Şimdi Ara

LoL'mü HoN'mu DotA'mı Avo Heroes'mu (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
784
Cevap
6
Favori
46.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeidaraSanji

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeidaraSanji

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur23231

    O zaman dota vs HON tartışması yapalım
    Lol ü baştan eledik

    qnq kim sana LoL de para ile oyun içi ek birşeye sahip olunabildiğini söylemişse iyi keklemiş

    ek birşeye sahip olamazsın, ama yine de büyük bir avantajın olur.

    Ben 1 sene LoL oynadım, 90 küsür skinim var ve bana hiçbir katkısı yok



    Ayrıca DotA>LoL

    karakter + rün olayı var, oyuna herkes eşit başlamalı.
    ben bir heroyu oynamak istersem oynayabilmeliyim

    Tamamda herolar dengede zaten herşey oyunculuğa bağlı (Bazı herolar daha viable tabi ama 1 levelde RP ile 6300 lük hero alan adam terör estiremez) . Rün konusunda da 30 levelde zaten herkes eşit zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeidaraSanji

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeidaraSanji

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nintendo.

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeidaraSanji

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur23231

    O zaman dota vs HON tartışması yapalım
    Lol ü baştan eledik

    qnq kim sana LoL de para ile oyun içi ek birşeye sahip olunabildiğini söylemişse iyi keklemiş

    ek birşeye sahip olamazsın, ama yine de büyük bir avantajın olur.

    Ben 1 sene LoL oynadım, 90 küsür skinim var ve bana hiçbir katkısı yok



    Ayrıca DotA>LoL

    karakter + rün olayı var, oyuna herkes eşit başlamalı.
    ben bir heroyu oynamak istersem oynayabilmeliyim

    Tamamda herolar dengede zaten herşey oyunculuğa bağlı (Bazı herolar daha viable tabi ama 1 levelde RP ile 6300 lük hero alan adam terör estiremez) . Rün konusunda da 30 levelde zaten herkes eşit zaten.

    eşit derken o manada demiyorum. zevk bakımından yani, overpowered olmaları bakımından değil, istedin mi oynayamama bakımından eşitlik.
    30 levela kasana kadar sonuçta yine senden üstün olacaklar, ben baştan eşit olmayı diyorum.




  • herolar dengede derken?
    o yüzden mi koca oyunda 4-5 tane solo herosu var, turnuvalarda 3-4 taneden başka mid herosu picklenmiyor, carryler hep aynı...
    rune konusunda da herkes eşit olmuyor, benim 26 lvl hesabım var, farklı herolarla oynamayı sevdiğim için hiç rune bulunmuyor. 30 lvl olup tüm o runları dizmek dünyanın zamanını alıyor.sen standart ap-ad rune dizersin elemanda full rune vardır, oyuna göre runelarla girer daha baştan ezilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    herolar dengede derken?
    o yüzden mi koca oyunda 4-5 tane solo herosu var, turnuvalarda 3-4 taneden başka mid herosu picklenmiyor, carryler hep aynı...
    rune konusunda da herkes eşit olmuyor, benim 26 lvl hesabım var, farklı herolarla oynamayı sevdiğim için hiç rune bulunmuyor. 30 lvl olup tüm o runları dizmek dünyanın zamanını alıyor.sen standart ap-ad rune dizersin elemanda full rune vardır, oyuna göre runelarla girer daha baştan ezilirsin.

    4-5 Solotop herosu turnuvalarda en safe ve her türlü team comp'a uydukları için tercih ediliyor. Yoksa SoloQ'da Solotop'da herşeyi görebilirsin. SoloTop Draven oynayıp taşıyana denk geldim




  • DotA cennet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LoL oynadım uzun bir süre. 80 civarı şampiyon açıktı. Oyun sayım 1000 civarıydı. Turnuvaları ve profesyonel oyuncuları da mümkün olduğunca takip ederdim. Oyun aslında güzel ancak detay eksik. Detaylar oyunu daha düşündürücü ve taktiksel açıdan daha varyasyona açık hale getiriyor. 7-8 yıldır çok ara versem de hala Dota oynuyorum.

    Genelde LoL kolay ve casual, Dota ise Hardcore ve daha zor denir. Aslında o açıdan değil de, ne kadar detay barındırıyor diye bakmak lazım. Dota gerçekten çok ayrıntılı LoL'e göre. Dota'nın farklarını dile getirince çok da birşey değilmiş gibi geliyor. Ancak LoL'deki Rune, Mastery gibi farklılıkların aksine; Dota'daki ayrıntılar oyun içinde ve oyunu daha zevkli hale getiren farklılıklar.

    LoL'de Rune ve mastery, oyun öncesinde yapılan ayarlar. Tabi ki önemli ayrıntılar ancak oyuna başladıktan sonra seçiminizi yapmış oluyorsunuz. Oyun içinde bir varyasyon sunmuyor. Bu yüzden artı olarak görmek zor, en azından benim için.

    Summoner spell olayı iyi. Ancak bunu da bir artı olarak göremiyorum çünkü LoL'de bunun olması gerekli. Onlar da olmasa oyun gerçekten çok sıkıcı bir hal alırdı.

    En vahim konu ise, Riot'un genel olarak oyuncuları RP almaya zorlaması. Tabi ki bir şekilde para kazanmaları gerekiyor, buna lafım yok. Ancak bu durumda yeni şampiyon çıkarılması bir zorunluluk haline geliyor. Yeni şampiyon, ilk skin'inden oluşan bundle, sonrasında çıkacak skin'ler demek; RP demek. Ancak gerçekten üzerine düşünülmüş diyebildiğim çok az şampiyon var. Örnek: Lee Sin. Gerçek manada keyif aldığım birkaç şampiyondan biridir.

    Yeni bir şampiyon duyuruluyor. Özelliklerine bakınca farklı bir oynanış sunacakmış gibi geliyor. Sonra oynuyorsun ve pek bir fark göremiyorsun. Bu durumun bir sebebi de oyunda aktif özelliği olan item'ların çok az olması. LoL'deki aktif özellikli itemlar da, Dota'daki Eul veya force staff gibi değil. Daha basit mekaniklere sahipler ve çok azlar.



    Dota'da yeni bir hero çok nadir çıkar. Oynadığında ise gerçekten farklılık sunar.

    Item çeşitliliği daha fazladır.

    Teleport scroll özelliği, LoL'deki Recall özelliğinden çok daha kullanışlıdır. TP scroll için gold harcarsınız. Cooldown'ı vardır. Oyunda her hero'nun üzerinde olması gerekir ilk dakikalardan sonra. En basitinden üstte kule dibinde takım arkadaşınıza saldırdılar. 3 kişi oraya aynı anda TP scroll kullanırsa, emin olun geri çekilme ihtimalleri yüksektir. Göz korkutma amaçlı bile kullanılabiliyor

    Oyunda daha yüksek bir konumdaysan veya gündüz vaktiyse görüş mesafen daha fazladır. Tabi ki Ward'ların da öyle.

    Ward'u ağacın önüne koyarsanız misal, ağacın arka kısmına görüş sağlamaz. Mantıklı geldi değil mi?

    Nehir'de belirli 2 noktada çıkan ve kısa süreliğine özellikler sağlayan Rune'lar bulunur. Bu rune'lar şişelenip istenildiğinde (2 dakika içerisinde) kullanılabilir. Bu noktaların kontrolü önemlidir.

    Dota haritası çok daha ayrıntılıdır. Ormanda kısa yollar, girip saklanabileceğiniz yerler bulunur.

    Ormanda izini kaybettirebilirsin, özellikle gece vakti. Gece görüş oldukça kısıtlandığından çok güzel fake verilebilmektedir. Ormanın ayrıntılı olması da bunu mümkün kılan etkenlerden tabi.

    Smoke of deceit var mesela. (Açıklamak zor geldi şimdi)

    Tabi aktif itemlar sayesinde hero'lar da oynanış olarak detaylanıyor. Bu kadar bariz farklara rağmen yetmedi diyen birisine ayrıntılı olarak açıklarım tek tek.

    Dota'ya başladım deyip eleştiren LoL oyuncuları var ancak oyundan bir haberler. En az 300-400 normal oyun oynayıp, tüm herolar hakkında bilgi sahibi olup sonra Kaptan modda dereceli oyunlara girmediysen atıp tutmaktan öteye gidemezsin. Tabi aynı şey LoL için de geçerli. İkisini de uzun süre oynamış biri olarak görüşlerim bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskiekşiyazarı -- 29 Mayıs 2014; 0:25:10 >




  • merhaba

    Heroes of Newerth Türkiye altın satışlarımız başladı

    canlı destek hatımızadan bilgi alabilirsiniz


    xgame
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chromosty

    Ha ek olarak;







    HAHAHAHAHAHAHAH
    HAAHAHAHAHAHAH
    HAHAHAHAHA

    HAHAHA

    NE KOMİK VIDEOYMUŞ LAN BU
    İNANILMAZ REFLEKS REKT




  • Strife
  • Bu konu neden bütün online oyun bölümlerinde aynı anda görünüyor.
  • anılarımı hatırladım okuyunca.çok fazla dota oynamıştım ben,lolde silence benzeri şeylerin süreleri daha kısa evet

    iki oyununda high elolarını karşılaştırırsak birine dengesi çok daha bozuk bi oyun diyemeyiz.neyse...mesela high eloda dotada oyunun ortalarından sonra herkes bkb kasmaya çalışıyor.skill yememek için.budurum oyunda bi denge bozukluğu olduğu konusunda şüphelendiriyor beni
  • o anime listende ki score ları sen mi veriyon yoksa sistemin kendi puanı mı
  • LoL aynı casino gibi. Canlı renkler ışıltı şeyler. O yüzden dikkat çekiyor. Gerçekçilik payı 0.

    Dota+LoL = HoN yani ondan almış bundan almış HoN oluşmuş

    Dota ise gerçekçilik payı saymakla bitmez. Her an her şey olabilir ona göre oynayıp ona göre taktik geliştirmek gerekir. Bi kere bütün herolar oynanıyor. Ben lolde görüyorum çoğunluk aynı hero. Dota daha detaylı ve daha gerçekçi olduğundan daha iyi diye düşünüyorum. Taktik ve plan dotada daha çok işe yarıyor. Takımınız noob ise oyunu baştan verirsiniz. Çok belli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahtapots

    Arkadaş dota 2 de takım oyunu diye birşey yok 3vs5 oyun verdik az önce nasıl bir heroysa ver vurduğu stun ve 2 kere vuruyor sadece + görünmez felan oluyor yanına zıplıyor hiç bi türlü kaçma imkanında yok lolde kite denilen bi olay vardı en azından koşarakta oto atak yapabilyordun dotada anladım kadarıyla o olayda yok kite yapayım diyorum hero 2 saatte dönüp vurana kadar adam beni öldürüp başklarına geçiyor yarım saat stunlarmı dersin 10 dk silence mı dersin kesinlikle önyargısız bir şekilde oynadım oyunu fakat cidden baş ağrısından başka birşey değil dota 2.

    klasik dota'yı beceremeyip oyuna laf atan lolcü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahtapots

    Arkadaş dota 2 de takım oyunu diye birşey yok 3vs5 oyun verdik az önce nasıl bir heroysa ver vurduğu stun ve 2 kere vuruyor sadece + görünmez felan oluyor yanına zıplıyor hiç bi türlü kaçma imkanında yok lolde kite denilen bi olay vardı en azından koşarakta oto atak yapabilyordun dotada anladım kadarıyla o olayda yok kite yapayım diyorum hero 2 saatte dönüp vurana kadar adam beni öldürüp başklarına geçiyor yarım saat stunlarmı dersin 10 dk silence mı dersin kesinlikle önyargısız bir şekilde oynadım oyunu fakat cidden baş ağrısından başka birşey değil dota 2.

    oyunu beceremedin çamur atma bari
    o heronun kaçma mekanizması görünmez olması o seviyede onuda beceremiyosan iyiki bırakmıssın oyunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskiekşiyazarı

    LoL oynadım uzun bir süre. 80 civarı şampiyon açıktı. Oyun sayım 1000 civarıydı. Turnuvaları ve profesyonel oyuncuları da mümkün olduğunca takip ederdim. Oyun aslında güzel ancak detay eksik. Detaylar oyunu daha düşündürücü ve taktiksel açıdan daha varyasyona açık hale getiriyor. 7-8 yıldır çok ara versem de hala Dota oynuyorum.

    Genelde LoL kolay ve casual, Dota ise Hardcore ve daha zor denir. Aslında o açıdan değil de, ne kadar detay barındırıyor diye bakmak lazım. Dota gerçekten çok ayrıntılı LoL'e göre. Dota'nın farklarını dile getirince çok da birşey değilmiş gibi geliyor. Ancak LoL'deki Rune, Mastery gibi farklılıkların aksine; Dota'daki ayrıntılar oyun içinde ve oyunu daha zevkli hale getiren farklılıklar.

    LoL'de Rune ve mastery, oyun öncesinde yapılan ayarlar. Tabi ki önemli ayrıntılar ancak oyuna başladıktan sonra seçiminizi yapmış oluyorsunuz. Oyun içinde bir varyasyon sunmuyor. Bu yüzden artı olarak görmek zor, en azından benim için.

    Summoner spell olayı iyi. Ancak bunu da bir artı olarak göremiyorum çünkü LoL'de bunun olması gerekli. Onlar da olmasa oyun gerçekten çok sıkıcı bir hal alırdı.

    En vahim konu ise, Riot'un genel olarak oyuncuları RP almaya zorlaması. Tabi ki bir şekilde para kazanmaları gerekiyor, buna lafım yok. Ancak bu durumda yeni şampiyon çıkarılması bir zorunluluk haline geliyor. Yeni şampiyon, ilk skin'inden oluşan bundle, sonrasında çıkacak skin'ler demek; RP demek. Ancak gerçekten üzerine düşünülmüş diyebildiğim çok az şampiyon var. Örnek: Lee Sin. Gerçek manada keyif aldığım birkaç şampiyondan biridir.

    Yeni bir şampiyon duyuruluyor. Özelliklerine bakınca farklı bir oynanış sunacakmış gibi geliyor. Sonra oynuyorsun ve pek bir fark göremiyorsun. Bu durumun bir sebebi de oyunda aktif özelliği olan item'ların çok az olması. LoL'deki aktif özellikli itemlar da, Dota'daki Eul veya force staff gibi değil. Daha basit mekaniklere sahipler ve çok azlar.



    Dota'da yeni bir hero çok nadir çıkar. Oynadığında ise gerçekten farklılık sunar.

    Item çeşitliliği daha fazladır.

    Teleport scroll özelliği, LoL'deki Recall özelliğinden çok daha kullanışlıdır. TP scroll için gold harcarsınız. Cooldown'ı vardır. Oyunda her hero'nun üzerinde olması gerekir ilk dakikalardan sonra. En basitinden üstte kule dibinde takım arkadaşınıza saldırdılar. 3 kişi oraya aynı anda TP scroll kullanırsa, emin olun geri çekilme ihtimalleri yüksektir. Göz korkutma amaçlı bile kullanılabiliyor

    Oyunda daha yüksek bir konumdaysan veya gündüz vaktiyse görüş mesafen daha fazladır. Tabi ki Ward'ların da öyle.

    Ward'u ağacın önüne koyarsanız misal, ağacın arka kısmına görüş sağlamaz. Mantıklı geldi değil mi?

    Nehir'de belirli 2 noktada çıkan ve kısa süreliğine özellikler sağlayan Rune'lar bulunur. Bu rune'lar şişelenip istenildiğinde (2 dakika içerisinde) kullanılabilir. Bu noktaların kontrolü önemlidir.

    Dota haritası çok daha ayrıntılıdır. Ormanda kısa yollar, girip saklanabileceğiniz yerler bulunur.

    Ormanda izini kaybettirebilirsin, özellikle gece vakti. Gece görüş oldukça kısıtlandığından çok güzel fake verilebilmektedir. Ormanın ayrıntılı olması da bunu mümkün kılan etkenlerden tabi.

    Smoke of deceit var mesela. (Açıklamak zor geldi şimdi)

    Tabi aktif itemlar sayesinde hero'lar da oynanış olarak detaylanıyor. Bu kadar bariz farklara rağmen yetmedi diyen birisine ayrıntılı olarak açıklarım tek tek.

    Dota'ya başladım deyip eleştiren LoL oyuncuları var ancak oyundan bir haberler. En az 300-400 normal oyun oynayıp, tüm herolar hakkında bilgi sahibi olup sonra Kaptan modda dereceli oyunlara girmediysen atıp tutmaktan öteye gidemezsin. Tabi aynı şey LoL için de geçerli. İkisini de uzun süre oynamış biri olarak görüşlerim bunlar.

    bişey sorucam dotada normal oyunlardaki mmr captain moddakilerle alakalı değil dimi ? benm 1 hesabım var hiç bilmiyorken dotaya almıştım muhtemelen baya kötüdür. Onla devam etsem sadece normal gamede mi çok kötü oyuncular gelir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IcyTea Lemon

    o anime listende ki score ları sen mi veriyon yoksa sistemin kendi puanı mı

    2013 senesinden önceki skorlarımı dikkate alma onları ayık kafayla yazmadım, onun dışındakileri evet ben verdim
  • Adam haklı oyun hakkında bir şey bilmediğin çok belli kusura bakma ama ilk cümlenden bile belli oluyor bu. takım oyunu gerektirmeyen bir moba oyunu olabilir mi sence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mares626 -- 29 Mayıs 2014; 22:39:42 >
  • dotanın egoist, kendini üstün gören oyuncuları vs lolün beceriksiz küfürbaz bebeleri.iki oyun da güzel fakat nereden baktığınız önemli.dotaya yeni başladım ve oyunu beğendim.

    özellikle dilimi geliştirmesi ve küfürbaz bebelerden kurtulmam iyi yanları.oyun mekanik olarak gelişmiş ve yukarıda dedikleri gibi skillerin nerede kullanılacağı oyunu etkiliyor.aktifi önemli itemler daha fazla.fakat lolde karakterlerle daha fazla iç içesiniz, skiller daha çok belli oluyor(dotada tf sırasında o kadar çok şey oluyor ki takip etmesi zor), lol daha kolay ve riot türkiyeye önem veriyor.dotacıların lol oynayanları aptal gibi görmesi ve sürekli üste çıkma çabası garibime gidiyor.evet tr serverinin %80 i bencil, küfürbaz, mantık kurmaktan uzak kişiler.

    fakat bazen öyle oyunlar oluyor ki çok mutlu ediyor sizi ve takım kompozisyonları, kombolar eğlenceli oluyor.benim küçüklüğüm wc3 te dota mapında oynayarak geçti.evet dota mobanın atası.fakat lol e-spor konusunda daha ilerilere giderek oyunu spor müsabakası haline getirdi ve gençlik ve spor bakanlığıyla anlaşma yaptı.artık müsabakalar televizyon ekranlarından izlenebiliyor ve büyük türkiye şampiyonası büyük heyecanla bekleniyor.ayrıca lolün steam gibi bir destekçisi olsaydı daha büyük yerlerde olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feelmyheal -- 3 Haziran 2014; 8:21:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkest earth

    Dota bunların babası niteliğinde o yüzden ona saygı göstermek gerek ama dotadan daha iyi grafikler ve oynanış sunan bi oyun varsa o da Hon'dur. Şimdi kesin hon ve lol çarpışması çıkacak konuda o yüzden lolde bulunmayıp honda bulunan şeyleri yaziyim.

    Bi kere hon'un grafikleri lol'den daha gelişmiş ve gerçekçi.
    Honda deny diye bir olay var. Lol'de bu olay yok.
    Lol'de ward da yok.
    Ayrıca lol f2p olduğu için rated olmayan maçlar deli gibi noob çıkabiliyor. Hon'da noob yok mu derseniz tabii ki var. Ama parayla oynadıkları için çoğununki yemiyor.

    ve bunun gibi daha aklıma gelmeyen bir çok şey var.

    Avalon heroes pek tutmadı ondan bahsetmicem. Zaten 5 dakika civarı oynamıştım onu da.

    Bence en iyisi hondur.



    Yazdiklarinda en ufak dogru yok nereden duyuyorsunuz bunu anlamiyorum.

    8 senelik DotA 1 oyuncusuyum 3 yillik LoL oyuncusuyum suan ise 3 ay gibi bir suredir DotA 2 oynuyorum. HoN'a da kısa bir sure baktım ancak hiç begenmedıgım ıcın oynama geregi duymadim.

    Oncelikle lol daha sonra cikan bir oyundur (Hona gore) ve grafikleri hon dan cok daha guzeldir ancak herkese hitap etmez cunku ciddi grafikler degildir.
    LoL'de deny olayı yoktur ancak bu ozelligin + mı - mi oldugu tartisilir. Cok kisiden deny yuzunden oyundan soguyorum makina gibi surekli cs ye yogunlasmak zorunda kaliyorum laflari duydum bazilari ise zevk aliyordur.
    Lolde nasil ward olayi yok nerden duydun merak ediyorum. Her sampiyonun 3 ward atma hakki vardir (Son sezonda gelen bir ozellik onceden sinirsizdi) ve en az dota kadar ward temizlemeye ozen gosteriliyor surekli invis wardlari aliniyor ve kendi junglelari karsi jungle lar olmak uzere tum harita ward lu bulunur tek bir normal maca bakip ward atilmiyor diye karar verilemez. Noob cikmasi olayida degisir mmr a baglidir benim oynadigim zamanda nadir noob denk geliyordu hatta afk dota'dan daha azdi benim lolu birakmamin sebebi tamamen seviye dusuklugu dotaya gore yas seviyesinin dusuk oldugu gozle gorunur sekilde belirkin her oyun kufur oluyor dotada olmuyormu ondada oluyor ama loldeki gibi degil.

    Neyse benim diyeceklerim bu kadar lutfen baskalarini yanlis bilgilendirmeyelim.




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.