Şimdi Ara

Logitech'in Türkiye yaklaşımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Logitech Setpoint yazılımını kullananlar bilir yazılımda Türkçe dil desteği olmadığı gibi, hiçbir şekilde Türkiye'ye uygun ayarlamalar yapılamıyor. Geçen hafta aldığım Logitech Media Klavye'deki arama tuşunda Google'ın Türkçe sayfasının olmaması üzerinde Logitech ile internet üzerinden temasa geçtim. Yazılımda ufak bir değişiklikle çözülebilecek bu durum için aldığım cevap ise şuydu:

    "I apologize for the inconvenience that you are experiencing. Unfortunately, if Turkish language is not supported by the system, there is currently not much we can do to solve the problem."

    73 milyonluk genç Türkiye pazarını küçümseyen Logitech'i protesto etmeye ve herkesi Logitech'i e-posta ile uyarmaya davet ediyorum.

    support-eng@logitech.com
    Daha önceden yolladığım örnek e-posta;
    "hi,
    I have purchased your product and installed the software "Setpoint" for it.
    But i was disappointed when i see there is no "Turkish language" support in the software. Maybe this is not a critical problem(even if there are over 20 languages more than English), but in the adjustment of middle button, in the one touch search there is no turkish preference in google search button.
    I want you to update the software in Turkish language option.
    Thank you for your attention."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Varnar -- 18 Ağustos 2011; 12:02:48 >







  • Çok ilginç halbuki buradada deli gibi bir pazar payları var
  • Logitech musterilerinin menuniyeti ici elınden gelenı yaptıgını dusunuyorum.cevre bırımlerı konusundada işini ıyı yapan bır fırma.acaba telefonla turkıye ofısıne baglanabılırmısınız varmı boyle bır sey derdınızı bırde boyle anlatsanız.
  • harbi ben gamepad klavye mouse hoparlörde ilk tercihim logi on numaralar
  • Logitech Türkiye pazarını neden küçümsesin ki ? En ufak sorunda yeni ürün bile gönderiyorlar.Oyun klavyelerinde Türkçe karakterler gelecekler yıllar içerisinde olacak.Bekleyelim derim ki çoğu oyuncunun aklına gelen ilk marka Logitech'tir.Oyuncuyu geçtim klavyede,mouse'de rahatlık arayan kalite arayan bir kişi Logitech'i tercih eder.Ben memnunum Logitech'ten.
  • Logitech'in ürün kalitesine söyleyecek sözüm yok. Fare, klavyelerini kullanıyorum yıllardır.

    Evet, bence Logitech Türkiye pazarını küçümsüyor. Yıllardır bunca ürün sattığı pazarda tüm fare ve klavyelerde geçerli olan yazılımına Türkçe dil desteği sunmuyor çünkü. Benim garibime giden benden başka kimse fare, klavye kısayollarını kurcalayıp kullanmıyor mu?

    İngilizce seviyem gayet üst düzeyde fakat Google aramalarımda Türkiye sitesini tercih ediyorum ve bu yazılım bunu desteklemiyor. Üstelik Norveç,Polonya, Yunan dilleri gibi 30'a yakın dili desteklerken... Bu ülkelerde Türkiye'den fazla satış yapıldığını da hiç sanmıyorum.

    Türkiye ofisiyle görüşmedim henüz onlar sadece dağıtım yapıyorlar çünkü, direk merkez ile görüştüm.
  • Hocam aslında bir türkiye logitech ile konuşmak lazım, onların bilgisi olduğu sürece daha fazla eğileceklerini düşünüyorum bu konuya senelrdir ülkemizde satılan kendisini kanıtlamış yüksek kaliteli ürünleri olan bir firma ve arkadaşların dediği gibide Türkiye satışlarıda epeyce ciddidir
  • Bu konuda ilgili sitelere "ne kadar tepki vardır" diye girdiğimde sadece 1 yazı ile karşılaştım. Açıkçası tepkisizlik bizim milletin ruhunda var. Bu ürünlerden alıp "ben ingilizceye alıştım" deyip öyle kullanmayı tercih edenleri teknolojik olarak asimile olmuş kişiler olarak görüyorum. "Ne çıkarsa onu kullanırım", "orjinalciyim", "benim ingilizceyle alıp veremediğim yok" gibi ucuz lafları da çok yadırgıyorum ve inanılmaz derece itici buluyorum. Burada suç logitech'in değil kesinlikle tepkilerini gerekli yerlere iletmemiş bizlerindir. Konuyla ilgili bir geribildirim yaptım. G510 ürününü almış bulunduğum için TürkçeQ setine uygun tuşların bulunduğu ayrı bir paket satarlarsa hemen alacağımı ilettim. Umuyorumki bu sitede de bu konuya duyarlı ve tepkili kişiler vardır.

    ilgili başlık:

    http://forums.logitech.com/t5/G-Series-Gaming-Keyboards/Keyboard-layouts-other-than-English-qwerty/m-p/604898#M17232



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazbut -- 18 Eylül 2011; 12:41:24 >




  • Şu an logitech destek sayfasında bana "G510 - - Turkish Layout Request" bir geri bildirim başlığı açıldı. Sitedekileri yetkilileri ve firmayı destek hattı üzerinden, Türkçe Klavye'ler için geri bildirim bombardımanına tutmanızı rica ediyorum. Elinde Logitech ingilizce klavyesi olan herkes lütfen etkinliğime katılsın.

    http://www.facebook.com/Logitech buraya da iletilerinizi bekliyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazbut -- 20 Eylül 2011; 20:45:26 >
  • Response Kadir B 19/09/2011 03.16 PM
    Hakan Bey ,

    Eğer sizin için uygunsa Türkçe devam edebiliriz.

    Malesef ürünün Türkçesi şuanda yoktur ve eğer Türkçesi çıkarsa dahi malesef tuşları ayrıca satışa sunulmaz.



    Size yardimci olmamızı istediğiniz başka bir konu olması taktirde, lütfenhttp://www.logitech.com internet sitemize ziyaret ediniz veya ücretsiz hattımızdan bize ulaşınız.

    Saygılarımla,

    Kadir B.
    Logitech Europe S.A.
    Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Teknik Destek

    Not: Cevabınız elimize ulaşıncaya kadar dosyanız beklemeye alınacaktır. 1 haftaya kadar tarafınızdan cevap alınamaması durumunda, talebinizin çözümlendiği farzedilerek dosyanız kapatılacaktır ve otomatik olarak e-posta adresinize görüşlerinizi değerlendirmek amacıyla bir anket gönderilecektir.

    ----------------------------------------------------

    Kadir bey ingilizce bizim için eziyet tabiki, zaten yazmışım ingilizcem kötü, beni eziyetten kurtardığınız için teşekkürler, uygun olmazmı Türkçe bizim hayatımız...
    Logitech'in sadece kalitesine güvenerek "ben bu haliyle herkese satarım"ı dayatan bir firma olmasına şaşırdım açıkçası yani ben mesajınızdan firmanın böyle çalıştığını anladım, ürünü kalitesini beğendiğim için aldım tabiki ona şüphe yok, şu satırları yazarken takıldığım yerler olmasına rağmen TürkçeQ kullanımımdan kalan ezberden yazıyorum çoğunu, bu haliyle beni tabiki %100 memnun etmesi imkansız. Burda üretici firmadan her iki tarafın lehine bir düzenleme, hem tüketici lehine hem de mutlaka ki firma lehine kazanımlar sağlayacaktır. Bunları gözardı etmeyen bir destek mesajı alana kadar bekleyeceğim. İsterseniz çözüm sağlandı diye silip kapatabilirsiniz, tabi siz görevinizi yapın. Biz logitechi sevdik kusurlarına rağmen ama daha iyisini bekliyoruz. İlgiliniz için teşekkürler ..



    ****************************************

    Response Kadir B 19/09/2011 04.11 PM
    Hakan Bey,

    Gerçekten size katılıyorum ancak malesef şuanda bu konuda yapabileceğimiz bir şey yok. Çünkü bir çok oyun ürünü sadece 1 ile 3 dilde bütün ülkelere satılmıştır.

    İnannın bizde sizin kadar bütün ürünlere tam olarak Türkçe destek verilmesinden yanayız ancak biz de sadece bunu ürün uzmanlarından talep edebiliriz ancak genede garanti veremeyiz.

    Saygılarımla,

    Kadir B.
    Logitech Europe S.A.
    Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Teknik Destek

    Not: Cevabınız elimize ulaşıncaya kadar dosyanız beklemeye alınacaktır. 1 haftaya kadar tarafınızdan cevap alınamaması durumunda, talebinizin çözümlendiği farzedilerek dosyanız kapatılacaktır ve otomatik olarak e-posta adresinize görüşlerinizi değerlendirmek amacıyla bir anket gönderilecektir.

    ----------------------------------------------

    Biz talebimiz için buradayız, vazgeçilecek bir talep değil. Kaliteye kendi dilimizde ulaşmak için emek harcamak zorundayız. Buda bizim taleplerimizle olacak. Firmaya talepleri iletmek elbette sizin göreviniz. Biz istemezsek siz iltemezsiniz. Dolayısı ile ilk önce geri bildirimlerin fazlalaşması lazımki, hem firme hem tüketiciler kazansın. Bu iş CEo'ya yakın anlayışlı üst düzey bir yetkilinin çabası ile güzel son bulur düşüncesindeyim. Diğer firmalar yavaş yavaş Türkçe oyun ürünlerien girmeye başladı. Ben ingilizce oyun takımını teşfik etmiş oldum belki istemeden ama buredan öyle olmadığını sizin vasıtanızla firmaya beyan ediyorum. Logitech Türkiye'de pazarı çok iyi bir firma. Seviliyor ve beklentileri olan yüzlerce kişiden sadece biriyim ona eminim. Lütfen bunları iletiniz. Ayrıca resmi Facebook yada Twitter sosyal paylaşım ağlarında Türkiye Sayfası açarsanız emin olun Firma için çok faydalı olur geri bildirimlerde. Göreceksiniz ki Türkçe klavye dahil bir çok taleple ve güzel geri bildirimlerle karşılaşacaksınız.

    ***************************************

    Response Kadir B 20/09/2011 07.57 AM
    Hakan Bey,

    İstek ve talepleriniz gerekli bölüme bildirilmiştir. Bundan sonrası ise malesef sadece beklemek olacaktır.

    Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ediyoruz.
    Saygılarımla,

    Kadir B.
    Logitech Europe S.A.
    Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Teknik Destek

    -------------------------------------------------------

    Şimdi beni başından savdığını sanıyor. 6 gün sonra bir mesaj daha başlığı kapattırmayacağım görecekler :)))




  • Loghitech artık türkçe desteği tüm türkiyeye getirdiği için bu yorumdaki sıkıntıda çözülmüş demektir. =)
  • konuyu hortlatacağmda bu setpoint in türkçe yaması filan yokmu..hep ingilizce indirdiklerimde..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.