Şimdi Ara

Lg Tv Arızası ve Servisin Tutumu ?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    19 Ay öncesi Lg 55"Ujv651V modelini Teknosadan satın aldık.
    Garantinin bitmesine 5 ay kala ekran kararması oldu. Ses var görüntü yok tabiriyle.

    Tamir servis formunda tamir başlangıç tarihi : 02/10/2019
    Yasal 20 iş günü dolmasına rağmen arayıp,bilgi veren olmadı.
    02/11/19 aramamın neticesinde genel merkezden "kesinlikle" değişim veya iade olmayacağını bildirmişler. Led panel sanırım arızalı. Parça tedariğini bekleyeceklermiş. Genel merkez ve teknik servisle telefon yoğun telefon trafiği neticesinde pazartesi tüketici hakem heyetine başvuracağız.

    Aldığımız seri 2017 ve üretimde değil.Şu an muadili LG 55UM7450 dediler.Teknosa fiyatı 5299 TL.

    Bu süreç nasıl işler ? Mahkemeler uzun sürüyor sanırım.
    Neticede fark vermeden muadilini verirler mi ? Ya da 2017 fatura tarihindeki tutarımı öderler mahkeme sonucunda ?
    Şikayetvar sitesi etkili mi ?







  • sizin fiyat düşük mahkeme yerine , hakem heyetine gideceksiniz. servise tlf açın kullanmalık tv getirsinler eve. sizde hakem heyetine durumu bildirin 20 iş günü tv tamir olmadı para iadesi isteyebiliyormuyum diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TimFx -- 5 Kasım 2019; 12:14:56 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.