G Flex 2 (LGH955TR) telefonum aldıktan bir yıl sonra kendii kendine kapanıp açılmaya başladı. Ben de 30 Aralık 2016'da Edirne'deki Ateş Elekronik'e verdim. 20 gün geçti geri verdiler hiç bir şeyi yok dediler. Uygulama kaynaklı kapanıyor gereksiz uygulama yüklemeyin dediler. Eyvallah dedik aldık aldık ama eve gittiğim gibi yine kapanmaya başladı. Yine servisin yolunu tuttum bu kez 30 Ocak 2016'da verdim servise. Yine yirmi gün bekledi beklerken defalarca gidip sordum hep parça bekliyor dediler. Batarya bekliyormuş. Bir gün aradılar gelin hazır diye gittim. Baktım yeni parça fln yok formda yine telefonda sorun yoktur gereksiz uygulama yüklemeyin yazıyor. Adamlar anlamamakta ve işlerini yapmamakta ısrar ediyorlar. Yine aldım. Bu kez telefon şarj %50 nin altına düşünce kapanıp açılmamaya başladı. Loop'a alıyor sürekli LG logosu yanıp sönüyor. Bu kez 28 Şubat 2016'da tekrar Edirne Ateş Elektronik 'e verdim. Sanki tamir edip ilgilenecekmişler gibi sorunları ilk kez dinliyorlarmış gibi yine aldılar. Ve yine 20 iş günlük süre dolmak üzere tamir etmeyeceklerinden de adım gibi eminim ama akıbetini öğrenmek üzere 444 6 543 aradım. Servisi arayıp sordular ve yine bir sorun olmadığını telefonun açıldığını beni de iki gün içinde arayıp teslim edeceklerini söylemişler. Yani yine aynı terane. 3 (üç) oldu 3 (üç). Çağrı Merkezi de İstanbul'a gönderim sağlayalım diyor. Bu Edirne Ateş Elektronik 'in iş yapmaya niyeti yok. Neyse sorun bir batarya bir anakart değiştirmek bu kadar zor mu? Bir de çocuk gibi insan kandırmaya uğraşıyorlar. Üç aydır emanet telefon kullanıyorum ondan bundan. Yazık gerçekten koskoca LG'nin böyle sorumsuz firmalarla çalışması çok kötü referans. Bir daha ne LG ürün alırım ne çevreme aldırırım. Teknolojik alettir bozulur. Ama arkasında duracak insanlarla çalışmamak LG'nin ayıbıdır.
Ücret iadesi talebinde bulunma hakkım var mıdır? Tamir ya da parça değişimi yapacakları yok. Bana ne yol gösterirsiniz?