Şimdi Ara

Listeye RİFTER'i ekledim / 2.el C-SUV tercihiniz nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kadjar dizel öneririm hocam. 5 yıldır dci reno kullanıyorum, tık demedi. Bakımdan bakıma. Maşaallah. Yakıt ve yürütme maliyeti olarak tatmin eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    Kadjar dizel öneririm hocam. 5 yıldır dci reno kullanıyorum, tık demedi. Bakımdan bakıma. Maşaallah. Yakıt ve yürütme maliyeti olarak tatmin eder.

    teşekkürler... 


    zaten ya Kadjar ya QQ olacak bütçye göre en uygun donanım ve f/p bu ikisinde... 

  • Hocam ben de sizin gibi b sınıfır araçtan sıkılıp büyük bir araç almak istedim. Bütçem dahilinde uzun arayışlar sonunda Renault Kadjar'da karar kıldım. Şimdilik araçtan oldukça memnunum, tavsiye ederim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanyr

    Hocam ben de sizin gibi b sınıfır araçtan sıkılıp büyük bir araç almak istedim. Bütçem dahilinde uzun arayışlar sonunda Renault Kadjar'da karar kıldım. Şimdilik araçtan oldukça memnunum, tavsiye ederim.

    Hayırlı olsun.


    ben araştırmalarım sonucu 1,2 tce edc olan modeli de öne çektim.


    yıllık çok km yapmayacağım için ayrıca vergi ve bakım avantajını da düşünerek mantıklı olacağını düşünüyorum... 

  • Forumdaki kullanıcı tecrübeleri ve diğer sosyal medyalarda yaptığımı araştırmalar sonrasında,


    2015-2018 model, 1,2 İcon Kadjar aracı birinci tercih olarak seçtim. Aynı rakamlarda ve düşük km olması durumunda DCİ icon Kadjarı da takip ediyorum.


    QQ'nin PPP donanım 1,2 aracı da var ancak QQ Kadjara göre daha dar ve fiyat olarak bir tık daha yüksek olması nedeniyle sıralamada bir altta.


    Kuga-Titanyum ise cam tavan olmaması nedeniyle 3. sıraya indi. Ancak kaçırılmaz bir fırsat denk gelirse dikkate alacağım.




    Ancak Bu sıralamayı yaptıktan sonra Peugeotun ticari aracı RİFTER dikkatimi çekti.


    Adaha yeni üretim (2019-2020)

    1,5 bluehdi,

    8 ileri eat şanzıman,

    Full Donanım (Gt-line),

    Cam tavan,

    Çok geniş iç, Yüksek araç,

    Görece çok daha uygun satınalma maliyeti


    aklımı çeldi.



    Tabii her yıl muayene ve 6 yılda bir alt gruba düşen MTV dezavantajı var.


    Diğer konularda küçük şehirde yaşadığım için fazla sorun yaşamayacağımı düşünüyorum.


    Rifterin Berlingo ve Combo kardeşleri de var biliyorum ama kokpit kısmı Rifterde çok güzel, daha önce 308 kullandığım için küçük direksiyonu da seviyorum.

    Ama yine de bu 2 araç için de görüşleri isterim ;)



    Aşağıda bu araçları kullanan bazı forumdaşları ekledim ama diğer forumdaşların da yorum ve tecrübelerini merak ediyorum.






  • kadir78 kullanıcısına yanıt
    İkame araç olarak 15 gün berlingo full paket kullandım. Aracın kötü yönü arkası yüke göre olduğu için biraz sert ve arka koltukları dik. Sürücü biraz daha iyi olmakla beraber koltukları ince sünger ve rahat değil.

    Diğer her şeyi ile çok üstün.

    Para varsa toyota full paket alınır. En gelişmişi 5 yıl 150 bin km garantisi var. Rifter full den daha ucuzdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimbehicayy kullanıcısına yanıt
    Nissan bildiğim kadarı ile 10 bin yada yıl da bir bakım derken renault 20 bin yada yıl diyor. Yılda çok km yapan birisi için reno daha uygun. Zaten kardeş araçlar çoğu yedek parça uyacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    İkame araç olarak 15 gün berlingo full paket kullandım. Aracın kötü yönü arkası yüke göre olduğu için biraz sert ve arka koltukları dik. Sürücü biraz daha iyi olmakla beraber koltukları ince sünger ve rahat değil.

    Diğer her şeyi ile çok üstün.

    Para varsa toyota full paket alınır. En gelişmişi 5 yıl 150 bin km garantisi var. Rifter full den daha ucuzdu.

    Yorum için teşekkürler, Toyota Proace City siz söyleyince farkettim onu da inceleyeceğim... 


    ilk mesajda da söylemiştim, çok km yapmayacağım için 1,2 nin avantajını kullanayım istiyordum,


    ama bu ticariler çok albenili görünüyor... 





  • kadir78 kullanıcısına yanıt
    Ticarilerde ötv düşük. Psa ve toyota ile üst segmente minivan a güzel bir alternatif oldular. Eat8 1.5 dci cam tavan çok geniş iç hacim dev bagaj çok hoş görünüm.

    Tam bir aile aracı.

    Eksi olarak toyota rifter nasıl bilmiyorum ama citroen koltukları kötü. Gidin bir inceleyin test edin. Özellikle arka koltukları deneyimleyin. Sürücü koltuğu fena değil ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Ticarilerde ötv düşük. Psa ve toyota ile üst segmente minivan a güzel bir alternatif oldular. Eat8 1.5 dci cam tavan çok geniş iç hacim dev bagaj çok hoş görünüm.

    Tam bir aile aracı.

    Eksi olarak toyota rifter nasıl bilmiyorum ama citroen koltukları kötü. Gidin bir inceleyin test edin. Özellikle arka koltukları deneyimleyin. Sürücü koltuğu fena değil ama.

    Şimdi Toyotaya baktım, zaten çoğu şey hemen hemen aynı, ufak tefek farklılıklar var.


    ama 2021 modeli var sadece ve satınalma maliyeti benim belirlediğim bütçeyi aşıyor.


    ben 2.el alacağım için, o nedenle liste dışında kalıyor bu araç...


    koltuklar hepsinde hemen hemen aynı sonuçta birbirinin aynısı araçlar dışları hariç.... 





  • Rifter-Berlingo-Combo-Toyota en full modelleri için konuşuyorum: Hepsinin koltukları aynı,sadece desen farklı. Diklik meselesine gelince ; yine hepsi aynı. Bagaj demiri çıkarılarak bu sorun ortadan kalkıyor. Ben Berlingo sahibiyim,bir önceki aracım hyundai era dizeldi. 7 yıl kullandım ve buna geçtim. Ona göre ÇOK DAHA rahat geldi. Yürütme maliyeti açısından başka bir başlık altında yazmıştım. Aynı motor şanzıman - donanıma sahip C SUV almak isterseniz en az 370 bin TL den başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rifter combo berlingo ve Proace den hangisini ucuza bulursanız alınır. Ben Manuel tercih ettiğim için combo dan edition style aldım oldukça memnunum.
    Önceki aracım insignia ya göre konfor vs tarafı eksi olsa da yükseklik oldukça zevkli
    Bu arada ne aile kullanımı nede iş için tercih etmedim. Malum ötv durumu avantajı sebebiyle arabaya en az para bağlamak için tercih ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: szymek61

    Rifter-Berlingo-Combo-Toyota en full modelleri için konuşuyorum: Hepsinin koltukları aynı,sadece desen farklı. Diklik meselesine gelince ; yine hepsi aynı. Bagaj demiri çıkarılarak bu sorun ortadan kalkıyor. Ben Berlingo sahibiyim,bir önceki aracım hyundai era dizeldi. 7 yıl kullandım ve buna geçtim. Ona göre ÇOK DAHA rahat geldi. Yürütme maliyeti açısından başka bir başlık altında yazmıştım. Aynı motor şanzıman - donanıma sahip C SUV almak isterseniz en az 370 bin TL den başlıyor.

    Evet koltuklar konusunda haklısınız hepsi aynı,


    2017-2018 C-Suv fiyatına 2019-2020 bu araçlar alınabiliyor.


    Yürütme maliyeti açısından aynı veya daha iyi olması durumunda tercih edilebilir görüyorum bende.


    @okulaptus


    Öncelik tercihim Rifter olacak gibi sonrasında belki Berlingo, dış görünüşünün farklılığından dolayı.


    Ancak halen kesinleştirmedim, + ve - lerini biraz daha irdeleyeceğim.


    tekrar tekrar al-sat ile uğraşmak istemiyorum.





  • kadir78 kullanıcısına yanıt

    Fiyat konusunda düzeltme yapayım; Psa grubundaki c5a-3008-grandland ı bu hafif ticarilerdeki(en full modelleri) şanzıman-motor-donanım ile almak isterseniz 2. El (2015-2016 )bile 3xx küsürden başlar. 26x ve civarına 0 km hafif ticari en dolusu alınabilir. Gerek bayi pazarlığı gerekse sarı siteden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.