Şimdi Ara

LG Kusurlu TV Değişimini kabul etmedi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar LG Ekranda Ölü Pixele benzer ve rahatlıkla gözüken bir kusur var.. bu TV kurulmaya geldiğinde Servis tarafından rapor tutuldu kusurlu Paneldeki yerin fotosu çekildi ve değişim talep ettim. Fakat LG Genel Merkez Değişime onay vermedi. Elimde fotolar var TV evde duruyor servis topladı tekrar kutusunda duruyor..
    Ürünü Media Markt İnternetten aldım.. gerçekten çokbariz belli oluyor.
    Bu durumda hangi yolları izlemeliyim acele fikirlerinizi bekliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XooM -- 22 Temmuz 2014; 22:41:51 >



  • ölü piksel yani siyah renkte ise kesin değişmeleri lazim yok sıkışmış piksel ise onlar tamir oluyor eğer olmazsa panel veya tv yi komple değişirler sen kurulum yaparlarken test ettikden sonra imza atsaydin keşke gerçi ben öyle ettimde ne oldu sonradan garanti bitimine 5 ay kala bir sürü ölü piksel peydah oldu panel değişimi veya yeni tv verecekler cihaz istanbula gitmişdi geri gelmesini bekliyor servis ondan sonra işlem yapacaklar.

    sana tavsiyem lg genel merkezi ara ilk önce normal bir uslubla durumu izah et onlar sana durumun normal oldugunu ve bilmem kaç sayida ölü piksel olmadikça işlem yapmayacaklarini filan söyleyecekler sende sinirlenmiş gibi şunlari şöyle sen hangi yilda yaşiyorsun 2010 yilindan itibaren o ıso standarti değişti artik 1 ölü piksel olan panellerde ya paneli değişeceksiniz yada tv yi komple değişeceksiniz kanunlara neden uymuyorsunuz deyin sonra size sıkışmış piksel filan derse o zaman tamir edin tamir edilemiyorsa üründe kusura girer kusurlu mal yüzünden yine değişim hakkim var tv nin standartinda öyle bir nokta yoksa ve bu tamir edilemiyosa kusurlu mal sinifina girer de baktin geri basmiyor tüketici mahkemesine gidecem de ve şunuda de sizide kanunlari işi gereği bilmesi gereken ama bilmeyen veya bildiği halde kanunlari çarpitmakdan şikayet edecem de ses kayitlarinin kanit oldugunu vurgula büyük ihtimalle işe yarar bendede buna benzer bir şey oldu gerçi bende bir sürü ölü piksel vardi 20 tane kadar ekranin gözle görülebilecek çok zor bir yerinde idi tespit edememişler işte biz göremedikde söylede böylede dedim servis geldi bakti tamam gördüm dedi nasil tespit edememişler dedim ürünü istanbula gelmesi gerekiyor dedi atladim motora servise gittim dedim tespit edememişsiniz size gösterdimya dedim yok biz öyle demedik onlara dedik foto attik göremediler istanbula gitmesi gerekiyor dediler gitti üzerinden 12 gün geçti aradim servisi durum nedir dedim tamir imkani yok ya panel yada tv değişecek dedi ben hiç tüketici mahkemesi demedim ama yasadan bahsettim geri basti ve son olarak üzerine düş yoksa servis olsun lg olsun sesin çikmadimmi hakkini aninda yer hiç senin yerine düşünmez gerçi benim durum daha netleşmedi son anda bir yamuk yapabilirler o zaman mahkeme yolu gözüküyor sen artik bunlardan bir şeyler çikarirsin uzun oldu ama neyse. :




  • Ben bir yere imza atmadim.. Yetkili servis kurdu. İlk açılış ekranında beyaz lekeyi gördüm.. ( yanlız bu ölü pixel değil) tüm renklerde hiç değişmeden siyah bir nokta var..
    Ben bunu bu şekilde kabul etmiyorum dedim.. Servis elemanı rapor tuttu ekranda leke var müşteri değişim istiyor yazdı. foto çekti gitti. ama merkez normaldir değişim onayı verilmemiştir diye dönüş yaptı.. ama inanın ekranın neredeyse ortasında bir yerde ve rahat gözüne batan can sıkacak kadar bir leke var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XooM -- 23 Temmuz 2014; 8:33:40 >
  • Kırmızı :https://db.tt/KvU9mXLU
    Beyaz :https://db.tt/UsiY9KHY
    Mavi : https://db.tt/mRqYhjqc
    Gri : https://db.tt/fJL5UHFi

    Kendi Çektiğim Fotolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XooM -- 23 Temmuz 2014; 8:34:21 >




  • evet 1 tane ölü pikselin var yasal olarak tvnin değişmesi gerekiyor birde kurulum esnasinda imza atmadiysan yasal olarak sen mali kabul etmemiş sayilirsin ama ne yazikki o aşamada adamlari tv geri verip kabul etmediğini söyleyecektin servis tutanaği tutturacaktin ürünü kabul etmediğine dair o iş geçti artik senin yapman gereken şey yukarda bahsettiğim önerileri bir dene büyük ihtimalle işe yarar yaramazsa git mahkemeye ver hakkini ara mahkeme süresince o tv ile idare et mahkeme sonuçlandiğinda yenisini veya paneli değişirler elindeki ürün 3 ay kullanilmiş bir ürün olur değişince tekrar sıfırlanir ömrü uzar. :D firma birde ceza yer akillanir belki firmalar arasinda uyanik adamlarin kara listesi varsa o listeye düşersin kimse senle daha dalaşmaz :D
  • internetten aldıysam 14 gün içerisinde iade hakkın var bunu bir araştır istersen
  • Bazı arkadaşlar LG nin yurtdışı servislerine mesaj atmış ve televizyon hakkında sorunlarını dile getirmiş onlar ise türkiyedeki servisile görüşmüş ve televizyonu değiştirmişler yani aslında LG nin servisi çok iyi ama türkiye de pek takmıyorlar ben sana şunu tvsiye derim mahkeme işlerine girmek istemiyorsan iyi ingilizce bilen bir tanıdığınla LG ile irtibata geç büyük ihtimalle sen ile ilgilenecekler ancak çok iyi bir şekilede derdini anlatman lazım osıradada LG nin servisini kötülemeni tavsiye ederim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaslar tv deki ölü pixels değil. başından beri soluyorum daha değişik birşey gölge gibi birsey. telefonla tekrar aradim lg yi teknik servise soylediklerimi aktardi bakalim yarina kadar onlari beklicem. media markt bana tv kutusu acildigi icin iade olmaz diyor. bunlar beni kara cahil saniyorlar sanırım.
    Bu arada ben bir yerr imza atmadim.direk rapor tutuldu musteri ürünu kabul etmiyor degisim istiyor diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XooM -- 23 Temmuz 2014; 17:43:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tv yi aldığın günden itibaren ilk 14 gün içinde sadece beğenmedim diyerek aldığın yere iade edebilirsin (tüketiciyi koruma kanununa göre)
    ben teknosadan samsung 48h6500 aldım
    4 gün kullandım, tv yi beğenmedim ve teknosayı arayıp beğenmediğimi söyledim
    kargoya vermemi istediler ve tv kargodan ellerine ulaşınca paramı iade ettiler.
    bu yasal hakkımız
    bu hakkımızı kullanmanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inceo -- 24 Temmuz 2014; 4:53:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceo

    tv yi aldığın günden itibaren ilk 14 gün içinde sadece beğenmedim diyerek aldığın yere iade edebilirsin (tüketiciyi koruma kanununa göre)
    ben teknosadan samsung 48h6500 aldım
    4 gün kullandım, tv yi beğenmedim ve teknosayı arayıp beğenmediğimi söyledim
    kargoya vermemi istediler ve tv kargodan ellerine ulaşınca paramı iade ettiler.
    bu yasal hakkımız
    bu hakkımızı kullanmanızı tavsiye ederim.


    Aynen katılıyorum. bende hızlıal dan bir tv almıştım problem çıktı geri gönderdim.Bu sizin yasal hakkınız ...
  • lg israrla urunde problem yok urun normal diyor degisime onay vermiyor. media markt'a ürünü iade etmeye çalışacağım Aldigimada alacagimada pişman oldum. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG ile hiç uğraşma dostum
    hemen aldığınız yere iade edin tv yi
  • Bugun Media Markt ile İade işlemlerini başlattım. Bakalım ne zaman gelip alacaklar. Arıyacaz sizi dediler bi aksilik çıkmaz umarım.
  • Geçmiş olsun. Media Markt'ın müşteri hizmetleri genelde iyidir, bu tür konularda problem çıkartmıyorlar.
  • XooM kullanıcısına yanıt
    Aynı problem bana gelen 47LB670V de de oldu. Ekranın ön filtre kısmında içeriden lekeler vardı. İade ettim geri kliksaya.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.