İyi akşamlar arkadaşlar Logitech marka G500s mouse'uma çay döküldü. Çay üst taraftan değil de alttan lazer boşluğundan girdi. Çay şekerli olmadığı için kurur düzelir diye düşündüm pek önemsemedim. 2 gün boyunca teprettğimde sadece titreme oluyordu hareket etmiyordu. 2. günden sonra düzeldi şuan her hareketi algılıyor ama titreme var mouse'u sürerken. 6 ay önce Vatan'dan aldım. Ne yapmam gerekli? Açıp kendim mi arızayı düzeltmeye çalışayım yoksa garantiye mi göndereyim? Rma olayı Logitech'te varsa yurtdışına göndermem mi daha mantıklı yoksa Logosoft firmasına mı? Firmaya mail attım ancak geri dönmediler. Yardımlarınızı bekliyorum
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Hocam büyük ihtimal servis kullanıcı hatası olduğunu anlayacaktır ama bence siz vatan üzerinden yinede servise göndererek şansınızı deneyin. Yurtiçi garantisi bitmeden logitech avrupa yardımcı olmuyor. Eğer servis yapmadan iade ederse siz içini açıp şansınızı denersiniz.
Hocam onarsalar da yeter. Değişim istemiyorum zaten. Bu arada ürünü Vatan üzerinden garantiye göndermek mantıklı mı? Servise geç gönderiyorlar diye biliyorum.
yusufsk
kullanıcısına yanıt
İstanbul dışıysanız penta (logitech'in ithalatçısı yani teknik servisi) gönderim bedelini karşılıyor gidiş geliş (yurtiçi kargoyla anlaşmaları vardı arayıp sorabilirsiniz), vatanı araya katarsanız benim gibi, istanbulda olduğum halde 2 haftaya anca gelicek ürünüm (g502 gönderdim bende vatan üstünden hala gelicek 1 hafta etti)
MonacoDoom
kullanıcısına yanıt
Hocam ürün garanti belgesi üstüne Logosoft yazıyor. Sanırım Penta'ya bağlı değil garantisi
yusufsk
kullanıcısına yanıt
Logitech ürünlerini penta ithal ediyor normalde o yüzden öyle söyledim, ama logosoftta ithal ediyor doğrudur, garantideki numarayı arayıp santraldeki kişiye sorarsanız gönderimi karşıladıklarını yada karşılamadıklarını söylerler tarafınıza...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme