Şimdi Ara

LPG sorunum var.Yardım Lütfen..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Clio 2 1.4 16 hatchback arabam var. Aldesa marka sıralı sistem gaz taktırdım. Gazı taktırmadan önce arabamda herhangi bir sorun yoktu. Sadece kalkışlarda silkme yapıyordu. Vites geçişlerindede aynı şekilde biraz silkme vardı. baskı balatadan kaynaklandığı söylenmişti o zaman. gaz sistemini taktırdıktan sonra araba gazda iken rölantide motor devir saati bir aşağı bir yukarı dalgalanma yapmaya başladı. bazen arabayı stop ettiriyor. benzinde de bu dalgalanma çok azda olsa var ama stop etme kesinlikle yok. bana boğaz kelebeğinden kaynaklanabileceğini söylediler. yetkili serviste boğaz kelebeğini temizlettirdim. boğaz kelebeğinin değişmesine gerek olmadığını söylediler. temizletme işleminden sonra aynı sorunu tekrar yaşadım ki hala da yaşıyorum. yetkili servis gaz sisteminden diyor, gazı taktırdığım yer boğaz kelebeğinden diyor.ne yapacağımı şaştım kaldım.bide yetkili serviste 4 buji 4 bobin değiştiğinde sorunun düzeleceğini söylediler. 450 tl de fiyat çektiler. ama sorunun kalkmasına garanti vermiyorlar, yani diyelimki sorun düzelmedi. eski bobin ve bujileri takıp paramı geri alma garantisi vermiyorlar. sizin tavsiyeleriniz neler? yardımcı olursanız çok sevinirim....







  • ALDESA dan yardım alabilirsiz hasan bey veya oguz beyle irtibata geçiniz
    size yardımcı olacaklardır saygılar
    info@aldesa.com.tr - export@aldesa.com.tr tel+90 216 561 41 70--4 hat

    www.cetinsayotogaz.com
  • aldesayı arayacağım yardımın için teşekkürler. peki yok mu daha önce böyle bir sorunla karşılaşan bir arkadaş?
  • Merhaba,

    Bujileriniz 20000 km. üzerindeyse değiştiriniz ancak motorda tekleme yoksa bobin değiştirmenize gerek yok, hele ki 4 ünü birden değiştirmek mantıksızdır. Bu sıkıntı bobin arızasından olmaz.
    Aldesayı arayınız, ayar veya nozzle seçiminde hata olabilir, enjektör çıkış hortumları uzun olabilir.
    Aynı sıkıntı benzinde çalışırken olmuyorsa büyük ihtimal boğaz kelebeğiniz de sağlamdır.
    Bu sorun % 90 gaz sistemiyle ilgili bu sebeple motorun sağını solunu değiştirterek masraf etmeyiniz
  • çok teşekkür ederim yardımlarınız için.benzinde biraz dahi olsa yapıyor rölantideyken dalgalanma ama gazdaki kadar değil. benzinde stop etme kesinlikle yok. bujileride değiştireli daha 5 bin anca olmuştur. arabamda tekleme kesinlikle yok. gaz beyninden kaynaklanabilirmi acaba bu sorun?
  • İyi günler. 2005 model Seat ibiza arabamda Atiker safe fast lpg sistemi kullanmaktayım. arabama lpg yi 45000 kmde iken taktırmıstım . şuan 57000 km de.yaklaşık 3 aydır arabamda stop etme problemi yaşamaktayım.Kırmızı ısıklara yaklaştıgımda yada virajlara yaklaştıgımda ayağımı gazdan cekip hafif frene basınca arabanın devri de 2000 devir altındaysa arabam stop ediyor.ayrıca rolantide dalgalanmalarda oluyor yada yolda giderken vitesi boşa atınca devir düşünce dalgalanma da oluyor.15-20 kere lpg yi takan servisime gittigim halde bir ayar yapıp gönderiyorlar ama şikayetlerim hala devam ediyor. bir çözüm bulamadılar.internette forumlarda duyduklarımı söylüyorum . ama yok ondan değildir falan diyorlar. arabamın boğaz kelebeği temizlendi. bujiler değişti. 1 tane bobin değişti.sorun hala devam ediyor.arabam benzinde gayet iyi çalışıyor ve hiçbir problem yaşamıyorum.ayrıca lpg de iken vites gecislerinde de araba sarsıyor biraz. bana arızanın nereden kaynaklandığını ve çözümünü söylemenizi istiyorum ve ben bunun cıktısını alıp takan servisime göstereyim. bence servistekiler anlamıyorlar sebebini. sorunuma acil çözüm bulmanızı istirham ediyorum çünkü artık araba kullanmaktan nefret etmek üzereyim. olur olmaz yerlerde stop edip tehlike arzediyor cünkü.




  • söylediğin sorunların aynılarını bende yaşıyorum.yetkili servis gaz arasında gidip geliyorum ama sorun hala çözülmedi.ÇÖZÜMÜ OLAN ARKADAŞ YOK MU???
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar rolentide ki dalgalanmaya araç uzerindeki kit sebep oluyor.benzınde bu sorunlarla karşılaşmıyorsanız arabanın bobınıyle rolentı sensoruyle falan boşuna uğraşmayın.yapacagınız şey öncelikle güzel bi lpg ayarı,kurtarmazsa lpg reguletörunu değiştirin.sanırım aldesa marka kiti yeni taktırdınız bu tur kıtlerde sıfır takılan regulötörlerde bile sorun olabiliyor onun için kitin garantisi varsa başka bir regülötör takmasını isteyin.sorun çözülmezse tekrar yardımcı olmaya calışırım..
  • bilgetürk;
    senin sorunun sa muhtemelen lpg enjektörlerinden kaynaklanıyor.bunu test edebilmek için sırayla lpg enjektörlerin fişini çek fişi çektiğinde motor devrinde düşme olacak düşerse onu tak dierine geç eğer fişi çektıgınde rolentıde değişme yoksa o enjektörde problem vardır.bırde karanlık bi ortamda motora 6000 devirde gaz ver buji kablolarına bak motorun herhangi bir yerıne atlama yapıyormu ona dikkat et.eger atlama varsa pistonların biri ölü çalışıyor demektir yani enjektör gaz puskurtmuyor yetersiz çalışıyordur buda gaz verp boşa attıgında enjekyörlerın milsaniyelerini ayarlayamadıgından dolayı stop durmuna geçiyor
  • Arkadaşım lpg regülatörünü servisiniz deneme amaçlı değiştirsin ve deneme yapın,Normale dönmüşse ondandır.Nerden biliyorsunuz derseniz,başımıza geldiğindendir.Bir zamanlar ne çekmiştik bizde,şehir içinde giderken gaz kesip debriyaj yapmaya korkuyorduk,regülatör değişince maşaallah sorun bitti.Nerdeyse 100.000 km oldu.
  • geçen hafta çarşamba günü tekrar gaz servisine gittim. dedim ya şunu halledin ya da sökün istemiyorum gaz falan.neyse bir ayar yapalım dediler. rölantiyi biraz yükselttiler. birde böyle kullanın dediler. yaklaşık 1 hafta oldu maşallah diyeyim arabada tık yok. o günden beri hiç sorunla karşılaşmadım.yaklaşık 250-300 km kadarda yol yaptım. sanırım gaz ayarıyla alakalıydı sorunum şimdilik çözüldü. teşekkür ederim yardımlarınız için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: escort105

    bilgetürk;
    senin sorunun sa muhtemelen lpg enjektörlerinden kaynaklanıyor.bunu test edebilmek için sırayla lpg enjektörlerin fişini çek fişi çektiğinde motor devrinde düşme olacak düşerse onu tak dierine geç eğer fişi çektıgınde rolentıde değişme yoksa o enjektörde problem vardır.bırde karanlık bi ortamda motora 6000 devirde gaz ver buji kablolarına bak motorun herhangi bir yerıne atlama yapıyormu ona dikkat et.eger atlama varsa pistonların biri ölü çalışıyor demektir yani enjektör gaz puskurtmuyor yetersiz çalışıyordur buda gaz verp boşa attıgında enjekyörlerın milsaniyelerini ayarlayamadıgından dolayı stop durmuna geçiyor

    haftasonu enjektör değiştirildi . değiştikten sonra bi tur yaptım ve yaklaşık 60 km yol geldim sorun yoktu. az önce arabayla eve gelirken tekrar stop etti 2 kere :( :( ooooof ooof :(




  • ozman bundan sonrası ayarda bitiyor.taktırdıgın servıse git basınç yükü örnek 1,3 barsa 1.4 bara çektir ve enjektör mili saniyelerini biraz daha uzattır bide öyle dene budefa muhtemelen sorun çıkartmayacak..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.