Şimdi Ara

LG G4 Anakart Mağdurları [Telefonun kapanıp bir daha açılmaması]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlgili şikayet sitelerinde benim gibi anakartla ilgili sorunu olup servise verenleri görüyorum.Telefonum 10 gündür anakart sorunu sebebiyle FIRAT ELEKTRONİK te ancak hiçbir işlem yapılmadı hala.Benim durumumda olan varsa bana PM yada bu konu altından yazarsa sevinirim.



  • Aynı sorunu ben yaşadım. G4 telefonum internette dolanırken hakkı rahmetine kavuştu.
    22.08.2016 da Denizli'deki yetkili servise telefonu verdim. Anakart değişimi için parça bekleniyordu ancak stoklarda bulunmadığı için 20 iş günü içerisinde yapılamadı.
    20.iş günü 19.09.2016 da servis değişim raporunu sisteme girdi. LG ürün değişim hattından öğrendiğim kadarıyla 20.09.2016 tarihinde ürün değişimi G5 olarak onaylandı. Onaylandığı tarihten itibaren 1 hafta 10 gün içerisinde depodan çıkışı yapılıp servise gönderiliyormuş. Kısmetse önümüzdeki hafta telefon elime geçecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    Aynı sorunu ben yaşadım. G4 telefonum internette dolanırken hakkı rahmetine kavuştu.
    22.08.2016 da Denizli'deki yetkili servise telefonu verdim. Anakart değişimi için parça bekleniyordu ancak stoklarda bulunmadığı için 20 iş günü içerisinde yapılamadı.
    20.iş günü 19.09.2016 da servis değişim raporunu sisteme girdi. LG ürün değişim hattından öğrendiğim kadarıyla 20.09.2016 tarihinde ürün değişimi G5 olarak onaylandı. Onaylandığı tarihten itibaren 1 hafta 10 gün içerisinde depodan çıkışı yapılıp servise gönderiliyormuş. Kısmetse önümüzdeki hafta telefon elime geçecek.

    arkadaş bu ne yavaşlıktır resmen bilerek oyalıyorlar anakartı değiştiremeyecekleri halde.o sırada senin yedek telefonun varmı yokmu tabi umurlarında değil.bu gidişle sizinki gibi olursa 17 eylülde verdiğim telefona 7 ekimde servis halledemeyip değişim kararı çıkarıcak 1 hafta 10 güne teslim ediyosada 17 ekimde telefon elimde olucak.böyle saçma iş mi olur ayıptır ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    Aynı sorunu ben yaşadım. G4 telefonum internette dolanırken hakkı rahmetine kavuştu.
    22.08.2016 da Denizli'deki yetkili servise telefonu verdim. Anakart değişimi için parça bekleniyordu ancak stoklarda bulunmadığı için 20 iş günü içerisinde yapılamadı.
    20.iş günü 19.09.2016 da servis değişim raporunu sisteme girdi. LG ürün değişim hattından öğrendiğim kadarıyla 20.09.2016 tarihinde ürün değişimi G5 olarak onaylandı. Onaylandığı tarihten itibaren 1 hafta 10 gün içerisinde depodan çıkışı yapılıp servise gönderiliyormuş. Kısmetse önümüzdeki hafta telefon elime geçecek.

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByMaNIaC -- 26 Eylül 2016; 21:48:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    arkadaş bu ne yavaşlıktır resmen bilerek oyalıyorlar anakartı değiştiremeyecekleri halde.o sırada senin yedek telefonun varmı yokmu tabi umurlarında değil.bu gidişle sizinki gibi olursa 17 eylülde verdiğim telefona 7 ekimde servis halledemeyip değişim kararı çıkarıcak 1 hafta 10 güne teslim ediyosada 17 ekimde telefon elimde olucak.böyle saçma iş mi olur ayıptır ya

    Aynen değiştiremeyeceklerini bildikleri halde 20 iş gününü bekliyorlar. araya birde bayram girdi bende. Bakalım gönderdikleri telefon ne zaman elimize geçecek. Geldiğinde yazarım buraya ne kadar sürede geldiğini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.

    hocam sizin gene cihaz değişime girmiş en azından beni 19 gün bekletip 19.günün akşamında mesajla haber veriyolar cihazınız hazırdır diye ben değişime girer diye bekliyodum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.

    hocam sizin gene cihaz değişime girmiş en azından beni 19 gün bekletip 19.günün akşamında mesajla haber veriyolar cihazınız hazırdır diye ben değişime girer diye bekliyodum.

    sizin sıkıntı sadece anakart mıydı ?
    benim ghost screen falan bi sürü sıkıntı varda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    arkadaş bu ne yavaşlıktır resmen bilerek oyalıyorlar anakartı değiştiremeyecekleri halde.o sırada senin yedek telefonun varmı yokmu tabi umurlarında değil.bu gidişle sizinki gibi olursa 17 eylülde verdiğim telefona 7 ekimde servis halledemeyip değişim kararı çıkarıcak 1 hafta 10 güne teslim ediyosada 17 ekimde telefon elimde olucak.böyle saçma iş mi olur ayıptır ya

    Aynen değiştiremeyeceklerini bildikleri halde 20 iş gününü bekliyorlar. araya birde bayram girdi bende. Bakalım gönderdikleri telefon ne zaman elimize geçecek. Geldiğinde yazarım buraya ne kadar sürede geldiğini.

    iyi olmuş hocam g5 olması hayırlı olsun bi üzmez inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.

    hocam sizin gene cihaz değişime girmiş en azından beni 19 gün bekletip 19.günün akşamında mesajla haber veriyolar cihazınız hazırdır diye ben değişime girer diye bekliyodum.

    sizin sıkıntı sadece anakart mıydı ?
    benim ghost screen falan bi sürü sıkıntı varda

    bu sefer ki anakarttı hocam daha önce ghost screen den ötürü bi kere daha gitmişti garantiye o zaman ekranı değişmşti şimdi de anakartı değişmiş bi g5 vermediler ya neye göre ayarlıyolarsa artık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.

    hocam sizin gene cihaz değişime girmiş en azından beni 19 gün bekletip 19.günün akşamında mesajla haber veriyolar cihazınız hazırdır diye ben değişime girer diye bekliyodum.

    sizin sıkıntı sadece anakart mıydı ?
    benim ghost screen falan bi sürü sıkıntı varda

    bu sefer ki anakarttı hocam daha önce ghost screen den ötürü bi kere daha gitmişti garantiye o zaman ekranı değişmşti şimdi de anakartı değişmiş bi g5 vermediler ya neye göre ayarlıyolarsa artık..

    valla hocam sizimi bulmuş acaba hangi servise verdiniz ?

    benim önceden ışık sızması sorunuyla verdim ondada değiştirmişlerdi g4 le




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sodalayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    quote:

    Orijinalden alıntı: theekizo

    hocam aynı servise aynı sebepten ötürü sizden sadece bir hafta sonra bende verdim lg g4 cihazımı bugün cihazınızın işlemi tamamlanmıştır. diye mesaj geldi. Nasıl oluyor da bir hafta önce verilen cihaz değişime girip bir hafta sonra ki cihaz anakartı takılıp geri veriliyor acaba ??


    İnan bilmiyorum. Benden 2-3 hafta önce arkadaşım aynı sorun nedeniyle verdi ve 10 gün içerisinde yapılıp teslim edildi şu anda sorunsuz kullanıyor, ama bize gelince tek bahaneleri stoklarda parça yok oldu.

    hocam sizin gene cihaz değişime girmiş en azından beni 19 gün bekletip 19.günün akşamında mesajla haber veriyolar cihazınız hazırdır diye ben değişime girer diye bekliyodum.

    sizin sıkıntı sadece anakart mıydı ?
    benim ghost screen falan bi sürü sıkıntı varda

    bu sefer ki anakarttı hocam daha önce ghost screen den ötürü bi kere daha gitmişti garantiye o zaman ekranı değişmşti şimdi de anakartı değişmiş bi g5 vermediler ya neye göre ayarlıyolarsa artık..

    valla hocam sizimi bulmuş acaba hangi servise verdiniz ?

    benim önceden ışık sızması sorunuyla verdim ondada değiştirmişlerdi g4 le

    denizlideki cezayirli iletişim. bu bana ders oldu ama daha da lg almam artık daha bi yıl alalı olmadan cihaz ne hale geldi bi sürü para verip aldık enayi yerine koyuluyoruz resmen..




  • Az önce zorda olsa görüşebildim. Stoklarda telefon olmadığı için gönderemiyorlar. Stoklara ne zaman geleceğine de bir cevap veremiyorlar.
    Para iadesi istediğimde % 20 kesinti yapılacağını söylediler. Hakem heyetine gitmekten başka çare kalmadı.

    Dahada bulaşmam LG ye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByMaNIaC -- 27 Eylül 2016; 17:14:42 >
  • Merhaba arkadaşlar.Bu akşam internette dolaşırken ne yazık ki benim telefonumda kapandı ve şimdi açılmıyor.Anladığım kadarıyla ana kart yandı.Yaşadığım şehirde lg servisi yok.Ne yapmam gerekiyor?Yardımcı olacak var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    Az önce zorda olsa görüşebildim. Stoklarda telefon olmadığı için gönderemiyorlar. Stoklara ne zaman geleceğine de bir cevap veremiyorlar.
    Para iadesi istediğimde % 20 kesinti yapılacağını söylediler. Hakem heyetine gitmekten başka çare kalmadı.

    Dahada bulaşmam LG ye

    Hocam bence denizlideki servis skntili baska illerde yeni telefonlar dagitilmis hala da dagitiliyor. Denizlide sacma sapan hareket ediyolar bugun yeni anakart takilan cihazi aldim hic bi bilgilendirme yapmiyorlar bilmeyen birisi imei numarasinin degistini felan bilmiycek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1155

    Merhaba arkadaşlar.Bu akşam internette dolaşırken ne yazık ki benim telefonumda kapandı ve şimdi açılmıyor.Anladığım kadarıyla ana kart yandı.Yaşadığım şehirde lg servisi yok.Ne yapmam gerekiyor?Yardımcı olacak var mı?

    Herhangi bir yerdeki lg yetkili servisine goturebilirsin hocam tabi lg turkiye garantiliyse paralel ithalatsa aldigin yere goturmen gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçekten büyük rezillik bence bunun duyulması gerekiyor.bunu burda duyurmamız zor yazabilen olursa ekşiye falan daha çok ilgi çekecektir diye düşünüyorum
  • theekizo kullanıcısına yanıt
    Denizlideki servis başlı başına sıkıntılıda. Asıl sorun LG de.
    Anakart değişecek diyorlar stokta anakart yok. Telefon göndereceğiz diyorlar stokta telefon yok.
    Para iadesi istediğimde % 20 kesinti yapacaklarını söylüyorlar.
    Hakem heyetine gittiğimde karar çıktığında kesinti olmadan ödeme yapacaksınız dediğimde gidebilirsiniz hakkınız diyorlar.
    Madem karar çıktıktan sonra kesinti olmadan ödeme yapacaksınız neden şimdi kesinti yapıp beni uğraştırıyorsunuz hakem heyetine gitmeye zorluyorsunuz dediğimde işleyişimiz bu şekilde diyorlar.
    Müşteri hizmetlerindeki kişiler pişkin pişkin bunları diyebiliyorlar ama onlarada kızamıyorum, Asıl sorun LG nin Garanti Politikasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByMaNIaC

    Denizlideki servis başlı başına sıkıntılıda. Asıl sorun LG de.
    Anakart değişecek diyorlar stokta anakart yok. Telefon göndereceğiz diyorlar stokta telefon yok.
    Para iadesi istediğimde % 20 kesinti yapacaklarını söylüyorlar.
    Hakem heyetine gittiğimde karar çıktığında kesinti olmadan ödeme yapacaksınız dediğimde gidebilirsiniz hakkınız diyorlar.
    Madem karar çıktıktan sonra kesinti olmadan ödeme yapacaksınız neden şimdi kesinti yapıp beni uğraştırıyorsunuz hakem heyetine gitmeye zorluyorsunuz dediğimde işleyişimiz bu şekilde diyorlar.
    Müşteri hizmetlerindeki kişiler pişkin pişkin bunları diyebiliyorlar ama onlarada kızamıyorum, Asıl sorun LG nin Garanti Politikasında.

    Hocam buda bize ders olsun iste guvenip lg aldik ama almamamiz gerekiyormus.. Ben daha da bulasacagimi sanmiyorum cin mali uygun fiyatli telefonlardan alirim daha da bulasmam bu firmaya su an korkarak kullaniyorum teli gene bi sknti cikarsa diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugüne kadar g4 sahibiydim. Geçen sene paralel ithalat olarak migrostan ağustosta almıştım. Martta bootloop oldu. Birkaç hafta içinde anakart değiştirildi denilerek yollandı bir sıkıntı yoktu yalnız imei değiştirilmemişti. Ağustosun başında yine bootloop oldu. Para iadesi veya yeni seri ile değisim istedim ritzyden. Vermediler faturanın aslını da yanlışlıkla göndermiştim. Thh ye başvuramadım. Faturayı istedim tamam gönderiyoruz deyip göndermediler. 20 iş günü geçti. Bari telefonun durumunu öğreneyim dedim. 5 aramamda anca açtılar. Bu süreç boyunca telefonu yüzüme bile kapatmışlıkları var. Günlerden pazartesiydi cuma telefon size gelir. Ya değişim ya da anakart takılacak dediler. Salı migros telefonumun geldiğini söyledi neyse gittim almaya anakart takmışlar imei değişmiş ama asıl şok anakartın serisiydi. 508k takmışlar. Yeniden bozulacaktı zaten bende bunu hızlandırıp 20 iş gününden thhye başvurmayı aklıma koymuştum.



    Asıl süpriz şimdi. Bu süreçte ritzy tarafından çok mağdur edildim. Bunu migrosa maille aktardım. Dilekçe gibi yazdım. Gerekli yerlere başvuracağım falan yazdım. Birkaç gün sonra aradılar beni. Para iadesi istediğimi bildirdim. Araya bayram girdi migrostan ses çıkmayınca birde telefon gelince isteksizce almaya gittim. 508k anakart taktıklarını görünce de şok olmuştum tam umudumu kesmiştim ki bugün migrostan aradılar beni para iadesinin onaylandığını söylediler. Şaşırdım biran için. Aldığım migros mağazasıyla iletişime geçtim ve param yatacak birkaç güne.



    Ritzy firması mağdur etti ama migros yanımda durdu. Gözüme girdiler müşteri memnuniyetini ön planda tuttukları için.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.