Şimdi Ara

Lineage 2 Master Class SPP- Repack L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar forumda Lineage 2 kısmı ölmüş biraz canlandırmak istedim. Meraklısı için Lineage 2 Java server en basit kurulum şeklini paylaşıyor ve anlatımını yapıyorum.

    1.Öncelik ile En son Lineage 2 Client i olan Lineage II EU 338 Full Client indirin.

    2.Daha sonra hazırlamış olduğum L2J Spp-Mobius Master Class Repack dosyalarını indirin.

    3.Master Class Repack dosyalarını klasöre çıkartın ve içerisinde bulunan system.zip dosyasının içeriğini indirmiş olduğuınuz client'in system dosyası ile değiştirin. (L2.ini dosyası local sunucuya göre ayarlı)

    4.Oyunu L2.exe den açıp ayarlarınızı yapın.

    5.Master Class Repack da bulunan Start_servers.bat dosyasını çalıştırın ve L2J Server Emulatörünün açılmasını bekleyin. (Aşağıda ki resimde olduğu gibi bir ekran ile karşılaşıncaya kadar bekleyin)


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)

    6.Oyuna giriş yapabilirsiniz. Account oluşturmaya gerek yok ilk giriş yaptığınız bilgiler Account bilgileriniz olarak Databese kayıt olacak şekilde ayarlandı.


    Oyunda server ayarları Rate,Npc vb yapılmıştır ek olarak herhangi birşey ile uğraşmanıza gerek yok gir oyna şeklinde ayarlanmıştır (Merak edenler için oyun sunucu ayarları JMaster\game\configGameserver içindedir Server.ini dosyasını değiştirmeyin aksi taktirde sunucunuz çalışmaz.)


    Yapamayanlar için bu konu başlığı altında yardımcı olmaya çalışacağım herkese iyi oyunlar dilerim.


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)


    Lineage 2 Master Class SPP- Repack  L2JMobius (Basit L2Java Server Kurulumu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayar987 -- 27 Ağustos 2022; 15:46:7 >







  • thank you very much for this! I'm going to try it now!

  • when I open L2.exe it remains a black screen. If I run the auto updater then the game client works, but with your system folder I can't start the game: it remains a black screen

  • Try deleting the Option.ini file in the System folder and reopening it.

  • arkadaslar yardımcı olurnusunuz lutfen yokardakı servırı kurdum ama karekter secımınde hata verıyor



    Version: EP30_Global,LL_s,V2110409,338

    BuildDate: Wed Sep 29 10:08:02 2021


    Time: 2023.10.9 23:52:06 [GTick=1608,LGTicks=1603,Duration=38]

    PosCode: 0:0:0

    ZoneName: 

    OS: Windows 10(64) 10.0 (Build: 9200), Service Pack 0.0

    CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz @ 3416 MHz

    RAM: 16267MB RAM

    CPUInfo: 4,4,4,0

    Memory: 379330KB

    PrivateMemory: 658520KB

    Video: NVIDIA GeForce GT 1030 (3623), DX v4.9r904

    Option: 1709x887S_W0sH3A2KP_

    Scene: 0_0_0

    Stat: 3

    Replay: 0_1

    WorldRaid: 0_0/0

    ClientSocketClosed: 1608

    NPAuthSocketClosed: 0

    Sev: 2_Sieghardt

    VideoResources: 117 MB

    MAC: B7-98

    LANG: EUROPE

    IME: ???


    Error: Assertion failed: pPawn [File:L2User.cpp] [Line: 1466]


    Protocol: S_NEW_CHARACTER_SUCCESS(1047, 6) <= C_NEW_CHARACTER(3, 7) <= S_CHARACTER_SELECTION_INFO(19, 177) <= S_LOGIN_RESULT(11, 177) <= C_LOGIN(47, 178) <= S_VERSION_CHECK(26, 179) <= C_VERSION(275, 180)


    History: User::SetPawnResourceImpl <- User::SetPawnResource <- UUIScript::execSetCharacterColor <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x00198B40, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- UUIScript::execCallGFxFunction <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x0019C280, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::SetVisible <- GFxFlashWnd::ShowWindow <+ windowname = CharacterCreateMenuWnd <- GlobalGFxDelegate::ShowWindow <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- GFxFlashWnd::FinishInitialization <- GFxUIManager::Tick <- NConsoleWnd::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- CMainLoop::UpdateTheWorld <- MainLoop





  • simdiden emegınıze saglık

  • yardım edecek kımseyokmu arkadaslar



    Version: EP30_Global,LL_s,V2110409,338

    BuildDate: Wed Sep 29 10:08:02 2021


    Time: 2023.10.10 18:42:33 [GTick=1739,LGTicks=1734,Duration=45]

    PosCode: 0:0:0

    ZoneName: 

    OS: Windows 10(64) 10.0 (Build: 9200), Service Pack 0.0

    CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz @ 3416 MHz

    RAM: 16267MB RAM

    CPUInfo: 4,4,4,0

    Memory: 379386KB

    PrivateMemory: 658436KB

    Video: NVIDIA GeForce GT 1030 (3623), DX v4.9r904

    Option: 1742x938S_W0sH3A2KP_

    Scene: 0_0_0

    Stat: 3

    Replay: 0_1

    WorldRaid: 0_0/0

    ClientSocketClosed: 1739

    NPAuthSocketClosed: 0

    Sev: 2_Sieghardt

    VideoResources: 124 MB

    MAC: B7-98

    LANG: EUROPE

    IME: ???


    Error: Assertion failed: pPawn [File:L2User.cpp] [Line: 1466]


    Protocol: S_NEW_CHARACTER_SUCCESS(1047, 6) <= C_NEW_CHARACTER(3, 7) <= S_CHARACTER_SELECTION_INFO(19, 226) <= S_LOGIN_RESULT(11, 226) <= C_LOGIN(47, 227) <= S_VERSION_CHECK(26, 228) <= C_VERSION(275, 241)


    History: User::SetPawnResourceImpl <- User::SetPawnResource <- UUIScript::execSetCharacterColor <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x00198B40, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- UUIScript::execCallGFxFunction <- UObject::ProcessEvent <+ (CharacterCreateMenuWnd Transient.CharacterCreateMenuWnd, Function Interface.CharacterCreateMenuWnd.OnCallUCFunction, 0x15090810, 0x0019C280, 24, 48) <- GlobalGFxDelegate::CallUCFunction <- GFxFlashObj::SetVisible <- GFxFlashWnd::ShowWindow <+ windowname = CharacterCreateMenuWnd <- GlobalGFxDelegate::ShowWindow <- GFxFlashObj::Invoke <- GFxFlashWnd::Invoke <- GFxFlashWnd::CallGFxFunction <- GFxFlashWnd::FinishInitialization <- GFxUIManager::Tick <- NConsoleWnd::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- CMainLoop::UpdateTheWorld <- MainLoop





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.