Şimdi Ara

Logitech f710 nano alıcı kayboldu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
15
Favori
77.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • logitech fare+klavyem var bunları devre dışı bırakıp denedim 2 farklı bilgisayarda da tanımadı
  • Arkadaşlar ben de f710 nano alıcısını kaybettim. dediginiz gibi logitech e kayıt oldum mail göndermek için ama bir türlü mailin nereden gönderilecegini bulamadım. 2 gündür ugraşıyorum ya site değişti yada benim gözümden kaçan bir yer var. Daha önce mail gönderenler bu konuda bana yardımcı olabilirmi,
  • ahmetf26 kullanıcısına yanıt
    Yapabildiniz mi?
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    nano alıcıda temas problemi var usb uzatma kablosuyla sertçe bantladım şuan çalışıyor problemin böyle olacagını tahmin etmemiştim birde yeni nano uç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RMD01

    Arkadaşlar ben de f710 nano alıcısını kaybettim. dediginiz gibi logitech e kayıt oldum mail göndermek için ama bir türlü mailin nereden gönderilecegini bulamadım. 2 gündür ugraşıyorum ya site değişti yada benim gözümden kaçan bir yer var. Daha önce mail gönderenler bu konuda bana yardımcı olabilirmi,

    https://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F710'umun nano alıcısını kaybetmem üzerine Logitech ile iletişime geçtim. Bana 5 gün içerisinde ulaşan nano alıcıyı bilgisayarım tanımadı. Aygıtlar kısmında Wireless Gamepad F710 olarak görünüyor, ancak Connect utility ile eşleştirme yapamıyorum. nano alıcıyı bilgisayara takmamı takip eden 6-7. saniyede bağlantı başarısız sesi alıyorum.
    bunun üzerine tekrar Logitech ile iletişime geçtim. Bana yeni bir nano uç gönderdiler. Bu uçta da aynı sorunu yaşıyorum.Sorunun yazılımsal olduğunu düşünüyorum ama ne yaptıysam halledemedim. Windows8 64 Bit kullanıyorum.
  • tolgaciik kullanıcısına yanıt
    allah senden bin kere razı olsun sen bir dahisin kardeşim çok sağol :)
  • Arkadaşlar Bu Yeni NANO alıcı yollayıp eşleştirme sorunu yaşayan çok galiba bendede aynı problem var bu hafta Hollanda'dan yenisini yolladılar üstünde ne hasar var ne bişi gıcır gıcır utulity ile eşleştirmeye geliyorum 30 saniye doluyor gidiyor her türlü denedim nano alıcı bozuk olsa aygıt yöneticisinde F710 wiless diye görmez eşleşmiyor bir türlü acaba kumandada mı sıkıntı diyecem alakası yok ben NANO alıcımı kaybettim kaybolmadan önce gayet kullanıyordum sinyal kesen bişi de yok başka hala uğraşıpta sonuca varamayan arkadaşlar iletişime geçebilir mi bir daha NANO alıcı talep edemiyeceğim gibi :/
  • Tamam arkadaşlar bu Yeni NANO siparişi verip logitech utulity den eşleştirmede sıkıntı olayını çözdüm 2 günümü aldı ama sonunda kurtuldum şimdi eskisi gibi bir sorun yok kimisinde hemen tanıyor kimisinde böyle uğraştırıyor hala sorun yaşayanlar varsa pm den ulaşabilir
  • Arkadaşlar ben de support kısmından ingilizce bir mail attım. Bana parçayı siteden satın almam gerektiğini söyleyen aşağıdaki maili gönderdiler.

    My name is Gian Carlo B., I understand that you would like assistance with your Wireless Gamepad F710.

    You can visit our Part Store from the link below to purchase a spare receiver:

    support.logitech.com
    Logitech Support + Download
    https://support.logitech.com/en_us/parts


    *Click on USB Receivers and look for the F710 Receiver


    Şimdihttp://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket adresindeki formu doldurup gönderdim bakalım ne olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barlsym -- 5 Şubat 2015; 23:17:22 >




  • barlsym B kullanıcısına yanıt
    Hocam garantisi devam ediyorsa destek numarasını arayın. Orada karşınıza Türk bir çalışan çıkıyor. Genelde yardımcı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir cevap dönmüşler garanti poitikaları bu konuyu kapsamıyoruş ama bu seferlik bir istisna olarak alıcıyı göndereceklermiş cevap customercare@logitech.com adresinden geldi şöyle diyor.

    My name is Kadir, I understand that you would like assistance with your Logitech Wireless Gamepad F710.

    This kind of issues are not covered by the warranty policy but this we can make an exception. We can send you a new receiver for free of charge. Please confirm your shipping address and product details;

    First Name :
    Last Name :
    Company, if any :
    Address Line 1 :
    Postal Code :
    City :
    Telephone Number

    M/N :
    P/N :
    PID or S/N :

    Garanti süresi geçmişti bu cihazın zaten.
    Bilgileri doldurup gönderirim bugün bakalım ne zaman gönderecekler.
    Bu adamları da anlamadım. Önceki mailimi Amerikan destek birimine gönderdiğim için sanırım olumsuz cevap döndüler.
    Bu serferhttps://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket adresindeki formu doldurup gönderdim onayladılar.




  • Logitech gerçekten mükemmel bir firma. Daha önce eski H150 kulaklığımın (şu anda G230, yani yine Logitech :)) kulaklık süngerleri iyice yıpranmış ve yırtılmıştı. Hiçbir yerde bulunabilen bir aksesuar değil bildiğiniz gibi. Ne yapabilirim diye düşünürken arkadaşımın Logitech desteğe mail atarak receiver aldığını anlattığını hatırladım ve ben de mail attım. Önce yerel distribütörlerin telefon numaralarını verip onlarla iletişime geçmem gerektiğini söylediler. Ama distribütörlerin bir işe yaramayacaklarından adım gibi emin olduğumdan dolayı (baksanıza daha receiver gibi bir parçayı temin edemiyorlar, kulaklık süngerini mi temin edecekler?) onlarla hiç muhatap olmadan direkt maile cevap verip yardımcı olamadılar dedim. Sonra da kulaklığın hasar görmüş kısımlarından fotoğraflar ve seri nosunu istediler. Ben de fotoğrafları çekip yolladım. Adres bilgilerimi isteyip yenisini göndereceklerini söylediler. Dedikleri gibi adres bilgilerimi yazdım ve 2-3 gün sonra sıfır kulaklık kutusuyla elimdeydi. :) Logitech'e zaten sempati duyuyordum ama bu olaydan sonra aşık oldum resmen. :) Şu anda 2 tane gamepadim, mouseum, mousepadim, klavyem ve kulaklığım Logitech. İmkânım olsa bilgisayar donanımlarımı da Logitech alırdım herhalde. :D Reklam gibi oldu ama gerçekler bunlar arkadaşlar. :D

    Bu arada F710'u bilgisayara tanıtma konusunda sıkıntı yaşayanlar aşağıda anlattıklarımı uygulasınlar. Bu yöntemle istisnasız başarılı bir şekilde tanıttım ben.

    Aygıt Yöneticisini açın.
    • F710'ın gözüktüğünü fakat üzerinde ufak bir sarı ünlem işareti olduğunu göreceksiniz. Ona sağ tıklayın ve "Sürücü Yazılımını Güncelleştir..."e tıklayın.
    "Sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara"yı tıklayın.
    "Bilgisayarımdaki aygıt sürücüleri listesinden seçmeme izin ver"e tıklayın.
    • Listeden "Xbox 360 Controller for Windows"u seçin. Tavsiyem son yayınlanmış sürücüyü seçmeniz olacaktır. Bu bende şu anda "6.3.9600.17.054 [17.03.2014]" olarak gözüküyor. Sizde de muhtemelen bu sürüm olacaktır.

    Artık işlemin tamam olması lazım. Umarım bazı arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barlsym

    Bir cevap dönmüşler garanti poitikaları bu konuyu kapsamıyoruş ama bu seferlik bir istisna olarak alıcıyı göndereceklermiş cevap customercare@logitech.com adresinden geldi şöyle diyor.

    My name is Kadir, I understand that you would like assistance with your Logitech Wireless Gamepad F710.

    This kind of issues are not covered by the warranty policy but this we can make an exception. We can send you a new receiver for free of charge. Please confirm your shipping address and product details;

    First Name :
    Last Name :
    Company, if any :
    Address Line 1 :
    Postal Code :
    City :
    Telephone Number

    M/N :
    P/N :
    PID or S/N :

    Garanti süresi geçmişti bu cihazın zaten.
    Bilgileri doldurup gönderirim bugün bakalım ne zaman gönderecekler.
    Bu adamları da anlamadım. Önceki mailimi Amerikan destek birimine gönderdiğim için sanırım olumsuz cevap döndüler.
    Bu serferhttps://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket adresindeki formu doldurup gönderdim onayladılar.

    Dün aynı formu unifying usb için doldurdum olumsuz cevap döndüler.

    My name is Joao, I understand that you would like to acquire a new Unifying receive to replace the lost one.

    I am happy to inform that Logitech have replacement Unifying receivers available from the online store atwww.Logitech.com. To acquire a new Unifying receiver please follow the link below and under USB receivers you will find the Unifying Receiver (P/N 993-000439), then you will just need to click in Add to cart and checkout.

    Link:
    support.logitech.com
    Logitech Support + Download
    http://support.logitech.com/parts


    Neye göre gönderip neye göre göndermiyorlar anlamadım.
    Sürekli isteyip satan tipler var herhalde.




  • arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama bende aynı dertten muzdaribim. logitech destek bölümünde arıza kaydı oluşturdum ve bana mail geldi

    ismim Koray ,Logitech Wireless Gamepad F710 ile ilgili yard?ma ihtiyaciniz olduğunu belirttiniz.

    Yasin Bey, bu tur durumlar normal sartlarda garanti kapsamina girmemektedir.Ancak Logitech'in musterilerine verdigi onemi ve sizin magdur olmamaniz adina bir defaya mahsus ucretsiz olarak tarafiniza 1 adet USB alici gonderebilirim.Lutfen Asagida sizden istenen bilgileri doldurup tarafima iletmenizi rica ederim.
    Urun bilgileriniz urununuzun altinda yada pil yuvasinin icerisinde bulunmaktadir.
    Lutfen urun bilgilerini, adres ve telefon numaranizi bize bildiriniz.

    Gereken urun bilgileri;
    M/N :
    P/N :
    PID veya S/N :

    Eger bir yanıt vermezseniz destek talebiniz kapanacak ve sistemde “çözüldü” olarak görünecektir. Geri bildirim için size bir anket gönderilecektir.



    diye mail geldi bende bu maili yanıtla diyip gerekli bilgileri girdim. bana anket gönderildi destek ekibinin yardımını değerlendirmem için. doğru mu yapmışım eksik bişe var mı ?




  • spiritfang S kullanıcısına yanıt
    Yaptıkların doğru, ben de geçen hafta perşembe günü adres bilgilerini yollamıştım beş gün sonra(bugun) kargoya verildi. Sadece bir kaç gün daha bekle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barlsym

    quote:

    Orijinalden alıntı: barlsym

    Bir cevap dönmüşler garanti poitikaları bu konuyu kapsamıyoruş ama bu seferlik bir istisna olarak alıcıyı göndereceklermiş cevap customercare@logitech.com adresinden geldi şöyle diyor.

    My name is Kadir, I understand that you would like assistance with your Logitech Wireless Gamepad F710.

    This kind of issues are not covered by the warranty policy but this we can make an exception. We can send you a new receiver for free of charge. Please confirm your shipping address and product details;

    First Name :
    Last Name :
    Company, if any :
    Address Line 1 :
    Postal Code :
    City :
    Telephone Number

    M/N :
    P/N :
    PID or S/N :

    Garanti süresi geçmişti bu cihazın zaten.
    Bilgileri doldurup gönderirim bugün bakalım ne zaman gönderecekler.
    Bu adamları da anlamadım. Önceki mailimi Amerikan destek birimine gönderdiğim için sanırım olumsuz cevap döndüler.
    Bu serferhttps://logitechsupport.force.com/support/SupportTicket adresindeki formu doldurup gönderdim onayladılar.

    Dün aynı formu unifying usb için doldurdum olumsuz cevap döndüler.

    My name is Joao, I understand that you would like to acquire a new Unifying receive to replace the lost one.

    I am happy to inform that Logitech have replacement Unifying receivers available from the online store atwww.Logitech.com. To acquire a new Unifying receiver please follow the link below and under USB receivers you will find the Unifying Receiver (P/N 993-000439), then you will just need to click in Add to cart and checkout.

    Link:http://support.logitech.com/parts


    Neye göre gönderip neye göre göndermiyorlar anlamadım.
    Sürekli isteyip satan tipler var herhalde.

    Olumsuz cevap gönderdilkeri destek hizmetini değerlendirmemi istedikleri maile şu cevabı verdim, usb'yi gönderiyoruz dediler. "I'm not pleased with the response. I also lost my f710 keypad usb adapter, they said will be send freely. This mouse more expensive but they addressed online store."

    Bedava usb alıp satanlardan dolayı bu kadar didikliyorlar. Başka açıklaması yok bu durumun.




  • Arkadaslar banada yeni alici geldi fakat cihazla eslesmiyor . Eslesmedigi icinde yazilimi dahi kuramiyorum . Kol un isigi bikac kez yanip sonuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gönderilen yeni nano recieverin tanınmaması sorunu herkeste var heralde. aynı sorunu ben de yaşıyorum ve iki haftadır araştırıyorum bu konudan herkes şikayetçi. madem uyumsuz nano reciever yollayacaksınız hiç yollamayın bari boşuna umutlandırmayın. ben sorunun logitechte değil, Türk müşterileriyle ilgilenen bölümünde olduğunu düşünüyorum. logitech'e mail attığımda Kadir adında biri ilgilenmişti benimle, nano recieveri yolladılar, uyumsuzluk gösterince Kadir isimli şahısa tekrar mesaj attım. "sana bedava nano reciever yolluyoz hala tatava yapıyosun" minvalinde cevap aldım. zaten bana bağlantıyı sağlamam için verdiği programdan belliydi sorumsuzluğu, adam bana bağlantı programı diye logitech oyun programını yolladı.
  • Logitech te satılıyordu galiba 10 tl filan olması lazım.

    Benim f710nun sol analogu bozuldu çalışmıyor alalı 3 sene oldu herhalde . yenisini alacam artık .
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.