Şimdi Ara

LG LW5500 3D LED TV SORUN!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2011 Mayıs ayında aldığım televizyonumun 8. ayında ekranın ortasında siyah bir çizgi belirdi. Servisle görüşmemiz sonucunda yaklaşık bir hafta gibi bir sürede panel değişimi yapıldı denilerek sorun giderilmiş bir şekilde tarafıma iade yapıldı. Fakat 3 ay gibi bir sürede aynı sorun daha fazla çizgi sayısıyla tekrar etti.

    +14 Mayıs 2012 Pazartesi günü Haftasonuna yetişmesi umuduyla apar topar gündüz vakti televizyonu LG yetkili servisi Uludağ Elektronik'e verdim.

    +18 Mayıs 2012 Cuma günü Uludağ Elektronik servisi aradığımda ürünün değişmesi gerektiğini 1 hafta daha sürebileceği söylendi

    +23 Mayıs 2012 Çarşamba günü Uludağ Elektronik servisi aradığımda ürünün değişmesi gerektiğini, değişim talep formunu LG'ye gönderdiklerini ve 1 gün içerisinde cevap geleceğini belirttiler

    +25 Mayıs 2012 Cuma yani bugün ise Uludağ Elektronik servisi halen cevap gelmediğini söyleyince LG merkezi ben aradım. Bana 10 dakika içerisinde döneceklerini söylemelerine rağmen 2 saat boyunca dönmeyince tekrar şansımı denedim ve değişim talep formunun 21 Mayıs Pazartesi Uludağ Elektronik servisinden gönderildiğini ve kendilerine ulaşmadığı için yeniden talep formu oluşturulduğunu, bundan sonra onay sürecinin devreye gireceğini belirterek hiçkimseye ulaşamadığım 212- 3145254 gibi bir numaradan takip edebileceğimi belirttiler.

    12 gün geçmesine rağmen halen sıfır noktasındayız ve bunu tamamen benim kişisel çabamla öğrenmiş bulunmaktalar.


    3000TL PARAYA BU SIKINTI REVA MIDIR?







  • Gelişmeleri buradan sizinle paylaşacağım. Sizler de an be an tanık olacaksınız arkadaşlar.
  • güncel
  • güncel
  • benim de 47 lw 4500 de ekran ın 4 kosesınde baya net sekılde bulutlnama olustu alalı1 sene filan oldu garantıye vermeyı dusunuyorum
  • malesef servislerde böyle sorunlar olması insanın canını sıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PES_21_Murat

    benim de 47 lw 4500 de ekran ın 4 kosesınde baya net sekılde bulutlnama olustu alalı1 sene filan oldu garantıye vermeyı dusunuyorum

    mümkünse resim eklermisiniz? karanlık ortamda (tercihen gece) ve siyah arka planda birkaç poz. tabi fotoğrafa göre algı da değişiyor o yüzden çektiğiniz pozlardan sizin görüşünüze en yakın olanları ekleyebilirsiniz.
  • Son gelişmeler;

    +26 Mayıs 2012 Cumartesi günü internet üzerinden de arıza kaydı oluşturdum ama geri dönüş yaptıkları mailde benim daha önceden arayıp da ulaşamadığım telefon numarasını aramamı belirtmişler. Maile geri dönüş yapmak istediğimde yapılamadığını gördüm.

    +28 Mayıs 2012'de önce Uludağ Elektroniği aradım. Kendileri LG den haber beklediklerini belirttiler. LG'yi aradığımda 25 Mayıs 2012'de değişim talep formunun kendilerine ulaştığını gün içerisinde de karar verilmiş bir şekilde cevabı bana döneceklerini söylediler ama dönmediler.

    +29 Mayıs 2012 Salı günü Uludağ Elektronik cevap beklediğini gelir gelmez dönüş yapacağınız belirtti. 12:56'da LG yi aradığımda saat 13'den sonra aramamı söylediler. Bahsettiğiniz saate 4 dakika var dediğimde yapabilecek bir şey yok dendi.

    +29 Mayıs 2012 Salı 13:35 LG 'yi aradığımda karar aşamasında olduklarını gün içerisinde bana dönüş yapılacağı söylendi. Ben de telefonda bana karşı gayet kibar olan ve görevini yapmaya çalışan Esra Hanım'a bu konuyu şikayetvar.com ve Türkiye'nin en çok takip edilen teknoloji forum sayfasına taşıdığımı ve anlık olarak gelişmeleri paylaştığımı belirttim.

    Sürekli bilgisayar başında olmadığımdan güncellemelerim biraz gecikmeli olacak. Gelişmeleri ben de merakla bekliyorum.




  • +29 Mayıs Salı günü tarafıma kimse dönüş yapmadı.

    +30 Mayıs Çarşamba günü 10:30 civarında Lg servis tarafından arandım. Değişimin onaylandığını ve değişikliğin benim tarafımdan bayiye gidilerek yapılması gerektiği söylendi. Ürünü evime istiyorum dediğimde beklemeye alındım ve 5 dakikalık beklemenin ardından hat düştü.

    +30 Mayıs Çarşamba günü Lg ile telefonu kapatmamın hemen ardından Uludağ Elektronik tarafından arandım. Aynı şey onlar tarafından deklere edilince ürünü evime istiyorum dediğimi LG'ye belirtmelerini istedim.

    +30 Mayıs Çarşamba günü gün içinde geri dönüş olmayınca tekrar LG'yi aradım. Bana Uludağ Elektroniğin arızalı televizyonu evime bırakacağını, sonrasında benim bayiye gidip ürün değişimi yapacağımı ve bayinin yeni ürünü getirirken eskisini götüreceğini söyledi.

    +31 Mayıs Perşembe televizyonu aldığım Cevahir Teknosa'ya gittim. Teknosa'da ürün kendilerine geldikten sonra ancak yeni ürünü gönderebileceğini belirtti.

    +31 Mayıs Perşembe Uludağ elektronik aradı ve gün içerisinde eski televizyonumu iade etmek için evde olup olmadığımı teyit etti. Bugün televizyonun iadesi yapılacak ve yeni televizyon için süreç başlayacak.

    Yeni televizyon gelene kadar gelişmeleri paylaşacağım.

    Yorumlarınıza sunarım..




  • Merhaba ,
    Ben Atakan Uludağ .
    Uludağ Elektronik'te Çalışıyorum..
    İlk Önce Paneli değiştirilen bir cihaz tekrar arızalanmaz diye bir sorun yoktur.. Paneli bozan powerboard, mainboard vb. olabilir.. Panel değiştirildikten sonra cihaz 2 gün test edilip gönderilmektedir.. Acil durum olursa hemen gönderiyoruz. bu 2 günlük süreçte televizyon test edilir arıza yoksa size gönderilir.. Eğer televizyonun garantisi var ise ve aynı arızayı 3 kere yaparsa değişim yapılır. biz sadece değişim kağıdını yazıp LG'ye gönderiyoruz. bazen onay 2 gün içinde geliyor bazende 15 gün. Mesajınızda uludağ elektronik'i kötülemişsiniz.. Sorun kesinlikle biz ile ilgili değil.. Değişim ve panel değiştirme olayları lg'nin bilgisi dahilinde yapılır. Onay geldikten sonra biz değişim veya parça yapabiliriz. Birçok müşteri bu parça değişim ve tv değişimi için telefonda bize sitem ediyor.. Malesef lg'den onay gelmeden hiçbirşey yapamayız..

    ULUDAĞ ELEKTRONİK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aTKn94

    Merhaba ,
    Ben Atakan Uludağ .
    Uludağ Elektronik'te Çalışıyorum..
    İlk Önce Paneli değiştirilen bir cihaz tekrar arızalanmaz diye bir sorun yoktur.. Paneli bozan powerboard, mainboard vb. olabilir.. Panel değiştirildikten sonra cihaz 2 gün test edilip gönderilmektedir.. Acil durum olursa hemen gönderiyoruz. bu 2 günlük süreçte televizyon test edilir arıza yoksa size gönderilir.. Eğer televizyonun garantisi var ise ve aynı arızayı 3 kere yaparsa değişim yapılır. biz sadece değişim kağıdını yazıp LG'ye gönderiyoruz. bazen onay 2 gün içinde geliyor bazende 15 gün. Mesajınızda uludağ elektronik'i kötülemişsiniz.. Sorun kesinlikle biz ile ilgili değil.. Değişim ve panel değiştirme olayları lg'nin bilgisi dahilinde yapılır. Onay geldikten sonra biz değişim veya parça yapabiliriz. Birçok müşteri bu parça değişim ve tv değişimi için telefonda bize sitem ediyor.. Malesef lg'den onay gelmeden hiçbirşey yapamayız..

    ULUDAĞ ELEKTRONİK

    Uludağ'a Elektronik'e televizyonumu verdiğimde panel arızasından dolayı üzerinde çizgiler oluşuyordu. Değişim onaylandıktan sonra evime getirdiğiniz televizyon hiç açılmadı. Kime neyi anlatıyorsunuz?




  • Tesadüfen girdim konuya, 1 yıl geçmiş ama sonuç ne oldu acaba merak ettim...
  • Merhabalar 2011 Mayıs ayında 3000Tl ye Teknosa'dan aldığım televizyon için 1 yıl sonra teknosa 3000Tl lik hediye çeki verdi. İstediğim ürün üzerinden alışveriş yapabilirdim.
    2012 Mayıs ayında tercihimi LG LM6600 47" modelinden yana kullandım. 3.5 yıldır da sorunsuz kullanıyorum ve televizyonumu çok seviyorum :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.