Şimdi Ara

LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
755
Cevap
14
Favori
68.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Rv yi çok kurcaladım kablosuz ses eşitleme diye bir seçenek var ama bendeki bluetuuth kulajlığı görmüyor lg ye ait kendi kulaklığını arıyor.Lg Türkiye servisiyle görüştüm. Lg hbs diye bir kulaklık varmış kablosuz olarak onlar uyumluymuş. Bir sürü para verdim bluetuuth bosr kulaklık aldım. Ama uyumlu değil ne saçma tv yapmışlar. Lg nin kulaklığı faha ucuz keşke önceden farketseydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 ay önce LG 65UC970V almıştım, sürekli maç izlerim ilk başta fark edemedim ama sonra bu gölgelenmeyi fark ettim. Evvela Digiturk'un kötü görüntü kalitesine yordum bir şey yapmadım sonra aynı durumu webOS menüde de görünce bunun yayınla alakalı olmadıgını anladım.

    Konu 2013'de açılmış bazı arkadaşlar hareketli görüntü ile ilgili diyor ama 4K bir jpg resmi açtıgınızda da görüyorsunuz, tvnin menüsünde de görüyorsunuz bu durumu. Bariz bir ürün hatası.

    Aslına bakarsanız bu durumu gözardı edersek harika bir TV. WebOS, kumanda iyi hatta TRT 4K yayınlarına bakarak söyleyebilirim ki 4K kalitesi de iyi. Ama işte bu siyah gölgelenme insanın canını sıkıyor. Maç izlemeseniz, ya da mavi gökyüzünü çeken bir belgesel izlemezseniz sorun yok :) Tek renk zeminlerde sorun kendini belli ediyor.

    Acaba diyorum LG ile uğraşmadan Vatan Bilgisayar ile değişim işini halledebilir miyim? LG Servis geldi ama henüz bir geri dönüş olmadı. Bakalım neler yaşayacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nessusx

    5 ay önce LG 65UC970V almıştım, sürekli maç izlerim ilk başta fark edemedim ama sonra bu gölgelenmeyi fark ettim. Evvela Digiturk'un kötü görüntü kalitesine yordum bir şey yapmadım sonra aynı durumu webOS menüde de görünce bunun yayınla alakalı olmadıgını anladım.

    Konu 2013'de açılmış bazı arkadaşlar hareketli görüntü ile ilgili diyor ama 4K bir jpg resmi açtıgınızda da görüyorsunuz, tvnin menüsünde de görüyorsunuz bu durumu. Bariz bir ürün hatası.

    Aslına bakarsanız bu durumu gözardı edersek harika bir TV. WebOS, kumanda iyi hatta TRT 4K yayınlarına bakarak söyleyebilirim ki 4K kalitesi de iyi. Ama işte bu siyah gölgelenme insanın canını sıkıyor. Maç izlemeseniz, ya da mavi gökyüzünü çeken bir belgesel izlemezseniz sorun yok :) Tek renk zeminlerde sorun kendini belli ediyor.

    Acaba diyorum LG ile uğraşmadan Vatan Bilgisayar ile değişim işini halledebilir miyim? LG Servis geldi ama henüz bir geri dönüş olmadı. Bakalım neler yaşayacağız.

    Aynen dediğin gibi Mavi gökyüzü sahneli belgeseller artı karlı buzlu ve okyanuslu belgeseller ve tabiki maçlarda bariz rahatsız eden bir durum.Ama sadece arka plan hareket ettiği anda oluşuyor benimkinde.Özellikle resimlerde menüde ve duran sahnelerde hiçbir şekilde göremedim ben.Sanırım bu banding sorununun çeşitleri-dereceleride var anlaşılan.

    Yalnız size şunu belirteyim; Vatan bilgisayar servis ne rapor verirse ona göre davranırız diyor.Yani değişim yapabilmeniz için servisin değişim raporu tutması lazım.
    Oda biraz zor çünki ne hikmetse bizim gördüklerimiz kusurları onlar inatla görmüyor !




  • Belirtilen durumlar net bir BANDING hatasıdır ve ayıplı ürün oalrak üretim hatasıdır.

    Yapacagınız iş kolay iki satır dilekçe ile tek kurus masraf etmeden hakem heyetine başvurmak.
  • Arkadaslar benim h.heyeti karari lehime karar vermis.sikayet etmeyen kalmasin.ekatmer sanada cok tesekkur ederim hepimizi uyandirdin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkalbkr -- 23 Ağustos 2016; 13:57:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • H.heyeti karari elime ulasinca karari magazaya mi goturecem.izlenecek yol nasil bilgisi olan arkadaslar yardimci olurmusunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu şikayeti garantisi bitmiş cihazlardada yapabiliyor muyuz? 2,5 yıllık la serisi cihazım var banding problemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • System.ArgumentException: Parameter is not valid.
    at System.Drawing.Bitmap..ctor(String filename)
    at UploadPhoto.Page_Load(Object sender, EventArgs e) LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU
  • Arkadaşlar

    bende yaklaşık 7-8 gün önce bir 55UH850v aldım

    genel olarak memnunum ama 2 problem var

    1-salon çok ışık aldığında gündüz biraz parlama yapıyor

    2-ekranın sağ tarafında hafif yukarıdan aşağıya çizgiler oluşuyor özellikle maç izlerken

    ne yaparız bilmiyorum

    özelden bu işi çözenler bi yardımcı olursa çok makbule geçer
  • Selam Beyler;

    Epeydir yazamadım...

    Malum mahkeme süreci varı bitti gerekçeli kararda elime ulaştı.

    Mahkeme ürünü ayıplı olarak kabul edip iadesine bütün masrafların LG tarafından ödenmesine karar verdi.


    Şimdi kararı icraya koymadan LG den cevap beklıyorum...

    TV yi iade edip yeni tv arastırmaısna baslıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zubox

    Arkadaşlar

    bende yaklaşık 7-8 gün önce bir 55UH850v aldım

    genel olarak memnunum ama 2 problem var

    1-salon çok ışık aldığında gündüz biraz parlama yapıyor

    2-ekranın sağ tarafında hafif yukarıdan aşağıya çizgiler oluşuyor özellikle maç izlerken

    ne yaparız bilmiyorum

    özelden bu işi çözenler bi yardımcı olursa çok makbule geçer




    Hocam görmeden bişey diyemem ama sanırım BANDING durumu..

    Forumu bastan sona okursan bütün sorularna cevap bulurusn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkalbkr

    System.ArgumentException: Parameter is not valid.
    at System.Drawing.Bitmap..ctor(String filename)
    at UploadPhoto.Page_Load(Object sender, EventArgs e) LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU


    Size de tebrikler hocam...

    Kapitalist sisteme ezilmemek güzel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    Bu şikayeti garantisi bitmiş cihazlardada yapabiliyor muyuz? 2,5 yıllık la serisi cihazım var banding problemli



    Hocam selam

    Ayıplı malda garanti bitsede sorun değil.

    Gizli ayıp bu davanı ac emsalleri koy her türlü iade edersın
  • ekatmer E kullanıcısına yanıt
    Saol ekatmer emeklerin için ben teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkalbkr

    Saol ekatmer emeklerin için ben teşekkür ederim.



    Tşk gerek yok dostum kapitalist sisteme karsı savasıyoruz hep beraber

    Sizin son durum nedir hakem heyeti kararına paralel ürünü iade aldılarmı yoksa karara itiraz ettilermi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekatmer

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkalbkr

    Saol ekatmer emeklerin için ben teşekkür ederim.



    Tşk gerek yok dostum kapitalist sisteme karsı savasıyoruz hep beraber

    Sizin son durum nedir hakem heyeti kararına paralel ürünü iade aldılarmı yoksa karara itiraz ettilermi ?

    Üstad ben de teşekkür için geldim. Bugün itibariyle olay sonuçlandı. Şimdi satın aldığım yerle bir konuşacağım, ödeme yaparlarsa icra takibine gerek yok.


    Edit: bir görüşme yaptım vatanbilgisayarla. isterseniz yeni tv alın dediler, ben de yeni tv'yi net üzerinden alacağımı herhangi bir kusur durumunda koşulsuz iade hakkımı kullanacağımı söyledim. Yalnız bana cevap olarak o koşulsuz iade kutu açılmadığı sürece geçerli, kurulumdan sonra iade etmek isterseniz yine servisin değişim raporuna ihtiyacınız olacak dediler. bu bilgi doğru mu? mesela mediamarkt sitesinde 14 gün koşulsuz iade ibaresi oluyor tv'lerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MiLaReSoL -- 21 Haziran 2016; 11:51:34 >




  • ekatmer E kullanıcısına yanıt
    Hocam bu gun gittim bimekse pesin odedi parayi cihazı verdim.kurtuldum bandingten 2 yil tv lerine bedavadan bakmis olduk.keske 30 gunlukken sikayet etmistim almamislardi kendileri kaybetti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv lerede bi goz attim lg nin 2016 tv sinde yine banding var.samsung yada philips alacam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Benim tv den haber geldi



    1 aydır değişimi onaylamadıklarını yazılı olarak nihayet tarafıma bildirip formunu da mail atmışlar

    nasıl bir iş anlamış değilim arızalı parçanın kodunu bile yazmışlar

    ama değişime onay vermemişler

    bu demektirki
    BU TV. EVET ARIZALI AMA SEN BUNU BÖYLE KULLANACAKSIN ...

    şimdi görüştüm telefondaki bayana bu ne demek dedim burada anlatılmak istenen ne yani dedim

    arıza belli arıza tespiti belli 1 haftalık tv eeeeeeee... dedim

    işte bu arıza için d LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU
    eğişim vermiyorlar falan derken en sonunda dayanamayıp

    o formla birlikte hakem heyetine başvurabilirsiniz dedi

    enteresan ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zubox

    Arkadaşlar Benim tv den haber geldi



    1 aydır değişimi onaylamadıklarını yazılı olarak nihayet tarafıma bildirip formunu da mail atmışlar

    nasıl bir iş anlamış değilim arızalı parçanın kodunu bile yazmışlar

    ama değişime onay vermemişler

    bu demektirki
    BU TV. EVET ARIZALI AMA SEN BUNU BÖYLE KULLANACAKSIN ...

    şimdi görüştüm telefondaki bayana bu ne demek dedim burada anlatılmak istenen ne yani dedim

    arıza belli arıza tespiti belli 1 haftalık tv eeeeeeee... dedim

    işte bu arıza için d LG LA SERİSİ 55LA860V TV DE VERTİCAL BANDİNG SORUNU
    eğişim vermiyorlar falan derken en sonunda dayanamayıp

    o formla birlikte hakem heyetine başvurabilirsiniz dedi

    enteresan ...

    Yüzsüzlüğün bu kadarına da pesss. ver mahkeme ye sen hocam sonuçlanana kadar da TV yı çatır çatır kullanmaya dewam et. Ne adii firma yaa😠😠

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.