Şimdi Ara

LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
755
Cevap
14
Favori
69.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb arkadaşlar ben de yeni lguh610v tv aldım. Tv izlerken özellikle açık tonlu renklerde dikey gölgeler görüyorum. Tabii ki hareketli yayınlarda ozellikle maçlarda cabası. Servis bunu bir türlü kabul etmiyor. Tüketici haklarına verecem. Şimdi bilir kişi de servis gibi bunu normal olarak görür mu dikey gölgelenmeleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar yıllardır bu forumdayım ama bu başlığı ilk kez gördüm ve kendime acayip kızıyorum şu anda. benim garanti süresi dolmuş samsung marka tv im var. tv yaklaşık 5 yıllık ancak aldıktan 2 yıl sonra ekranda yukarıdan aşağıya yeşil bir çizgi çıktı. çok fazla rahatsız etmediği için ve garanti süresi de dolduğu için o günden beri kullanmaya devam ediyoruz. şimdi bu tv için ayıplı mal olarak başvuru yapabilir miyim?
  • önceden burayı baştan sona okusaydım tövbe led tv almazdım. lcd tv lerde bile böyle bir şey olmuyordu. benim merak ettiğim banding sıfır olan led tv var mıdır yaw hiç sanmıyorum.(olupta görmeyenleri saymıyorum)
  • Garantisi bitmiş ürüne dikey gölgelenme sorunu nedeniyle ürün iadesi için dava açabilir miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: epcel

    Garantisi bitmiş ürüne dikey gölgelenme sorunu nedeniyle ürün iadesi için dava açabilir miyiz?

    Hocam her türlü açılır.

    Zira bu kusur gizli ayıplı mal kapamındadır yani sonradan ortaya cıkan değil üretimde var lan ve tüketicinin bilgisi olmadıgı bir durumdur.

    Geçmiş sayfaları okuyup hukuki süreç başlatabilisiniz bir sürü emsal karar da nevcyt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer


    quote:

    Orijinalden alıntı: epcel

    Garantisi bitmiş ürüne dikey gölgelenme sorunu nedeniyle ürün iadesi için dava açabilir miyiz?

    Hocam her türlü açılır.

    Zira bu kusur gizli ayıplı mal kapamındadır yani sonradan ortaya cıkan değil üretimde var lan ve tüketicinin bilgisi olmadıgı bir durumdur.

    Geçmiş sayfaları okuyup hukuki süreç başlatabilisiniz bir sürü emsal karar da nevcyt.

    Çok teşekkürler.
    Elimde sorunla alakalı olarak bir belge yok. 3 defa Bursa'daki yetkili servisle, 1 kez de Digicom'la telefonda görüştüm.
    Bunun normal olduğunu, büyük ekranlı tvlerde olabileceğini belirttiler. Dava dilekçesinde bunu belirtmem sonucun alehte olmasını etkileyebilir mi?




  • Ben de dün akşam şampiyonlar ligi maçını izlerken fark ettim benim tv'de de böyle birşey olduğunu. TV'yi Vatan Bilgisayar'dan internetten aldım(49UJ630V). Bugün 15.gün olduğundan 14 günlük koşulsuz iade hakkım gitmiş. LG teknik desteği aradım, öncelikle resim testi yap dediler ama bir işe yarayacağını sanmam. Ben de tüketici heyetine gideceğim büyük ihtimalle. LG'nin bu durumu kusur olarak kabul edip para iadesi yaptığı durum var mı?
  • Yarın servisten gelecekler kontrol için. Şimdiye kadar servisi her aradığımda bana durumdan zerre kadar haberi olmayan bir insan gibi davrandılar. Öncelikle resim testi denilen saçma şeyi yaptırdılar. Sonra GM'den aranıp bunun görüntü kalitesinden, kablolardan olabileceğini ve normal olduğunu söylediler. Cumartesi günü 1 gün servis bekledim evde ve söz verdikleri halde gelmediler. Bugün aradıklarında da yine sorunun normal olduğunu söyledi teknik servis elemanı. Hatta izlediğim videodaki kamera çekim açısı yanlışmış öyle dediler

    Benim anladığım, bu adamlar yarın geldiğinde de yine alttan girip üstten çıkacak ve sorun yok diyecekler. Vatan Bilgisayar da servis raporu olmadan iade kabul etmiyor. Bu durumda ben hakem heyetine LG'yi mi Vatan'ı mı şikeyet etmeliyim?




  • Konu ile ilgili önceki sayfalarda bütün süreç detayları mevcut

    Birçok insan hakem heyetli ile kimisi tüketici mahkemesi ile hakkını arayıp aldı

    Sadece bir dilekçeye bakar
  • ironblood kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaparlarsa yapsınlar ver hakem heyetine dilekçeni tv yede kullanmaya devam et karar çıkınca verirsin ellerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood

    Yarın servisten gelecekler kontrol için. Şimdiye kadar servisi her aradığımda bana durumdan zerre kadar haberi olmayan bir insan gibi davrandılar. Öncelikle resim testi denilen saçma şeyi yaptırdılar. Sonra GM'den aranıp bunun görüntü kalitesinden, kablolardan olabileceğini ve normal olduğunu söylediler. Cumartesi günü 1 gün servis bekledim evde ve söz verdikleri halde gelmediler. Bugün aradıklarında da yine sorunun normal olduğunu söyledi teknik servis elemanı. Hatta izlediğim videodaki kamera çekim açısı yanlışmış öyle dediler

    Benim anladığım, bu adamlar yarın geldiğinde de yine alttan girip üstten çıkacak ve sorun yok diyecekler. Vatan Bilgisayar da servis raporu olmadan iade kabul etmiyor. Bu durumda ben hakem heyetine LG'yi mi Vatan'ı mı şikeyet etmeliyim?

    Rahat olun, onlar dinsizi oynuyorsa siz imansızı oynamalısınız.
    "Bu bas bayağı banding sorunu, ister rapora yazın ister yazmayın tüketici hakem heyeti her durumda bu sorunu üretici aleyhine sonuçlandırıyormuş. ya servis raporu ile vatan a iade ederim daha üst model aynı markayı alırım ya tüketici hakem heyetine üreticiyi şikayet eder eninde sonunda iade eder, kullandığım yanıma kar kalarak paramı alıp gider başka marka alırım hem de ne kadar forum ve internet sitesi varsa, gerek üretici gerekse servis deneyimimi oralara açık açık yazarım" deyin ve rahat olun...

    Eskiden çok kolaydı. Sorgusuz sualsiz ve hakem heyetsiz ilk iade edenlerdenim. Damperli kamyonla ofislerinin önünde yapacağım uçtu_uçtu_çamur_gibi_gösteren_LG_4K_TV_uçtu etkinliğine davetiye yollayınca Korelilere ertesi gün geri almışlardı 3 defa servisin sorun yok dediği TV yi... Hala daha bazen showroomlarda timelapse ve slow motion 4K test video su gösteren TVleri görünce .... demek ki sorun halen giderilememiş diyorum gülüp geçiyorum...


    yaşasın Plazma TVler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oasisngn


    quote:

    Orijinalden alıntı: ironblood

    Yarın servisten gelecekler kontrol için. Şimdiye kadar servisi her aradığımda bana durumdan zerre kadar haberi olmayan bir insan gibi davrandılar. Öncelikle resim testi denilen saçma şeyi yaptırdılar. Sonra GM'den aranıp bunun görüntü kalitesinden, kablolardan olabileceğini ve normal olduğunu söylediler. Cumartesi günü 1 gün servis bekledim evde ve söz verdikleri halde gelmediler. Bugün aradıklarında da yine sorunun normal olduğunu söyledi teknik servis elemanı. Hatta izlediğim videodaki kamera çekim açısı yanlışmış öyle dediler

    Benim anladığım, bu adamlar yarın geldiğinde de yine alttan girip üstten çıkacak ve sorun yok diyecekler. Vatan Bilgisayar da servis raporu olmadan iade kabul etmiyor. Bu durumda ben hakem heyetine LG'yi mi Vatan'ı mı şikeyet etmeliyim?

    Rahat olun, onlar dinsizi oynuyorsa siz imansızı oynamalısınız.
    "Bu bas bayağı banding sorunu, ister rapora yazın ister yazmayın tüketici hakem heyeti her durumda bu sorunu üretici aleyhine sonuçlandırıyormuş. ya servis raporu ile vatan a iade ederim daha üst model aynı markayı alırım ya tüketici hakem heyetine üreticiyi şikayet eder eninde sonunda iade eder, kullandığım yanıma kar kalarak paramı alıp gider başka marka alırım hem de ne kadar forum ve internet sitesi varsa, gerek üretici gerekse servis deneyimimi oralara açık açık yazarım" deyin ve rahat olun...

    Eskiden çok kolaydı. Sorgusuz sualsiz ve hakem heyetsiz ilk iade edenlerdenim. Damperli kamyonla ofislerinin önünde yapacağım uçtu_uçtu_çamur_gibi_gösteren_LG_4K_TV_uçtu etkinliğine davetiye yollayınca Korelilere ertesi gün geri almışlardı 3 defa servisin sorun yok dediği TV yi... Hala daha bazen showroomlarda timelapse ve slow motion 4K test video su gösteren TVleri görünce .... demek ki sorun halen giderilememiş diyorum gülüp geçiyorum...


    yaşasın Plazma TVler :)



    Benim arkadaş bugün LG 49SJ800V modelinden aldı.

    Yaklasık 3500 tl bir bedel ödemiş tv gelsin kurulum yapalım da şu BANDING konusunun son durumuna bakacagım.

    Benim TV den sonra kaç versiyon değişti UHD 4K FULLHD felan biton uzantı var bakalım benim sorun hala devam ediyormu.

    Devam ediyorsa al sana yeni bir mahkeme süreci daha.




  • ekatmer az önce Yargıtay kararıda geldi



    İyice sıcıp sıvamış bunları 200 tl daha harç ücreti çakmış bütün itiraz yollarını kapatıp kararı onamış.



    Eline sağlık YARGITAY

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buda karar metni



    Dibine kadar emsal karar olarak kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende de Philips 50PUS6262 4K TV var. Alalı daha 3 ay oluyor. Vertical banding sorunu yaşıyorum. Sahne geçişlerinde ekranda yukarıdan aşağıya gölgelenmeler oluyor. Vertical banding haricinde de ekranda 4-5 tane parmak izi gibi gri leke var. Tv izlemek eziyet haline geliyor.

    Nasıl bir yol izlemeliyim iade için? Yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş bende 55PUS6581 var aynı sorunlar bendede var büyük uğraşlar verdim iade edemedim. Servis bunu sorun olarak görmüyor. Maçları falan şeritli izliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demoprazol

    Kardeş bende 55PUS6581 var aynı sorunlar bendede var büyük uğraşlar verdim iade edemedim. Servis bunu sorun olarak görmüyor. Maçları falan şeritli izliyoruz.
    Hocam şu servislerle neden muhattap oluyorusnuz

    Bişey bilfdikleri yok hepsi amtör

    Var tüketici mahkemesine bak keyfine
  • ekatmer E kullanıcısına yanıt
    Haklısın kardeşim, markaya güvendik, servise güvendik, saf gibi davrandık baştan, alay ettiler profesyonelce oyaladılar bizi.

    Keşke zamanında gözümü karartıp dediğiniz gibi yapmış olsaydım ama tvyi alalı bir sene oldu, bizde böyle izliyoruz artık yapacak bir şey yok, montajcısından mühendisine bu sorunlu tvlerin bizlere ulaşana kadar geçtiği üretim bandında bulunan kim varsa ben hakkımı helal etmiyorum.

    Mahkeme işi 1 seneden sonra olur mu onu bilmem ama onunlada uğraşması ayrı zahmet kardeşim, ayrıca ben bu hukuk sisteminde hakkımı bulabileceğimi çok düşünmüyorum, büyük firmalar büyük avukatlar gönderip bir şekilde kendi lehlerine çevirir durumu olan bizim gibi borçla harçla tv alan garibana olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demoprazol

    Haklısın kardeşim, markaya güvendik, servise güvendik, saf gibi davrandık baştan, alay ettiler profesyonelce oyaladılar bizi.

    Keşke zamanında gözümü karartıp dediğiniz gibi yapmış olsaydım ama tvyi alalı bir sene oldu, bizde böyle izliyoruz artık yapacak bir şey yok, montajcısından mühendisine bu sorunlu tvlerin bizlere ulaşana kadar geçtiği üretim bandında bulunan kim varsa ben hakkımı helal etmiyorum.

    Mahkeme işi 1 seneden sonra olur mu onu bilmem ama onunlada uğraşması ayrı zahmet kardeşim, ayrıca ben bu hukuk sisteminde hakkımı bulabileceğimi çok düşünmüyorum, büyük firmalar büyük avukatlar gönderip bir şekilde kendi lehlerine çevirir durumu olan bizim gibi borçla harçla tv alan garibana olur.
    Mahkeme süresi her zaman olur.

    Ürün garantideykende olur.

    Hatta Ürünün garantisi bitsede gizli ayıplı ürün kapsmaına yine dava açabilirisniz.

    Dava işleri zor işler deil bir dilekçeye bakar.




  • ekatmer E kullanıcısına yanıt
    Kardeşim tam vazgeçiyorum sineye çekiyorum 2 3 gün sonra sen yazıyorsun tekrar gaza geliyorum dava açasım geliyor, konuyla ilgili nerden kimden yardım alabilirim bir önerin var mı?
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.