Merhaba arkadaşlar forumda Lineage 2 kısmı ölmüş biraz canlandırmak istedim. Meraklısı için Lineage 2 Java server en basit kurulum şeklini paylaşıyor ve anlatımını yapıyorum. 1.Öncelik ile En son Lineage 2 Client i olan Lineage II EU 338 Full Client indirin. 2.Daha sonra hazırlamış olduğum L2J Spp-Mobius Master Class Repack dosyalarını indirin. 3.Master Class Repack dosyalarını klasöre çıkartın ve içerisinde bulunan system.zip dosyasının içeriğini indirmiş olduğuınuz client'in system dosyası ile değiştirin. (L2.ini dosyası local sunucuya göre ayarlı) 4.Oyunu L2.exe den açıp ayarlarınızı yapın. 5.Master Class Repack da bulunan Start_servers.bat dosyasını çalıştırın ve L2J Server Emulatörünün açılmasını bekleyin. (Aşağıda ki resimde olduğu gibi bir ekran ile karşılaşıncaya kadar bekleyin) 6.Oyuna giriş yapabilirsiniz. Account oluşturmaya gerek yok ilk giriş yaptığınız bilgiler Account bilgileriniz olarak Databese kayıt olacak şekilde ayarlandı. Oyunda server ayarları Rate,Npc vb yapılmıştır ek olarak herhangi birşey ile uğraşmanıza gerek yok gir oyna şeklinde ayarlanmıştır (Merak edenler için oyun sunucu ayarları JMaster\game\configGameserver içindedir Server.ini dosyasını değiştirmeyin aksi taktirde sunucunuz çalışmaz.) Yapamayanlar için bu konu başlığı altında yardımcı olmaya çalışacağım herkese iyi oyunlar dilerim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayar987 -- 27 Ağustos 2022; 15:46:7 > |
Lineage 2 Master Class SPP- Repack L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)
-
-
thank you very much for this! I'm going to try it now!
-
when I open L2.exe it remains a black screen. If I run the auto updater then the game client works, but with your system folder I can't start the game: it remains a black screen
-
Try deleting the Option.ini file in the System folder and reopening it.
-
arkadaslar yardımcı olurnusunuz lutfen yokardakı servırı kurdum ama karekter secımınde hata verıyor
Version: EP30_Global,LL_s,V2110409,338
BuildDate: Wed Sep 29 10:08:02 2021
Time: 2023.10.9 23:52:06 [GTick=1608,LGTicks=1603,Duration=38]
PosCode: 0:0:0
ZoneName:
OS: Windows 10(64) 10.0 (Build: 9200), Service Pack 0.0
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz @ 3416 MHz
RAM: 16267MB RAM
CPUInfo: 4,4,4,0
Memory: 379330KB
PrivateMemory: 658520KB
Video: NVIDIA GeForce GT 1030 (3623), DX v4.9r904
Option: 1709x887S_W0sH3A2KP_
Scene: 0_0_0
Stat: 3
Replay: 0_1
WorldRaid: 0_0/0
ClientSocketClosed: 1608
NPAuthSocketClosed: 0
Sev: 2_Sieghardt
VideoResources: 117 MB
MAC: B7-98
LANG: EUROPE
IME: ???
Error: Assertion failed: pPawn [File:L2User.cpp] [Line: 1466]
Protocol: S_NEW_CHARACTER_SUCCESS(1047, 6) <= C_NEW_CHARACTER(3, 7) <= S_CHARACTER_SELECTION_INFO(19, 177) <= S_LOGIN_RESULT(11, 177) <= C_LOGIN(47, 178) <= S_VERSION_CHECK(26, 179) <= C_VERSION(275, 180)
History: User::SetPawnResourceImpl <- User::SetPawnResource <- UUIScript::execSetCharacterColor <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x00198B40, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- UUIScript::execCallGFxFunction <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x0019C280, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::SetVisible <- GFxFlashWnd::ShowWindow <+ windowname = CharacterCreateMenuWnd <- GlobalGFxDelegate::ShowWindow <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- GFxFlashWnd::FinishInitialization <- GFxUIManager::Tick <- NConsoleWnd::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- CMainLoop::UpdateTheWorld <- MainLoop
-
simdiden emegınıze saglık
-
yardım edecek kımseyokmu arkadaslar
Version: EP30_Global,LL_s,V2110409,338
BuildDate: Wed Sep 29 10:08:02 2021
Time: 2023.10.10 18:42:33 [GTick=1739,LGTicks=1734,Duration=45]
PosCode: 0:0:0
ZoneName:
OS: Windows 10(64) 10.0 (Build: 9200), Service Pack 0.0
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz @ 3416 MHz
RAM: 16267MB RAM
CPUInfo: 4,4,4,0
Memory: 379386KB
PrivateMemory: 658436KB
Video: NVIDIA GeForce GT 1030 (3623), DX v4.9r904
Option: 1742x938S_W0sH3A2KP_
Scene: 0_0_0
Stat: 3
Replay: 0_1
WorldRaid: 0_0/0
ClientSocketClosed: 1739
NPAuthSocketClosed: 0
Sev: 2_Sieghardt
VideoResources: 124 MB
MAC: B7-98
LANG: EUROPE
IME: ???
Error: Assertion failed: pPawn [File:L2User.cpp] [Line: 1466]
Protocol: S_NEW_CHARACTER_SUCCESS(1047, 6) <= C_NEW_CHARACTER(3, 7) <= S_CHARACTER_SELECTION_INFO(19, 226) <= S_LOGIN_RESULT(11, 226) <= C_LOGIN(47, 227) <= S_VERSION_CHECK(26, 228) <= C_VERSION(275, 241)
History: User::SetPawnResourceImpl <- User::SetPawnResource <- UUIScript::execSetCharacterColor <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x00198B40, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- UUIScript::execCallGFxFunction <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x0019C280, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::SetVisible <- GFxFlashWnd::ShowWindow <+ windowname = CharacterCreateMenuWnd <- GlobalGFxDelegate::ShowWindow <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- GFxFlashWnd::FinishInitialization <- GFxUIManager::Tick <- NConsoleWnd::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- CMainLoop::UpdateTheWorld <- MainLoop
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X