Şimdi Ara

Logitech ürün değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.5 yıldır kullandığım G810 un bazı tuşları kırılınca logitech e mail attım. Elimizde şuan o tuşlar yok onun yerine size G910 gönderelim dediler. Kabul ettim. 1 hafta sonra şu mail geldi. Yeni klavyeyi göndermeden önce elimdekini kırıp parçalarken videoya çekecekmişim. Daha önceden değişim yapan tecrübesi olan var mı? ne yapmak lazım? Klavyeye yazık sonuçta tamamiyle kırık değil. Tuşların değişmesi lazım.
    Logitech ürün değişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ariallyte -- 2 Ocak 2020; 20:56:47 >







  • Saçmalık değil, eskiden kullandıkları ürün sorunsuz olmasına rağmen mail atıp yeni ürünü alınca, eskisini satıyorlardı bizim zekiler. Firmanın iyi niyeti suistimal edildiği için de logitech kendince bir çözüm üretti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet mantıklı bi yaklaşım. eskisini satanlara karşı geliştirilmiş bi yöntem.
  • Videoyu çekip gönderdim. Yeni ürünü kargoya vermişler Hollanda'dadan 5 güne gelecekmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zamanında bende g300 mouse için destek talep ettim , çift tıklama sorunu ve teflonlarında sıkıntı vardı. Servise göndermek istedim aldığım yer kargo ücretini bana ödetmek istiyordu bununla ilgili mail attım . kargo ücreti 20 küsür lira tutuyo mouseda ozaman 80 liraydı. Fazla üstelemeden yenisini göndermişlerdi. Eskiside bende kaldı. Eski mousuda nasılsa yenisi geldi diyerek açtım içini , en fazla bozarım dedim.Çift tıklayan switchi kendim değiştirdim ve 2 tane mouse'm oldu. İkisinide kullanıyorum şuan Mail atarken öyle bir beklentim yoktu açıkçası çok sevinmiştim :D Bence ,biraz garip gelsede isteklerinde haklılar.Adamlar sadece sözünüze güvenerek ürün gönderiyordu. Ve eminim çokça suistimal edilmiştir.
  • oknglr O kullanıcısına yanıt
    Suistimalin önüne elindekini kır yenisini gönderelim demek yerine değişim yapılan ürünlerin seri numarasını kayda alıp ürün başına 1 değişim hakkı verseler daha iyi olmaz mı? Bendeki klavyeyi kırsam da satsam da onlar için değişen bir şey yok sonuçta. Ayrıca yeni ürünü yurtdışından Hollanda merkezinden gönderiyorlar o gelene kadar ben elimde kırık ürünle bekleyecem sağdan soldan klavye bulup onu kullanacağım ki 1 haftadır durum böyle. Şuan gümrükte bekliyor yeni klavye. Videoyu çekip gönderdim. Klavye gelince süreci burada paylaşırım en azından benzer sorunu yaşayanlara rehber olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.