Şimdi Ara

LOVATOCULAR BURAYA!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Lovato düz sistem ya da sıralı sistem olsun, bildiklerimizi burada paylaşalım. Forumda lovato ile ilgili bilgiler mevcut ama en kaliteli italyan malı lpg sistemlerinden olmasına rağmen yeterli bilgiye ulaşamadı, umarım o açığı kapatırız..

    99 corolla (terra sp 1,6 efi, 16 valf) aracıma 20 gün kadar önce lovato düz sistem lpg taktırdım, ş.içi 200 üzeri, ş.arası 165 ykr yakıyor, lpg: 1.750, sizce çok değil mi?

    Bir de arabayı çalıştırırken hemen lpg ye geçiyor 1 saniyede, normal midir?

    enjeksiyon kitinizin üzerinde ne yazıyor? tam hatırlamıyorum ama lovato yazmıyor bendekinde.. Yerli malı dandik, orjinal olmayan bişey itelemesinler..

    Rutin bakımı var mıdır lovatonun?

    Teşekkürler...



  • sektörün en eskilerinden ve tartışılmazen iyilerinden lovatonun adını gördüğüme sevindim.doğru düzgün sahip çıkılmadığı halde kalite çizgisinden ödün vermeyen bu sistem daha iyi yerlere gelebilir,onu satan takan veya kullananların çabalarını görmek istiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    sektörün en eskilerinden ve tartışılmazen iyilerinden lovatonun adını gördüğüme sevindim.doğru düzgün sahip çıkılmadığı halde kalite çizgisinden ödün vermeyen bu sistem daha iyi yerlere gelebilir,onu satan takan veya kullananların çabalarını görmek istiyoruz
    Bendede Lovato Easy fast sıralı sistem var performans mükemmel ama araç stop edip duruyo gazda sinir ediyo sebebini bir türlü anlayamadık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    Bendede Lovato Easy fast sıralı sistem var performans mükemmel ama araç stop edip duruyo gazda sinir ediyo sebebini bir türlü anlayamadık

    Alıntıları Göster
    araç rölantide iken devirde oynama varmı veya yüke alınca ve frene basınca dengesizlik varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    araç rölantide iken devirde oynama varmı veya yüke alınca ve frene basınca dengesizlik varmı

    Alıntıları Göster
    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun... LOVATO tartışılmaz bir üründür... zaten türkiyedede ilk montajı yapılan üründür... saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi

    Alıntıları Göster
    8 aydır sıralı sistemi kullanıyorum, gayet memnunum...LOVATO ve TOYOTA birbirine uyum sağladı...yakıt normal, birde devamlı zam gelmese....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi

    Alıntıları Göster
    Laguna II
    quote:

    Orjinalden alıntı: çağlarca


    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    Laguna II
    quote:

    Orjinalden alıntı: çağlarca


    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi


    Alıntıları Göster
    araç montajında gözden kaçan bişeyler vardır bu problemin ayarla çözüleceğini zannetmiyorum.aracın ve montajının bir lovato servisi tarafından kontrol edilmesinde fayda var.zaten hep bu tip sorunlar yani sistemle alakası olmayan sorunlar yüzünden bir çok markanın adı karalanıyor.sorunçözülse bile sisteme mal ediliyorkikimse demesin daha önce niye böyle yapmadınız.ama sizde önemli bir sorunolduğunu zannetmiyorum.düzgün birkontrolle çözülür,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çağlarca

    araç montajında gözden kaçan bişeyler vardır bu problemin ayarla çözüleceğini zannetmiyorum.aracın ve montajının bir lovato servisi tarafından kontrol edilmesinde fayda var.zaten hep bu tip sorunlar yani sistemle alakası olmayan sorunlar yüzünden bir çok markanın adı karalanıyor.sorunçözülse bile sisteme mal ediliyorkikimse demesin daha önce niye böyle yapmadınız.ama sizde önemli bir sorunolduğunu zannetmiyorum.düzgün birkontrolle çözülür,

    Alıntıları Göster
    Doğru biz sistemi karalıyoruz ve benim gibi onlarcası onun için günlerce gazcıya gidip sabahtan akşama kadar lovato da movatoda bekliyor dertlerine derman arıyor.
    1. Ben Lovatonun Ana bayisinde taktım sistemi Adamlar ilgilenmiyor alakasız değiller ilgileniyor ama sorunu bulamıyorlarNeden bulamıyorlar ?
    Çünkü Adamlar Lovato Firması tarafından herhangi bir eğitime tabii tutulmamamışlar. Mesela Bu Ustalardan Problemle ilgilenen birtanesi İtalyaya gönderilse yada ordan bir bilir kişi gelip sistem hakkında eğitim verse sorunların çoğu ortadan kalkacak ama yok herşey kara düzen
    2. Ben Gaz taktırmadan önce çok araştırdım ve lovatonun güvenlli bir marka olduğuna ikna oldum. Ve Takdım. Sonuçta Lovatoda Olsa Başka Birr markada olsa bi şekilde sorun çıkartıyor.İllaki çıkartacak Sonuçta Kul Yapısı Önemli olan o çıkan sorunun kaynağının ne olduğunu belirleye bilmek. İşte benim taktığım nokta o belirlenemiyor.
    3. Lovatoda ki Usta İle Tabiri caiz ise kanka olduk bayram izninine geldim hergün lovatodayım bugün enjektörleri değiştirdi yine deneme amaçlı ondan kaynaklanıyormu diyerekten. Arabayı Baya Bir test ettim stoplamadı ve tamam oldu bu iş dedik. Akşam eve geldim park ederken STOP bu stop u da yok saydım bakalım daha olacakmı.

    Anlıyacağın Benim Derdim Lovato Movato değil Derdim Bu işle bir an önce birilerinin sahip çıkması 1 haftadır ne insanlar gördüm hepsinin derdi farklı takan ustalar bile yakınıyorlar çünkü adamlar kara düzen deneme yanılma ile çalışıyor halbuki bu işin erbabı tarafından eğitilseler :tabiki Buda Firma sahiplerine düşüyor Onlarda Sallar mı Sallamazmı Bilemem Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    Doğru biz sistemi karalıyoruz ve benim gibi onlarcası onun için günlerce gazcıya gidip sabahtan akşama kadar lovato da movatoda bekliyor dertlerine derman arıyor.
    1. Ben Lovatonun Ana bayisinde taktım sistemi Adamlar ilgilenmiyor alakasız değiller ilgileniyor ama sorunu bulamıyorlarNeden bulamıyorlar ?
    Çünkü Adamlar Lovato Firması tarafından herhangi bir eğitime tabii tutulmamamışlar. Mesela Bu Ustalardan Problemle ilgilenen birtanesi İtalyaya gönderilse yada ordan bir bilir kişi gelip sistem hakkında eğitim verse sorunların çoğu ortadan kalkacak ama yok herşey kara düzen
    2. Ben Gaz taktırmadan önce çok araştırdım ve lovatonun güvenlli bir marka olduğuna ikna oldum. Ve Takdım. Sonuçta Lovatoda Olsa Başka Birr markada olsa bi şekilde sorun çıkartıyor.İllaki çıkartacak Sonuçta Kul Yapısı Önemli olan o çıkan sorunun kaynağının ne olduğunu belirleye bilmek. İşte benim taktığım nokta o belirlenemiyor.
    3. Lovatoda ki Usta İle Tabiri caiz ise kanka olduk bayram izninine geldim hergün lovatodayım bugün enjektörleri değiştirdi yine deneme amaçlı ondan kaynaklanıyormu diyerekten. Arabayı Baya Bir test ettim stoplamadı ve tamam oldu bu iş dedik. Akşam eve geldim park ederken STOP bu stop u da yok saydım bakalım daha olacakmı.

    Anlıyacağın Benim Derdim Lovato Movato değil Derdim Bu işle bir an önce birilerinin sahip çıkması 1 haftadır ne insanlar gördüm hepsinin derdi farklı takan ustalar bile yakınıyorlar çünkü adamlar kara düzen deneme yanılma ile çalışıyor halbuki bu işin erbabı tarafından eğitilseler :tabiki Buda Firma sahiplerine düşüyor Onlarda Sallar mı Sallamazmı Bilemem Saygılar


    Alıntıları Göster
    99 corolla (terra sp 1,6 efi, 16 valf) aracıma 20 gün kadar önce lovato düz sistem lpg taktırdım, ş.içi 200 üzeri, ş.arası 165 ykr yakıyor, lpg: 1.750, sizce çok değil mi?

    Bir de arabayı çalıştırırken hemen lpg ye geçiyor 1 saniyede, normal midir?

    enjeksiyon kitinizin üzerinde ne yazıyor? tam hatırlamıyorum ama lovato yazmıyor bendekinde.. Yerli malı dandik, orjinal olmayan bişey itelemesinler..

    Rutin bakımı var mıdır lovatonun?

    Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutsununucunu

    99 corolla (terra sp 1,6 efi, 16 valf) aracıma 20 gün kadar önce lovato düz sistem lpg taktırdım, ş.içi 200 üzeri, ş.arası 165 ykr yakıyor, lpg: 1.750, sizce çok değil mi?

    Bir de arabayı çalıştırırken hemen lpg ye geçiyor 1 saniyede, normal midir?

    enjeksiyon kitinizin üzerinde ne yazıyor? tam hatırlamıyorum ama lovato yazmıyor bendekinde.. Yerli malı dandik, orjinal olmayan bişey itelemesinler..

    Rutin bakımı var mıdır lovatonun?

    Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi staars -- 29 Aralık 2007; 17:25:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.

    Alıntıları Göster
    ben zamanında reno9' (91 model) lovato taktırmıştım ama pek randıman alamamıştım.180 km yolu 30YTL ile almıştım.Uzun yolda 176 yakması pek de ekonomik gelmedi.arabanında katkısı olabilir.Sözde az yakan araba diye almıştım.Tüpde iyi dedik,ama sonuç hüsran oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poweredTKM

    Laguna II
    quote:

    Orjinalden alıntı: çağlarca


    quote:

    Orjinalden alıntı: poweredTKM

    o dediğinden hepsi var kardeşim rolantide devir göstergesi üç aşşağı beş yukarı gidip gidip geliyor ama azar azar. artı frene basınca falan da stop ediyor bazen araç stop etmek için bahane arıyo anlıyacağın

    bu arada arac neydi


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar selamlar,
    Lovato yu okuyunca atladım hemen.. Ve gördüm ki stop etme olayından müzdarip arkadaşlar var benim gibi.. Ben hallettim sizede yardımcı olayım bir kere bu olayın çeşitli sebepleri olabilir ama bence diğerlerine bakmadan önce hemen yaptırmanız gereken ustayla konuşup aracınızın beygir gücünü söyleyip ayar yaptırmanız. Ben 1000 km kullandım rolantide stop ediyordu sürekli sinir bozucu bir durumdu bir şey farketmiştim araba soğuk iken çalıştırdıktan sonrailk 15-20 dakika boyunca stop ediyor rolanti bozukluğu yapıyordu 15-20 dk. sonunda yani iyice ısındıktan sonra normale dönüyordu artı performansta belirli bir düşüklük vardı %15-20 gibi. 1000 km sonunda ustaya gidip anlattım onlarda tamam dediler programda yeni bir ayar yaptılar şu anda herşey mükemmel. Performansta %1-3 gibi bir düşüklük ya war yada ben kuruntu yapıyorum stop etme tamamen kesildi. Ustam Ankarada ostimde YILMAZLAR uğrayın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatgumusdag

    arkadaşlar selamlar,
    Lovato yu okuyunca atladım hemen.. Ve gördüm ki stop etme olayından müzdarip arkadaşlar var benim gibi.. Ben hallettim sizede yardımcı olayım bir kere bu olayın çeşitli sebepleri olabilir ama bence diğerlerine bakmadan önce hemen yaptırmanız gereken ustayla konuşup aracınızın beygir gücünü söyleyip ayar yaptırmanız. Ben 1000 km kullandım rolantide stop ediyordu sürekli sinir bozucu bir durumdu bir şey farketmiştim araba soğuk iken çalıştırdıktan sonrailk 15-20 dakika boyunca stop ediyor rolanti bozukluğu yapıyordu 15-20 dk. sonunda yani iyice ısındıktan sonra normale dönüyordu artı performansta belirli bir düşüklük vardı %15-20 gibi. 1000 km sonunda ustaya gidip anlattım onlarda tamam dediler programda yeni bir ayar yaptılar şu anda herşey mükemmel. Performansta %1-3 gibi bir düşüklük ya war yada ben kuruntu yapıyorum stop etme tamamen kesildi. Ustam Ankarada ostimde YILMAZLAR uğrayın derim.

    Alıntıları Göster
    bende de lovato var.arabanın önceki sahibi taktırmış. lpg beyninin orjinal lovato olup olmadığını anlamanın yolu var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım, lpg takıldıktan sonra mı yapılmalı, bu işlem, yoksa hemen mi yapılmalı? benim lpg takılalı 3000 km oldu olmadı.. sağol...


    quote:

    Orjinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutsununucunu

    arkadaşım, lpg takıldıktan sonra mı yapılmalı, bu işlem, yoksa hemen mi yapılmalı? benim lpg takılalı 3000 km oldu olmadı.. sağol...


    quote:

    Orjinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.





    Alıntıları Göster
    3000 km olduysa 15000-3000=12 bin km sonra buhar filtresi,30000-3000=27 bin km sonrada sıvı filtresinin değişmesi gerekli.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tutsununucunu

    arkadaşım, lpg takıldıktan sonra mı yapılmalı, bu işlem, yoksa hemen mi yapılmalı? benim lpg takılalı 3000 km oldu olmadı.. sağol...


    quote:

    Orjinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.









  • quote:

    Orijinalden alıntı: staars

    3000 km olduysa 15000-3000=12 bin km sonra buhar filtresi,30000-3000=27 bin km sonrada sıvı filtresinin değişmesi gerekli.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tutsununucunu

    arkadaşım, lpg takıldıktan sonra mı yapılmalı, bu işlem, yoksa hemen mi yapılmalı? benim lpg takılalı 3000 km oldu olmadı.. sağol...


    quote:

    Orjinalden alıntı: staars

    99 model Volvo s40 2.0 t otomatik aracımda Lovato sıralı kullanıyorum aracı 2. el almıştım ve üzerinde Lovato lpg kiti takılıydı.Ayar problemleri yaşadım 3-4 yer denedim maalesef hiçbiri çözüm bulamadı.En sonunda izmir yetkili servisini buldum aktif otogaz karabağlara gelmeden sağda orcaner ilerisinde.Mustafa usta gerçekten konusuna çok hakimdi,yarım saat sonra herşey düzelmişti,bakımınıda yaptırdım sıvı ve buhar filtreleri değişti toplam 40 ytl tuttu.Ben yavaş yavaş lpg den soğumaya başlamıştım hatta aracımı satıp benzinli almayı düşünmeye başlamıştım.Taktırdığınız marka tabiki önemli ama daha önemlisi onu takan usta.Ben izmirde burayı çok aradım ve sonunda buldum,benzer durumdaki arkadaşlara umarım yardımcı olabilmişimdir.

    tutsununucunu ,

    Mustafa Usta sıvı filtresinin 15 binde buhar filtresininde 30 binde değişmesi gerektiğini söyledi.







    Alıntıları Göster
    arkadaslar ankarada bi tanıdık tavsiyesiyle lovato için fiyat aldım 1600 peşin dedi. aynı ustaya taktırmıs arkadaslarımın dediklerine göre 10 numara işçilik yapıyormus usta. bi arkadas 307 de 10000 km yapmıs diğeri mercedes E200 de daha fazla yapmıs hiçbi sorun yaşamamıslar. fiyat biraz yüksek ama sorun yasamamak için taktırmayı düşünüyorum 100-200 fazla önemli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    arkadaslar ankarada bi tanıdık tavsiyesiyle lovato için fiyat aldım 1600 peşin dedi. aynı ustaya taktırmıs arkadaslarımın dediklerine göre 10 numara işçilik yapıyormus usta. bi arkadas 307 de 10000 km yapmıs diğeri mercedes E200 de daha fazla yapmıs hiçbi sorun yaşamamıslar. fiyat biraz yüksek ama sorun yasamamak için taktırmayı düşünüyorum 100-200 fazla önemli değil.

    Alıntıları Göster
    yorum yapıcak kimse yokmu arkadaslar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.