Şimdi Ara

Lg 'nin garantideki telefona vermiş oldugu yanıt

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar telefonumu gönderdim sarj cihazı zor giriyor dedim telefon asırı ısınıyor dedim en önemlisi de sebeke dalgalanma ve hic cekmeme sorunu var dedim vermis oldukları yanıt su ben anlamadım benim sikayetimle vermiş oldukları yanıt sebeke sorununu çözecek mi mesai saatine yetisemedigim için arayamadım.....

    Vermiş oldukarı yanıt:Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: S4-Yazılım yüklendiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:Yazılım yüklendi. Genel bakım ve kontroller yapıldı. Test ok.Bekleme süresi dış faktörlere göre değişkenlik gösterir bunlar konuşma süresi şebek sinyal değeri uygulama kullnımı kamera fotoğraf ve video çekimi internet kullanımı wi-fi kullanımı gps durumunun açık kapalı olması gibi faktörlere göre bekleme süresi değişir.Cihazda işlem yaparken işlemciyi performanslı şekilde kullanım







  • Hattın cekmiyosa sebeke cekmemesi normal demiş
    yazılım yükleyip baslarından atmıslar seni
    ayrıca g2 ısınma herkeste var
    kılıf kullanıyorsan sarj yerı ondan zorlanıyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operatör kaynaklı sorun olabilir şebeke çekim gücünün.Havalar sıcak telefon ısınması normal,rahatsız etmeyecek seviyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Operatör kaynaklı sorun olabilir şebeke çekim gücünün.Havalar sıcak telefon ısınması normal,rahatsız etmeyecek seviyede.

    sizce yazılım yüklemeyle sebeke sorunu çözülebilir mi ?
  • Bilemiyorum,yazılım atabiliyorsan yada yaptırıyorsan dene.
  • ++++++++++++++
  • LG Fırat'a mı gitti telefonun ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    LG Fırat'a mı gitti telefonun ?

    evet ne oldu ki ?
  • Capkinq kullanıcısına yanıt
    Ben de telefonumu oraya gönderdim.O kadar saçma bir sistemleri var ki.05.08'de gönderdiğim telefon hala elime ulaşmadı.Komik tarafı da her aramam da bana test ediliyor 2 güne kargolaması olur dendi.En az 1 haftada test bitmedi.Teknosa mağazasını arayıp söylemesem cihaz herhalde hiç çıkmayacaktı oradan.İşleri saçma sapan zaten.İnşallah sen de benim gibi beklemezsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.