Şimdi Ara

Logitech f710 nano alıcı kayboldu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
15
Favori
77.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Arkadaşlar o kaybettiğiniz parçalar sizlere ücretli veyahut ücretsiz şekilde sunulmak zorunda. Logitech Türkiye'de bu ürünü satıyorsa 10 yıl boyunca o ürünün yedek parçalarını da sunmak zorundadır. Elimizde yok gibi cevapları kesinlikle kabul etmeyin. Ben G103 klavyemin sol ayağını oyunda sinirlenip klavyeye vurmam sonucu kırdım. Logitech şu an ellerinde ne ayak ne de G103 olduğu için G105 gönderiyor, pazartesi günü teslim edilecek.

    Elinizde faturanız varsa, ürünün kutu içeriği tamsa kesinlikle vazgeçmeyin hakkınızdan. Eğer sizin konuştuğunuz yetkili yardımcı olmamayı seçerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayet edeceğiniz söyleyip, yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinden şikayetinizi gerçekleştirin.

    Hic bir firmanin kendi hatanizla kirdiginiz veya kaybettiginiz bir parcayi size ucretsiz sunma zorunlulugu yoktur. 10 yil yedek parca bulundurma zorunlulugu sadece sanayi mallarinda gecerlidir (otomobil, buzdolabi vs.). Logitech sizlere yardimci oluyorsa iyiniyetinden oluyor. Sanki oyle bir zorunlulugu varmis gibi dusunmeniz ve sikayet edecegim gibi tehditkar cumleleri insanlara kullanmalari icin tesvik etmeniz yanlis. Zira tehdit ters teper.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Arkadaşlar o kaybettiğiniz parçalar sizlere ücretli veyahut ücretsiz şekilde sunulmak zorunda. Logitech Türkiye'de bu ürünü satıyorsa 10 yıl boyunca o ürünün yedek parçalarını da sunmak zorundadır. Elimizde yok gibi cevapları kesinlikle kabul etmeyin. Ben G103 klavyemin sol ayağını oyunda sinirlenip klavyeye vurmam sonucu kırdım. Logitech şu an ellerinde ne ayak ne de G103 olduğu için G105 gönderiyor, pazartesi günü teslim edilecek.

    Elinizde faturanız varsa, ürünün kutu içeriği tamsa kesinlikle vazgeçmeyin hakkınızdan. Eğer sizin konuştuğunuz yetkili yardımcı olmamayı seçerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayet edeceğiniz söyleyip, yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinden şikayetinizi gerçekleştirin.

    Hic bir firmanin kendi hatanizla kirdiginiz veya kaybettiginiz bir parcayi size ucretsiz sunma zorunlulugu yoktur. 10 yil yedek parca bulundurma zorunlulugu sadece sanayi mallarinda gecerlidir (otomobil, buzdolabi vs.). Logitech sizlere yardimci oluyorsa iyiniyetinden oluyor. Sanki oyle bir zorunlulugu varmis gibi dusunmeniz ve sikayet edecegim gibi tehditkar cumleleri insanlara kullanmalari icin tesvik etmeniz yanlis. Zira tehdit ters teper.

    http://www.alomaliye.com/4077_sayili_kanun.htm

    Ben bahsettiğiniz gibi bir kısıtlama görmüyorum.

    İster kendi hatamla, ister başka bir sebeple zarar görmüş, kaybolmuş olsun, bu parçalar sunulmak zorundadır. Logitech'in iyi niyetli olduğunun, müşteri memnuniyetini gözettiğinin ben de farkındayım. Bunun aksini zaten iddia etmiyorum. Ancak ben bu kalitedeki firmaları tercih ediyorum ki en azından 4077 sayılı kanundaki maddeleri karşılıyor olduklarını düşünüyorum. Ayrıca ben bu yasadan bahsedene kadar Logitech'ten de olumlu cevap alamamış durumdaydım. Ayrıca kimseyi de tehdit etmiyorum. Kanun açık, şikayet merci açık. Konuştuğum yetkili Türkiye'de çalışmıyor, yaşamıyordu. Neden böyle bir beklenti içinde olduğumu açıklamak zorundaydım.




  • Benimde mausemin nano receiveri bozulmuştu logitech sitesine msj attım ve email olarak bana geri döndüler,Türkiye temsilcileri. Receiverin gerekli numaralarını msjla yolladım ve aradan 5 gün sonra yeni receiver parasız olarak gönderdiler hatta kargo parasıda almadılar.Gelen receivere logitech sitesinden unifying e girip küçük bir dosya indirip mausa tanıtıyorsunuz ve artık mause sıkıntısız olarak çalışıyor.logitech'e teşekkürler gerçekten çok güzel firma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Arkadaşlar o kaybettiğiniz parçalar sizlere ücretli veyahut ücretsiz şekilde sunulmak zorunda. Logitech Türkiye'de bu ürünü satıyorsa 10 yıl boyunca o ürünün yedek parçalarını da sunmak zorundadır. Elimizde yok gibi cevapları kesinlikle kabul etmeyin. Ben G103 klavyemin sol ayağını oyunda sinirlenip klavyeye vurmam sonucu kırdım. Logitech şu an ellerinde ne ayak ne de G103 olduğu için G105 gönderiyor, pazartesi günü teslim edilecek.

    Elinizde faturanız varsa, ürünün kutu içeriği tamsa kesinlikle vazgeçmeyin hakkınızdan. Eğer sizin konuştuğunuz yetkili yardımcı olmamayı seçerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayet edeceğiniz söyleyip, yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinden şikayetinizi gerçekleştirin.

    Hic bir firmanin kendi hatanizla kirdiginiz veya kaybettiginiz bir parcayi size ucretsiz sunma zorunlulugu yoktur. 10 yil yedek parca bulundurma zorunlulugu sadece sanayi mallarinda gecerlidir (otomobil, buzdolabi vs.). Logitech sizlere yardimci oluyorsa iyiniyetinden oluyor. Sanki oyle bir zorunlulugu varmis gibi dusunmeniz ve sikayet edecegim gibi tehditkar cumleleri insanlara kullanmalari icin tesvik etmeniz yanlis. Zira tehdit ters teper.

    http://www.alomaliye.com/4077_sayili_kanun.htm

    Ben bahsettiğiniz gibi bir kısıtlama görmüyorum.

    İster kendi hatamla, ister başka bir sebeple zarar görmüş, kaybolmuş olsun, bu parçalar sunulmak zorundadır. Logitech'in iyi niyetli olduğunun, müşteri memnuniyetini gözettiğinin ben de farkındayım. Bunun aksini zaten iddia etmiyorum. Ancak ben bu kalitedeki firmaları tercih ediyorum ki en azından 4077 sayılı kanundaki maddeleri karşılıyor olduklarını düşünüyorum. Ayrıca ben bu yasadan bahsedene kadar Logitech'ten de olumlu cevap alamamış durumdaydım. Ayrıca kimseyi de tehdit etmiyorum. Kanun açık, şikayet merci açık. Konuştuğum yetkili Türkiye'de çalışmıyor, yaşamıyordu. Neden böyle bir beklenti içinde olduğumu açıklamak zorundaydım.

    Merhaba, demek istediginizi ve firmalardan beklentilerinizi anliyorum elbette. 4077 sayili kanunu bilmiyorum, fakat 10 yil yedek parca bulundurma zorunlulugu ile ilgili bir kanun var. Daha once Logitech'i bu konuda sizin gibi dusunup mahkemeye veren bir kac kullanici oldugu icin cok iyi biliyorum. Bu kanun Logitech gibi kisisel tuketim malzemeleri ureten firmalari kapsamiyor. Daha once de dedigim gibi, sadece sanayi mallarini kapsiyor. Ornegin otomobil, buzdolabi, camasir makinesi vs.

    Sozun ozu, mahkeme sonuclari Logitech lehine oldugu icin, bu tip urunlerde yedek parca bulundurma zorunlulugu -maalesef- yok diyebiliriz. Ancak, eger Logitech'in stoklarinda eski urunlere ait yedek parca varsa zaten hic ugrastirmadan musteri memnuniyeti adi altinda gonderiyor ucretsiz olarak. Eger stoklarinda tukenmisse, o durumda yapilabilecek birsey oldugunu zannetmiyorum. Sadece ebay gibi alisveris sitelerinde bulunabiliyor bazen bu tip parcalar ikinci el olarak.

    Tehdit derken, sikayet edecegim deme yoluna gitmenizden bahsetmistim. Sikayet etmek elbette en dogal hakkiniz, fakat mahkemeye bu sikayet ile gittiginizde, bir de ustune mahkeme masraflariniz cikacaktir. Uzun surede sonuclanacak olan dava da aleyhinize sonuclanacaktir, cunku gecmiste ornekleri var. O nedenle, Logitech gibi musteri hizmetlerine onem veren firmalarin elinde varsa gonderir, yoksa yoktur. Bunda sinirlenecek bir durum oldugunu zannetmiyorum acikcasi sahsi olarak.

    Saygilar..




  • konu takip
  • ben de gerekli yerleri doldurup mail attım. cevap ne olacak bakalım
  • Cevap geldi mi acaba
  • Aynı dertten muzdariptim. Bir umut müşteri hizmetlerine mail attım. Bu kadar ilgili davranıp, böylesine hızlı sorun çözümü sağlayan başka bir servise denk gelmedim.

    Altı üstü küçük bir nano alıcı ama klavye ve mouse'u devre dışı bırakıyor o küçücük zımbırtının ortadan yok olması:) Ben nereden temin edebilirim diye sormuştum, onlar kayıp garanti kapsamı dışında ama bu seferlik bizden olsun diyerek seri numarası istediler, doğrulama sonrasında adres bilgisi dönüşü yapmam istendi, aynı gün kargoya verildi şaşkınım:) Yurt dışından UPS kargom bugün yola çıktı, takip numarasına kadar vermişler. Helal olsun Logitech! Müşteri memnuniyetine önem vermek budur. Yardımlarını esirgemeden gün içinde 3 kez mail ile bilgi veren, sorunu çözmek için her aşamada ilgilenen Erdal beye ve Logitech'e sonsuz teşekkürler. Aynı parçayı online satış sitelerinde klavye & mouse seti fiyatına satan uyanık arkadaşlarımıza da selamlar:)




  • benimde bir arkadaşım kaybetmiş benden yardım istedi ne yapabilirim diye. araştırırken bu başlığı gördüm. mail yoluyla logitechle iletişim kurdum. seri numaralarını alıp onayladıktan sonra adres bilgilerim istendi ve dün kargoya verildi. Hollandadan gelen receiver bugün elimde. böyle kaliteli ve hızlı bir hizmetle karşılaşacağım aklımın ucuna gelmezdi kargoya verildiğinde bile bir haftaya kadar gelir heralde diye düşünüyordum. logitech'e teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Arkadaşlar o kaybettiğiniz parçalar sizlere ücretli veyahut ücretsiz şekilde sunulmak zorunda. Logitech Türkiye'de bu ürünü satıyorsa 10 yıl boyunca o ürünün yedek parçalarını da sunmak zorundadır. Elimizde yok gibi cevapları kesinlikle kabul etmeyin. Ben G103 klavyemin sol ayağını oyunda sinirlenip klavyeye vurmam sonucu kırdım. Logitech şu an ellerinde ne ayak ne de G103 olduğu için G105 gönderiyor, pazartesi günü teslim edilecek.

    Elinizde faturanız varsa, ürünün kutu içeriği tamsa kesinlikle vazgeçmeyin hakkınızdan. Eğer sizin konuştuğunuz yetkili yardımcı olmamayı seçerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayet edeceğiniz söyleyip, yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinden şikayetinizi gerçekleştirin.

    Bir firma ki, size ücretsiz yedek parça gönderme zorunluluğu bile olmadan kalkıyor maduriyetinizi gidermek için size yeni ürün gönderiyor. Siz de yetkili yardımcı olmamayı tercih ederse, şikayet edeceğinizi söyleyin diye insanlara yardımcı olacağınızı sanıyorsunuz. Yani bu konuda belkide diğer saçma sapan bazı firmaların tavırları sizi bezdirmiş olabilir ancak Logitech gibi müşteri memnuniyetine eşi benzeri olmayan bir şekilde önem veren bir firma ile anlaşma yolları sizin anlattıklarınız değil malesef. Çamur yapmadan uzlaşmacı her türlü tavır da, hakkınız olanı alabilirsiniz bu markadan. Türkiye distribütörü için aynı şeyi söylemiyorum benim onlarla ilgili bir tecrübem yok referans verebileceğim ancak yurt dışında ki merkezleri gerçekten de sizin aktardığınız yolla anlaşılmayacak kadar kaliteli bir marka.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Technics -- 17 Mart 2014; 15:15:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Technics

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Arkadaşlar o kaybettiğiniz parçalar sizlere ücretli veyahut ücretsiz şekilde sunulmak zorunda. Logitech Türkiye'de bu ürünü satıyorsa 10 yıl boyunca o ürünün yedek parçalarını da sunmak zorundadır. Elimizde yok gibi cevapları kesinlikle kabul etmeyin. Ben G103 klavyemin sol ayağını oyunda sinirlenip klavyeye vurmam sonucu kırdım. Logitech şu an ellerinde ne ayak ne de G103 olduğu için G105 gönderiyor, pazartesi günü teslim edilecek.

    Elinizde faturanız varsa, ürünün kutu içeriği tamsa kesinlikle vazgeçmeyin hakkınızdan. Eğer sizin konuştuğunuz yetkili yardımcı olmamayı seçerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na şikayet edeceğiniz söyleyip, yine Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sitesinden şikayetinizi gerçekleştirin.

    Bir firma ki, size ücretsiz yedek parça gönderme zorunluluğu bile olmadan kalkıyor maduriyetinizi gidermek için size yeni ürün gönderiyor. Siz de yetkili yardımcı olmamayı tercih ederse, şikayet edeceğinizi söyleyin diye insanlara yardımcı olacağınızı sanıyorsunuz. Yani bu konuda belkide diğer saçma sapan bazı firmaların tavırları sizi bezdirmiş olabilir ancak Logitech gibi müşteri memnuniyetine eşi benzeri olmayan bir şekilde önem veren bir firma ile anlaşma yolları sizin anlattıklarınız değil malesef. Çamur yapmadan uzlaşmacı her türlü tavır da, hakkınız olanı alabilirsiniz bu markadan. Türkiye distribütörü için aynı şeyi söylemiyorum benim onlarla ilgili bir tecrübem yok referans verebileceğim ancak yurt dışında ki merkezleri gerçekten de sizin aktardığınız yolla anlaşılmayacak kadar kaliteli bir marka.

    Logitech'in nasıl bir firma olduğunu biliyorum. Bu sebeptendir ki masanın üzerinde bulunan tüm çevre birimleri Logitech marka. Benim sinirlenme sebebim ise satın alacak yer soruma garanti kapsamı dışında olduğu için yardımcı olamıyoruz minvalinde bir cevap vermeleri oldu. Sonrasında da ne yazık ki bir miktar çirkinleşmek zorunda kaldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blueye

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyco

    Logitech'i arayip derdinizi anlatarak bir tane gondermelerini rica edebilirsiniz:

    http://www.logitech.com/tr-tr/support/support-contactus

    Eger telefon etmek isterseniz, Teknik destek telefon numaraları linkine, e-mail gondermek isterseniz "E-posta ile" linkine tiklayip hesap olusturup e-mail gonderin. Logitech dunyadaki en iyi teknik destek hizmetini sunuyor. Bence mutlaka iletisim kur.

    Logitech in teknik destek hizmeti gerçekten de mükemmelmiş.
    Adamlarla sitesi üzerinden bağlantı kurdum, direk seri numarasını söyle kargolayıp göndeririz dediler.
    Nano recieverı Hollandadan kargolayacaklar, helal diyorum ve tebrik ediyorum...




    quote:

    Orijinalden alıntı: miningengineer

    Benimde mausemin nano receiveri bozulmuştu logitech sitesine msj attım ve email olarak bana geri döndüler,Türkiye temsilcileri. Receiverin gerekli numaralarını msjla yolladım ve aradan 5 gün sonra yeni receiver parasız olarak gönderdiler hatta kargo parasıda almadılar.Gelen receivere logitech sitesinden unifying e girip küçük bir dosya indirip mausa tanıtıyorsunuz ve artık mause sıkıntısız olarak çalışıyor.logitech'e teşekkürler gerçekten çok güzel firma.


    Logitech sözünü tuttu.
    nano alıcı için mail attım. seri no'sunu istediler. bir defaya mahsus olmak üzere ücretsiz göndereceklerini söylediler.
    geçen hafta irtibata geçmiştim. 1 hafta içinde(5gün) elime geçti. şaşırttı. kargo ücretide ödemedim.

    bu topikten faydalandım. teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whoisnextt

    benimde bir arkadaşım kaybetmiş benden yardım istedi ne yapabilirim diye. araştırırken bu başlığı gördüm. mail yoluyla logitechle iletişim kurdum. seri numaralarını alıp onayladıktan sonra adres bilgilerim istendi ve dün kargoya verildi. Hollandadan gelen receiver bugün elimde. böyle kaliteli ve hızlı bir hizmetle karşılaşacağım aklımın ucuna gelmezdi kargoya verildiğinde bile bir haftaya kadar gelir heralde diye düşünüyordum. logitech'e teşekkürler.

    Nasıl yaptığınızı anlatabilir mısınız ben de mail attım ama kullanıcı kusurları garanti kapsamı dışındadır diye geri donduler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben de alıcı için mail attım ilk olarakbu cevap geldi:

    ''I am very sorry to hear that you lost your Logitech Wireless Mouse M325 receiver. My name is Metin and I will gladly assist you with your request.

    As you know, due to user error, damaged, lost or stolen items are not covered under warranty. I would advice you to our contact distributor,Turkey (Penta) . ''
    Ardından
    You have recently been in contact with our Customer Care department and we would like to follow up and ask if your request was fully addressed.

    If not please feel free to respond to this email or call us. You can find our contact phone numbers on
    www.logitech.com
    Logitech Support + Download
    http://www.logitech.com/support.


    bu geldi ne yapmak lazım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eraggon13

    arkadaşlar ben de alıcı için mail attım ilk olarakbu cevap geldi:

    ''I am very sorry to hear that you lost your Logitech Wireless Mouse M325 receiver. My name is Metin and I will gladly assist you with your request.

    As you know, due to user error, damaged, lost or stolen items are not covered under warranty. I would advice you to our contact distributor,Turkey (Penta) . ''
    Ardından
    You have recently been in contact with our Customer Care department and we would like to follow up and ask if your request was fully addressed.

    If not please feel free to respond to this email or call us. You can find our contact phone numbers on
    www.logitech.com
    Logitech Support + Download
    http://www.logitech.com/support.


    bu geldi ne yapmak lazım ?

    pentadan parayla alman lazım




  • 15 USD+KDV diyorlar pentadan kumanda almak bile daha mantıklı bence.
  • Merhabalar,
    Benim nano receiverim bozuldu. Mouse sağlamdı. Parçasını almak için ebay'a baktım. 7-8$ istiyorlar ki geçen ay BİM'de 21tlye aynı mouse satıldı. Araştırırken burda yazılanları okudum. Arkadaşların yaptığı gibi Logitech'in sitesine durumu anlatan bir mail attım. Ertesi gün cevap geldi. Bir kereye mahsus göndereceklerini söylediler. Ve yaklaşık 5 gün sonra yurttışından ücretsiz bir şekilde adresime gönderdiler.
    Ben böyle malının arkasında bu kadar sağlam firma görmedim. Forumdaki arkadaşlara ve Logitech'e teşekkür ederim.
  • Blueye kullanıcısına yanıt
    Gönderidler mi Benim de M305 imin alıcısı bozuldu. Mail attım bekliyorum.
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    bende dün mail attım aynı konu yüzünden gelen cevap;
    , alıcı stoklarımızda varsa ve talebiniz onaylanırsa bir defaya mahsus olmak üzere size ücretsiz olarak bir alıcı gönderebiliriz.
  • ahmetf26 kullanıcısına yanıt
    Türkçe yazmışım onu farkettim

    İn English diye alta transle den çevirip yazdım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.