Şimdi Ara

LG V30+ KULLANICILARI KLÜBÜ (31A EU Sürümüne Geçiş Eklendi) (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.293
Cevap
28
Favori
80.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 220,224,241,247. maddelerde sorularınızın cevapları var
    https://ticaret.gov.tr/data/5d43e87b13b876433065530b/sss_thh_kasim_2019.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crazy Goat -- 8 Nisan 2020; 20:17:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crazy Goat

    220,224,241,247. maddelerde sorularınızın cevapları var
    https://ticaret.gov.tr/data/5d43e87b13b876433065530b/sss_thh_kasim_2019.pdf
    Hocam eyvallah üşenmemişsin bakmışsın teşekkür ederim tekrar.220.madde önemli benim için yani telefonu kargodan alıp-almamam gerektiği.Bu yazıya göre telefonu almamın bir sakıncası yok.Yani karar çıkana kadar telefonu kullanabilirim sanırım.Çünki ikinci bir telefonum yok.Yanlış anlamamışım değilmi kuralı.

    Düzeltme:Tamam hocam telefonu teslim alıyorum.241. madde herşeyi açıklıyor.Tekrar teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avometre -- 8 Nisan 2020; 20:46:14 >




  • 1-2) Öncelikle en kısa sürede en yakın kaymakamlığa gidip içerideki tüketici hakları ofisine durumu anlatmanızı ve onarımdan gelmiş bu cihazı kullanmanızın ücret iadesi için sorun olup olmayacağını sormanızı tavsiye ederim hocam. Ben de daha önce Nokia servisi ile çok uğraştım ve bizim oradaki kaymakamlığa gidip sorduğumda cihazı servise ücret iadesi isteğiyle verdiğim halde servisten sıfır cihaz verilmesi durumunda mümkünse kutuyu bile açmadan geri vermem tavsiye edilmiş ve cihazı açıp kullanmaktan kesinlikle kaçınmam gerektiği söylenmişti. Çünkü bu durumda servisin yaptığı işlemi kabul etmiş sayılıyormuşuz ve yeni aldığımız cihazda da sorun çıkması gibi durumlar hariç THH'ye gittiğimizde %90 aleyhimize karar çıkıyormuş. Ancak ücret iadesi yapılmak yerine tamir edilip geri verilen cihazlarla ilgili bilgim YOK. Çünkü o aralar servisin elinde 1 tane bile yedek ekran kalmamıştı ve gelen herkese ya para iadesi ya da cihaz değişimi yapılıyordu, bu yüzden hiç sormadım. Siz bunu sorun; ancak konuyu anlatırken tamir için gerekli yasal süreyi geçirdiklerini de kesin olarak belirtin.

    3) Normalde ilk arıza için cihaz değişimi/para iadesi vs talep ediyorsanız THH'de satıcıyı şikayet etmeniz gerek; ancak burada servise verilip tamir edilen cihazın yasal tamir süresi aşıldığı için ikinci bir mağduriyet oluşmuş. %100 emin olmamakla beraber bu durumda sanırım ücret iadesini ithalatçıdan (Brightstar) veya üreticiden (LG) de isteyebilirsiniz. Bunu da kaymakamlığa gidip sormanızı tavsiye ederim ancak kanuna göre ücret iadesini LG Türkiye'den de isteyebileceğinizi düşünüyorum

    4) Ücret iadesi aldıktan sonra yine V30+ almak gibi bir düşünceniz varsa hiç uğraşmayın derim hocam, şu ortamda değmez. Evet, sizi fazlasıyla bekletmek suretiyle mağdur etmişler ve para iadesi kesinlikle HAKKINIZ; lakin benim 1 günde ücret iadesi kararı çıkan telefonumun parasının neredeyse 15 gündür yatırıl(a)madığı şu bozuk ortamda sizi ne kadar süründürürler bilemedim. Firmalar bazen çirkefe yatabiliyor ülkemizde, sizi epey uğraştırabilirler ve "panel piyangosu" sebebiyle yeni alacağınız V30'un panelinin bir öncekinden iyi olacağının da hiçbir garantisi yok. Ha ama telefon düzgün bir şekilde ve güzel bir işçilikle tamir edilmemişse ya da "Ben LG'ye bir ders vereceğim/Başka bir telefon almak istiyorum, bu cihazla yaşadığım sorunlardan sıkıldım" diyorsanız hakkınızı sonuna kadar savunun ve paranızı alın derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 8 Nisan 2020; 22:7:41 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    para iadesini çoktan almışsınızdır diye düşünüyordum hocam, hala yatırmadılar mı? üzerinden epey zaman geçti çünki
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Maalesef hocam... Ücret iadesi kararı çoktan çıktı aslında, kutu/aksesuar gibi parçaları ve istenen evrakları servise teslim edeli de 12-13 gün oldu ama LG'den hâlâ ses yok Hafta sonuna kadar arayıp sormayı düşünüyorum ne oldu, beni unuttunuz galiba diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 8 Nisan 2020; 22:13:56 >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    devlet işi gibi bekletiyorlar demek, bu cuma'ya kadar bekleyin hala hareket yoksa telefon edersiniz. bir arkadaş daha almıştı para iadesi sanırım onun da ortalama 20 gün sürmüştü
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Galiba biraz öyleler hocam Aslında ücret iadesi kararının çıkması inanılmaz kolay ve hızlı oldu ama uygulamada biraz yavaşlar görünüşe göre
  • Burası önemlidir!

    Cihazı kargodan alırken servis teslim fişine "serviste geçen azami tamir süresi aşıldı ücret iadesi istiyorum" veya "serviste geçen azami süre aşıldı tercihlik haklarım bakidir" yazıp o şekilde imza atın !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A21AA1D72

    Burası önemlidir!

    Cihazı kargodan alırken servis teslim fişine "serviste geçen azami tamir süresi aşıldı ücret iadesi istiyorum" veya "serviste geçen azami süre aşıldı tercihlik haklarım bakidir" yazıp o şekilde imza atın !
    Nasıl yani hocam tam olarak anlamadım.Servis fişi zaten kargo poşetinin içindedir.alıp açmadan göremeyizki
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    bir an önce hallolur umarım hocam. el mahkum zaten ödeme yapacaklar eninde sonunda :)
  • wolverine55 kullanıcısına yanıt
    valla hocam aslında ev internetim de telefonum da turkcell ama neden böyle oldu anlamadım . aslında telefonu resetlesem sanki çözülürmüş gibi bi his var içimde ama yazılım güncelleme gelirse o zaman hallederim diye bekliyordum. yazılım güncelleme gelecek mi ne zaman gelir bi fikrim de yok açıkçası
    bu arada 31a sürümü dediğiniz hangisi? yazılım bilgileri > program versiyonu sekmesi altında bende V30c-TUR-XX yazıyor burası mı? güncelleme kontrol et diyince zaten güncel diyor ama 30c den 31a ya nasıl yükselttiniz anlatma imkanınız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarac907

    valla hocam aslında ev internetim de telefonum da turkcell ama neden böyle oldu anlamadım . aslında telefonu resetlesem sanki çözülürmüş gibi bi his var içimde ama yazılım güncelleme gelirse o zaman hallederim diye bekliyordum. yazılım güncelleme gelecek mi ne zaman gelir bi fikrim de yok açıkçası
    bu arada 31a sürümü dediğiniz hangisi? yazılım bilgileri > program versiyonu sekmesi altında bende V30c-TUR-XX yazıyor burası mı? güncelleme kontrol et diyince zaten güncel diyor ama 30c den 31a ya nasıl yükselttiniz anlatma imkanınız var mı?
    forumda geriye dökün okuyunca 31a ya geçmeyi anlatıyor kdz ile ama onda telefonun root lu olması falan gerekiyor mu onu bulamadım tam olarak
  • Arkadaşlar yukarıda yazdığım gibi dün tüketici hakem heyetine başvuru yaptım e-devlet üzerinden.Süreci yazayım ,benzer sorunlarla boğuşan arkadaşlara yardımı olur belki.20 iş günü dolduğunda hem servise hem LG Türkiye'ye mesaj ve mail attım.toplamda 4 kanaldan yazdım hem canlı destek hattı whatsApp ,hemde mail olarak gönderdim ve yasal haklarımdan biri olan fatura tutarının tamamının tarafıma iade edilmesini talep ettim. Lg türkiye bir mailime cevap verdi ve topu servise attı.Onun dışında cevap vermediler yazdıklarıma.Tabi ben yazdığım her şeyi kaydettim.

    Gelelim başvuruya.Fatura,kargo belgesi (eğer kargoyla gönderdiyseniz) ve tüm yazışmaları pdf formatına çeviriyoruz.Ben 11 belge yükledim.Gerekli bilgileri girip başvurumuzu yapıyoruz.eklere bi tane görsel atıyorum,aynen öyle işaretleyip yazıp gönderdim.Gelişme olursa yazarım artık bekleme süreci :).

    Bu arada normalde bir süre e-devletten takip ettiğinizde başvurunuzu (başvuru alındı yazısı çıkar sadece).Bu sefer hızlı gelişti savunması istendi yazısı geldi.Başvurumu düzenleyip göndermişler hemen.
    LG V30+ KULLANICILARI KLÜBÜ (31A EU Sürümüne Geçiş Eklendi)




  • sarac907 kullanıcısına yanıt
    Root gerekmiyor
    gerekli rehber konu başında mevcut
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    şimdi gördüm okudum hepsini çook sağolun
  • İyi akşamlar beyler bugün Evkur'dan 2699tl'ye gümüş rengi havale ile sipariş geçtim. Evkur'dan alan var mı bu teli? Çunki garip geldi bana Siyah renkte 2700tl, Gümüş renkte. Siyah daha ucuz olmalı aslında.Stok bilgisi güncellenmemiş olabilir mi? Ona göre havaleyi iptal edicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonla ilgili iki önemli soru soracağım.
    1) Hayat Eve Sığar uygulamasını yükledim yakınlarımı ekledim. İlk başta her şey iyiydi, düzgün çalışıyordu. Fakat sonradan eklediğim yakınları haritada göremez oldum. bu fonksiyonu kullanabilmeniz için yakınlarınızı eklemelisiniz diyor. ekleme menüsünde ise daha önce eklediğim hiç kimse gözükmüyor. ailede üç j7 prime bir lg v30 var. j7 prime larda böyle bir sorun yok benim v30 da var. Sizde durum nasıl? (bu arada bugün kendi kendine düzeldi bu sorun ama yarın tekrar bozulmayacağının garantisi yok)
    2) Malum evde kalma sürecindeyiz Marttan beridir neredeyse hiç dışarı çıkmıyorum ve telefon-bilgisayar kullanımım aşırı artmıştı. Bu da elimde parmaklarımda ağrıyla sonuçlandı. Şimdi ne zaman elimi telefona yaklaştırsam bir sızı hissediyorum. Telefonun yaydığı radyasyondan şüpheleniyorum açıkçası.Telefonun sar değeri belirtildiğinden daha yüksek olabilir mi? Telefonun özeliklerine göre ucuz olmasının sebebi bu olabilir mi? bunu doğru bir şekilde ölçebilen harici bir uygulama ya da cihaz var mıdır?




  • baymirza kullanıcısına yanıt
    1. Uygulamayı kullanmadığım için bir şey diyemiyorum
    2.Sar ile alakası yoktur diye düşünüyorum,bende uzun süre kullanınca ellerde karıncalanma oluyor kendimden şüpheleniyordum demekki bende sıkıntı yokmuş. Ben çok düşük miktarlarda elektrik olabileceğinden şüpheleniyorum
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    sar-elektrik vs bunları ölçebilsek...
  • arkadaşlar resim üzerine resim binmesi neden olur ki? şu an galerideki bir resmim böyle. Tam da bilg.a format atmışken boulan resme bak.
    LG V30+ KULLANICILARI KLÜBÜ (31A EU Sürümüne Geçiş Eklendi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baymirza -- 18 Mayıs 2020; 15:26:43 >




  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.