Şimdi Ara

LG G4 Burn In (Ghost Screen) Sorunu İncelemesi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
7
Favori
27.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Süreçlerle uğraşabilecek kadar vaktim yok işte olsa keşke. Telefonsuzda kalamıyorum eski lumia var aslında ama burdan oraya geçmek sıkıntı hem valideye verdim onu. Sabah 9 akşam 6 iş 7-10 arası ingilizce kursu derken gram vaktiniz kalmıyor.
    Birde düğün dernek işleri koşturmaca o yüzden ghost screen e göz yumabilirim diye düşünüyorum .
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Mailime telefonumu arayarak döndüler. Halledeceğiz hiç merak etmeyin dediler. Ne yapacaklar dur bakayim merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    O işte zor telefon üstüme değil takasla aldım
  • Nurkan58 N kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı ne diyelim. Ha belki servise vermeden infotr ve vereceğiniz servisle görüşüp yedek cihaz isteyebilirsiniz. Ben öyle yapmiştim ama sanırsam benden yaka silktikleri için yedek telefon verdiler :D
  • cemba59 =
    "info olarak nerelere mail attığınızı söyleyebilirmisiniz ve ne yazdınız."

    elmatadori =
    "elinizde faturası yoksa sıkıntı anca tamir ederler. faturası varsa değişim vs. alabilirsiniz ama para iadesi yapmazlar. Faturada yazan isim ile bankadaki ismin uyuşması gerekiyor. Yada fatura sahibinin size yazılı bu işlem için izin vermesi gerekiyor neyse sizin cihazda sıkıntı yok boşverin :) bi sıkıntı çıkarsada ben burdayım elimden geldiğince yanınızda olurum."
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Ben o şekilde davranamıyorum ya onlarda insan onlarda emir kulu üzülüyorum yedikleri lafları düşününce adamların ne suçu var .
  • Nurkan58 N kullanıcısına yanıt
    Bence suçları var. Sizi ne olursa olsun yanlış yönlendiremezler. Tüketici yasalarına göre para iadesi alma hakkınız varmı? Var. Verdikleri bilgi : Parayı biz vermiyoruz tüketici hakem heyetinden alacaksınız. Ben kimden aldım parayı Lg den. Onları dinleyip kanan üstüne düşmeyen o kadar çok insan var ki. İnsanların hakkına giriyorlar.
    Bu verdiğim sadece bir örnek konu içerisinde yaşadığım beni enayi yerine koymaya çalıştıkları daha bir çok olay var. Süreci yaşarken aşama aşama burada paylaşmıştım :)
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Infotr ye attım bir de LG nin çalışanlarına attım teker teker. Rabia Hanim dönüş yaptı hemen. Gerçi hep o dönüş yapıyor hızlı ve seri şekilde. Ben sizden yardım isteyeyim. LG nin ulaşabileceğim en üst kişisi kimdir ve mail adresi nedir? İngilizce falan yardircam türkiye de olanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Koo Bon-Moo

    bj.koo@lge.com

    LG nin ceo su
  • cemba59 C kullanıcısına yanıt
    Benim görüştüğüm en yetkili kişi infotr servise daha telefonu vermeden bana yedek telefonu ayarlayanda infotr para iademi yapanda infotr. Fakat arkadaşımın telefonu için attığım maillerin hiçbirine infotr den cevap alamıyorum. Rabia hanımın iletişim bilgilerini bana atabilirmisiniz.
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım geçmiş olsun. Seninle bu konuda fikir ayrılığına düşmüştük "illaki gs vardır" tarzı bir konuşma geçmişti hatırlarsın. aradan geçene sürede benim cihazda kesinlikle olmayan gs şuan var ve can sıkıcı bir hal aldı demekki bu sorun cihaz bir süre kullanılınca ısı, kullanım şekli vs. ile alakalı olarak bir zaman sonra ortaya çıkıyor. Şimdi vintek e vericem ekranı değişecekler o lanet sarımsı sönük ekran denk gelirse telefonu kırarım o sebeple vermek istemiyorum
  • Fikir ayriliklari olur bende sizin yerinizde olsaydim ayni seyi dusunebilirdim. O acidan anliyorum sizi sıkıntı yok. Benim o ara lg ve teknik servisle basim dertte oldugundan surekli enayi yerine koymaya calismalarindan oturu bende baya hircindim her yere ghosg screen var tarzi saldiriyordum:). Gelelim ghost screen a. Adiniza uzuldum. Cihaziniz 6 ayi gectiyse %50 ekran degisimi olacak. Ellerinde parca yoksa cihaz degisimi olucak. Yukarida ki mesajlarimi okuduysaniz eger arkadasimin telefonu vintekte suan. Ellerinde parca olmadigindan tamir edemediler. Tamir edemedikleri icin tuketici secimlilik haklari dogdu. Para iadesini istedik. Bekliyoruz suan. Sansiniz var ise sizde bundan yararlanabilirsiniz. Yasal hakkiniz. Ha sunuda soylemek istiyorum sari ekran rahatsiz edici degil aksine bence daha hos. 601 serisi suan kullandigim cihaz. 506 ile yan yana getirdigimde baya fark var aralarinda ama inanin rahatsiz etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    gflex 2 cihazımı vintek e verdiğim sürede şuan kullandığım g4 ü ikinci el olarak aldım servis sonucu cihaz değişime girdi ve yerine g4 verdiler o cihazın ekran epey sarı ve %20 daha sönüktü beni çok rahatsız etti o sebeple yeni olanı elden çıkarttım. Arkasdaşınız cihazı kaçında servise verdi parça sipariş süresine takılmayacaksam bende servise verebilirim.
  • 12 sinde verdik servise. şuan parça varmı yokmu bilmiyorum fakat 28 inde değişime sunuldu 29 unda değişimi onaylandı. Fakat cihaz 2. el olduğundan ona para iadesi yapmazlar yine sarı panel ekran gelir. Dediğim gibi karşılaştırınca acayip fark var ama normal kullanımda rahatsız etmiyor aksine daha hoş geliyor bana.
  • Birazdan telefonumu kargo ile servise göndereceğim. Gelişmeleri size aktarırım ilerleyen günlerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim cihaz teleservice garantili degisimi birak tamir bile etmezler dun gonderdim cihazi ve degisim olmazsa mevzu cikar diyede arayip soyledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bende de var ghost screen ne yapmaliyim 4 aylik cihaz tr versiyonu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bu sari ekran sorunu nedir eski telefonum discovery 2 yanyana getirdigimde g4 ten nefret ettim ekran resmen sapsari ve sonuk telefonu gecen hafta aldim 601 serisi bu bi hatami yoksa bu serilerdeki ekranlar bolemi ve neden sari ve sonuk teli ekrani iyi diye aldik ne cikti 2 yillik cin mali telefonun ekrani canavar gibi servise versek degisim yaparlarmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemba59
    Tamamdır bekliyorum para iadesi talep edin yada g5.


    şoşo
    burda teleservice demişsiniz diğer konuda lgtürkiye garantili demişsiniz.

    fayn88
    öncelikle konuyu baştan aşağı okumalısın. yaşadıklarımı adım adım anlattım.

    BACKROCK34
    evet seriye göre ekran fark gösteriyor bendekide 601 serisi sarı panelli sönük renkli cihazdan.
    6 ay 506 serisi beyaz panelli olanınıda kullandım bence bu sarı panel daha rahat ama kişiden kişiye göre değişebilir. Nedenine gelelim seriler arası ekran panelini üreten yer değişmiş. Servise vermeniz hiç bir fayda etmez servise danıştım bunu arkadaşın telefonunu verirken. 506 serisi ile bendeki 601 i yanyana koyup gösterdim yeni üretilen panelden kaynaklı olduğunu bir sorun olmadığını söyledi. ekran değişse bile yine ekran sarı olacaktır. şahsen takılacak birşey değil sizde takmayın çünkü yapılabilecek hiç birşey yok o konuda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brynrdg -- 31 Mart 2016; 23:53:48 >




  • brynrdg kullanıcısına yanıt
    Cevabiniz icin tesekkurler bende biraz arastirdim piyasada 2 cesit panel varmis bu lg nin ips paneliymis bide japon panel varmis ne alakaysa sizin o parlak dediginiz bu japon olanlardanmis anlamadigim neden bu soluk panellere donmusler acaba ghost screen olayi bu panellerdede cikiyomu isinma sarj yeme farklari falanmi vardi orasini anliyamadim adamlar bi anda telefonun panelini degistirdiyse muhakkak bi filim vardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.