmuyordu aldığım mağaza bana telefonu göndermemi servise gönderirsek bekliceğimizi onlar sorunu hallediceklerini söylediler fakat ben yeni aldığım telefonun tamir olmasını istemiyorum 1500 lira verdiğim sıfır telefonun servise gidip tamir olmasını da bu mal ayıplı mal kapsamına giriyor yenisi alma veya iade hakkımın olup olmadığını öğrenmek istedim şimdiden teşekkürler haftasonu olduğu için şuan telefon kargoda
quote:
Orijinalden alıntı: EIeanor
Geçen çarşamba günü n11.comdan lg g3 siparişi verdim telefon elime cuma günü ulaştı fakat eve gelip şarj aletini denediğimde telefon şarj olmadı samsung şarj aletiyle de denedim telefon şarj olmuyordu aldığım mağaza bana telefonu göndermemi servise gönderirsek bekliceğimizi onlar sorunu hallediceklerini söylediler fakat ben yeni aldığım telefonun tamir olmasını istemiyorum 1500 lira verdiğim sıfır telefonun servise gidip tamir olmasını da bu mal ayıplı mal kapsamına giriyor yenisi alma veya iade hakkımın olup olmadığını öğrenmek istedim şimdiden teşekkürler haftasonu olduğu için şuan telefon kargoda