Şimdi Ara

LG TV Hepsiburada - Servis Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şehir dışında okuyan bir tanıdığıma Hepsiburada dan 32" LG marka bir TV aldım. Ürün geldi20.09.2016 tarihinde)okullar henüz açılmadığı içinde kutusunu vs hiç açmadan evinin kurulmasını bekledim.

    Biliyorsunuz 32" TV için servis kurulumu olmuyor , çocuk evine yerleşti TV yi kutusundan bir çıkardım ekran kırık( Kutuda hiç bir hasar yok)

    Önce hepsiburada ile iletişime geçtim , kargo geldiğinde açacaksınız yada 14 gün içinde haber verecektiniz dedi.Ve değişimi kabul etmiyor.

    _LG yetkili servisine götürdüm form düzenlediler , doğal olarak müşteri kutuyu açtığında kırık çıkmış yazdılar(servis gelip 32" kurmuyor) , bu form ilede bişey çıkmayacağını söyledi servis.

    Tv kargosunu kargocuya dur bi açayım bakayım ölü piksel varmı deme şansım yok.

    Ürünüde ev kurulmadan açmadım

    Panel fiyatı tv ile aynı.


    Bana fikir verirmisiniz ne yapabilirim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Söz konusu panel ise, servis kurulumu veya kargo kontrollü teslim alım dışındaki her işlem de tüm yükümlülük sorumluluk risk sizin demektir ki şu aşamada sizin için yapılabilecek hiç bir şey yok, eğer eviniz sigortalı ise oradan bir formül belki üretebilirsiniz.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler , sigorta ile hallettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.