Şimdi Ara

Logitech f710 nano alıcı kayboldu (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
15
Favori
77.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İburakonal

    Arkadaşlar merhaba yukarıda yazan bir sürü şeyi okudum bendede gamepad f710 var an itibari ile nano alıcısını kaybettim ve bende destek sitesinden 3 tane ticket açtım ancak bir çok kişi unifying alıcı ile eşleştirdiğini söylerken bazı yabancı forumlarda okuduğumda f710 unifying desteği yok yazıyor. Peki bu nasıl iş ben anlamadım f710 unifying desteği varmıdır birinci sorum bu ikincisi ise ne kadar süre sonra geri dönüş yapıyorlar acaba

    Destek verdiler mi

  • HardMuz kullanıcısına yanıt
    Evet evet verdiler nano alıcım elime ulaştı saolsunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İburakonal

    Evet evet verdiler nano alıcım elime ulaştı saolsunlar

    arkadaş için canlı destekten başvurduk adresi aldı 24-48 saat içinde kargoya vereceğiz dediler ama 3 gün oldu :'(

  • HardMuz kullanıcısına yanıt
    Hocam sanıyorum şu sorununuzun muhattabı ben olmayabilirim ama sonunda gönderdiler işte burda

     Logitech f710 nano alıcı kayboldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İburakonal

    Hocam sanıyorum şu sorununuzun muhattabı ben olmayabilirim ama sonunda gönderdiler işte burda

     Logitech f710 nano alıcı kayboldu

    teşekkür ederim şeyi merak ediyorum tamam gönderiyoruz dedikten nekadar süre sonra kargoya verdiler bendeki aksama normalmi acaba





  • Hocam benim kabul etme süreci uzun sürdü hani onu onaylatıyorsun işte fatura gönderip felan onaylandı diye mail geliyor onaylandığı hafta yola çıktı benim tam güne emin değilim ama o haftada olduğuna eminim
  • Benim cihazın da garanti süresi bitmesine rağmen gönderim yaptılar.

    Yapılması gereken ilk iş logitech tr websitesi üzerinden destek kısmından ticket açmak olmalı. Türkçe yazabilirsiniz durumunuzu. 2-3 gün sonra mail gönderiyorlar ürün bilgilerini ve adresinizi istiyorlar. Bir de ticket numarası isim soyisim tarih falan bir kağıda el yazısı ile yazıp cihazla birlikte yanyana koyup cihazın seri numarası görünecek şekilde resim göndermenizi istiyorlar. Sonrası onlara kalmış artık. Ben istedikleri resmi gönderdikten 2 gün sonra talebimin kabul edildiğine dair mail geldi ve usb parçası şuan kargoda.

    Cihazı 5 yıl önce almıştm ona rağmen destek vermeleri güzel bir jest bence. Bundan sonra bu marka ilk tercihlerim arasında olur.
  • Arkadaşlar ufak tefek şeyler çok kolay. adamlar daha 2019 yılında 3 milyar dolara yakın gelir elde etmişler.


    z533 potansiyometresi kırıldı. zaten başka sorunu da vardı.


    Gittim çınlama sorununu başka kondansatör ile giderdim ama volüm kontrol kutusundaki potansiyometreyi bulamıyordum.


    Şimdi canlı destek ile yazıştım ne yazık ki yardımcı olamıyorlar.


    Bak atmıyorum, corsair olsaydı valla al yolla diyeceklerine eminim.

  • mouselarda unify desteği olduğu için gönderim yapılan alıcıya yazılımla bağlanabiliyor fakat bu gamepadde olmaz muhtemelen yapan eden varsa bilgilendirebilir mi ?

  • Unify olmayan alıcılar içinde yazılım mevcut. Önemli olan kaybolan alıcının versiyonu bilmen gerekiyor veya ekipmanın desteklediği alıcı versiyonunu... Deneme yanılma yöntemi ile de yapılabilir. O sebepten bozulan klavye ve farelerin alıcılarını atmamak, saklamak gerekir. Örneğin klavye-fare seti unify olmayan alıcılar iki donanım bağlanmayı destekliyor. Bunları bağımsız klavye veya fare alıcısı olarak kullanabileceğiniz gibi uyumlu klavye ve fareyi bağlayarak yine set alıcısı olarak da kullanabilirsiniz. Yazılımın ismi de "Logitech Connection Utility"



    logitech support + download
    Logitech Connection Utility
    https://support.logi.com/hc/en-my/articles/360025141574


    https://www.youtube.com/watch?v=5329lV2bYHc&feature=youtu.be




  • Arkadaşlar selam benim de nano alıcım kaybolmuştu burdakileri okudum ve yeni nano alıcıma kavuştum. Eskiden mail atmak gerekiyormuş ama şimdi logi destek sayfasından canlı destekten isteyebilirsiniz. İster türkçe yazın ister ingilizce fark etmez. Ben 30.06.2021 de yazdım 01.07.2021 de yani ertesi günü gümrüğe gelmişti,bakınca uçakla hollandadan yolladıklarını gördüm. Daha sonra canlı destekte karşıdaki temsilciye verdiğiniz mail adresine , bi adet yetki belgesi geliyor. O yetki belgesini doldurup yetki belgesinin üstünde yazan gümrüğün mail adresine atıyosunuz. Geriye sadece işlemlerin bitmesi için beklemek kalıyor. Sonuç olarak 07.01.2021 de nano alıcı ups kargo ile elime ulaştı. Nano alıcı geldikten sonra da logitech in sitesinden F710 Connection Utility adlı programı indirip alıcıyı ve kolu eşliyorsunuz. Orda (programda) nasıl yapmanız gerektiği yazıyor. Olay bu kadar. Burda yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.

     Logitech f710 nano alıcı kayboldu




  • Merhabalar, dün destekten ürünün faturasını ve pid numarasını göndererek kaybolduğunu söyledim. İnanamadım , ürünü göndermişler bile.


    Neredeyse 200 TL verip satın alacaktım.


    iyi oldu bu olay.


    Herkese teşekkürler !

  • Unfortunately the part you are looking for is not in production anymore on our spare parts store. What I can only suggest is that you look for the part you are missing from 3rd party resellers.


    bana da bu şekilde yazdılar ama gerçek mi bilmiyorum.

  • artık göndermiyorlar galiba :(

  • Biraz zorda olsa deneye deneye aldım, üstelik parça tek kalmadığı için gamepad’in yenisi gönderdiler  

  • teco1497 T kullanıcısına yanıt
    Kardeşim nasıl yaptın anlatırsan sevinirim .
  • Herkese selamlar dostlar 2 hafta süren yazışlmalar sonucu iki adet ürünü gönderdi logitech . Support yazdım sağ altta ki yerden . İki adet kolum vardı . İki adet nano geldi .normal supporttan açtığım akıştan çözüm olmadı . Geç yazıyorlar ama oldu . Yani hala gönderiyorlar

     Logitech f710 nano alıcı kayboldu
  • benimde bir kaç gün önce f710 nano alıcım kırılmıştı pcye taktığım zaman tanıyor ama tuşlara bastığım zaman 5 10 saniye ışık yanıp sönüyor hiçbir oyunda da çalışmıyor yardımcı olabilecek varmı

  • 10 yildan fazla oldu bi tane Logitech mouse almistim. 5 yil falan kullandim sonra mouse takilmaya basladi bi calisiyor bi calismiyor. Ben de arastirdim falan o zamanlar ingilizcem oyle ileri degil baktim millet mail falan demis mail attim Logiteche translate ile. Herifler iki demeden bana yeni mouse gondermisler. O gun bugundur benim de butun pc ekipmanlarim Logitech memnuniyet hat safhada. Hem cok kullanisli hem de destek muazzam
  • Bender B. Rodriquez kullanıcısına yanıt

    Ürün faturasını falan istiyorlar mı?

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.