Bir internet sitesinden LG 37lm611s model tv aldım ve kargoyla eve geldi. Kutuyu da açmadım. Ürün LG Türkiye garantisi altında.
Kurulum için , işitme engelli olduğumdan, bir yakınıma LG servis numarasını arattırdım fakat anlaşamadılar pek. Çağrı merkezindeki eleman bir şeyler öğrenmek istemiş ancak yakınımla pek anlaşamadılar.
Şimdi LG TV alıp kurulum yaptıranlara sormam gerekiyor çünkü telefonda konuşabilecek pek durumum yok. LG çağrı merkezi ne tür bilgileri öğrenmek istiyor kurulum için?. Ürün seri nosu türü bilgiler mi? Size ne sordular?
Şimdiden teşekkürler.
Bu hafta kurulum yaptırmıştım bende isim, soyisim, Tv'nin model numarası (sizin için 37lm611s), satın aldığınız yer , satın aldığınız tarih, adresimi ve telefonumu istemişlerdi benden
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Teşekkürler. Başka cevaplar da beklerim arkadaşlardan.
Bu tarz durumlar için online servis isteği seçeneği olmalı. Yıl olmuş 2013...
Maalesef arkadaşım :( İşitme engelliler için telefon bir kolaylık değil bir zulümdür